хочу розказати вам свою історію а висновки для себе зробить кожен сам
В кінці вересня в мій автомобіль марки форд 2013 р. який був припаркований в"їхав фольксваген
в результаті чого було розбито задній фонарь крило і задні двері, виновник був застрахований в "
компанії СКАРБНИЦЯ, за порадою страхового агента був складений європротокол (все швидко) імене завірили — непереживайте все буде зроблено в короткі терміни
І тут почалось, як кажуть все по закону-
— оцінщика потрібно чекати 10 днів( багато роботи)
— ак оцінки ще 10 днів (багато роботи)
А тепер про оцінку: довго оглядаючи мій автомобіль оцінщик видав -будем застосовувати АМОРТИЗАЦІЮ на запитання чому -мені на передніх дверях з протилежної сторони під лупою було показано невлику царапинку а отже ваш автомобіль уже мае пошкодження так що підписуйте акт бо немаю часу, я відмовився і підписав акт де було вказано тільки пошкодження вказані а акті про ДТП ,і звернувся до юриста по консультацію
надаю виписку з відповіді:-Коефіцієнт авто може мати різні показники, а у деяких випадках навіть дорівнювати нулю. Методикою визначено, що Коефіцієнт авто, його складників (надалі – авто/автомобіль) може дорівнювати нулю у випадках:
строк експлуатації авто виробництва країн СНД не перевищує 5 років;
строк експлуатації інших легкових авто не перевищує 7 років;.
Проте, як відомо з кожного правила існують виключення. В даному випадку виключення також мають місце і до Вашого авто може бути застосовано певний Коефіцієнт у випадку:
Ваше авто використовується в інтенсивному режимі (застосування даного виключення можливе лише у разі, якщо пробіг Вашого авто буде щонайменше вдвічі більший за нормативний);
щодо складових частин Вашого авто здійснювався відновлювальний ремонт, або ж вони мають пошкодження у вигляді деформації або корозії;
Досить важливим є те, що Коефіцієнт застосовується виключно до вартості пошкоджених деталей та які підлягають заміні. P.S кошти отримав на 87 день (і їх як ви зрозуміли не хватило