Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
angryman 27 березня 2024, 13:32
Не ясно с какого перепугу решили повпаривать рекламу, на которую я никак не подписывался и никаких согласий не давал. Позвонил, поругался, не поможет — пойду проверенным путем ругательства через нбу.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:46
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
paliina 11 березня 2024, 11:22
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
solt91 26 лютого 2024, 17:32
Мене все влаштовує в Юнекс Банке. Обслуговування найкраще. Всі питання швидко вирішують. Підтримка допомогла вирішити всі питання з якими я звертався. Дуже задоволений.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 8:19
Дякуємо за ваш відгук. Дуже раді, що ви залишилися задоволеним.
Dontwords 21 лютого 2024, 17:33
Отримала грошові кошти, треба було терміново (
Коли наступного дня почала дивитись відсотки просто в шоці 180% річних де взагалі немає таких відсотків, сума кредиту 16500, в банкі UnexBank, ставлення співробітників жахливе, на горячі лінії додзвонитися нереально, я за 2 місяці виплатила 23000, почала звертатися в банк відділення, співробітники не мають доступу до мого кредиту, мої питання не вирішують, прошу квитанції щодо погашення мого кредиту, відповіли ми закриваємо кредитні історії 10 числа наступного місяця, тобто скільки ще буде перерахунок які гарантії нарахування відсотків (Неяких гарантій! Вибачаються ракетний обстріл! А нараховувати відсотки, встигають! Прошу пояснити і перерахунок відсотків зробити морозять та ухиляються від цього питання! на погашення ми довідок не робимо? Це як
Підскажіть будь ласка в кого схожа історія?
Інтернет банкінг, задвоює суми та не коректна інформація
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 16:00
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
TraderCrypto 19 лютого 2024, 16:55
Хочу поделиться своими впечатлениями от работы с банком. Изначально были хорошие впечатления, пользовался картой в дебетном режиме, т. е. собственными средствами. В том числе, о ужас, покупал и продавал криптовалюту через р2р площадки. С моей стороны всегда соблюдался контроль третьих лиц во избежание мошенничества, и уверен не было ни одного пострадавшего в моих взаиморасчетах.
Естественно с каждого моего перевода банк получал комиссию, тоесть прямой доход. И вот однажды, этого наверное стоило ожидать, постучался финмониторинг, с общими вопросами что да как. Предоставил краткое объяснение, собственно и выдумывать было нечего, да переводы, да криптобиржи, но и бытое юзабилити в том числе. На основании чего срабатывает эффект красной тряпки? Были жалобы? Или запрещено делать переводы частным лицам? Тем более вы берете за это деньги. Пояснений так я и не услышал. Счет пришлось закрыть. Что и говорить, по срокам своих регламентов они конечно же тянули как могли.
Печально конечно что сама по себе криптовалюта вызывает такое резкое отторжение у банка. Тем более прямого запрета для осуществления операций между частными лицами в предмете обмена такими ценностями как криптовалюта не существует. Что там людишки своими фантиками обмениваются, это уже недоработки нашего законодательства, которое не может родить внятное решение по этому вопросу. Более того, сам банк уже очень долго и туго рожает криптовалютную карту Weld, с очень мутным происхождением. И что же получается, одна рука финмониторинга лихо бьет по шапке частных криптанов, а другая пытается создать почву для этих же криптанов, происхождение средств которых вряд ли можно обьяснить. Короче та еще загадка.
По сему в столь размытом поле деятельности, при отсутствии прямого отношения к каким либо фактам правонарушения, банк выбирает позицию убрать такого человека из поля зрения, и не получать доход от его платных транзакций. Конечно, лучше затягивать людей в кредитную кабалу и там оттягиватся по полной.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 22 березня 2024, 14:36
Вітаємо. Нам справді шкода, що у вас залишилися такі враження. Але банк як суб'єкт фінансового моніторингу зобов’язаний проводити заходи належної перевірки клієнтів, у відповідності до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ №65 від 19.05.2020 та внутрішніх нормативних документів Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 14 лютого 2024, 21:43
Минулого тижня зробил банківський переказ. Сьогодні заглянув у застосунок і не знайшов переказу у переліку операцій. Довго шукав, вже став переживати чи пройшов переказ. А виявляется що інформація про виконаний переказ знаходиться у «Сповіщеннях».
