×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Брешуть добре
Каже пропонуємо вам карту розтрочки ліміт до 50 тис грн, і термін до 12 місяців. Каже зможете у Фокстроті купувати товар в якихось інтернет магазах ітп.
Скачав додаток, який чомусь не юнекс називається, а Мед. Ліміт дали аж 3000грн.
Ну то таке, а от розтрочка у Фокстроті тількі на 3 місяці!!! Список так званих партнерів це просто ні прощо. В мене є кредитка Привату так там оплата частинами до 25 місяців.
А тут просто брешуть…
Написати коментар
Виртуальная карта
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Написати коментар
Несерьозний банк.
Написати коментар
Жахлива підтримка
А головне — вказуючи на законодавство, повідомляють про те, що звернення можуть розглядати 30 діб!!!))
Ну правильно ж! З 20.09.2023 до 08.11.2023 пройшло ж лише 29 днів))))
І це підтримка онлайн!)))
Проте, зважаючи на відсутність відповідей самого банку на коментарі клієнтів, поширені на цьому сайті, здається їм взагалі байдуже на свою репутацію.
Написати коментар
Платіжна картка «UNEX SMART» та недоліки при оформленні онлайн
Коментарі (3)
неадекватні комісії!!
Коментарі (1)
Задоволення обслуговуванням в банку
Написати коментар
Не хотят отдавать валюту
Коментарі (2)
не можливо зняти власні кошти!
Написати коментар
Найгірший досвід
Ще однією серйозною проблемою є те, що банк може змінити умови обслуговування і не повідомити про це своїх клієнтів, поки тим не знадобиться скористатися продуктом. Це справляє враження, що банк просто не цікавиться задоволенням своїх клієнтів.
В підтримці хаос і недбалість. Вони навіть прямо підтверджують, що порушують умови договору.
Загалом, мій досвід з цим банком був дуже негативним, і я рекомендую шукати інший банк для своїх фінансових потреб.
Коментарі (2)
не клієнто орієнтований Банк
Написати коментар
Поганий банк
Коментарі (3)
мало відділень
Написати коментар
Заблокировали карту с средствами
После того как мой счет был заблокирыван, мне не дали никакой информации, после двух недель так называемого внутреннего расследования мне сообщили что была жалоба на перевод средств, другие банки решают этот вопрос за сутки двое, сейчас мне не говорят сколько еще ждать, не могут предоставить на какие суммы была жалоба, что бы я смог подтвердить, ибо на каждую транзакцию у меня есть подтверждение, один из консультантов вообще сказал что проверка может идти пол года или год, это просто смешно!!! Прошу разобраться
Коментарі (1)
Відкриття депозиту онлайн з одночасним відкриттям картки
Якщо будете відкривати рахунок саме через відкриття депозиту і при цьому ви є ФОП — поповнюйте депозит за реквізитами, а не переказом на новостворену картку — картка буде неактивна доки її не підтвердить податкова, а це теоретично може зайняти більше часу ніж банківський переказ.
Зірку зняв за те що банк досі не реалізував роботу з переказами у режимі 24/7 — переказ з Монобанку відправлений вночі, але гроші до рахунку досі не дійшли і чекають десь початку банківського дня в Юнексі.
В цілому застосунок виглядає набагато краще ніж це було рік тому коли я закривав тут рахунок.
Ще одна деталь про карти. Щоб б там не було у тарифах та на сайті про доставку картки, але насправді фізичну карту можна оформити лише у відділенні яких не так багато. Для чого в тарифах вказана ціна доставки кур'єром — загадка. В принципі якщо немає великої потреби знімати готівку в банкоматах то це не проблема — віртуальна карта є.
Коментарі (3)
Заблокировали средства и не дают вывести
Написати коментар
гарний сервіс!
Написати коментар
Проблемы с депозитом
Коментарі (2)
Звернення до колекторської служби Банку
Власник кредиту виписаний з цього житлового приміщення рішенням Суду, яке було видано 2 роки тому.
Я прошу Банк видалити мій номер телефона і мою адресу з вашої бази даних за цим кредитним договором незнайомої мені людини.
Написати коментар
Самий жахливий банк!
Транзакції на картковий рахунок, відкритий у цьому недобанку, зроблені по номеру картки проходять з шаленою затримкою. Інколи не працює google pay. Щоб переказати кошти між своїми ж рахунками відкритими у цьому ж банку треба СМС підтвердження, у цьому мамонт банку що таке push повідомлення підтвердження не знають. То якщо ви десь в прифронтовій зоні, де немає зв’язку то цей банк точно не для вас!1.5+% за переказ на картку іншого банку. Підтримка жахлива.
Сподіваюсь що він склеїть ласти скоро. Бо з таким відношенням до клієнтів, і тормозами то не довго йому зосталось.
ТРЕШОВИЙ БАНК!
Коментарі (1)