Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Кристина Костенко 19 серпня 2024, 17:22
Заблокували картку через перевірку фінмоніторинга! заблокували кошти! 30.07 мені треба було сплатити за кредит в МФО, це не кредитна карта або кредит у банку, А САМЕ МФО з притрушеними відсотками кожен день!
Банк запросив в мене документи про походження коштів по операціям, я все надала заяву-пояснення та довідку з джерел походження коштів завірено все КЕП, однією довідкою я звітувала банку всі надходження по карті з моменту відкриття, банк перевірив все вирішив розірвати ділові відносини! добре ок, я все що від мене потрібно було зробила, оператор відповіла на пошту:

Доброго ранку! Дякую, уже в роботі Чекайте на розірвання ділових відносин і повернення коштів

я додатково написала заяву що потребую терміново розірвати відносини та переказати залишок коштів як можно швидше на мою другу карту в іншому банку, тому що мені треба сплатити за кредит що просторочився через блокування коштів!!! дзвонила кредитору та пояснювала ситуацію, так ці притрушені дзвонили моїй мамі, сестрі, на колишню роботу та принижували мене що я не сплачую за кредит і просять їх за мене сплатити!!! кожень день з 31.07 мені нараховуют підвищений відсоток, всі гроші були на рахунку в цьому банку!!!

кожень день я дзвоню пишу до них, пояснюю свою безвихідну ситуацію, потім вони перевзулися і пишуть мені після того як відповіли что банк вирішив розірвати стосунки, прийняли заяви, очікуйте перерахування коштів і т.п.:

Вітаю! Мене звати Олександр, Юнекс банк.

Ми виконуємо вимоги, передбачені Положенням № 65, що передбачає постійний моніторинг ділових та фінансових операцій клієнта. Ми перевіряємо, чи відповідають ці операції інформації про клієнта в нашому банку, його діяльності та ризику. Це включає заходи належної перевірки (ПЗНП), включаючи джерело коштів, пов’язаних із фінансовими операціями. Основна ідея полягає в тому, що ми, як банк, враховуємо обмеження, встановлені законодавством, і зацікавлені в плідній співпраці з нашими клієнтами. Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.

Однак точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
далі я пишу:

я вже все вам надала!
остаточне рішення банку розірвати ділові відносини, що тут перевіряти?

ДОСИТЬ З МЕНЕ ЗНУЩАТИСЬ! МЕНІ ПОТРІБНО СПЛАТИТИ БОРГ КРЕДИТОРУ!!! Я ВАМ НІЧОГО НЕ ПОВИННА!!! ЦЕ НЕ КОШТИ БАНКА!!!

«Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.»

вже все перевірили!!! що ви мені надаєте? час? ви хоть розумієте суть питання\проблеми? ви нічого не перевіряєте, а тільки утримуєте кошти які повинні були спрямовані на погашення кредиту!!! все вже перевірили!!! ви так дресеруєте клієнтів після того як на ат «юнекс банк» наклали штраф майже на 4000000,00 за те що не перевіряли клієнтів, не робили незалежну фінансову перевірку, я не зацікавлена в плідній праці з вашим банком, в національному банку мені сказали щоб я написала офіційну заяву та дату коли треба розірвати відносини, також заяву що потребую терміново розірвати відносини і перерахувати залишок коштів на потрібну дату! я все зробила!!! поверніть кошти!!! що ви робите, зараз війна, я залишилась без роботи, в мене ще борг в мфо який треба сплачувати, хіба можна доводити так людей??? я прошу терміново переказати залишок коштів!!!

По Вашому рахунку триває перевірка.

Наша перевірка все одно буде тривати. Точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.

ВОНИ В СВОЄМУ РОЗУМІ??
Юнекс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 10:04
Банк дійсно може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Адже, діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.

Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.

Вами не було надано достатньої інформації (офіційних документів) для спростування індикаторів підозрілості стосовно конкретних фінансових операцій по рахунку. Тобто документи, надані Вами, не підтверджують проведені операції.

