Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Про компанію

Історія Arx почалася у 1994 році. Тоді було створено компанію «Веско». У 2001 році було створено компанію «Український страховий Альянс». У 2007 році найбільша у світі страхова група Aха (Франція) придбала обидві компанії «Веско» та «Український Страховий Альянс». Компанії об'єднуються в одну, яка починає працювати під брендом Aха. Під цим брендом компанія працювала 11 років.

Головний офіс:04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8 (години роботи: Пн-Чт: 9:00 - 18:00, Пт: 9:00 - 17:00, Сб-Нд: вихідні)
Графік роботи:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Премії та виплати на 30 вересня 2025

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
2057357 ₴
941533 ₴
45.76 %
684048 ₴
154131 ₴
22.53 %
45812 ₴
18329 ₴
40.01 %

Відгуки про компанію — 357

1/5
oleksandria772025-12-03 09:12:27
Нажаль у важкий час розраховувати на страхову компанію не можливо.
1/5
medivochka2025-12-02 13:57:46
Нажаль коли стався зі мною страховий випадок, менеджер компанії все зробила щоб виплата не відбулася.
Arx
3 декабря 2025, 9:47
Дякуємо за відгук. Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже з Вами постійно велася комунікація щодо необхідності надання документів, передбачених умовами Договору. На жаль, страхова компанія їх не отримала. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
AnageN2025-11-20 21:07:00
Добре поки все добре. Як стається страховий випадок — чекайте проблем.
Занижені розрахунки, неякісний ремонт, намахування з вартістю, встановлення пошкоджених запчастин — все присутнє.
Страхова справа 1.003.23.0014160
Ремонтували авто після ДТП по страховій Arx в кінці 2023р. Міняли задню дверку та фарбували крило. Одним словом — жах жахезний і повна некомпетентність. Авто робили і переробляли два місяці, дверка б/у коцнута, на «свіжопомальованій» дверці прямо «з камери» були царапини і коцки. Пилюка під фарбою на усіх елементах звичайно присутня. Перехід не «заполіровується» зі слів СТО. Ущільнювач на дверці постійно вилазить, про що я казав неодноразово — всім *** . Тепер дверка взагалі відкрутилась і протерла фарбу на стійці. Нюанси про ставлення малярного цеху — бикування і розказування що це малюють тут як на заводі — окрема тема. Підробка актів огляду!!! (для зменшення обсягу робіт) також присутня.
Страхова компанія в змові з СТО — з метою намахати вас і зробити ремонт з гімна і палок.

Тепер свіжа страхова справа 1.102.25.0006929
Я потерпілий, страхова зумисне знижує вартість запчастин, відмовляється таку вартість обгрунтовувати, листи ігнорує.

Одним словом — дно, обходьте десятою дорогою!
Arx
21 ноября 2025, 15:27
Дякуємо за відгук. В першу чергу хочемо зазначити, що нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Результати перевірки показали, що Ви мали в нас договір КАСКО (за 2 роки було зареєстровано 4 події, по всіх подіям були проведені виплати майже 100 тис грн в рамках передбаченого покриття). Стосовно справи за 2023 рік: в Вашого буку надійшло звернення щодо проведеного ремонту авто, на яке страхова компанія оперативно відреагувала (була проведена трьохстороння зустріч на СТО з Вами, керівнцтвом СТО та представниками страхової компанії), виявлені недоліки були усунені, страховою компанією було проведено доплату по відшкодуванню та проведено відповідну роботу з партнерами (представниками СТО). Після цього з Вашого боку до якості ремонта претензій не було. Відшкодування проведене вчасно. Незважаючи на викладену Вами інформацію у відгуку, Ви звернулися до нас в рамках прямого врегулювання, де є потерпілою стороною, при цьому відмовилися від ремонту на запропанованих СТО, тим не менш, компанія виконала свої зобов’язання: автомобіль був оглянутий, сума збитку розрахована. Результати перевірки листування показали, що Вам була надана відповідь на заяву з обгрунтованням суми страхового відшкодування, а також надані для ознайомлення необхідні документи. Звертаємо Вашу увагу, що компанія завжди готова обговорювати та вирішувати непорозуміння, котрі можуть виникнуть в будь-яких ситуаціях, ми завжди на зв’язку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
KyryloS2025-09-20 14:14:09
КАСКО, Все Включено — чи справді це так?

