Страхові компанії для того, щоб вирішувати проблеми. А ВУСО вам їх создає!
1/5
Страхові компанії для того, щоб вирішувати проблеми. А ВУСО вам їх создає!
Моя ситуація трапилась 10 березня 2023 року. Номер справи в ВУСО: 2284103. На платній прибудинковій парковці у Болгарії, місто Софія, знайшла своє авто з розбитою решіткою, дуже пошкрябаним бампером по всьому периметру, з пошкрябаними фарами та передніми дверима (водійська та пасажирська). Зразу зателефонувала в компанію ВУСО, в якій у мене є КАСКО вже кілька років. Викликала поліцію. Комісар страхової зі мною зв’язався. Зібрала всі документи та фото, які треба було страховій. Десь за тиждень страхова зробила підрахунок пошкоджень. І тут починається цікаве. Сума витрат склала 30 тис грн., за підрахунками страхової. Хоча навіть фарбування там треба робити половині авто. Міняти решітку радіатора, на бампері міняти цілу купу запчастин, які не можна фарбувати (чорні та сріблясті деталі), двері доводити до ладу та ін. В Україні моє авто обслуговувалося на офіційній сто при автосалоні KIA, в цьому ж салоні воно і куплено було та мало гарантію 5 років. Я вирішила звернутися до такого ж офіційного представника KIA за підрахунком ремонту (ціни у них майже не відрізняються від українських, бо я вже робила там техосмотр та дивилася прайси). На сто мені нарахували 4729 лев (це приблизно 94500 грн). Тут постає питання до підрахунку від ВУСО у особі комісара Федоренко Д.А: як так рахували чи на які запчастини мені планували робити заміну? Бо сума, яку пропонує страхова виглядає як подачка. Вона не покриває навіть половини. А комісар замість того, щоб допомогти, намагається забовтати та максимально знизити суму відшкодувань, користуючись ситуацією. До речі, дві інші сто нарахували ще трохи більше, але це не офіційні.
Також на сто у Болгарії мені поставили цікаве питання: а чого на вашому авто комплектації GT решітка радіатора із комплектації стандарт. І тут також моє питання до страхово ВУСОї: бо цю решітку через страховий випадок не з моєї вини мені вже змінювали у 2020 році. Тоді також моє авто було застраховане у компанії ВУСО. На великий жаль, я не дуже обізнана у автозапчастинах та не звернула уваги на таку «заміну», довіряла «спеціалістам». І це ще раз показує, як саме робляться підрахунки збитків і чому така велика різниця між ними, навіть враховуючи різні країни. До речі, не такі вже різні за цінами на це все.Я хочу звернути увагу існуючих клієнтів. Будьте дуже уважні, перевіряйте кожну деталь, коли компанія ВУСО складає акти. Дивіться що на що вам міняють.
А ті, хто думає над страховою, думайте краще, з ким складати відношення. Бо тут своїх клієнтів не цінують. А до керівництва компанії є питання одне — до совісті. Та зараз, як так можна використовувати війну, знаючи, що не у всіх є змога на кілька тижнів заїхати в Україну, де йдуть воєнні дії, та залишити авто під ремонт, пропонувати суми ось такі, знаючи, що цей підрахунок то сміх, якась ганебна подачка та використання морального стану клієнта.
Моя ситуація трапилась 10 березня 2023 року. Номер справи в ВУСО: 2284103. На платній прибудинковій парковці у Болгарії, місто Софія, знайшла своє авто з розбитою решіткою, дуже пошкрябаним бампером по всьому периметру, з пошкрябаними фарами та передніми дверима (водійська та пасажирська). Зразу зателефонувала в компанію ВУСО, в якій у мене є КАСКО вже кілька років. Викликала поліцію. Комісар страхової зі мною зв’язався. Зібрала всі документи та фото, які треба було страховій. Десь за тиждень страхова зробила підрахунок пошкоджень. І тут починається цікаве. Сума витрат склала 30 тис грн., за підрахунками страхової. Хоча навіть фарбування там треба робити половині авто. Міняти решітку радіатора, на бампері міняти цілу купу запчастин, які не можна фарбувати (чорні та сріблясті деталі), двері доводити до ладу та ін. В Україні моє авто обслуговувалося на офіційній сто при автосалоні KIA, в цьому ж салоні воно і куплено було та мало гарантію 5 років. Я вирішила звернутися до такого ж офіційного представника KIA за підрахунком ремонту (ціни у них майже не відрізняються від українських, бо я вже робила там техосмотр та дивилася прайси). На сто мені нарахували 4729 лев (це приблизно 94500 грн). Тут постає питання до підрахунку від ВУСО у особі комісара Федоренко Д.А: як так рахували чи на які запчастини мені планували робити заміну? Бо сума, яку пропонує страхова виглядає як подачка. Вона не покриває навіть половини. А комісар замість того, щоб допомогти, намагається забовтати та максимально знизити суму відшкодувань, користуючись ситуацією. До речі, дві інші сто нарахували ще трохи більше, але це не офіційні.
Також на сто у Болгарії мені поставили цікаве питання: а чого на вашому авто комплектації GT решітка радіатора із комплектації стандарт. І тут також моє питання до страхово ВУСОї: бо цю решітку через страховий випадок не з моєї вини мені вже змінювали у 2020 році. Тоді також моє авто було застраховане у компанії ВУСО. На великий жаль, я не дуже обізнана у автозапчастинах та не звернула уваги на таку «заміну», довіряла «спеціалістам». І це ще раз показує, як саме робляться підрахунки збитків і чому така велика різниця між ними, навіть враховуючи різні країни. До речі, не такі вже різні за цінами на це все.Я хочу звернути увагу існуючих клієнтів. Будьте дуже уважні, перевіряйте кожну деталь, коли компанія ВУСО складає акти. Дивіться що на що вам міняють.
А ті, хто думає над страховою, думайте краще, з ким складати відношення. Бо тут своїх клієнтів не цінують. А до керівництва компанії є питання одне — до совісті. Та зараз, як так можна використовувати війну, знаючи, що не у всіх є змога на кілька тижнів заїхати в Україну, де йдуть воєнні дії, та залишити авто під ремонт, пропонувати суми ось такі, знаючи, що цей підрахунок то сміх, якась ганебна подачка та використання морального стану клієнта.