Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bor1k1996 17 березня 2025, 12:32
Я дуже задоволений обслуговуванням у Юнекс банку під час обміну валюти на касі. Персонал був дуже уважним і професійним, допоміг з усіма питаннями, які виникли. Курс обміну був конкурентним, і у мене не виникло жодних проблем з операцією. Рекомендую Юнекс банк як надійного партнера у фінансових операціях. Дякую за якісне обслуговування!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 17 березня 2025, 19:54
Щиро дякуємо Вам за теплий відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили якість обслуговування у нашому відділенні. Наші співробітники завжди прагнуть забезпечити найкращий сервіс, оперативно вирішувати всі питання клієнтів і створювати комфортні умови для фінансових операцій.

Ми раді, що обмін валют у нашому Банку пройшов для Вас зручно та без зайвих труднощів. Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, і Ваш відгук є підтвердженням того, що ми рухаємося у правильному напрямку.

Дякуємо, що обрали Unex Bank! Ми цінуємо Вашу довіру та будемо раді бачити Вас знову.
Oksanaaa00010 13 березня 2025, 21:59
Брала кредит на 10 місяців, що купити телефон. Кожного місяця, без затримок сплачувала визначений банком платіж. Після 10-го платежу, останнього, телефонувала на гарячу лінію, щоб дізнатись, чи все в порядку. Оператора запевнила, що сплачено весь кредит, заборгованості нема.
Але 11 березня приходить повідомлення про борг (місяць, коли взагалі не повинно бути платежів, бо кредит сплачено).
Звідки взявся борг 335 грн?
Чому оператор надає неправдиві дані?
Чому банк чекає, поки виростуть відсотки, а потім повідомляє, що з однієї копійки набігло 335 грн?
Чому ці шахраї продовжують працювати?
Скільки негативних відгуків, а цих шахраїв ніхто не карає!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 14 березня 2025, 17:53
Дякуємо за відгук та можливість надати роз'яснення щодо ситуації, що склалася. Ми розуміємо ваше занепокоєння та хочемо пояснити причини виникнення суми, яка залишилася до повного погашення кредиту.

Згідно з пунктом 3.16 Правил (договірних умов) надання споживчого кредиту (з якими ви ознайомилися, про що поставили підпис у Кредитному договорі), для дострокового погашення кредиту необхідно подати заяву. У такому випадку всі кошти, які ви вносите на рахунок, одразу спрямовуються на закриття кредиту в повному обсязі. Однак, оскільки заява на дострокове погашення не була вами подана, кошти залишилися на Транзитному рахунку та були автоматично перераховані на Рахунок для погашення кредиту лише у розрахункову дату.

За час, що минув між внесенням коштів і їх перерахуванням, була нарахована комісія за користування кредитом, що і вплинуло на загальну суму до закриття. Це стандартний процес, який регулюється умовами договору.

Також хочемо звернути увагу на те, що під час вашого звернення до Центру турботи оператор у своїй відповіді на ваш дзвінок надав вам вичерпну інформацію щодо статусу вашого кредиту та процедури його дострокового погашення, зокрема, щодо необхідності написання заяви на дострокове погашення кредиту. Але відповідну заяву від вас банк не отримав.

Нам шкода, що ви потрапили у таку ситуацію. Щоб уникнути подібного у майбутньому, ми рекомендуємо подавати заяву на дострокове погашення кредиту. Це дозволяє одразу спрямувати внесені кошти на закриття заборгованості та уникнути додаткових нарахувань.

