Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Про компанію

Національна акціонерна страхова компанія (НАСК) «Оранта» є правонаступницею Укрдержстраху, заснованого 25 листопада 1921 року. У 1993 році Укрдержстрах було перетворено на Відкрите акціонерне товариство Національна акціонерна страхова компанія «Оранта», засновником якого, з боку держави, виступив Фонд державного майна України. На сьогодні НАСК «Оранта» — це організація із 100-річною історією.

Головний офіс:02081, м. Київ, вул. Здолбунівська, 7-Д (години роботи: Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний)
Графік роботи:
socialsocialsocial

Премії та виплати на 30 вересня 2025

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
69689 ₴
31309 ₴
44.93 %
2205670 ₴
587426 ₴
26.63 %
11380 ₴
5285 ₴
46.44 %

Відгуки про компанію — 343

1/5
Shehaleva882025-12-17 19:54:11
Ужасная страховая компания!!!
Дтп произошло в июнь, виноватый(клиент оранты).Вызов полиции, составление протокола и тд и тп.В день аварии поехала на филиал, эксперт все отфоткал, замерял, сказал: ждать.Вот жду уже пол года.
1- было сказано при оформлении страхового случая- ждать 90 дней(по законодательству)
2-через 90 дней пришло письмо об отказе, так как нет решения суда о виновности ихнего клиента
3-суд состоялся только в декабре(адвокат оттянул время, чтоб не привлечь к админответственности)
4- вот прошло уже пол года
5- забрала решение суда(клиент оранты виноват), занесла в филиал, дальше сказали с вами свяжутся…
И наконец позвонила на горячую линию и мне там ответили, что нужно ждать ещё 90 дней.
У меня вопрос: какого чёрта я должна 9 месяцев ездить с ударяной машиной? или мне ее за свои деньги делать?
И почему эксперт не озвучивает сумму ущерба? что значит он не имеет права говорить?
Где это можна узнать?
Оранта
18 декабря 2025, 18:47
Вітаємо!
Ми — служба підтримки НАСК «ОРАНТА» і готові допомогти розібратися у ситуації, що склалася. Нам щиро прикро, що у Вас сформувався негативний досвід взаємодії з нашою компанією.

Звертаємо увагу, що строки розгляду справи залежать від року оформлення поліса:
• якщо поліс оформлений у 2025 році, строк розгляду становить до 60 днів з дати надання останнього необхідного документа;
• якщо поліс оформлений у 2024 році, строк розгляду — до 90 днів.
Зазначені строки є максимальними. На практиці, за умови надання повного пакета документів, розгляд може бути завершений швидше.
Інформація щодо суми відшкодування повідомляється після прийняття рішення про виплату, яке можливе за наявності відповідного рішення суду, якщо ДТП оформляли за участі Національної поліції. Під час огляду транспортного засобу експерт не уповноважений повідомляти суму відшкодування.

Для детального опрацювання ситуації просимо надіслати Ваше ПІБ та номер справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua. Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок, адже саме він допомагає нам покращувати якість сервісу.

Чекатимемо на Вашу відповідь.

З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
3eyc2025-12-17 17:07:55
Хамське відношення до клієнтів. І я і батько багато років являємося клієнтами Оранти але кожного разу оформлення полісу залишає ложку дьогтю, то відділення зачинене хоча по графіку робочий час то хамське відношення то диктують якісь свої умови, так наприклад весною коли він оформлював страховку на мотоцикл йому категорично відмовили в оформленні на один рік, сказали що тепер вони оформлюють лише на шість місяців, ну окей оформив. Вчора в нього закінчилась страховка на автомобіль він під'їхав на офіс 9:00 ранку, там виявилося зачинено, прочекавши майже годину він поїхав додому сьогодні він проходив повз, зайшов щоб уточнити вартість страховки. Запитав що це в них вчора було зачинено на що менеджер почала кричати що вона не зобов'язана цілий день сидіти на роботі. Коли він попросив сказати вартість страховки на його автомобіль пояснивши що зараз в нього при собі грошей немає але завтра зайде і оформить поліс, менеджер знову почала кричати що вона нічого обраховувати не буде, що завтра коли він прийде з грошима і буде оформлювати страховку тоді вона назве йому вартість поліса. Батько пішов додому і гадаю в майбутньому не він не я повертатися до цієї базарної хабалки більше не захоче.
Оранта
18 декабря 2025, 18:17
Вітаємо!

Дякуємо, що описали ситуацію. Нам щиро прикро, що Ви та Ваш батько зіткнулися з подібним ставленням — така поведінка співробітників є неприпустимою та не відповідає стандартам обслуговування компанії.

Для детального розгляду звернення просимо повідомити:
• адресу відділення, де сталася ситуація;
• ПІБ працівника (за можливості);
• Ваше ПІБ та контактні дані.