20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.

Просимо направити заяву на переказ коштів на інший банк в чаті: viber://pa?chatURI=unexbank__bot, адже раніше направлена Вами заява має неякісний формат фото.
Dennn22 2 серпня 2024, 15:31
Якщо не бажаєте щоб на вас повісили виконавче провадження іншої особи та не надали вашу інформацію стороннім особам, то не раджу…
Юнекс Банк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 16:48
Дякуємо за Ваше звернення. Ми детально вивчили питання, і, так, справді сталася надзвичайна та прикра помилка. Ми вже спрямували звернення до відповідних служб та докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше виправити цю прикрість.
Проблема вирішена
Jeka556 25 липня 2024, 13:43
Заблокували гроші на картці. Оператори як папуги одне й те саме пишуть що нічого не знають. А якщо пишуть не шаблонами то хто що хоче та і каже. Нажаль не можно скріншоти прікрепити. Оператор Вікторія каже що немає заяви на закриття взагалі в треба чекати доки банк сам розірве договір (як вони кажуть 45 діб, але вже 50 і нічого не відбулося)

А от Єлізовета ось що каже:, Закриття рахунку без обмежень зазвичай займає до 45 днів. Однак, оскільки ваш рахунок перевіряється фінансовим моніторингом банку, вам потрібно зачекати на завершення цього процесу. Ви вже подали заяви для закриття рахунку, але фінансовий моніторинг не надає точних строків розірвання відносин. Будь ласка, очікуйте лист."

Каже ви вже подали заяву але це не так.

Нікому не раджу зв’язуватись з цим шахрайським банком.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 25 липня 2024, 22:26
Банк, як суб'єкт фінансового моніторингу, зобов'язаний проводити перевірку клієнтів відповідно до вимог законодавства.
Перед обмеженням операцій по рахунку ми надіслали запит на пояснення суті операцій та надання підтверджуючих документів, а також надали повний перелік документів, які можуть підтвердити дохід. На сьогоднішній день ми не отримали жодного підтверджуючого документа, тому обмеження операцій по рахунку не можуть бути зняті.

Ви можете використовувати будь-які офіційні документи, які підтверджують ваш фінансовий стан. З повним переліком документів ви можете ознайомитися за посиланням: https://unexbank.ua/privatnim-osobam/korisni-poslugi/nalezhna-perevirka-kliyenta
Документи можна відправити в чат-бот Банку за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot

Під час проведення належної перевірки закриття рахунку неможливе. Для прийняття остаточного рішення щодо ділових відносин з банком необхідний аналіз джерела походження коштів. Отож, для вирішення питання очікуємо підтвердження ваших операцій.
Проблема вирішена
syd7 23 липня 2024, 12:30
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Винниченка, 25, А-5
відсоткова ставка як у мфо, а не банку, погрожують що повідомлять усім близьким про кредит, навіть людям які померли 10 років тому, звідки беруть данні не зрозуміло, планують телефонувати особам які не давали згоду на обробку їх персональних даних, одним словим жесть
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 23 липня 2024, 19:28
Ми маємо доступні кредити під будь- які потреби. Також маємо гарну пропозицію кредитування, якщо кредитна історія клієнта не досконала. Перед оформленням ми чітко повідомляємо про умови, надаючи достатньо часу для ознайомлення з кредитним договором. Для вашого зручного користування ми розробили калькулятор, який дозволяє оцінити загальну суму кредиту, його річну ставку, щомісячний платіж та інші важливі параметри, і розмістили його перед оформленням кредиту.
Повідомляємо, що при виникненні простроченої заборгованості, згідно діючого законодавства, ми маємо зателефонувати та повідомити про прострочений платіж. Згідно з відповідним законодавством ми маємо право звертатися по телефону до третіх осіб, яких вказали при оформленні кредиту. Проте після проведених перевірок ми готові повідомити, що ми не здійснювали жодних дзвінків. Можливо є прострочені платежі в інших установах і дзвінки надходили від них.
Chupakabra78 16 липня 2024, 10:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська,14
Такої безвідповідальної контори ще не зустрічав. Комісії ЗА ВСЕ!, затримки переказів, постійно потрібно витрачати по пів години для підключення оплати в інтернеті(галочки в додатку немає), заблокували картку, попросили надати відомості про дохід, надав, але їм не підходить, іншим банкам підходять, а вони або шахраї або НЕКОМПЕТЕНТНІ! Написав заяву на розірвання відносин, сказали кошти з картки повернуть на протязі 45 днів, періодично хотів спитати на якому єтапі закриття і о чудо з мого номера телефону підтримка слухавку не бере і на жоден месенджер жодної відповіді, звісно пройшло вже більше 45 днів і сьогодні нарешті дозвонився і в службі підтримки заявляють, що ваша заява фуфло це ми з вами будемо розривати відносини, очікуйте. Це на голову не налазить. Просто свавілля!!! Буду звертатись з цього приводу до суду. Нікому не раджу цю контору якщо не хочете проблем або пригод!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:22
Вітаємо! Нам шкода, що так сталося. Ми готові вирішити цю ситуацію, але для цього нам потрібні деякі дані від Вас. Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли ретельно розглянути Вашу ситуацію та знайти оптимальне рішення. Наш запит вже у Вас в особистих повідомленнях.

Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Danilagomodrila 12 липня 2024, 16:52
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Уже третий месяц идет как мои счета в блокировке без объяснения причины
Звонишь оператором ответ всегда один — мы ничего не знаем ничего не можем вам подсказать
Заблокировали все мои деньги на то время и до сих пор их удерживают у себя
никакой информации не запрашивают и в ответ не дают
просто заблокировали деньги
3 месяца 22 тысячи гривен просто лежит у черт пойми кого
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:23
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0trc2w03 12 липня 2024, 10:42
Кілька разів телефонували з банку з пропозицією відкрити карту. Ну ок, виникла потреба в розстрочці, під неї відкрила карту мед. Але це ж повне непорозуміння, малий прелікмагазинів,. та ще і розстрочка максимум лише на рік ((Буду закривати
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:28
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що картка не задовольнила потреби. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших процесів і розширенням партнерської мережі. Наразі у нас є значна кількість партнерів, де ви зможете придбати в розстрочку все, що вам потрібно: від електроніки та гаджетів до продуктів харчування, від послуг перукарні до палива на АЗС.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana Marinyuk 1 липня 2024, 9:44
Не зручно їхати за 10 км в банк, щоб зняти потрібні тобі кошти.
Бажаю банку розширитися і поставити свої банкомати в різних торгових точках міста Кривий Ріг. Дівчата в відділенні ввічливі і чемні, бажаю вам найкращих клієнтів і довголіття. Гарного дня!
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:13
Вітаємо! Зізнаємося, отримувати такі теплі відгуки надзвичайно приємно. Щиро вдячні Вам за ці слова. Та обіцяємо, що й надалі працюватимемо над вдосконаленням та розширенням мережі відділень щоб тобі завжди було #простозручно.
Pixelman95 27 червня 2024, 21:37
В листопаді минулого року заблокували картки, дізнався про це коли на касі магазину не пройшла оплата.
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:53
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
virusolog 21 червня 2024, 6:53
Не знаю кому як, а як на мене — банк не дуже гарний.
Додаток обіцяли зробити — не зробили. За те, що оплачував хостинг у Європі та отримував кешбек — картку заблокували на 6 місяців і потім тільки відмовили в обслуговуванні, і то після того як я запитав, а так би мовчали. Тож будьте обережні з оплатами в Європі.

Найгірше те, що карту закрили. Без пояснення причин і без порушень з мого боку.

З криптою не працюю. У гемблінги та азартні ігри не граю. Крім покупок у звичайних магазинах та покупок за кордоном (оплата хостинг послуг), більше нічого не робив. А карту примусово заблокували на 6 міс., а далі якби не питав, то й не відповіли б. І при черговому зверненні на підтримку (1 раз на 2−3 місяці останніх), сказали закрити картку та рахунок. Тому що відмовлено в обслуговуванні.

