Універсал Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Універсал Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.4 | 42.9 |
USD | 38.85 | 39.95 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Неужели это для регистрации физлиц в https://ibank.universalbank.com.ua/pweb/#/login?
viber://pa?chatURI=universalbankbot
https://t.me/UniversalBank_bot
Написати коментар
Написати коментар
І тільки після отримання картки, ми можемо точно надати суму вашого ліміту, оскільки вже познайомилися ближче та знаємо більше фінансової інформації про вас.
Написати коментар
Написати коментар
В приложении «Дия» у меня статус сначала стал «Протягом 10 рабочих днів…», затем сменился на «Гроші перераховані», а затем снова стал «Протягом 10 рабочих днів…»
Почему до сих пор не начислены деньги и когда они наконец будут начислены?
Уточните, пожалуйста, в личные сообщения ваш финансовый номер телефона. Проверим информацию.
Написати коментар
Была произведена операция перевода
На ваш банк на карту владельца, мошейник обманным путем списал деньги с моей карты.
Пожалуйста, остановите перевод.
Номер референса получателя(RRN): 212314739447.
Когда мы получим официальное решение от суда, мы сможем предоставить правоохранительным органам информацию в рамках действующего законодательства. Как раз в обязанностях и правах полиции проводить розыск и задержание мошенников. Денежные средства, которые были украдены мошенниками, могут быть компенсированы ими же по решению суда.
Для фиксации случая мошенничества, уточните, пожалуйста, нам в личные сообщения:
— ваше ФИО и контактный номер телефона;
— дата, время и сумма платежа;
— возможно у вас сохранилась переписка с продавцом, будем благодарны, если предоставите скриншоты переписки
— номер карты куда переводили.
Написати коментар
Коментарі (2)
1. Могут ли заблокировать карту по ошибке сотрудника банка?
2. Могут ли заблокировать карту за пользование обменниками как bestchange и т. д?
3. Как я могу оспорить блокировку карты и запросить разблокировку своей карты в случае моей правоты?
Написати коментар
Уточните, пожалуйста, в личных сообщения ваши данные(номер телефона и фио) и опишите все детали. Что означает «ошибочно», куда хотели перевести?
Написати коментар
Уточніть, будь ласка, більш детально інформацію в особисті повідомлення. Як ви поповнювали, ваш ІПН або фінансовий номер телефону?
Написати коментар
Рекомендуємо уточнити можливість переказу коштів з заблокованого рахунку в банку, в якому цей рахунок відкритий.
Написати коментар
Звонки на горячую линию не помогают, предлагают либо игнорировать данные письма или разыскать данную особу и «попросить»ее указать адрес проживания корректно
Написати коментар