На жаль, за яскравою обгорткою «все включено» криється не клієнтоорієнтований підхід, а цілеспрямований саботаж. Після 7 місяців співпраці з компанією ARX (пакет КАСКО за 100 тис грн) я стикнувся з ситуацією, яка викрила справжнє обличчя страхування.

На парковці біля офісу я помітив на своєму автомобілі незначне пошкодження на пасажирській двері. Характер пошкодження явно вказував, що якась легкова машина вперлась бампером. Не знайшовши винуватця на камерах, я зрозумів, шо це трапилось не в день (і не за день) до виявлення, тому повернувся до робочих дзвінків і вже наступного дня звернувся до компанії за консультацією.

Замість допомоги, я отримав моментальну відмову від менеджера: «Якщо ви не викликали поліцію, ми компенсуємо лише 10% від вартості ремонту.»

У мене є питання до керівництва компанії: чому менеджер не міг дати інструкцію, як діяти далі (наприклад, «викличте поліцію, зафіксуйте все, потім дзвоніть нам»)? Замість цього мені одразу повідомили про відмову, мовляв, в контракті все написано, що я вважаю ознакою недбалості або свідомого уникнення своїх зобов'язань.

Така ситуація підриває довіру до компанії, яка обіцяє «все включено», але на практиці створює перепони для клієнта. По тим суті, це і є той «contractual overload», коли важливі пункти замасковані у масиві тексту, щоб потім відмовити клієнту.