Поза тим, що при блокуванні не було жодного повідомлення, після запиту на підтримку, там теж не знають за що і як. І відразу повідомили, що у них часто бувають блокування, і це може тривати не один місяць і звертайтеся до них самі, щоб дізнатися, що у вас з картою і вашими грошима на ній. І розблокують вам її або уточнять щось, або викинуть з незрозумілих причин. Оператори зовсім не грамотні, працювати не вміють з клієнтами, якщо вас щось не влаштовує в банку і ви залишаєте їм побажання, зауваження — вас просто ігнорують. Відповідь від оператора дуже тривала і це тільки в робочий час, в нічний або вечірній, можете забути що вам хтось відповість не те що швидко, а й не дуже швидко. А якщо відповість, то питання не вирішить, бо всі питання вирішуються лише з 9 ранку. Косять під Моно та пишуть не тих. підтримка, а «Центр турботи», хоча турботи просто не помічено.

Карта використовувалася лише під кешбек та накопичення на залишок. Всі перекази на карту були з моєї ж карти, тільки іншого банку. Мабуть я їх трохи задовбав запитами, що щось не працює і просто набрид такий клієнт.

Дуже дивно, що клієнтам, які щось купують тільки з к/б і зберігають гроші на карті для заробітку на залишок можуть і відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин.

Хоча за відгуками бачу, що намагаються набрати базу клієнтів, а тих, хто сам прийшов і з ними працював — виганяють.
Юнекс Банк
Відповідь банку
24 червня 2024, 11:30
Дякуємо, що виділили час і поділились своєю ситуацією.
В першу чергу, хочемо відзначити, що у нас дійсно підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Також повідомляємо Вам про те, що Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки Банку у зв’язку з встановленням правомірності платіжної операції.
Згідно з ч. 17 ст. 86 Закону України «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача, для встановлення правомірності платіжної операції у разі опротестування неналежної платіжної операції платником та/або на вимогу надавача платіжних послуг платника зобов’язаний заблокувати кошти в сумі неналежної платіжної операції на рахунку неналежного отримувача на строк до 30 календарних днів.

Додатково зазначаємо, що на період дії блокування будь-який рух коштів по рахунку є неможливим, у т. ч. зняття коштів, безготівковий переказ коштів тощо.
На Ваше ім'я наявний ЄРДР№ **** від 06.12.2023 і саме через це розблокування картки було неможливим.

Щоб бути переконаним, що кримінальне провадження відкрите, потрібно отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, рекомендуємо звернутись із відповідним запитом в органи національної поліції. Також отримати витяг можливо в додатку «Дія», завантажити його можна у розділі Послуги.
Marene 16 червня 2024, 22:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Я думала що це дно, але хтось знизу постукав…і ось це про Юнекс банк!!! огидно все! починаючи з «гарячої лінії» яка ніколи нічого вирішити не може, продовжуючи їхніми менеджерами які сидять в магазинах та луплять в кредитні договори ВСЕ що вас не стосується, та за це все ви ще будете платити!!! ставки облікові просто жах!!!
Читайте уважно, що ці шахраї вам будуть підсовувати в договорах!
Юнекс Банк
Відповідь банку
20 червня 2024, 12:31
Розуміємо, що можливо для вас це виходить дорожче, але детальні умови ми надаємо до оформлення. Завжди надаємо можливість ознайомитись з кредитним договором і чітко показуємо графік платежів.

Сподіваємось, що після нашої взаємодії в чаті всі питання врешті-решт вирішені.

