Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гаряча лінія Вусо — 158

JuliaIzium11 ноября 2024, 12:05
Підкажіть, будь ласка, оплатила квиток на автобус зі страхуванням. На пошту прийшло повідомлення, що щоб підписати договір, треба ввести код. Але посилання просто на сайт Busfor.ua. Я так і не знайшла, куди вводити цей код. Але договір страхування прийшов. То я так і не зрозуміла, чи треба ще щось робити? І якщо треба, то як??
І друге питання, у випадку, якщо я запізнюсь на автобус, за скільки до від’їзду автобуса треба повідомити? Бо в договорі знайшла тільки, якщо автобус відмінить поїздку. Дякую за відповідь
MarMarV202420 мая 2024, 13:04
Мед.страхование.
Ужасная компания. Не чего внятно объяснить не могут, оперативно работать не могут, ошибки в документах делают постоянно. Все сделано для того, что не оплатить.
bastard3619 февраля 2024, 10:51
Доброго дня написав вам на 5 пошт ніхто не відповідає
мені потрібно від вас підтвердження безаварійного стажа
Панкєєв Віталій Анатолійович energodar36@gmail.com
Volochai4 октября 2023, 15:10
Добрий день, стався страховий випадок, а саме гострий тонзиліт, виплата-1000 грн, а в документах, що надав мені спеціаліст Приват банку при оформленні страховки вказано 4% від 50 000, тобто 2000 грн замість 1000. Чому так? Зворотній зв'язок з вами ніякий, залишаю заявки через приват банк, через горячу лінію Вусо, кажуть передзвонять з годину/дві, звісно реакції О
myller77717 августа 2023, 16:51
Здравствуйте, меня зовут Муляр Андрей Петрович, у меня был страховой случай который произошел 27.07.23 все оформили как нужно, все необходимые документы были отправлены в вашу страховую, эксперт был, сделал осмотр 02.08.23 и сказал, что через неделю я могу обратиться в страховую на тот момент уже должно быть решение, назначили специалиста — Рожнятовська Олександра Геннадіївна rozhniatovska.o@vuso.ua 380665386437
И вот уже неделю ваш специалист не выходит на связь, пишу, звоню, глухо.Хотел поинтересоваться почему такое отношение к клиентам? Можно как-то урегулировать данную ситуацию?
OlegShevchenko9 августа 2023, 16:20
Добрый день яхотелбы взять справку что за 3 года небыло дтп
OlegShevchenko8 августа 2023, 18:46
Добрый вечер. Я Шевченко Олег Дмитриевич, страховал машину в вашей компании. Сейчас я нахожусь за границей, мне нужна справка, что за последние три года у меня не было ДТП. Подскажите пожалуйста как с вами можно выйти на связь?
Vladaa13 июля 2023, 12:27
Добридень! 21 червня подала документи на компенсацію страхового випадку. Досі немає ніякої відповіді. Хоча Ваші працівники написали, що, цитую: Згідно з Договором страхування, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання всіх необхідних документів і відомостей про обставини настання страхового випадку відповідно до Розділу 9 Договору страхування страховик приймає рішення про виплату страхового відшкодування та складає відповідний страховий акт або протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання всіх вищезазначених документів приймає рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування.

На email-и не відповідаєте.
gannaM22 февраля 2023, 8:23
Доброго дня! Яка вартість КАСКО Patriot? Та на який строк можно оформити?
IrinanezhinaA17 июля 2022, 14:10
Здравствуйте, 13 07,2022 делала страховку через приват 24.не могу скачать договор на привате и на почту не пришёл договор.как быть?