Зазначену інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.

Дозвольте також надати пояснення щодо оформлення поліса строком на 6 місяців. Компанія дійсно впровадила можливість оформлення двох 6-місячних полісів замість одного річного. Загальна вартість двох таких полісів повністю відповідає вартості одного поліса на 12 місяців — подорожчання відсутнє. Фактично це є можливістю розподілити оплату річного поліса на два платежі. Компанія гарантує, що клієнти, які оформлюють 6-місячний поліс, зможуть через пів року придбати наступний поліс за тією ж фіксованою ціною.

Ми обов’язково проведемо перевірку та вживемо відповідних заходів. Дякуємо за зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати якість сервісу.

Чекатимемо на Вашу відповідь!

З повагою
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
frosr19822025-11-23 21:27:00
Моя справа була щодо відшкодування по здоров’ю(по туристичній страховці). В страховій Оранта дуже уважно підійшли до документів, підказали, що можна донести, щоб усе пройшло без затримок. Рішення отримала в обговорені строки, виплату теж.
27 ноября 2025, 17:02
Відгук не зарахований (на 27.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
yaremenk2025-11-11 22:09:51
Було перше ДТП у житті і я панікував. Подзвонив в КЦ страхової Оранта, оператор спокійно пояснив, які фото зробити, що саме потрібно для заяви. Завдяки чітким інструкціям усе оформили без проблем. Дякую_)
5/5
feboy09e2025-10-25 21:22:02
Мені пошкодили бампер, винуватець був застрахований тут. Виплату отримав швидко, навіть не довелося дзвонити постійно. У мене залишилося позитивне враження від ск Оранта.
29 октября 2025, 12:51
Відгук не зарахований (на 29.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Flashinfo2025-10-24 12:56:18
Клиент Оранты въехал в меня задом
Я отложив все дела поехал в данную страховую в 9.20 был у них
Зашел в кабинет
Сотруднику хотелось шутить. Но сотрудник на рабочем месте, а у посетителя день уже не задался и надо все четко и быстро оформить! Это надо учитывать в обучении своих сотрудников!
Далее цитаты
Ой та прямо таки сейчас в вас въехали!
Ожидайте в корридоре
Да сейчас
Ожидаю

Ок
Сижу в коридоре. Отношение напомнило голодных врачей в гос больнице

Открывается дверь с другого кабинета и фраза
Вы в машине двери тоже не закрываете?
Извините у меня везде стоят дотяжки и я забыл что такое дотягивать и проверять двери рукой! Я пришел не к вам домой, а в страховую, которая на слуху очень давно! И пришел не просить

Не рекомендую данную страховую никому! Красивый голос робота на горячей линии, красивые фразы на сайте
Но на деле клиентоориентированность ноль
Оранта
24 октября 2025, 16:39
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що у Вас склалося неприємне враження від відвідування нашого відділення. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб розібратися в ситуації та надати належну оцінку діям працівників.

Будь ласка, уточніть:
• адресу відділення, де сталася описана подія;
• дату та орієнтовний час Вашого візиту;
• Ваше ПІБ.
Цю інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.

Ця інформація допоможе нам оперативно перевірити деталі інциденту та вжити відповідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення нашого сервісу.
Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок від наших клієнтів, адже завдяки йому постійно вдосконалюємо якість надання послуг.

Чекатимемо на Вашу відповідь!

З повагою,
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
karomila2025-10-20 19:55:02
Вперше оформлювала автоцивілку саме в страховій Оранта — подруга порадила. У відділенні все акуратно, чисто, черги не було. Дівчина пояснила всі умови, розповіла, як діяти у разі ДТП. Приємне ставлення до клієнтів і відчуття надійності.
5/5
usovchenko2025-10-05 12:24:54
Приємно здивована обслуговуванням в страховій Оранта. Зайшла оформити автоцивілку — усе зробили за 10 хвилин, пояснили, що і як. Поліс одразу видали на руки, навіть каву запропонували 😅. Видно, що ставляться до клієнтів по-людськи.
1/5
Анна2025-10-03 11:04:05
Взагалі не розумію як ця страхова отримала ліцензію. Моєму авто вʼїхали в зад. У винуватця дана страхова, після розрахунку отримала смішну цифру виплати в 16 тис. За ці кошти навіть б/у не купиш не говорячи про вартість робіт навіть. Вже попередньо експерт візуально глянувши назвав суму у 80 тисяч. І це без розбору бамперу, бо там ще добавиться. Роблю експертизу в незалежного експерта і як що відмовляться платити подаю до суду. І скаргу до МТСБУ. Нікому не рекомендую цю страхову!!!
Оранта
3 октября 2025, 12:29
Вітаємо, пані Анно! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам Ваше ПІБ та номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»