Адже ми детально розібрали, що оформлений Вами ліцензійний договір HELPSERVICE — це юридичний супровід для клієнта на термін 12 місяців з моменту оформлення, який забезпечує підтримку у разі будь-яких подій.
Заява-приєднання (акцепт) до Ліцензійного договору про використання комп’ютерної програми «HELPSERVICE» йде разом з товаром чи послугою, що купується, згідно з рахунком, отриманим від продавця.
У пункті 1.19 Кредитного договору вказано, який саме пакет придбав клієнт. Оформлення програми не є обов’язковим, це рішення клієнта в момент придбання товарів у кредит.
22.08.2023 було підписано КД №*******, що підтверджує Вашу обізнаність з умовами користування.
Проблема вирішена
OLGA26072012 14 червня 2024, 14:02
Добрый день, хочу поделиться своим отзывом о банке, это наверное самый ужасный банк о котором мне пришлось столкнуться, во первых к операторам дозвониться невозможно, отвечают как будто я пришла к ним домой и требую кофе, обещают перезвонить ждём уже часа 2 никто не перезванивает, сама ели дозвонилась, обещали выслать заявление что я погасила кредит досрочно, хотя зачем мне его писать если у меня указан срок закрытия, и обще я позвонила узнать сумму до полного погашения она очень сильно отличалась во первых мне сказали что я должна 3824.02 копейки, а начала с ним спор как так если я все платила каждый месяц, да один месяц не в срок оплатила на то были мои проблемы, ну, а потом псее пообещали переуточтнить сумму до закрытия и она отличалась на 725,43 копейки. НЕ РЕКАМЕНДУЮ С ЭТИМ БАНКОМ ИМЕТЬ КАКИЕ-ТО ЛИБО ДЕЛА!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 18 червня 2024, 14:25
Дякуємо за відгук! Насправді у нас підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Після аналізу розмов і детальної перевірки, ми хочемо повідомити наступне:
Оператор спочатку надав інформацію про більшу суму через те, що згідно з умовами кредитного договору, що набудуть чинності з 17 червня 2024 року, нараховується щомісячна комісія за обслуговування кредиту в розмірі 3,5% від початкової суми кредиту, яка включається до щомісячного платежу.

Однак, коли стало зрозуміло, що ви плануєте сплатити до 17 червня 2024 року, оператор швидко уточнив суму в операційного відділу банку, і, звичайно ж, сума виявилась меншою.

Ми завжди приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і працюємо прозоро.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arsen2 13 червня 2024, 10:26
Звонят с предложением кредита, хотя я никогда не обращалась в этот банк, неизвестно где взяли мой телефон. Вношу в черный список уже 3-й номер. Достали!
Юнекс Банк
Відповідь банку
14 червня 2024, 12:59
Вітаємо! Просимо Вас звернутися до нашого чату за посиланням: UnexBank_support_bot. Будьте впевнені — ми докладемо всіх зусиль, щоб ретельно розглянути Вашу ситуацію та вирішити її, аби Ви не отримували небажаних дзвінків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Abram897 7 червня 2024, 9:35
Друзья, банк какой то странный и я бы даже сказал удивительный. Звонят целыми днями и предлагают кредит. Я вежливо попросил не звонить, так как кредит меня не интересует.
Но вот тут и началось самое интересное, звонят раз в 2−3 дня и снова предлагают кредит. Вопрос — в банке работают дебилы, или биороботы которые не понимают слово -НЕТ?
С таким дегенеративным подходом банк может получить только негатив, а не новых клиентов. Зачем так делать я не понимаю…
Юнекс Банк
Відповідь банку
7 червня 2024, 14:33
Вітаємо! Вдячні вам за щирі відгуки. Ми обов'язково допоможемо позбавитись надокучливих дзвінків. Щоб докладніше розібратися з ситуацією, будь ласка, зв'яжіться з нами у чаті та надайте свої контактні дані за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot
Klostry 29 травня 2024, 23:05
В 8 утра обратились в чат поддержки с простым вопросом. Через незначительное время подключился оператор, который сообщил, что ему нужно проверить информацию для предоставления ответа. Через пару часов оператор поставил уточняющий вопрос и получив на него ответ снова исчез) Ближе к обеду решили спросить, все ли с ним в порядке? Оператор сообщил, что ещё проверяет информацию! До 8 вечера больше его не беспокоили, возможно необходимо было время для правильного формирования ответа на достаточно простой вопрос. Но после 8 вечера все же решили поинтересоваться о том, как долго еще планируется проверка информации, на что подключился уже новый оператор и все началось сначала!!!) Ответ уже нового оператора в 22:30 этого же дня: «проверить информацию сможете завтра с 9 утра»))))))
О том, чем же целый день занимался предыдущий сотрудник, нам решили не сообщать.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 30 травня 2024, 16:16
Вітаємо! Нам дуже шкода, що ваше враження від нашої взаємодії було не таким, як ми бажали. Проте дозвольте нам висловити наше бачення ситуації.

