Мінфін - Курси валют України

Встановити
Арсенал Страхування

Відділення Арсенал Страхування: Київ,

Назад

Київ, ул. Борщаговская, 154, ТЦ "Мармелад", 4 эт.

ул. Борщаговская, 154, ТЦ "Мармелад", 4 эт.

044 502 67 37

Пн - Пт 9:00-18:00 Перерыв: 13:00 - 14:00 Сб, Вс - выходные

Відгуки про відділення — 29

Відгуки про відділення — 29

1/5
yushum2024-12-19 12:02:54
Телефоні дзвінки від 18.12.2024 о 18:58 та 19:42, координатори відмовили у гарантуванні медикаментів необґрунтовано. Координатор Нечепорук безпідставно відмовила у надані гарантій, а також не змогла пояснити чому не відкрили новий страховий випадок. Старший координатор асистансу Савченко у другій телефонній розмові не зміг також пояснити причини відмови та почав переконувати, що абсолютно 2 різних діагнози, на які мало бути відкрито 2 страхових випадки є однаковими, що породжує сумніви щодо його компетентності. Жоден з координаторі не відповів на поставлені йому запитання. Прошу прокоментувати дану ситуацію та вжити заходів.
3/5
Kiro4ka2024-10-31 08:56:03
Страхую в арсеналі с своє авто третій рік і вирішила застрахувати авто мами. Тут почався цирк. Я запитала по телефону в Києві свого менеджера чи можна ще один договір зробити в місті Хмельницький: каже так, але тільки онлайн і коли я запитала чи можна заключити договір приїхавши в офіс як я робила коли страхувала свій автомобіль і мені відповіли що це не можливо і тільки онлайн всі зараз роблять. В автомобільному салоні в Хмельницькому сказали що договір можливо підписати фізично і сам менеджер з Арсенала в місті Хмельницький приїде в автосалон. Тоді я подзвонила в Київ і кажу своєму менеджеру що мені її онлайн послуги не потрібні так як в Хмельницьку можливий варіант який вона казала що не можливо, а мені відповіли інше. Менеджер з Києва мене довго вмовляла різними способами страхувати через неї, але я відмовилась і домовились на наступний день страхувати авто у місті Хмельницькому з хмельницьким директором філії Арсенал. Ввечері перед договором мені звонять з Арсеналу і кажуть що менеджер з Києва подзвонила особисто ( її впізнати легко бо тільки вона там говорить на російській ) в Хмельницький почала кричати що я її клієнт і щоб їй віддали договір моєї мами. Я подзвонила на гарячу лінію і ще раз відмовилась від цього менеджера з Києва. Але в кінці кінців за моєю спиною їй віддали договір страхування моєї мами, я це дізналась коли підписала договір ( там було дуже багато помилок, так як я особисто їй дані мами не передавала, вона їх витрусила з інших працівників і два рази переробляли договір). В Хмельницьку вибачились за те що дали дані цій жінці з Києва, але суті це не міняє. Виходить якщо завтра куплю машину папі і захочу другого менеджера не маю можливості так як ця менеджер подзвонить будь-куди і вибʼє погорозами що я її клієнт данні мого батька і скаже що це керівництво їй сказало так діяти ( так вона відповіла коли я скандалила за те що вона вкрала особисті данні моєї мами )
Я пожалілась на гарячу лінію і зі пізі і мені передзвонив Директор Арсенала, я йому розповіла цю історію і те що якась істеричка менеджер якій відмовили позволила в Хмельницький і забрала данні моєї мами. Я переживаю за таке відношення до особистої інформації клієнтів що інформація гуляє бо хтось з менеджерів звонить її вибиває з третіх осіб. Виходить менеджер готовий на все щоб перетягнути на себе договір який з ним не хотіли заключати через погане пояснення пакетів послуг.
Директор мене уважно вислухав, пообіцяв розібратись і дати відповідь. Але вже довго чекаю і ніякої відповіді немає.
Фсі фото переписок з менеджером яка не законно вибила з третіх осіб данні моєї мами і скарги на гарячу лінію є
2/5
Oleksandr182024-03-25 13:23:06
1. Складно додзвонитись на гарячу лінію. Часом ніхто не бере слухавку.
2. Можуть написати в чаті, що лікар перетелефонує. А насправді — ніхто не набере.
3. Було декілька випадків коли отримував дуже швидко відмову, але після уважного прочитання договору разом з працівниками страхової — рішення змінювали на позитивне.
4. Мобільний додаток потребує явного доопрауювання. Часто не можна зайти з першого разу.

