Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Semenov1977 3 грудня 2023, 15:42
Можливо мій відгук комусь допоможе. Зателефонували мені з цього банку і запропонували картку розтрочки, наярювали пів дня. Не смогла дівчинка пояснити звідки взяли мій номер, щось лопотіла про те що ви колись користувались кредитом, яким кредитом, де я той кредит брав, так і не пояснила.
Каже пропонуємо вам карту розтрочки ліміт до 50 тис грн, і термін до 12 місяців. Каже зможете у Фокстроті купувати товар в якихось інтернет магазах ітп.
Скачав додаток, який чомусь не юнекс називається, а Мед. Ліміт дали аж 3000грн.
Ну то таке, а от розтрочка у Фокстроті тількі на 3 місяці!!! Список так званих партнерів це просто ні прощо. В мене є кредитка Привату так там оплата частинами до 25 місяців.
А тут просто брешуть…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:57
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
RoYan 19 листопада 2023, 12:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Пробував оформити он лайн карту Юнекс Смарт. Це жах. Після ідентіфікації через Дію включають додатково свою відео ідентифікацію, яка реально не працює. З 10 проб проскакує 1−2. Який сенс в ній, після ідентифікації через Дію? Но і це ще не все. При оформлені договору, знову помилки, так і пишуть «У нас якась халепа»..
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:59
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук, щоб не допускати такого надалі.
kib29 13 листопада 2023, 9:16
Заповнив форму на кредит. Спочатку одобрили, а потім відмовили. Типу в перший раз помилкову відповідь надали. Ваші помилки залишають відповідне враження і відсутність бажання співпрацювати з вами надалі.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:59
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
Klostry 8 листопада 2023, 17:36
Звернулися до чату підтримки! щодо особливостей нарахування кешбеку по картці ще у 20-х числах вересня 2023 року. Лише зараз на початку листопада у чаті повідомили інформацію (більш-менш пояснивши, з наданням посилання на сайт.', мол «самі шукайте, що вас там цікавить»).
А головне — вказуючи на законодавство, повідомляють про те, що звернення можуть розглядати 30 діб!!!))
Ну правильно ж! З 20.09.2023 до 08.11.2023 пройшло ж лише 29 днів))))
І це підтримка онлайн!)))
Проте, зважаючи на відсутність відповідей самого банку на коментарі клієнтів, поширені на цьому сайті, здається їм взагалі байдуже на свою репутацію.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:01
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Osawa 31 жовтня 2023, 10:39
Хочу попередити бажаючих оформити платіжну картку «UNEX SMART» онлайн.Якщо вам надалі буде потрібно випустити пластикову картку аналогічно даним віртуальної то так не буде.Банк запропонує вам оформити Додаткову Картку за іншим номером та пін-кодом відповідно. Оплата згідно з тарифом і на цей час коштує 200 гр. Тобто замість однієї картки у вас буде дві за різним номером, а мене це не влаштовує.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:02
Дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо його відповідальним співробітникам. Будемо раді бачити вас знову!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wovk 30 жовтня 2023, 17:22
Якісь неадекватні комісії, якщо чесно. Раніше такого не було і співпраця з юнексом не була такою дорогою!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:03
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія UA 20 жовтня 2023, 14:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
Дякую всьому персоналу UnexBank, що знаходиться за адресою Харківське шосе 2 в м.Київ. З вирішенням моєї проблеми. З задоволенням завітаю ще 🙂🙂🙂
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:04
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
Tech1 18 жовтня 2023, 3:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
Банк не желает отдавать валюту со счета. Не производит заказ средств. В добавок замят в обслуживании
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:05
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
Андрій Дзюба 9 жовтня 2023, 17:32
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 15
НЕ РЕКОМЕНДУЮ даний Банк не видає валюту, без оповіщення клієнтів заборонив видавати на невизначений термін, вже певний час не можу зняти кеш, тим паче ввели комісію на зняття, все для клієнтів так сказати, якшо ви не можете впоратись з видачею то будь ласка, приберітьможливість купувати в додатку і повідомляйте клієнтів перед тим. Відділення вирішити проблему не може звісно.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:06
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Samenses 9 жовтня 2023, 16:08
Мій досвід з цим банком далекий від задоволення. Від самого початку, коли я відкрив рахунки, зробити це можна було тільки у відділенні. Працівники банку виявилися не компетентними в продуктах та тарифах. Розмовляють з клієнтами з надмірною недбалістю, здається, що вони не розуміють, чому клієнти відвідують їхнє відділення. Саме цитата, яку я почув, говорить про весь досвід: «Чого ти сюди прийшов, я чому маю знати тарифи?»