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 16:05
Дякуємо за відгук! Ми працюємо над покращенням якості процесів, а ваш зворотній зв'язок допоможе зробити їх ще зручнішими. Будь ласка, напишіть свій номер телефону, якщо досі не відображається певна інформація в додатку — це допоможе нам якнайшвидше вирішити питання.
ZtRUSLAN 14 лютого 2024, 21:25
Доброго вечора. Сьогодні намагався отримати допомогу, роз’яснення, тощо, через телефон гарячої лінії 0800311133, чати, вайбер, телеграм-канали — нуль повний нуль. Таке відчуття що банк закрили і всіх співробітників звільнили. Пишу сюди, можливо на даній платформі працівники банку відслідковують негативні відгуки та відреагують. Підсумок — повний ігнор клієнтів банку, це жах.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 16:13
Вітаємо! На період даного звернення – банк зазнав атаки. Це призвело до порушення нормальної роботи Центру турботи. Ми дуже швидко відновилися та працюємо в стандартному режимі. Якщо відчуваєте, що ми можемо допомогти прояснити дану ситуацію, давайте обговоримо. Для цього, будь ласка, напишіть свій номер телефону.
Osawa 9 лютого 2024, 11:16
Відкрито декілька депозитів у банку.Так ось перед закінченням строку депозита, а буває що і після закінченнія строку, шо дивно, постійно дзвонить співробітник банку.Дзвонить завжди в незручний час, бувало що і у вихідний день! Мета дзвінка, це дізнатися, що ви надалі будете робити зі своїми грошима.Дуже дратує.Відмовитись від таких дзвінків неможливо, при зверненні на гарячу лінію відрегували відмовою та роз’яснили, що це така політика банку.Я дуже нервово реагую на дзвінки з банку, а тут такий терор.Жах!!! Заспокоює те, що співробітник завжди дзвонить з одного номеру і його можна занести в чорний список.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 21 березня 2024, 15:59
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону і ми видалимо його зі списку.
rrrog872 22 січня 2024, 17:45
Вже майже 2 роки обслуговуваюсь в Юнекс Банку. Є дебетова карта і валютна. Користувалась картою ще й закордоном, мені було зручно. Подобається бонусні програми та мобільний додаток. Все легко знаходжу і зрозуміло.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 21 березня 2024, 16:00
Дякуємо за високу оцінку! Ми дуже стараємося!
LLL888 5 січня 2024, 11:49
Спілкуються дуже дратівливим голосом, і це вже не в перше, навіть починають хамити по голосу чутно. Коли починаєш з ними в іхньому тоні спілкуватись, починають відразу рот закривати. Відношення як до бидла. Мені надіслали платіж знайомі, так банк просить підтвердити платіж, фінмоніторинг, я кажу це знайомі як допомогу, вони мені в відповідь, дайте договір. Не рекомендую.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 21 березня 2024, 16:19
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 4 січня 2024, 8:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська,14
Менеджери дуже фахові та підходять персонально до вирішення кожного питання. Особлива подяка менеджерці Ользі — замовлення валюти, попередження про зміни та швидке вирішення всіх питань по зняттю коштів.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 21 березня 2024, 16:20
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
nikkoo 20 грудня 2023, 20:36
Хотіла відкрити депо в Юнекс Банку, але треба було спочатку мати карту Мед. Карту отримала, але так відсотки і не нарахували!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 21 березня 2024, 17:35
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
mikchik 16 грудня 2023, 2:16
У касі хамлять і сперечаються з клієнтами, бубнять щось невдоволено, тут же намагаються ставити якісь умови клієнтові при знятті його готівки, з його власного рахунку. Уявляєте? Дічь…))) Начальниця ж відділення, пояснити касі банку принципи ввічливого обслуговування клієнтів не поспішає, лиш зітхає. Крайні рази у відділенні працівниці провокують розбірки і суперечки при видачі грошей. Для чого це усе банку? Велике прохання навчитись обслуговувати клієнтів з комфортом для самих клієнтів, без нав’язування і хамства, без суперечок. Бажано з закритими ротами!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:55
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Semenov1977 3 грудня 2023, 15:42
Можливо мій відгук комусь допоможе. Зателефонували мені з цього банку і запропонували картку розтрочки, наярювали пів дня. Не смогла дівчинка пояснити звідки взяли мій номер, щось лопотіла про те що ви колись користувались кредитом, яким кредитом, де я той кредит брав, так і не пояснила.
Каже пропонуємо вам карту розтрочки ліміт до 50 тис грн, і термін до 12 місяців. Каже зможете у Фокстроті купувати товар в якихось інтернет магазах ітп.
Скачав додаток, який чомусь не юнекс називається, а Мед. Ліміт дали аж 3000грн.
Ну то таке, а от розтрочка у Фокстроті тількі на 3 місяці!!! Список так званих партнерів це просто ні прощо. В мене є кредитка Привату так там оплата частинами до 25 місяців.
А тут просто брешуть…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:57
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
RoYan 19 листопада 2023, 12:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Пробував оформити он лайн карту Юнекс Смарт. Це жах. Після ідентіфікації через Дію включають додатково свою відео ідентифікацію, яка реально не працює. З 10 проб проскакує 1−2. Який сенс в ній, після ідентифікації через Дію? Но і це ще не все. При оформлені договору, знову помилки, так і пишуть «У нас якась халепа»..
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:59
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук, щоб не допускати такого надалі.
kib29 13 листопада 2023, 9:16
Заповнив форму на кредит. Спочатку одобрили, а потім відмовили. Типу в перший раз помилкову відповідь надали. Ваші помилки залишають відповідне враження і відсутність бажання співпрацювати з вами надалі.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:59
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
Klostry 8 листопада 2023, 17:36
Звернулися до чату підтримки! щодо особливостей нарахування кешбеку по картці ще у 20-х числах вересня 2023 року. Лише зараз на початку листопада у чаті повідомили інформацію (більш-менш пояснивши, з наданням посилання на сайт.', мол «самі шукайте, що вас там цікавить»).
А головне — вказуючи на законодавство, повідомляють про те, що звернення можуть розглядати 30 діб!!!))
Ну правильно ж! З 20.09.2023 до 08.11.2023 пройшло ж лише 29 днів))))
І це підтримка онлайн!)))
Проте, зважаючи на відсутність відповідей самого банку на коментарі клієнтів, поширені на цьому сайті, здається їм взагалі байдуже на свою репутацію.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:01
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Osawa 31 жовтня 2023, 10:39
Хочу попередити бажаючих оформити платіжну картку «UNEX SMART» онлайн.Якщо вам надалі буде потрібно випустити пластикову картку аналогічно даним віртуальної то так не буде.Банк запропонує вам оформити Додаткову Картку за іншим номером та пін-кодом відповідно. Оплата згідно з тарифом і на цей час коштує 200 гр. Тобто замість однієї картки у вас буде дві за різним номером, а мене це не влаштовує.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:02
Дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо його відповідальним співробітникам. Будемо раді бачити вас знову!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wovk 30 жовтня 2023, 17:22
Якісь неадекватні комісії, якщо чесно. Раніше такого не було і співпраця з юнексом не була такою дорогою!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:03
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія UA 20 жовтня 2023, 14:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
Дякую всьому персоналу UnexBank, що знаходиться за адресою Харківське шосе 2 в м.Київ. З вирішенням моєї проблеми. З задоволенням завітаю ще 🙂🙂🙂
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 13:04
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.65 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.65 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