Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неналежна робота колцентру

1/5
RomanSitchuk2022-01-24 18:59:12
Записувався на прийом до лікаря, оператор пообіцяв що вони здійнять запис і пришлють інформацію. Вечором (через пів дня), зрозумівши що запису не було і не буде, набрав їх ще раз щоб дізнатися статус заявки. На що мені відповіли що обробка таких заявок триває два дні і краще самому записатися! Шановні, проводьте належний інструктаж зі своїм персоналом, бо за два дні можна й померти при теперішній ситуації!
Arx
26 января 2022, 10:56
Вітаємо! В першу чергу перепрошуємо за подібний інцидент. На жаль, маємо шалене навантаження на Асистанс, кількість звернень у зв’язку з епідемічною ситуацією, збільшилось в рази. Тому  на момент дозвону в Асистанс клієнтам пропонується записатися самостійно до лікаря і звернутися  для гарантії.  Ви звернулися з проханням записати до лікаря о 14:30, на жаль, о 18:40  Асистанс запис ще не встигли зробити, саме тому при повторному зверненні запропоновано записатися самостійно. Запис прогарантовано, консультацію лікаря отримано, лікування організовано. З нашої сторони та зі сторони  Асистанс перепрошуємо за всі затримки. На жаль, Асистанс дійсно фізично не встигає опрацювати всі запити, захворівших катастрофічно багато, співробітники працюють вже понаднормово. Ми намагаємось зробити все залежне від нас і ще раз перепрошуємо за вимушені затримки при організації. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

Коментарі до відгуку - 1

СКСК2022-01-25 09:15:25
Вітаємо! Підкажіть, будь ласка, номер телефону та час звернення. Ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо зворотній зв'язок. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК "АРКС"
Відгук успішно відредаговано