Я вимагаю, щоб представник компанії, який має повноваження для вирішення, зв’язався зі мною. Номер мого страхового поліса 2864Га5ж. Я публікую цей відгук на всіх доступних платформах, щоб інші люди знали про такий підхід.
Arx
23 сентября 2025, 9:08
Вітаємо! Результати перевірки показали, що Ви повідомили про подію 20.09.25, тож процес врегулювання тільки розпочато, тобто не зрозуміло про яку відмову Ви пишете. При придбанні поліса завжди акцентується увага на основних моментах (покритті), а також роз'яснюються питання, котрі надходять в процесі вивчення договору клієнтом. В договорі чітко передбачені права та обов'язки застрахованої особи та страхової компанії. Перед підписанням договір надсилається заздалегідь для ознайомлення та можливості отримати відповіді на питання, котрі виникли при вивченні. При реєстрації події співробітники КЦ фіксують надану Вами інформації та надають консультації з приводу покриття договору та/або умов у відповідності до заявленої події, наприклад, про обмеження в розмірі ліміту 10% від страхової суми у разі не виклику компетентних органів. З досвіду роботи компанії можемо запевнити, що десятки тисяч клієнтів отримують відшкодування в такому форматі і лише одиниці виходять за межі ліміту. Повертаючись до питання з лімітом, спробуємо пояснити на прикладі: при страховій сумі в 2 млн грн, ліміт 10% складе 200 тис грн. Якщо у Вас залишилися запитання — ми завжди готові надати консультацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
Arxius2025-08-14 18:38:18
​01 травня 2025 року з моїм застрахованим автомобілем Volvo XC90 сталася страхова подія. Моїй справі було присвоєно номер 1.003.25.0005923.
​Станом на 14 серпня 2025 року, попри сплив понад трьох місяців, справа не врегульована. Страховик протермінував термін врегулювання справи ,ігнорує висновок про пошкодження від офіційного дилерського СТО та не проводить власний огляд, стверджує, що «не може ідентифікувати авто», але водночас відмовляється направити свого представника для проведення ідентифікації, не відповідає на мої офіційні звернення, що свідчить про повну бездіяльність.
Страховик офіційно наголосив, що без їхнього погодження я не маю права проводити ремонт та схвалювати рахунки від СТО. Водночас жодного рішення — ні позитивного, ні негативного — по справі не надає. Таким чином, я опинилася в пастці: я не можу відремонтувати автомобіль, оскільки це буде порушенням договору, і водночас не можу отримати відшкодування через бездіяльність Страховика.
​Я вважаю таку поведінку обдуманою і цілеспрямованою. Її мета — виснажити мене очікуванням і змусити або відмовитися від претензій, або відремонтувати авто самостійно, що дасть Страховику формальний привід відмовити у виплаті.
​Враховуючи багаторічний досвід роботи з компанією, я глибоко розчарована та вважаю, що така поведінка є неприпустимою для фінансової установи.
Обходьте цих *** 10 дорогою
Arx
15 августа 2025, 11:27
Вітаємо! Відповідно умов договору, п.28.2. Страхове відшкодування сплачується Страхувальнику тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку. Для з’ясування причини події, були направлені запити, на які довгий час отримували відповіді. Щодо термінів: відповідно до п.25.3.3. Страхувальник має право з’ясовувати причини та обставини заявленої події. Застрахованій особі буде надіслано офіційний лист, в якому буде зазначена інформація, щодо розгляду справи. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
Андрій2025-08-13 20:41:26
На сьогодні поки що є клієнтом із більш 10-річним позитивним досвідом цієї компанії. За разними напрямками. Але всьому хорошему, вбачається, приходить…
Повне КАСКО із 0-фрашизою «все включено», СТО — від СК. У 6 травня 2025 стається ДТП (важливо — пошкоджена ходова!) не з моєї вини. Вінуватець — з полісом від АРКС. Поліція, протокол. Повідомив СК.Справу відкрито, запросили фотоматеріали чез застосунок, відправив, отримали та додали до справи. Наступного дня передзвонили, уточнили деталі, запевнили: «Протягом наступних 24 годин відповідальний менеджер з врегулювання вийде на зав'язок.» А ось і перший «дзвоник»: ввечері наступного дня, здивований тишею та застиглим на «Вібір СТО» у застосунку від АРКС починаю шукати спросіб зв'затися з ними та випадково знаходжу у Телеграмі запит на спілкування від них, 18-та година. Ось і «герой» — менеджер «Ігор». Каже, дайте фото, бо не видить їх. А що з СТО? Пропонує іхати недалеко, кілометрів 20… Повідомляю, що негаразди із ходовою. Ок — ось мені єдина(!) за 5км СТО АДС, неавторізована. І ще раз просить фото, не бачить їх він, мовля. Даю. Питає, чи направляти на СТО? 18-30. Кажу, направляйте. Питаю, що робити мені далі. Згодом та під тиском зєясував порядок дій. 9.05 зранку записався на оцінку пошкоджень на СТО на ранок понеділка. Заїхав, подивилсь. Протягом 3-х дннів пообіцяли надати розрахунок в СК. Надали його в п'ятницю пообіді, 16.05. Швидко, як виявилося.
20.05 СТО повідомляє, шо кошти від СК зайшли. Прийняли авто в ремонт вже 23.05.
І понеслося: 40 хв роботи, тиджень на замовлення-оплату-доставку нової наступної деталі, розвалсходнення, не спрацювало… ЧОТИРИ рази!!!
А до того ж — повне ігнорування моїх звернень — що від СТО, що від СК. Навіть веселіше! Меджер «Ігор» зажигав": то вигадував нові юридичні визначення, типу «банківських» днів, то на питання про ходову відповідав про необхідність заміни вітрового скла. Вітрового скла при ремонті ходової!
20.06 пообіді авто випускають з СТО.
44 дні справи. 28 днів на СТО. Але це ще не все.
Якісь вибачення, коментарі? ні, не чули.
Через пару днів міняв колесо, проблем не побачили. А ось вже 9.08 заїхав на планове ТО на постійну СТО, а там мені показують, що встановлена чи не найдешевша запчастина, що почала руйнуватися, треба міняти, Це та, що СТО АДС чотири тижні встановлювала, тестувала, гарантувала аж 20 днів «якості»… Деталь не витримала і 2-місяцв та 2000км.
Відступ. Порівняння цін у офіціалів та «сірих» показало, що роботи вартують у офіціалів дешевше, а оргигінальні запчастини ненабагато дорожчі за «сірі». Думайте.
Пишу у АРКС: проблема, мовля. У відповідь отримую посилання на «лівий» пункт страхової угоди про приховані дефекти при ДТП. Питаю, а що з некондиційними деталями? Відповідають: «чекайте на офіційну відповідь.»
Далі буде.
Arx
14 августа 2025, 15:31
Вітаємо. Результати перевірки справи показали, що справа була врегульована 20.06.2025 р., кошти перераховані на передбачену умовами договору СТО. 11.08.2025 р. Ви звернулися до чату та надали фото пошкоджених деталей, деякі з яких були замінені під час ремонту по страховому випадку та рахунок з авторизованого СТО (який не передбачений умовами договору), посилаючись на неякісно проведений ремонт. Вам були надані рекомендації описати все в заяві та надати для розгляду, адже всі СТО надають гарантії на виконані роботи і несуть за це відповідальність, як перед застрахованою особою, так і перед страховою компанією. Для аналізу подібних питань залучаються незалежні експерти, тож це потребує часу (наразі технічний відділ аналізує надану Вами інформацію та контактує з СТО). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
Богдан2025-08-09 15:37:25
Позитивні відгуки накручено співробітниками і знайомим з даної страхової.

