Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Гаряча лінія CreditKasa — 50

Ljuyre17 ноября 2025, 13:28
Добрий день!

Я є клієнтом вашої компанії та користуюся послугами Кредит Каса. У зв’язку з тимчасовими фінансовими труднощами прошу надати інформацію щодо можливості відстрочки або перенесення дати платежу за моїм кредитом.

Будь ласка, уточніть:
— чи передбачена у вашій компанії процедура відстрочки платежу;
— які умови та терміни її надання;
— які документи або заяви необхідно подати для оформлення;
— чи вплине відстрочка на розмір відсотків або комісій.

Дякую за відповідь!
CreditKasa
17 ноября 2025, 18:39
Доброго дня! Дякуємо за звернення.

На жаль, за нікнеймом на форумі ми не можемо вас ідентифікувати, щоб перевірити деталі по договору. Будь ласка, зверніться на нашу пошту info@creditkasa.ua, вказавши ваші дані — ПІБ та ІПН або зателефонуйте на вхідну лінію 0 800 20 02 21 ( дзвінки безкоштовні ).
hgut777812 октября 2025, 11:52
Як дізнатися про статус моєї заявки?
CreditKasa
13 октября 2025, 13:22
Статус вашої заявки можна дізнатися кількома способами:

— очікуйте дзвінок від нашого спеціаліста,
— або зателефонуйте самостійно на вхідну лінію 0 800 20 02 21 (цілодобово, безкоштовно),
— також вам обов’язково надійде SMS-повідомлення із результатом — незалежно від рішення (погодження чи відмова).
Tyfhgui456928 сентября 2025, 10:40
Які способи погашення кредиту доступні?
CreditKasa
29 сентября 2025, 9:23
Доброго дня.
Дякуємо за ваше звернення!

Ви можете обрати будь-який зручний для себе спосіб погашення кредиту:

1) В Особистому кабінеті — карткою будь-якого банку України (Visa або MasterCard);
2) Готівкою у терміналах самообслуговування партнерів: ПриватБанк, City24, EasyPay;
3) Онлайн на сайті EasyPay;
4) У касі будь-якого банку — за реквізитами, вказаними на головній сторінці сайту.
zsjtwqpy16 августа 2025, 10:05
Відправив заявку на кредит, але у відповідь нічого не прийшло, як зрозуміти, мені відмовили в кредиті чи щось пішло не так по технічних причинах і ви не отримали заявку?
CreditKasa
20 августа 2025, 12:16
Дякуємо за ваше звернення!
Зазвичай рішення за заявкою надходить миттєво у вигляді SMS або повідомлення в особистому кабінеті. Щоб уточнити статус вашої заявки, радимо звернутися на нашу вхідну лінію 0 800 20 02 21 (цілодобово). Оператори перевірять інформацію за вашим номером телефону та одразу повідомлять результат.
nembo25 июля 2025, 16:40
Чи потрібно офіційне працевлаштування для отримання кредиту?
CreditKasa
28 июля 2025, 10:19
Доброго дня! Дякуємо за запит. Офіційне працевлаштування не є обов’язковим — головне, щоб у вас був стабільний дохід, який дозволить своєчасно повернути позику.

Marinna8917 июня 2025, 17:44
Добрий день. Як розраховується переплата? Чи є онлайн-калькулятор із деталізацією?
Klonportik27 мая 2025, 14:26
Доброго дня попавшись в кредитну пастку, з великою кількості боргів, яка у мене є можливість закрити з вами проблемний борг на вигідних умовах? часткове списання боргу чи його рестуризакцію на частини?
CreditKasa
3 июня 2025, 11:32
Добрий день. Нажаль, станом на сьогодні у нас немає можливості задовольнити Ваше прохання, оскільки реструктуризація боргу в нашій компанії відсутня.
rabinaIrinA21 мая 2025, 17:33
Як оформити пролонгацію? Чи потрібно її підтверджувати вручну?
omaxs14 апреля 2025, 18:37
Яка загальна вартість кредиту з урахуванням усіх комісій та процентних ставок?
CreditKasa
15 апреля 2025, 10:12
Добрий день. радимо Вам звернутись до наших фахівців кол-центру — вони професіонали та швидко надають професійну інформацію. Варто звернутись за телефоном — 0 800 20 02 21, або ж у месенджери на офіційному сайті компанії https://creditkasa.ua/
MamkinSyn9031 марта 2025, 22:22
Чи є така можливість як добір коштів? Якщо візьму і мало буде?
Отримати кредит