Універсал Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Універсал Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.55 | 43.05 |
USD | 38.95 | 40.05 |
Всі курси банку |
Напишите, пожалуйста, в личные сообщения ваш ИНН. Проверим информацию.
Спасибо
Написати коментар
Уточните, пожалуйста, в личные сообщения ваши данные. Проверим информацию
Написати коментар
С Вами свяжется наш специалист, в ближайшее время, по Вашему вопросу.
Написати коментар
Просимо вибачення за те, що Вам довелося відчути незручності під час обслуговування в Universal Bank.
Ми передали Ваше питання відповідальним співробітникам, найближчим часом з Вами зв'яжуться наші спеціалісти за уточненням деталей інциденту.
Написати коментар
Уточните, пожалуйста, ваш ИНН и адрес почты с которой отправляли письмо( в личные сообщения), для эффективного поиска письма и уточнения его состояния на сегодня.
Заранее благодарны!
Коментарі (5)
Коментарі (4)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
050 751 33 19
Написати коментар
Написати коментар
3 роки зняти з реєстру банк не може і ще треба вирішувати це питання. Протягнути ще 2 роки, щоб необхідність відпала сама собою?
Суть проблеми в листі: krupska22 марта 2017, 14:14 Отделение по адресу: Винница, ул. Гоголя, 4
Написати коментар
Ще сказали що перекази card2card заблокували з січня — тому зручна можливість переказати кошти відсутня.
Інтернет-транзакції проходять через одну. Для неуспішних транзакцій надходить SMS-інформування про те що гроші списані! Гроші ж «блокуються» і «заморожуються» банком на максимально вставновлений термін компанією Visa — 30 днів. З двох таких неуспішних транзакцій мені ще гроші не повернулись.
Закриватимусь!
P.S. Для двох відділень в різних містах (Київ, Львів) де я обслуговувався та відкривав рахунки — приходять повідомлення такого змісту «Шановний клієнте! З числа X відділення Y де ви обслуговувались працюватиме за новою адресою Z» Причому це не нова адреса — в обидвох випадках за «адресою Z» вже працює відділення Universal-у. Це банальне закриття відділень. Якщо я обслуговувався лише в цих 2х відділеннях в різних містах, і обидва з них закрили, скільки ж ще відділень закрито, де обслуговувались інші клієнти?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
По 28 грн. за доллар и больше погашать кредит мы не в состоянии!!!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Два дня подряд приезжал в это отделение Ужас! Отделение работает до 18 часов приехал в 17.10 нужно было деньги с моего личного карточного счета перевести на расчетный счет моей компании, кассир сказала Касса работает до пяти поэтому я не буду вас обслуживать.Как так? Я клиент банка как юр. и физ лицо, операция без наличных средств. Почему не буду!? Сегодня приехал в 12 часов не пустили в отделение вообще. Сказали клиент с большой суммой у кассы Стойте на улице ждите, там дождь во всю.Прождал 2 часа и уехал в отделение на ул Артема 12-а.Ну вот что сказать а?
Написати коментар