Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про компанію — 101

1/5
Юлія2025-10-29 14:57:33
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом співпраці зі страховою компанією «Євроінс Україна». Я є постраждалою стороною у ДТП (зг. з рішенням суду), винуватець був застрахований саме в цій компанії.
Документи на виплату страхового відшкодування я подала 10 липня. Потім зі мною зв’язався куратор, який зорієнтував мене що розгляд справи займе до 1 місяця. Виплату мені погодили лише 09.10, ще й сума була зменшена.
Співпраця зі страховою залишила дуже негативне враження:
• Будьте готові до того, що вся комунікація відбувається лише у вайбері, і лише з вашої власної ініціативи. Телефонні дзвінки ігноруються, відповіді на свої повідомлення я чекала неділями.
• жодної клієнтоорієнтованості — працівники не інформують, коли йдуть у відпустку, і клієнт змушений сам шукати, до кого звернутися;
• сума страхового відшкодування була зменшена
• за день до довгоочікуваного погодження (!) мені повідомили, що будуть піднімати питання щодо даного СТО, тому що він, на їх думку, є проблемним, хоча документи з цього СТО були подані ще три місяці тому, і з цим СТО СК співпрацює.
Така безвідповідальна та непрофесійна робота не лише затягує процес отримання законної виплати, але й створює додатковий стрес для людини, яка й без того постраждала у ДТП.
Враження таке, що компанія робить усе можливе, щоб уникнути або максимально відтягнути виплату.
👎 Не рекомендую «Євроінс Україна» як надійного страховика. Якщо ви або винуватець ДТП маєте поліс у цій компанії — будьте готові до затримок, непрофесійного ставлення та повної відсутності комунікації.
1/5
Сергій2025-09-17 13:51:32
Мій досвід співпраці з ПрАТ «СК «Євроінс Україна» виявився вкрай негативним.
Після ДТП від 27.07.2025 р. (справа № 306293/1) комунікація зі мною здійснювалася лише через Viber — жодних офіційних листів чи прозорих відповідей. Процес врегулювання затягувався без пояснень.
Сума страхового відшкодування була навмисно занижена, без детальної калькуляції та обґрунтування. До того ж у листі від 04.09.2025 р. компанія вказала інший номер справи, що виглядає як спроба заплутати клієнта.

Замість захисту інтересів споживача отримав суцільні проблеми та недовіру. Рекомендую двічі подумати, перш ніж мати справу з цією страховою компанією.
1/5
OlhaTuz2025-08-08 09:34:53
ДТП сталася майже 3 місяці тому, у винуватця ДТП, як і в мене, була автоцивілка від Євроінс. Майже 2 місяці ми узгоджували зі страховою суму виплати, запропонована страховою виплата була в 4! рази нижчою, ніж погоджена сума ремонту на СТО страхової компанії.
Спершу мені погодили повний ремонт на їхньому СТО, з заміною двох дверей, потім сказали що відзивають погоджену суму ремонту (замість заміни передніх дверей — рихтування). Мої аргументи, що рихтування не поверне авто в стан до ДТП не працювали. Я залишила за собою право поскаржитися на якість ремонту, якщо рихтування не допоможе.

В ході ремонту виявилося, що все ж необхідна заміна дверей, відновленню двері не підлягають. Ось уже місяць як я без авто, ніякі терміни ремонту страхова мені не озвучує, заміну дверей не підтверджує, на мої листи не відповідає!

Всі переписки ведуть через вайбер, я повертаю листування через пошту, аби хоч якось зафіксувати хід справи, якщо дійде до суду. Швидше всього, дійде. Компанія не зацікавлена в тому, аби клієнти були задоволені співпрацею
1/5
Predko302025-02-06 14:34:53
Застрахована дитина по художній гімнастиці. Поламала ногу на тренуванні. Подали у страхову. Вже другий місяць неможу додзвонитись. Зловити того у кого застраховані. Найгірша страхова.
8 февраля 2025, 9:39
Відгук не зарахований (на 08.02.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Алла2025-01-18 12:00:56
Потрапила в ДТП, у винуватця цивілка від цієї СК, вже скоро буде пів року, як чекаю виплату, додзвонитись майже не реально, а дізнатись інформацію ще важче ((
1/5
Anchous902102024-12-23 22:29:44
Неадекватні дві жіночі так як вони відносяться до клієнтів то в них їх взагалі їх не буде!!!
5/5
Шахрай2024-12-08 12:44:53
Чоловік швидко получив випату на карту. Неочікувано)
1/5
Вадим2024-11-22 20:38:15
Маю корпоративну страховку від Євроінс.
22.11.24 звернувся в страхову з захворюваням грибка шкіри ступні. Вони направили до свого лікаря онлайн, який виписав направлення на аналізи, попереднє лікарство і повторну консультацію в 10.3год. В 10.5 год. Передзвонили з страхової і сказали що страхова неможе оплатити аналізи, лікарство і наступну консультацію в лікаря дерматолога. Тому вони відправляють викше запит на погодження. До 20.00 годин відвовіді від страхової не получив. Написавши в чат страхової отримав відповідь що результату ще немає і можливо буде з понеділка 25.11.
Тоді написав їм що до 25.11 захворювання може погіршитис. Отримав відповідь що можу піти самостійно оплатити аналіз і якщо вони погодять то вернуть кошти. Хоча я на 99% впевнений що це грибок, і мені дешевше піти купити мазь від грибка шкіри ніж чикати поки вони надумають можливо оплатили аналізи і мазь.
5/5
Kravessim2024-11-13 13:14:33
Варто звернути увагу на вартість страхових полісів у порівнянні з аналогічними пропозиціями на ринку.