Ljuyre17 ноября 2025, 13:28
Добрий день!
Я є клієнтом вашої компанії та користуюся послугами Кредит Каса. У зв’язку з тимчасовими фінансовими труднощами прошу надати інформацію щодо можливості відстрочки або перенесення дати платежу за моїм кредитом.
Будь ласка, уточніть:
— чи передбачена у вашій компанії процедура відстрочки платежу;
— які умови та терміни її надання;
— які документи або заяви необхідно подати для оформлення;
— чи вплине відстрочка на розмір відсотків або комісій.
Дякую за відповідь!
Я є клієнтом вашої компанії та користуюся послугами Кредит Каса. У зв’язку з тимчасовими фінансовими труднощами прошу надати інформацію щодо можливості відстрочки або перенесення дати платежу за моїм кредитом.
Будь ласка, уточніть:
— чи передбачена у вашій компанії процедура відстрочки платежу;
— які умови та терміни її надання;
— які документи або заяви необхідно подати для оформлення;
— чи вплине відстрочка на розмір відсотків або комісій.
Дякую за відповідь!

17 ноября 2025, 18:39
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
На жаль, за нікнеймом на форумі ми не можемо вас ідентифікувати, щоб перевірити деталі по договору. Будь ласка, зверніться на нашу пошту info@creditkasa.ua, вказавши ваші дані — ПІБ та ІПН або зателефонуйте на вхідну лінію 0 800 20 02 21 ( дзвінки безкоштовні ).
На жаль, за нікнеймом на форумі ми не можемо вас ідентифікувати, щоб перевірити деталі по договору. Будь ласка, зверніться на нашу пошту info@creditkasa.ua, вказавши ваші дані — ПІБ та ІПН або зателефонуйте на вхідну лінію 0 800 20 02 21 ( дзвінки безкоштовні ).