Ще однією серйозною проблемою є те, що банк може змінити умови обслуговування і не повідомити про це своїх клієнтів, поки тим не знадобиться скористатися продуктом. Це справляє враження, що банк просто не цікавиться задоволенням своїх клієнтів.

В підтримці хаос і недбалість. Вони навіть прямо підтверджують, що порушують умови договору.

Загалом, мій досвід з цим банком був дуже негативним, і я рекомендую шукати інший банк для своїх фінансових потреб.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:07
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук, щоб не допускати такого надалі.
Alexcorv 27 вересня 2023, 11:22
Щоб закрити картку існує єдиний варіант друкуй заяву і відправляй заповненою на почту чи йди в відділення. Хоч додаток і більш менш, але вибачте який рік зараз? я працюю в іншому банку і ще в 14 році все дистанційно можна було зробити по дзвінку, а у вас такий ще процес банальний і логічний ще не ввели.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:08
Дякуємо за відгук! Ми постійно працюємо над нашими процесами, намагаючись зробити їх зручнішими та кращими. Докладемо всіх зусиль, щоб змінити вашу думку!
Ростислав Водяний 26 вересня 2023, 20:52
було відкрито картку UNEX SMARТ, після чого в мене вкрали особистий кабінет з коштами, щоб змінити номер назад на свій потрібно їхати до них у інше місто на відділення. Сьогодні дали написати заяву на закриття рахунку, всі данні надав, написав у заяві ІБАН іншого банку, так кошти сьогодні і не поступили, служба підтримки терміни повернення не уточнює…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:09
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі.
xsennna 20 вересня 2023, 18:08
Як на ту кількість питань, яку в банку необхідно вирішувати офлайн, у вас дуже мало відділень в Києві((((
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:12
Дякуємо за відгук! Ми працюємо над покращенням якості обслуговування та надалі розширюємося! Завжди раді вас бачити та чути!
Dima9990 16 вересня 2023, 16:13
Почти месяц назад заблокировали мой счет с моими личными средствами!
После того как мой счет был заблокирыван, мне не дали никакой информации, после двух недель так называемого внутреннего расследования мне сообщили что была жалоба на перевод средств, другие банки решают этот вопрос за сутки двое, сейчас мне не говорят сколько еще ждать, не могут предоставить на какие суммы была жалоба, что бы я смог подтвердить, ибо на каждую транзакцию у меня есть подтверждение, один из консультантов вообще сказал что проверка может идти пол года или год, это просто смешно!!! Прошу разобраться
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:12
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Три літри 7 вересня 2023, 8:34
Не буду заперечувати попередні відгуки про те що зареєструватись через застосунок неможна — можливо тоді справді була така проблема. Але сьогодні вночі спробував пройти цей шлях і все вийшло з першої спроби. Єдине «але» — що процесс трохи задовгий, хотілось би більш простий варіант. І ще не принципіально, але не сподобалось що процесс відкриття рахунку декілька раз переходить з браузера в застосунок та знов в браузер.

Якщо будете відкривати рахунок саме через відкриття депозиту і при цьому ви є ФОП — поповнюйте депозит за реквізитами, а не переказом на новостворену картку — картка буде неактивна доки її не підтвердить податкова, а це теоретично може зайняти більше часу ніж банківський переказ.

