ВіЕйБі Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Написати коментар
Не могли бы вы уточнить ФИО, можно (ЛС).
Спасибо!
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
выдержка из п.4.12.5 ПРАВИЛ
ВІДКРИТТЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВКЛАДНИХ ТА ПОТОЧНИХ
РАХУНКІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В ПАТ «ВіЕйБі Банк»
«Банк може виступити з пропозицією про зміну процентної ставки за
Договором банківського вкладу на вимогу, видів, кількості та вартості
послуг, що входять до тарифного пакета «Депозитний». При цьому
Банк повідомляє Вкладника про пропозицію змінити розмір процентної
ставки та/або тарифів не пізніше ніж за 7 (сім) календарних днів до дати
зміни шляхом розміщення інформації через Інтернет (сайт Банку –
www.vab.ua) або на інформаційних стендах в операційних залах Банку з
обслуговування рахунків фізичних осіб установ Банку. Також цю
інформацію Вкладник може отримати зателефонувавши до
інформаційно-довідкової служби Банку.
Неотримання Банком у письмовому вигляді будь-яких заперечень від
Вкладника до дати набрання чинності нового розміру процентної
ставки за Договором банківського вкладу на вимогу та/або тарифів
свідчить про згоду Вкладника з такими змінами без підписання
Сторонами додаткових договорів до Договору.
У випадку письмової незгоди Вкладника з новим розміром процентної
ставки та/або тарифів, Договір розривається з урахуванням вимог
пункту 5.1.2.3 Правил. При цьому, проценти за використання грошових
коштів, що знаходяться на Рахунку на вимогу»
это я уже не говорю про тот факт что меня уведомили за 3 дня а не за 7
Написати коментар
Написати коментар
Для решения Вашего вопроса можете позвонить на Инфо-линию VAB: 0 800 30 08 30
(звонки в пределах Украины со стационарных телефонов бесплатные)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
1.Зашли в отделение и были там единственными.Менеджеры решали свои вопросы и хоть бы кто обратил на нас внимание в течении 5 минут пока мы сами не вынудили их.
2.На вопрос о получении денег менеджер ответила что такой суммы нет и почему я не заказал деньги зараннее(такой некомпетентности и халатности давненько не встречал(пришлось провести ей консультацию о том что их обязанность подготовить онную сумму для вкладчика в день окончания договора и процентов по онному).
3.При получении денег в кассе(Кассир представилась как Насенко Татьяна)кассир выдала банкноту в 500 евро чуть надорванную и когда я и моя мать попросили заменить ее на другие по 100 евро которых у нее была целая пачка она абсолютно не реагируя на нас выдала старенькие банкноты по 50 евро.Для нас особой разницы нет но впечатление осталось отвратительное.Такое впечатление что она свои нам отдавала.
4.Если завтра не получу свою сумму по вкладу-гарантирую звонок и письмо с уведомлением в нацбанк.
Вывод: Зачем нести деньги в банк где на тебя не обращают внимание, принимают за дурака и относятся как к проходимцу когда вокруг есть масса более надежных банков.
5.Совет.Работайте с персоналом.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар