1/5
Ужасная страховая компания!!!
Дтп произошло в июнь, виноватый(клиент оранты).Вызов полиции, составление протокола и тд и тп.В день аварии поехала на филиал, эксперт все отфоткал, замерял, сказал: ждать.Вот жду уже пол года.
1- было сказано при оформлении страхового случая- ждать 90 дней(по законодательству)
2-через 90 дней пришло письмо об отказе, так как нет решения суда о виновности ихнего клиента
3-суд состоялся только в декабре(адвокат оттянул время, чтоб не привлечь к админответственности)
4- вот прошло уже пол года
5- забрала решение суда(клиент оранты виноват), занесла в филиал, дальше сказали с вами свяжутся…
И наконец позвонила на горячую линию и мне там ответили, что нужно ждать ещё 90 дней.
У меня вопрос: какого чёрта я должна 9 месяцев ездить с ударяной машиной? или мне ее за свои деньги делать?
И почему эксперт не озвучивает сумму ущерба? что значит он не имеет права говорить?
Где это можна узнать?
Дтп произошло в июнь, виноватый(клиент оранты).Вызов полиции, составление протокола и тд и тп.В день аварии поехала на филиал, эксперт все отфоткал, замерял, сказал: ждать.Вот жду уже пол года.
1- было сказано при оформлении страхового случая- ждать 90 дней(по законодательству)
2-через 90 дней пришло письмо об отказе, так как нет решения суда о виновности ихнего клиента
3-суд состоялся только в декабре(адвокат оттянул время, чтоб не привлечь к админответственности)
4- вот прошло уже пол года
5- забрала решение суда(клиент оранты виноват), занесла в филиал, дальше сказали с вами свяжутся…
И наконец позвонила на горячую линию и мне там ответили, что нужно ждать ещё 90 дней.
У меня вопрос: какого чёрта я должна 9 месяцев ездить с ударяной машиной? или мне ее за свои деньги делать?
И почему эксперт не озвучивает сумму ущерба? что значит он не имеет права говорить?
Где это можна узнать?

18 декабря 2025, 18:47
Вітаємо!
Ми — служба підтримки НАСК «ОРАНТА» і готові допомогти розібратися у ситуації, що склалася. Нам щиро прикро, що у Вас сформувався негативний досвід взаємодії з нашою компанією.
Звертаємо увагу, що строки розгляду справи залежать від року оформлення поліса:
• якщо поліс оформлений у 2025 році, строк розгляду становить до 60 днів з дати надання останнього необхідного документа;
• якщо поліс оформлений у 2024 році, строк розгляду — до 90 днів.
Зазначені строки є максимальними. На практиці, за умови надання повного пакета документів, розгляд може бути завершений швидше.
Інформація щодо суми відшкодування повідомляється після прийняття рішення про виплату, яке можливе за наявності відповідного рішення суду, якщо ДТП оформляли за участі Національної поліції. Під час огляду транспортного засобу експерт не уповноважений повідомляти суму відшкодування.
Для детального опрацювання ситуації просимо надіслати Ваше ПІБ та номер справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua. Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок, адже саме він допомагає нам покращувати якість сервісу.
Чекатимемо на Вашу відповідь.
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
Ми — служба підтримки НАСК «ОРАНТА» і готові допомогти розібратися у ситуації, що склалася. Нам щиро прикро, що у Вас сформувався негативний досвід взаємодії з нашою компанією.
Звертаємо увагу, що строки розгляду справи залежать від року оформлення поліса:
• якщо поліс оформлений у 2025 році, строк розгляду становить до 60 днів з дати надання останнього необхідного документа;
• якщо поліс оформлений у 2024 році, строк розгляду — до 90 днів.
Зазначені строки є максимальними. На практиці, за умови надання повного пакета документів, розгляд може бути завершений швидше.
Інформація щодо суми відшкодування повідомляється після прийняття рішення про виплату, яке можливе за наявності відповідного рішення суду, якщо ДТП оформляли за участі Національної поліції. Під час огляду транспортного засобу експерт не уповноважений повідомляти суму відшкодування.
Для детального опрацювання ситуації просимо надіслати Ваше ПІБ та номер справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua. Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок, адже саме він допомагає нам покращувати якість сервісу.
Чекатимемо на Вашу відповідь.
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»