Зірку зняв за те що банк досі не реалізував роботу з переказами у режимі 24/7 — переказ з Монобанку відправлений вночі, але гроші до рахунку досі не дійшли і чекають десь початку банківського дня в Юнексі.

В цілому застосунок виглядає набагато краще ніж це було рік тому коли я закривав тут рахунок.

Ще одна деталь про карти. Щоб б там не було у тарифах та на сайті про доставку картки, але насправді фізичну карту можна оформити лише у відділенні яких не так багато. Для чого в тарифах вказана ціна доставки кур'єром — загадка. В принципі якщо немає великої потреби знімати готівку в банкоматах то це не проблема — віртуальна карта є.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:15
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи! Ми працюємо над покращенням якості процесів, а ваш зворотній зв'язок допоможе зробити їх ще зручнішими. Завжди вам раді!
Wasilliy 6 вересня 2023, 9:42
Некомпетентность сотрудников просто зашкаливает. Месяц назад мою карту заблокировали, почти месяц! надавали никакой информации, просто ссылались на то что якобы банк проводит проверку, недель назад вроде бы уже провели проверку, я не захотел подтверждать документы которые они запросили поскольку уже просто не хочет быть клиентов этого банка, после чего консультант сказал написать заявление и через неделю выведут мои средства, ровно через 7 дней вечером мне говорят что заява якобы была написано неправильно, что консультант ошибся, после просят переписать заявление, я не же решил просто предоставить доходы и скинул им подходящие документы, но они опять решили сделать проверку, по срокам ничего не говорят
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:16
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
lemoxa 25 серпня 2023, 9:32
Дуже подобається сервіс ЮнексБанку — усі питання можна вирішити прямо на сайті. Також нещодавно обмінював долари у Львові в центрі по вигідному курсу (у порівнянні з ближчими банками та обмінками). Одним словом — дуже задоволений.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:17
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
Ярослав Юнг 17 серпня 2023, 9:37
При открытии депозита в приложении нет возможности отключить пролонгацию, также как и нет возможности отключить ее потом в том же приложении. Ждал завершения срока 17.08, чтобы забрать депозит, по итогу он был сразу пролонгирован без возможности забрать его.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:18
Дякуємо за відгук! Ми постійно працюємо над нашими процесами, намагаючись зробити їх зручнішими та кращими. Докладемо всіх зусиль, щоб змінити вашу думку!
KaminskaK 4 серпня 2023, 15:41
До мене надійшло повідомлення за кредитом особи, яка є мені незнайомою. З текстом, що Банк виконає «повернення кредиту» шляхом арешту та опису майна, яке є у моїй власності.
Власник кредиту виписаний з цього житлового приміщення рішенням Суду, яке було видано 2 роки тому.
Я прошу Банк видалити мій номер телефона і мою адресу з вашої бази даних за цим кредитним договором незнайомої мені людини.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:18
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі.
Олег ІГОРОВИЧ 1 серпня 2023, 20:19
Мав необережність зв’язатися с цим банком! З відкриттям рахунку і підписом документів онлайн БАРДАК повний. Договір тільки отримав на слідуючий день!
Транзакції на картковий рахунок, відкритий у цьому недобанку, зроблені по номеру картки проходять з шаленою затримкою. Інколи не працює google pay. Щоб переказати кошти між своїми ж рахунками відкритими у цьому ж банку треба СМС підтвердження, у цьому мамонт банку що таке push повідомлення підтвердження не знають. То якщо ви десь в прифронтовій зоні, де немає зв’язку то цей банк точно не для вас!1.5+% за переказ на картку іншого банку. Підтримка жахлива.
Сподіваюсь що він склеїть ласти скоро. Бо з таким відношенням до клієнтів, і тормозами то не довго йому зосталось.
ТРЕШОВИЙ БАНК!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:19
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