Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про компанію — 331

2/5
Олег2024-10-24 11:24:06
Не хочуть виплачувати страховку, кажуть ще якось довідки на довідку не вистачає, а я не можу після операції бігати за якоюсь неіснуючою довідкою. З таким відношенням не можу рекомендувати дану компанію
15 ноября 2024, 15:16
Відгук не зарахований (на 15.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Універсальна
24 октября 2024, 12:29
Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання направити номер договору страхування або номер справи на наш e-mail: office@universalna.com. З повагою, UNIVERSALNA
5/5
Орест2024-09-27 20:34:06
Після смертв тата прихопило серце та були панічні атаки, була приємно здивована що страхова відразу напрвила мене до кардіолога та невролога вже на настпуний день у Київ. Також вдячна за отримані безкоштовні ліки у аптеці по страховці. От і пригодилась вона, чесно не очікувала такої оперативності. ДЯкую.
Універсальна
29 сентября 2024, 15:58
Дякуємо Ваш відгук! З повагою, UNIVERSALNA.
1/5
Nihgioh2024-09-05 20:51:59
Жахлива страхова!!! Нікому не раджу укладати договір з ними! Менеджер Шуригіна Світлана некомпетентний спеціаліст та неврівноважена людина, яка не вміє елементарного — адекватно розмовляти з клієнтами. Ця страхова буде вимагати від вас видуманих ними документів, все аби не робити виплат за страховим випадком. Коли просиш від менеджера пояснень по документам, вона починає кричати, переходити на особистості та кидати трубку, тому що не знає що відповісти. Менеджер Шуригіна Світлана навіть не знає елементарної нормативної бази за якою працює, не може назвати номер наказу МОЗ, згідно з яким медичний заклад зобовʼязується вести паперову форму медичної картки при наявності електронної медичної карти та записів в ЕСОЗ. В розмові посилається на «ЗАКОНИ МЄДІЦИНИ» (цитую). Вважаю, що у цієї страхової, взагалі, справи ідуть дуже погано, судячи з грамотності  їх працівників.Також у нормальних страхових компаніях за всіма номерами співробітників ведеться запис розмов, в цій «конторкє» менеджер має якійсь окремий номер, на якому ніхто її не контролює, тому вона себе так жахливо поводить. Розриваємо договір з цією страховою всією родиною! Поки існують такі компанії, у страхової медицини нашої країни немає майбутнього.
9 сентября 2024, 13:43
Відгук не зарахований (на 09.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Універсальна
6 сентября 2024, 8:58
Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання вказати номер договору страхування або номер справи. З повагою, UNIVERSALNA
1/5
KuzmenkoNatalya2024-08-27 12:48:28
Вперше за два роки після заключення договору страхування звернулася з приводу страхового відшкодування (вітряна віспа у дитини). Мною було надано відповідно заповнену та завірену форму 027/0. Менеджер страхової компанії, не зв'язавшись зі мною ні у телефонному режимі, ні надіславши повідомлення, залишила коментар у Приват 24 з вимогою надати витяг з Реєстру ЕСОЗ. У телефонному режимі, після мого третього запиту на дзвінок, менеджер повідомила, що форма 027- «це просто бумажка» і СК має право вимагати будь який документ, який захоче. На відмову оформити офіційний запит до закладу відповіла відмовою. Надати цей витяг я не маю змоги, т.я. не маю доступу до кабінету у Хелсі. Запис у Реєстр лікарем внесено. У дитини вітрянка перебігала у важкій формі, то ж ризикувати і «збирати» інфекцію у поліклініці з дитиною під кабінетом лікаря це зайві ризики. Вимушена були просидіти під кабінетом лікаря більше 2-х годин, щоб отримати той витяг. Не укладайте договорів з даною компанією.
Універсальна
28 августа 2024, 8:58
Дякуємо за Ваш відгук.

Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу.
Вимоги щодо надання витягу з ЄСОЗ правомірні і передбачені умовами договору. За запитом страховика, страхувальник або застрахована особа має надати дані документи.

З повагою, UNIVERSALNA
4/5
Direvo44932024-08-13 18:20:54
Потрапив у дтп 01.06.2024 на перехресті Лобановсьокого і Шевченка, нарахували оцінили СТО 52800 грн за пошкоджену лобову, праві передні двері. Страхова нарахувала мені 48000 тис, не доплатили 4 тис, це ж тоже на дорозі вони не валяються, трохи обідно якось. Я сплачую страхові внески регулярно, а ткт вийшло так.
Універсальна
14 августа 2024, 8:41
Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання вказати номер договору страхування або номер справи. З повагою, UNIVERSALNA
5/5
OlegSimonenk02024-07-05 20:01:53
Добрий день. Хочу лишити відгук про компанію, послугами якої я скористався.Нещодавно потрібно було терміново зробити страховку на моє авто. Товариш скинув сайт https://universalna.com/ і я вирішив туди звернутись. Зробив все через інтернет, дуже зручно і швидко). Я навіть не знав що так можна. Всім раджу загалом)
Універсальна
8 июля 2024, 8:36
Дякуємо Ваш відгук! З повагою, UNIVERSALNA.
5/5
Sovin2024-07-04 15:49:02
Я є клієнтом цієї страхової поки недовго, але дуже задоволений. Простий та зрозумілий інтерфейс на сайті. Зміни до полісу цивілки (додавання водія) внесені швидко і без тяганини. Оператор ввічливий. Користуватимуся і далі! Рекомендуватиму.
Універсальна
5 июля 2024, 16:12
Дякуємо Ваш відгук! З повагою, UNIVERSALNA.
5/5
lapites6242024-06-30 22:24:30
Багато років вся наша сім'я обслуговується у цій компанії. Ні нарікань, ні мінусів ми не побачили. Ввічливе обслуговування, швидке надання допомоги, моментальне надходження ліків на аптеку. Ми будемо користуватися послугами і надалі що і вам раджу.
Універсальна
1 июля 2024, 9:46
Дякуємо Ваш відгук! З повагою, UNIVERSALNA.
5/5
Ailonchik2024-06-24 14:41:32
Хочу висловити величезну подяку страховій
Ще торік застрахувала маму від травмування. Нічого не віщувало біди аж до цьогорічної весни. У травні мама підвернула ногу, і так не вдало, що там виявився перелом.
Звичайно, відразу ж подали на страховий випадок по полісу. Страхова все схвалила буквально за кілька днів.
Завдяки виплаченій сумі, всі витрати на лікування були повністю покриті. Для нас це було дуже доречно. Сума хоч і не дуже велика була, але будь-які гроші зараз не зайві.
Універсальна
26 июня 2024, 8:16
Дякуємо Ваш відгук! З повагою, UNIVERSALNA.
5/5
Melaniar2024-06-19 12:14:38
Я є клієнткою Універсальної з 2009 року.
Нещодавно у мене виник страховий випадок: від сильного вітру було пошкоджено огорожу території та дах будинку.
Відповідно до договору одразу звернулася до страхової. Протягом доби мені передзвонили та дали вичерпні інструкції: куди та які документи направити.
Протягом трьох днів за погодженим зі мною часом був направлений фахівець із незалежної оцінки збитку. Ще через 4 дні мені було направлено на рахунок суму збитку в повному обсязі.
Дуже приємно працювати із цією компанією. Фахівці кваліфіковані, умови договору страхування виконуються чітко та сумлінно. Я дуже задоволена їхньою роботою.
Універсальна
20 июня 2024, 9:03
Дякуємо за відгук про нашу роботу! З повагою, UNIVERSALNA.