По-перше, ваш запит було прийнято нами негайно для обробки, хоча для детальної перевірки нам дійсно знадобився час.
По-друге, після ретельного аналізу ми негайно відповіли і надали необхідну допомогу у вирішенні питань, пов'язаних із вашим запитом.

Як висновок: питання вирішено в повному обсязі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Chocobo 17 травня 2024, 14:57
Предлагают открыть карту. Я не являюсь клиентом банка и своих контактных данных не оставлял.
Юнекс Банк
Відповідь банку
17 травня 2024, 17:14
Вітаємо! Зверніться, будь ласка, до нашого чату за посиланням: UnexBank_support_bot. Не сумнівайтеся — ми зробимо все можливе, щоб розглянути ситуацію детально та вирішити її.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kertg 9 травня 2024, 10:54
Оформила заяву на закриття картки і рахунку до неї, попередили, що потрібно 45 днів на закриття, на сьогодні вже пройшло більше ніж 50 днів, картка заблокована, але рахунок все ще відкритий, на гарячій лінії нічим не допомогли, тільки сказали, що треба ще час…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 10 травня 2024, 10:41
Вітаємо!
Здається, щось пішло не так…
Напишіть, будь ласка, до нашого чату за цим посиланням https://t.me/UnexBank_support_bot. Нам знадобляться твої дані, щоб вирішити цю ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodia9391 30 квітня 2024, 18:12
Діана найкраща зі всіх операторів!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 30 квітня 2024, 18:51
Ми дуже раді чути теплі слова на адресу наших співробітників! Завжди раді допомогти!
Проблема вирішена
Aleks85 28 квітня 2024, 1:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
У меня пролежал депозит под 16 процентов годовых полгода. 26 числа депозаит законячился и упал вместе с процентами на карту. Должная сумма процентов должна была быть 24054 грн, а пришла сумма процентов меньше половины т. е. 11 522,27 грн. Вывод -юнекс банк стал заниматься мошенничеством. Выводы делайте сами.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 3 травня 2024, 15:39
Вітаємо! Висловлюємо щиру вдячність за надання всіх необхідних даних у особистих повідомленнях. Ваш внесок допоміг нам детально проаналізувати та зрозуміти всі аспекти поточної ситуації.

Ми готові поділитися деталями стосовно депозитного вкладу, який був укладений у жовтні 2023 року на термін тривалістю 3 місяці з можливістю автопролонгації.
Справді, загальна сума нарахованих відсотків за депозитом становить 24 054,75 грн.

Проте, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що 26 січня 2024 року було сплачено суму в розмірі 12 532,48 грн під час автопролонгації депозиту.
Звітуємо також, що 29 квітня 2024 року після завершення терміну депозитного вкладу було виплачено точну суму 11 522.27 гривень. Ідеальна точність до копійки не залишає місця для будь-яких сумнівів.

Дякуємо вам ще раз за вашу участь та співпрацю. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас з будь-якими питаннями чи уточненнями. Наша команда завжди готова допомогти вам у будь-який час.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AntonGmail 24 квітня 2024, 11:22
Каждый день поступают звонки с предложением получить карту.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 24 квітня 2024, 11:45
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Будь ласка, напиши нам в чат https://t.me/UnexBank_support_bot, щоб ми могли глибше розібратися в ситуації та знайти рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