Не вірте. Все обман і розвод.
Не отримаєте ви своїх виплат. Вам вигадають 1000 причин аби нічого не виплатити.

Мали каско «класік» за 85000 грн, в якому включено ризики від пошкодження 3-тіми особами.
На авто припаркованому біля будинку, вранці коли йшов на роботу, виявив подряпини. Поїхав на роботу на іншому авто (бо ж запізнювався). Будучи вже на роботі, я знайшов номер страхової і зателефонував щоб повідомити про подію. Розповів що авто лишив на місці поді і що дружина вдома, на випадок якщо потрібно надати доступ до авто.
І почалось.
Замість того щоб пояснити що я маю робити мені сказали ОК, ми все зафіксували, все добре, нічого більше робити не потрібно. А згодом повідомили що виплат не буде. Причина —
«А ви не з місця події зателефонували і не в ту ж саму секунду як побачили подряпини. І не викликали поліцію щоб засвідчити факт.»
Тобто, вони вам спочатку, нічого не пояснюючи, кажуть що все ОК (щоб пройшло кілька днів і ви вже не могли виконати умови договору), а потім вигадають 1000 причину аби нічого не заплатити.
Якби їх оператор одразу мені повідомила що потрібно викликати поліцію, то я б так і зробив. Тим паче що дружина була поруч біля авто. Тим паче у них в договорі прописано що страховик зобов'язаний консультувати клієнта при настанні події. Але ж ні, про це а ні слова. Ніяких консультацій.
І ще раз, не чекайте що вам хтось щось пояснить що і як робити коли ви зателефонуєте на їхню гарячу лінію. Все націлено на те щоб нікому нічого не виплачувати. Уся ця шарашкіна контора працює тільки на те щоб вас максимально кинути.
Скажу більше. Нам навіть договір при оформленні на руки не дали, щоб не дай бог нічого не вичитали.
Я вже потім, після «події» витребував з них той договір у електронному вигляді. Вони там стільки «води» понаписували щоб вам голову заморочити, сам чорт ногу зломить. Я 4 години його читав, поки дочитав до кінця і все одно половини не допетрав. Все розраховано на те, щоб клієнт не міг розібратися у тих бреднях.

Кришує їх агріколь банк. Принаймні, саме цей банк впарив нам їх при оформлені кредиту.
Якщо мені ще хоч колись доведеться брати у них кредити, то буду вимагати іншу страхову.

