Мінфін - Курси валют України

Встановити

Компанія постійно шукає підставу для відмови

2/5
irinairina192024-09-21 11:39:10
Сьогодні 21.09 звернулася до ВУСО на гарячу лінію зі скаргою на біль у коліні. Та отримала відмову, посилаючись на те, що раніше в мене вже було відмова згідно страхового випадку, повʼязаного з травмою. Я пояснила координатору Анастасії, що в мене СЬОГОДНІ заболіло коліно. Та це не має ніякого відношення до старого страхового випадку. За логікою страхової компанії або особисто на думку Анастасії, якщо один раз було відмовлено, то заново з новими скаргами та іншою причиною звернутися я не можу. Я попросила озвучити пункти, згідно яких було відмовлено. Анастасія, озвучила, що наче я не належним чином повідомила СК про настання страхової події. Я знову почала пояснювати, що коліно болить сьогодні. А не 2 тижні тому. Тільки після того, як почала розмовляти на підвищених тонах вельми шановна координатор Анастасія все ж таки зафіксувала запит щодо запису до лікаря. Чекаю на вирішення цієї ситуації. Раніше не було такої кількості відмов від компанії. А наразі вони постійно шукають привід для відмови. І після таких випадків відпадає бажання користуватися послугами цієї СК. Добре, що розмови записуються. Тож прошу звернути увагу компанії на консультації Анастасії. Мій поліс 9056750

Коментарі до відгуку - 2

irinairina19irinairina192024-09-21 11:46:19
Я майже впевнена, що СК ніяк не відреагує на це. Але хочу убезпечити інших клієнтів від покупки полісів у цих аферистів .
СК "ВУСО"СК "ВУСО"2024-09-23 15:23:46
Доброго дня, Софія Сергіївна! Ми детально розглянули Ваше звернення та організували Вам необхідну консультацію, обстеження та лікування відповідно до умов договору та програми страхування. Приносимо вибачення за незручності та бажаємо швидкого одужання!
Відгук успішно відредаговано