Тому у мене погані враження як клієнта. Виглядає, що майже кожного разу потрібно випрошувати допомогу та довго доказувати, що по договору допомога повинна надаватись.

Не раджу.
Арсенал Страхування
25 марта 2024, 13:57
Написали вам в приватні повідомлення.
Уточніть ваш номер договору чи ПІБ для ідентифікації, щоб ми могли детально все перевірити та надати вам зворотній звʼязок.
1/5
GKG2024-01-31 11:26:56
Маючи досвід співпраці з багатьма страховими компаніями ця найгірша, хамовиті оператори та постійні приводи щоб нічого не покривати…
Арсенал Страхування
31 января 2024, 11:32
Напишіть в приватні повідомлення номер договору страхування або будь-які інші дані для ідентифікації. Перевіримо інформацію та надамо вам зворотній звʼязок.
1/5
LuKray212024-01-05 18:04:33
Оглядати машину приїхала людина з BNV group, партнер Арсеналу. Оцінщик відмовлявся записувати пошкодження в документ, обосновуючи це тим що пише тільки «пошкодження по факту». Поїхавші зазори бамперу, це напевно для нього пошкодження не по факту. Коли спитав, чи йому важко написати 3 слова, він сказав шо не пише тут твір. Коли я сказав що просто не підпишу цю бумажку, він сказав шо «мені пофіг» і шось типу шо це нінащо не впливає, чи і так пощитають.

В кінці кінців так і «нащитали». Дають 5000 на заміну повну заміну молдингу, зйом-установку заднього бамперу, його покраску і шпакльовку. Що можна на 5000 наремонтувати, я не знаю. Сам менеджер з компанії, який оформляв документи говорив, що «може дати мені 7000», без оцінки, я відмовився, бо це теж фігня, і думав що оцінщик адекватна людина. Не раджу мати справу.
Арсенал Страхування
5 января 2024, 18:52
Напишіть в приватні повідомлення номер справи чи номер договору страхування. Перевіримо інформацію та надамо вам зворотній звʼязок.
1/5
149384572023-11-01 20:01:38
Я мав досвід ДМС в різних СК, але Арсенал найгірша з них. На жаль, після негативного досвіду корпоративної ДМС в 2021 році мене знову звʼязали з цією недостраховою в 2023 році. За цей час Арсенал стабільно не змінив свою відсутність сервісу. Арсенал отримує від моєї компанії мільйони на рік за корпоративну ДМС, за це застраховані отримують зверхнє ставлення недолікарів асистенсу, які вважають себе богами та роблять все, аби відмовити застрахованому в будь-чому. Єдине що від них можна отримати — це краплі від кашлю, коли стається щось серйозніше:
— вам погано? Та це вам так здається, ви придумали.
— у вас стороннє тіло в організмі? Та це не стороннє тіло, це особливість вашого організму, ви можете і далі так жити
— вам потрібна консультація? Дайте направлення. Ні, таку направлення нам не підходить, дайте інше.
І так далі. Ніякого зацікавлення у вирішенні страхових випадків ДМС немає, тільки виносять мозок застрахованим, щоб вони більше не звертались.
Якщо у вас буде вибір — обирайте для ДМС УСГ, Аркс, Альфу, але тільки не Арсенал. Збережіть хоча б свої нерви, а здоровʼя з ними точно не збережете.
Арсенал Страхування
1 ноября 2023, 20:25
Написали вам в приватні повідомлення. Надайте, будь ласка, номер вашого полісу, щоб ми могли ідентифікувати вас, розібратися в ситуації та надати вам зворотній звʼязок.
5/5
lakot2023-02-13 12:40:21
Не очікував, що страхова так швидко зробить виплату. Страхував машину, але з думками, що це все марно. Але виплату на ремонт машини після аварії вони зробили через тиждень!!! Спілкуються ввічливо. На дзвінки реагують одразу. Рівень обслуговування відмінний. Тож можу рекомендувати!
2/5
Tartakovsky2022-07-27 12:23:16
Доброго дня!

Маю невдалий приклад страхування в Арсеналі. Оформлено КАСКО та автоцивілка.
КАСКО з нульовою франшизою та автоцивілка начебто теж с нульовою франшизою.

