Мінфін - Курси валют України

Встановити
Arx

Відділення Arx: Львів, вул. Академіка Сахарова, 24, 1 пов.

Назад

Львів, вул. Академіка Сахарова, 24, 1 пов.

вул. Академіка Сахарова, 24, 1 пов.

+38 068 257-49-74

-

Відгуки про відділення — 3

Відгуки про відділення — 3

1/5
AnageN2023-12-13 18:39:31
Страхова компанія АРКС у справі 1.003.23.0014160 самовільно вирішує, ремонт чого вона оплачувати буде, а чого не буде, ігноруючи дефектний акт та акт огляду автомобіля з переліком усіх пошкоджень. Як результат не відремонтовано передню праву дверку та не замінено підкрилок. Глянемо що на це скаже Держпродспоживслужба, Нацбанк та незалежний експерт автотоварознавчої експертизи.
Arx
15 декабря 2023, 15:32
В першу чергу перепрошуємо за ситуацію, котра виникла. З Вами має зв'язатися відповідальний співробітник для проведення додаткового огляду авто, щоб компанія мала можливість переглянути справу з подальшим вирішенням даної ситуації. Додатково повідомляємо, що до співробітника, котрий врегульовував Вашу справу вжиті відповідні міри. З повагою відділ контролю та якості АРКС
1/5
RomanSitchuk2022-01-24 18:59:12
Записувався на прийом до лікаря, оператор пообіцяв що вони здійнять запис і пришлють інформацію. Вечором (через пів дня), зрозумівши що запису не було і не буде, набрав їх ще раз щоб дізнатися статус заявки. На що мені відповіли що обробка таких заявок триває два дні і краще самому записатися! Шановні, проводьте належний інструктаж зі своїм персоналом, бо за два дні можна й померти при теперішній ситуації!
Arx
26 января 2022, 10:56
Вітаємо! В першу чергу перепрошуємо за подібний інцидент. На жаль, маємо шалене навантаження на Асистанс, кількість звернень у зв’язку з епідемічною ситуацією, збільшилось в рази. Тому  на момент дозвону в Асистанс клієнтам пропонується записатися самостійно до лікаря і звернутися  для гарантії.  Ви звернулися з проханням записати до лікаря о 14:30, на жаль, о 18:40  Асистанс запис ще не встигли зробити, саме тому при повторному зверненні запропоновано записатися самостійно. Запис прогарантовано, консультацію лікаря отримано, лікування організовано. З нашої сторони та зі сторони  Асистанс перепрошуємо за всі затримки. На жаль, Асистанс дійсно фізично не встигає опрацювати всі запити, захворівших катастрофічно багато, співробітники працюють вже понаднормово. Ми намагаємось зробити все залежне від нас і ще раз перепрошуємо за вимушені затримки при організації. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
geka20112022-01-19 13:06:19
Оставлю свой отзыв про историю сотрудничества с компанией АРХ в течении двух лет. Пока у вас ничего не случится. абсолютно серьезная компания. Но при наступлении неприятностей у вас, страховая покажет все свое лицо в лучшей красе.
Договор 45909а1зга
Ситуация
В результате уходя от столкновения со встречным транспортом в силу погодных условий, был совершен наезд на ограду.
Согласно ответа от страховой, нужно было совершать столкновении со встречным транспортным средством, тогда такая ситуация считалась бы страховой, а то что вы не совершили удар, это как говорится «Ваши проблемы». Ну и конечно смета, которая была выставлена страховой, явно не входила в их планы.
по пришествию более месяца не получено никаких письменных уведомлений про решении страховой. Только комментарии в фейсбуке.

Конечно, ответ будет что все красиво и мы действовали в рамках договора.
Но именно в таких ситуациях и проявляется уровень компании и ее отношение к клиентам, к сожалению, вы его не прошли…
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4809454159147076&id=100002476183440

Уважаемые существующие и будущие клиенты взвести все риски перед тем как заключать договор с АРХ.
Если нужно будет страховой, вы останетесь один на один со своей проблемой.
Arx
19 января 2022, 13:52
Вітаємо! Дякуємо за залишений коментар. Нам дуже прикро, що Ви саме так висвітлюєте подію. Згідно з даними Ви заявили наступні обставини події: «Рухаючись по дорозі, ТЗ фура проїхала надто близько біля мого авто, через сильний поток вітру, моє авто викинуло на зустрічну смугу і я в'їхав в паркан.» Заявлені пошкодження: передній бампер, можливо дно ТЗ. В процесі врегулювання було виявлено, що пошкодження мають характер чисельних різноманітних подряпин по всій частині бамперу, характерні для контакту з перешкодою, відмінною від ТЗ. Рахунок понад 85 000 грн. Заміні підлягають передній бампер, обидві фари, усі навісні деталі на бампер. Ви два роки поспіль страхували автомобіль за програмою КАСКО Light, покриття та вартість якого значно відрізняються від програми КАСКО «Все включено». За умовами договору «Все включено» заявлений випадок відповідно був би визначений як страхова подія та підлягав відшкодуванню. Умови договору КАСКО Light чіткі і прозорі. Відповідно рішення приймається у відповідності до умов договору виходячи з об'єктивного, прописаного тлумачення умов ( ризиків). Звертаємо Вашу увагу, що під час укладання договору страхування страхувальник приймає рішення відносно того, який договір йому необхідний. Щодо умов договору КАСКО Light застраховані ризики: п.9.1 Викрадення; п. 9.2. Збитки внаслідок ДТП (внаслідок зіткнення (контакту) застрахованого ТЗ з іншим ТЗ – учасником ДТП; п.9.3. Повна загибель ТЗ внаслідок стихійного лиха. Повертаючись до Вашої події, контакту з іншим ТЗ-учасником ДТП не було, за характером пошкоджень застрахованого об'єкту контакту з іншим ТЗ-учасником ДТП не було, поліція також не зафіксувала контакт з іншим ТЗ. Наданий відеозапис (у коментарі) підтверджує, що контакту з іншим ТЗ — учасником ДТП не було. Наведемо нижче аналіз відеозапису, котрій Ви прикріпили:
О 10:41 об'єкт страхування рухався по дорозі місцевого значення з однією полосою у кожному напрямку. Дорожнє покриття засніжено, можливо бума ожеледиця.
О 1О:41:15 повз об'єкта страхування ( на зустрічній смузі у протилежному напрямку) проїхав вантажний автомобіль ( цистерна).
О 1О:41:17 повз об'єкта страхування ( на зустрічній смузі у протилежному напрямку) проїхав легковий білий кроссовер.
О 1О:41:21 повз об'єкта страхування ( на зустрічній смузі у протилежному напрямку) проїхав легковий чорний кроссовер.
О 10:41:22 починаються проблеми з утриманням автомобіля у належній полосі руху: автомобіль виїзджає на зустрічну полосу руху і далі здійснює зіткнення з парканом, який відокремлює пішохідну доріжку та спуск до лугу.
При цьому починаючи з 10:41:22 на зустрічній полосі не було жодного транспортного засобу. Загрози лобового зіткнення у даній ситуації не було. Аналіз відео показав, що віїзд авто на зустрічну смугу з подальшим наїздом на паркан жодним чином не пов'язаний з уникненням лобового зіткнення,, не є результаом зіткнення з іншим транспортним засобом, є результатом поганих погодних умов, і відповідно за умовами договору страхування подія не покривається умовами договору страхування. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»