Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про компанію — 662

1/5
Pushuk2023-11-26 15:30:09
Застрахований в уніці вже 4 роки але останній рік це просто жах, при кожному зверненні тебе просто відморожоють, масажі не дають, відсилають на МРТ за свій рахунок, ліки не додають навіть копійкові, по 20гр, не раджу з цими аферистами звязуватися, їм потрібні клієнти які не хворіють
Уніка
27 ноября 2023, 10:27
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникли проблеми. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
xdmitry2023-11-26 12:57:51
договора АБ001093 и АБ001094

при заключении договора страховой агент обманывает, что вам вернут сумму взонсов + что-то сверху, хотя в договоре написано, что заберут больше 10%

за 5 лет с 5000 евро взносов заработали 20 евро, это меньше, чем депозит, при этом до заключения договора показывают бумажки, что доходность за последнее время была 5-10%

технологический уровень ниже плинтуса — личного кабинета нет, заявления надо распечатывать, заполнять руками мелким шрифтом, сканировать и отправлять по e-mail

на e-mail отвечают по 3 дня, а могут забить и не ответить
Уніка
27 ноября 2023, 10:25
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас лишився негативний досвід після взаємодії з компанією. Наші фахівці вже працюють над Вашими випадками та невдовзі нададуть Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Kate54922023-11-23 17:47:10
Унику не вкоем случаи не рекомендую, вы просто выкинете деньги на ветер, вам не чем не помогут и будут ссылатся на не понятные правела которые не предусмотрены договором. У них правела перестраиваются конкретно под вас в не хорошо смысле, сделают все что бы не выполнять договор страхования (ДМС). У вас будет электронное направление на диагностику, они напишут что нужно печатной форме с печатью врача, вы возмете такое направление они напишут нужен диагноз. Задумайтесь диагноз во время диагностики, когда у поциента есть только симптомы и доктор пытается выяснить, что с вами и как вас лечит.
После споров в продолжении 2 суток, вам напишет менеджер либо диагноз либо досведанье с фразой это ваш выбор. В конце концов вы психанете и пойдете проходить диагностику за свои деньги, при том что вы оплатили не маленькую сумму за полис. Тысячу раз подумайте прежде чем с ними связываться, шарашкина контора
Поправлю здоровье и буду идти к юристам и в суд…
Уніка
24 ноября 2023, 10:00
Вітаємо, пані Катерино! Фахівці медичного асистансу приймають рішення по гарантії, або відмові у гарантуванні послуг/медикаментів керуючись програмою страхування, договором, списком виключень та безпосередньо встановленим діагнозом. На жаль, у документі, який Ви надіслали, відсутній діагноз. Нам шкода, що у Вас виникли складнощі, але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
VD123152023-11-23 16:41:44
виплату отримав за 3 дні після заявленого збитку, 20.11.2023 трапився страховий випадок я перетелефонував у кол центр, для реєстрації, мене згідно Договору скерували на СТО, через 3 години мене набрали з СТО, що чекають на мене, я зразу і поїхав до них. 22.11.2023 мені написав мій менеджер Анна С., що справу 14733080626 вже погодили до виплати, хочу подякувати ще і Віталію М.за оперативність отримання рахунку з СТО та його погодження, Дану компанію буду радити всім.
5/5
MSgrh2023-11-23 10:58:03
Напевно, це норма і дивуватися не варто, але я була приємно здивована роботою компанії по страховому випадку.
На початку місяця потрапила дтп не зі своєї вини. Винуватець застрахуваний в Уніці. Оформили європротокол. Наступного дня було погоджено суму відшкодування.
Від моменту ДТП до зарахування коштів на мою карту пройшло 2 дні. Чесно, перебуваю у приємному шоці. Думала все це затягнеться та займе набагато більше часу
1/5
KvadrO132023-11-22 23:24:00
Такого відношення ще не мав: тиждень не міг записатися на прийом до лікаря і так вже вдруге за цей рік. Телефонував в писав і все одно.
Уніка
23 ноября 2023, 9:11
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникли проблеми. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
AD71VA2023-11-22 10:28:06
Опишу свій другій казус звернення в (послуг) страх. УНІКА, мій поліс №737/1-3-0012 до 14.02.24. Звернувся 22.11.23р. он-лайн консультацію лікаря яка надає УНІКА з’єднався з лікарем Воро………. О. семерний лікар. Почався он лай діалог 21.11.23 16.53 пішу причини звернення відповідь через 8 мінут довго описувати весь діалог коротко пройшло 30 мінут відповідь на чотири питання, дійшов до алергії за це час прочитав резюме лікаря, трохи і привласнити олімпійська чемпіон в області медицини. Сам собі міркую що лікар дуже занята може другім невідкладними ділом та немає можливість спілкуватися зі мною може я від'єднуюсь від лікаря, спасу чуюсь життя Завершаю чат та дзвоню в Туніку з'єднаюся 21.11.23 звертаюсь та прошу мені оказати допомогу Відповідь мене поставила в глухий кут « Я з вами не спілкувалась та які претензії, що ви хотіти» Пояснію що лікар Ваш довго реагує мне би по скоріше – Відповідь добре з'єдную з лікарем в телефоном режимі. Чекаю з 21.11.23 17.40 вже 22.11.23 9.30 не дочекався (помер) ха ха не смішно. Зараз іде агітація в колективі на стрх. компанії бачу що УНІКА не розглядається дуже (файно) зарекомендувала себе.
P.S Всі переговори хвороби зі своїм лікарем є таємницею та визначено законом за нерозголошення. А для страхової компанії достатньо чек послуг для перегляду виплати страховки Адвокат.
Уніка
22 ноября 2023, 16:28
Вітаємо, пане Владиславе!
Ми в УНІКА справді шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Вже передали інформацію, щодо онлайн консультації нашим партнерам, для перевірки цього випадку. Наразі, сподіваємось, що цей випадок був спричинений виключно непорозумінням та не стане на заваді нашій подальшій плідній співпраці. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
gili092023-11-21 18:01:54
Страхова компанія Уніка відмовилася виплачувати за діагнозом, який входить до переліку за полісом. Сказали, що це хронічне захворювання, а таке вони не оплачуюють… Ще довелось вислухати образи від менеджера. Ще раз переконалась, що викинуті гроші на вітер.
Уніка
22 ноября 2023, 9:06
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Нам важливо, щоб кожен наш клієнт був задоволений. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
SlavnaOX2023-11-17 09:56:11
Я власник полісу ДМС. Неодноразово зверталася. Усім дуже задоволена. Самостійно записуюсь на прийом до лікаря, вибираю клініку ближче до будинку та зручний час, потім все підтверджую зі страховою через додаток, дійсно все зручно та економить час.
5/5
Kuryl2023-11-07 14:03:36
Це був мій перший досвід звернення за страховою допомогою.
Як виявилося, процес оформлення не такий страшний, яким міг здаватися спочатку)
Насамперед хочеться сказати спасибі менеджеру Олегу за докладну інструкцію що, куди і як далі діяти. Завдяки йому відразу за фактом звернення склалося приємне враження про компанію. Думав, що подивляться на мене, як на дурня через тонну моїх запитань, але дарма. Як людині, яка вперше зіткнулася з такою ситуацією, це було важливо. Вдячний за розуміння та допомогу.