Стається невеличке ДТП, звертають в страхову… все наче чудово… але, як виявляється Романенко Сергій Юрійович (який є заст.директора Київської дирекції), при оформлені КАСКО забув уточнити маленьку деталь, а саме — який стаж водіння. І виявляється, що я заплатив не за нульову франшизу, а за 2% франшизу… Дякую, ваша робота на 5-ь балів.
Тобто, я переплачую 4-5 тис. грн за нульове КАСКО, якого фактично в мене не має. І зараз ще винен до 10 тис. грн заплатити за ремонт. Дякую-2, *** який є заст.директора Київської філії.

І по автоцивілці було прохання зробити нульову франшизу. По факту, ще винен доплатити 1500 грн.
Дякую-3 *** Сергію Юрійовичу за гарну та сумлінну роботу для клієнтів СК «Арсенал».

П.С.: це перще авто і перша страховка, тому не знав усіх нюансів куди дивитися і про що питати. Хоча, це в основному робота менеджера який оформлює, розуміти які питання задавати. Запитати про те чи це перше авто *** здогадався, а про те, що стаж водіння (при першому авто), може бути менше двух років, якось не додумався. Відповідно, можна було оформити додаткову угоду і питань би не було.
Але, навіщо ж робити свою роботу якісно??

Поки все оформлено і відправлено у оплату. Так, працюють швидко, не має намагань обдурити, чи занизити вартість ремонту… але, отакі *** як Сергій Юрійович нівелюють будь які плюси компанії.
1/5
pashahmelko2021-12-09 16:01:12
Покупал телефон в магазине Алло. Вместе с ним купил и полную страховку на телефон. Было сказано, что даже при разбитии телефона пополам будут возвращены средства в размере 70% от изначальной стоимости.
Когда наступил страховой случай (разбился экран + сколы на корпусе), то в Алло мне сказали, что уже не работают с СК Арсенал (теперь понимаю почему) и обращайтесь к ним на прямую.
Зарегистрировал страховой случай, указал приоритет вернуть средства. Выслал телефон страховой, через пару недель мне его вернули по почте. Денег не получил, зато «починили». Экран заменён небрежно, следы клея по периметру, видно, что дисплей менялся. Сколы на корпусе вокруг экрана были проигнорированы вовсе.
Крайне недоволен сервисом, больше недели пытался связаться со специалистом, чтоб мне дали вразумительный ответ.
Компания не ценит своих клиентов, сервис ужасный, одна звезда это даже много для такой компании.
1/5
meko2021-08-14 01:08:25
Автомобиль 2 месяца назад был застрахован полным каско с нулевой франшизой в этой конторе. Причем изначально планировал засхраховать в СК #УНИКА, в последний момент в банке убедили застраховать тут. Через месяц попал в дтп, в паркинге одна дамочка влетела в бок. Отвез сразу в СТО. Спустя 32 дня только, приходит ответ: ваша машина будет списана в тотал. Так как:
Автомобиль стоил 520500 грн
Ремонт 375000. Итого более чем 70%. Выхода нет, еду в СТО, узнать как так получилось. В СТО бедолага менеджер сообщает, что они как обычно предоставили 10% скидку, и ремонт менее чем 340000 грн. То есть в итоге, менее чем 70% и не тотал! Но!!! Тут появляется неприятный сюрприз! В договоре мелким шрифтом который можно прочесть под микроскопом, к тому же еще, как иностранцу, аферист продавец мог бы и объяснить все но не сделал этого, написано: если сумма ремонта превышает сумму разницы первоначальной стоимости автомобиля и фактической после дтп, то опять тотал. Ну ясное дело, что так и будет. Ну и как обычноя первый случай был с конченной страховой универсанальная, а сейчас тут. За автомобиль ценой 520500 грн но с ремонтом 375000 грн как они говорят, кто то предлагает 305000 грн. Зачем он целый не покупает намного дешевле, непонятно. В итоге: с суммы вычитали 5% франшизу по тоталу, 1% типа потеря цены за месяц, хотя оно должно было быть 0.8%, вычитали якобы сумму которую предложили, в итоге предлагают 183000 грн взамен на 340000 грн. Далее типа чтобы я остался доволен, предлагают не вычесть 5% франшизу и предложили 209000 грн. Понимая что я уже ничего не сделаю, соглашаюсь. Как то промелькнуло в голове и спросил, что будет дальше со страховкой. Ответ: мы ее анулируем… за страховку на секунду, 2 месяца назад я заплатил 40000 грн, а они мне закрывают. Мол мы же убрали франшизу. Более того, с 183000 предложенных, если перечислят в СТО, то потеряю еще 20% на НДС. Вот такая шарашкина контора. Очень жалею, что второй раз послушал сотрудников банка и не застраховал в СК