На сьогодні поки що є клієнтом із більш 10-річним позитивним досвідом цієї компанії. За разними напрямками. Але всьому хорошему, вбачається, приходить…
Повне КАСКО із 0-фрашизою «все включено», СТО — від СК. У 6 травня 2025 стається ДТП (важливо — пошкоджена ходова!) не з моєї вини. Вінуватець — з полісом від АРКС. Поліція, протокол. Повідомив СК.Справу відкрито, запросили фотоматеріали чез застосунок, відправив, отримали та додали до справи. Наступного дня передзвонили, уточнили деталі, запевнили: «Протягом наступних 24 годин відповідальний менеджер з врегулювання вийде на зав'язок.» А ось і перший «дзвоник»: ввечері наступного дня, здивований тишею та застиглим на «Вібір СТО» у застосунку від АРКС починаю шукати спросіб зв'затися з ними та випадково знаходжу у Телеграмі запит на спілкування від них, 18-та година. Ось і «герой» — менеджер «Ігор». Каже, дайте фото, бо не видить їх. А що з СТО? Пропонує іхати недалеко, кілометрів 20… Повідомляю, що негаразди із ходовою. Ок — ось мені єдина(!) за 5км СТО АДС, неавторізована. І ще раз просить фото, не бачить їх він, мовля. Даю. Питає, чи направляти на СТО? 18-30. Кажу, направляйте. Питаю, що робити мені далі. Згодом та під тиском зєясував порядок дій. 9.05 зранку записався на оцінку пошкоджень на СТО на ранок понеділка. Заїхав, подивилсь. Протягом 3-х дннів пообіцяли надати розрахунок в СК. Надали його в п'ятницю пообіді, 16.05. Швидко, як виявилося.
20.05 СТО повідомляє, шо кошти від СК зайшли. Прийняли авто в ремонт вже 23.05.
І понеслося: 40 хв роботи, тиджень на замовлення-оплату-доставку нової наступної деталі, розвалсходнення, не спрацювало… ЧОТИРИ рази!!!
А до того ж — повне ігнорування моїх звернень — що від СТО, що від СК. Навіть веселіше! Меджер «Ігор» зажигав": то вигадував нові юридичні визначення, типу «банківських» днів, то на питання про ходову відповідав про необхідність заміни вітрового скла. Вітрового скла при ремонті ходової!
20.06 пообіді авто випускають з СТО.
44 дні справи. 28 днів на СТО. Але це ще не все.
Якісь вибачення, коментарі? ні, не чули.
Через пару днів міняв колесо, проблем не побачили. А ось вже 9.08 заїхав на планове ТО на постійну СТО, а там мені показують, що встановлена чи не найдешевша запчастина, що почала руйнуватися, треба міняти, Це та, що СТО АДС чотири тижні встановлювала, тестувала, гарантувала аж 20 днів «якості»… Деталь не витримала і 2-місяцв та 2000км.
Відступ. Порівняння цін у офіціалів та «сірих» показало, що роботи вартують у офіціалів дешевше, а оргигінальні запчастини ненабагато дорожчі за «сірі». Думайте.
Пишу у АРКС: проблема, мовля. У відповідь отримую посилання на «лівий» пункт страхової угоди про приховані дефекти при ДТП. Питаю, а що з некондиційними деталями? Відповідають: «чекайте на офіційну відповідь.»
Далі буде.