Що стосується Аркса, то ці крахобори нас вже «нагріли». Благо там сума не велика, до 10 000 грн. Але вас вони взавтра (не дай бог яка аварія), кинуть на сотні тисяч.
І не кажіть що я вас не попереджав.
Обходьте цю фірму рога і копита десятою дорогою. Моя вам порада.
Arx
13 августа 2025, 11:09
Вітаємо! В першу перепрошуємо за затримку з відповіддю, спричинену аудитом на всіх етапах врегулювання. Найближчим часом очікуйте дзвінка від спеціаліста щодо даного випадку. Дякуємо за розуміння. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
1/5
Еля2025-06-13 17:52:55
мне 64 г, застроховалась в этой компании по предложению сотрудника приватбанка, когда начались головные боли обратилась к врачу, нашли большую опухоль головы, компания отказала в выплате по причине что врач указал что болями страдаю 2 мес.Говорят ну вы ж 2 мес назад заболели, а кто ж с первой болью бежит делатьМРТ Обман старого человека.Врач сказал надо требовать письменный отказ.Советую всем
Arx
16 июня 2025, 16:04
Вітаємо. Договір набув чинності 04.09.24, 08.01.25 зафіксована справа від 23.12.24 з наявним консультативним висновком лікаря та описом Вашого звернення. Враховуючи надані Вами документи, в телефонному режимі 09.01.2025 об 11:23 Вам повідомили про рішення страхової компанії щодо відмови, додатково надіслано Укрпоштою офіційний лист відповідь. Додатково Вас було повідомлено, що для перегляду справи необхідно надати всі наявні результати медичної документації по хворобі. До поточного моменту документи не надані. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС ЛАЙФ»
1/5
Galayba2025-05-31 08:42:24
🚨 ARX це реально найгірша компанія страхування здоровʼя послугами якої я користувався за останні 15 років!!!
‼️ Я завжди користувався максимальним пакетом послуг страхування здоровья у різних страхових компаній але такого хитрого та аферистичного підходу до своїх клієнтів як у компанії ARX не зустрічав у жодній…
А зараз по суті:
➕ велика європейська компанія
➕ дуже дорога, дуже професійна та гарна реклама що багато обіцяє, привітний персонал
➕Страхують майже все і від усього, навіть від влучання ракет…🤣🤣🤣
➕ гарна репутація у світі…але не в Україні…і на цьому все!!!

➖це найдорожча компанія по вартості страхування якою я користувався та франшизою у всіх абсолютно програмах
➖це по факту найменший пакет послуг що покривається страховиком
➖ обіцянки і реклама немає нічого спільного з умовами договору
➖ дуже складні для сприйняття договори з пастками для клієнта в яких в одних пунктах обіцяють майже все покрити виплатами а потім у завуальованій формі розкидаючи по різним розділам і пунктам безкінечного договору надрукованого дрібним шрифтом фактично виключають повністю таку можливість

🚨🚨🚨
🥶Мій особистий та звісно субʼєктивний висновок щодо досвіду страхування у компанії ARX…
🥶Страхуючи здоровья у компанії ARX у максимальному пакеті ви отримуєте покриття 500 000 гривень з франшизою 10%, але по факту перелік послу зводиться лише до можливості первинних консультацій, 5 викликів швидкої, безкоштовних анальгіну та аспірину (сарказму звісно трохи) та довгих годин спілкування із ввічливими та добрими дівчатами підтримки що вміють усміхатися в трубку телефону…

Моя особиста порада не витрачати гроші на вітер та пошукати щось краще та надійне…українська дочка компанії зараз працює лише як пилосос в одному напрямку… 🤣🤣🤣
Arx
2 июня 2025, 17:26
Вітаємо. Результати перевірки показали, що всі дії зі сторони страхової компанії правомірні та обумовлені умовами договору. Звертаємо Вашу увагу, що в компанії є різні програми, котрі відрізняються покриттям та умовами, що звісно впливає на вартість поліса. Застрахована особа самостійно обирає продукт, який вважає доцільним саме для себе. Варто зазначити, що підписання договору це факт погодження з його умовами. Ми завжди надаємо додаткові консультації щодо покриття та умов, якщо в цьому виникає необхідність, адже розуміємо, що щось може бути незрозумілим. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
3/5
Klient20252025-04-26 14:54:48
Разочарован сотрудничеством со страховой ARX.

После ДТП моя машина была направлена на ремонт на СТО, с которым сотрудничает ARX. Страховая выплатила СТО немалую сумму, согласно смете, где были указана стоимость запчастей и стоимость выполнения работ.
Когда я забрал автомобиль, выяснилось, что были установлены детали, которые стоят в разы дешевле, чем заявленные в смете. Это не просто удешевление — это подмена, за которую кто-то получил выгоду.

Связался с представителем ARX — директором направления по компенсациям. Его реакция была крайне удивительной:
«А что вас не устраивает, машина же отремонтирована? СТО всегда зарабатывают и на услугах, и на запчастях. »

Меня — как клиента — это не устраивает. Я оформлял страховку, рассчитывая на прозрачность, добросовестность и качество, а не на схему, при которой из суммы, выделенной на достойные запчасти, ставят самое дешёвое, а разницу кладут себе в карман.