Сподіваємося на ваше розуміння і щиро дякуємо вам за співпрацю із Unex Bank!
Ayron15 27 лютого 2025, 22:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська,14
В декабре заблокировали карту и попросили предоставить документы происхождения средств. Но на носу были праздники и решил заняться после. В конце января вижу что карты уже нету в приложении. По звонку на гарячу линию узнаю что счёт закрыли и деньги (2930грн) лежат на транзитом счёте, и при переводе их в другой банк они сдирают 20% независимо от суммы. При этом никто не предупреждал сколько даётся времени при предоставлении документов происхождения средств и сути транзакций, никто не уведомил что счёт закроют втихаря. Но понятно что захотели ПОИМЕТЬ БОЛЬШИЕ проценты с денег. Если 100тыс бы лежало то содрали бы так же 20тыс. Это нормально в наше время? Чего сразу всю сумму себе не забирать? Если воровать то воровать по крупному?!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 лютого 2025, 18:06
Дякуємо за ваше звернення. Нам прикро, що ця ситуація виникла. Але банк працює виключно у законодавчому полі, і діє згідно законодавчих вимог. Ми хочемо детально пояснити дії банку у подібних ситуаціях.
Ваш рахунок було закрито на підставі частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Якщо банк запитує документи щодо походження коштів, а клієнт не надає їх протягом тривалого часу, банк, відповідно до закону, повинен припинити ділові відносини із клієнтом. Згідно законодавства, усі виплати клієнтам у разі закриття рахунку здійснюються виключно у безготівковій формі. Це означає, що кошти можуть бути перераховані тільки на інший банківський рахунок. Щодо 20% комісії при переказі коштів на інший банк, узгодженої Тарифним комітетом – вона застосовується саме у випадках, коли банк самостійно припиняє співпрацю з клієнтом через ненадання необхідних документів або інші обставини, визначені законодавством. Ця комісія є частиною Правил обслуговування і стосується всіх клієнтів у подібних ситуаціях.
Вашу картку було заблоковано у грудні. Ми розуміємо, що ви готувалися до свят. Але перевірка фінансових операцій є обов’язковою процедурою для всіх банків. З моменту блокування картки у вас була можливість звернутися до банку і, якщо не надати документи одразу, то хоча б погодити дату надання необхідних документів вами. Банк зі свого боку надав можливості для врегулювання питання, однак ви їх проігнорували, нажаль.

Ми вдячні вам за співпрацю і за вибір продуктів Unex Bank. Сподіваємося на ваше розуміння наших дій у цій ситуації.
olegboitsov1998 21 лютого 2025, 22:05
***, не закрывают счет ноября 2024 года
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 23 лютого 2025, 18:56
Дякуємо за ваше звернення. Хочемо повідомити, що всі ваші рахунки вже були закриті відповідно до внутрішніх процедур банку. Станом на сьогодні у вас немає активних рахунків або залишків за ними.

Якщо у вас залишилися запитання або вам потрібні детальні пояснення, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.
la9 15 лютого 2025, 16:44
В січні банк в односторонньому порядку закрив мій рахунок в грн. Як сказав — із-за не активністю. Але ще в грудні по ньому був рух коштів. Банк визнав, що закрив помилково.

Починаючи з 17 січня я намагаюся повернути рахунок. Спочатку банк повернув рахунок в додаток, але без картки. Потім повідомив, що він в додатку лише візуально є, а насправді — закритий і зникне через стільки-то днів, та запропонував з’явитися у відділення для відкриття нового. Але я — військовий, зараз на бойових. Відповідно, фізично не має можливості з’явитися. Потім банк запропонував відкрити онлайн рахунок самостійно. Але онлайн рахунок не відкривається! А ні із додатка, а ні через сайт. Так саме і з картою єПідтримка, яка не відкривається навіть через Дію.

Майже місяць (!!!) я намагаюся добитися від банку або повернення старого рахунку або надати можливість відкрити його дистанційно. Кожен раз від мене приймають заяви, реєструють, передають тех. спеціалістам і все — без результату! Майже кожен раз обіцяють перетелефонувати та повідомити і ще жодного разу не дзвонили, жодного!!! Через чат-бот ще гірше: після мого повідомлення зі скріншотами спеціаліст порадила відкрити через застосунок і через 4 хв. закрила чат. Коли я написав, що вже давно випробував її варіант — то навіть не відповіла.

Я не пам’ятаю гіршого сервісу, гіршого ставлення до клієнта, чим в Юнексі. Це просто хамство! У мене склалося відчуття, що так банк поводить себе саме через те, що я — військовий ((Схоже — це їх позиція.

Вимушений витрачати свій і без того обмежений час, щоб написати тут, бо через офіційні канали банку щось вирішити не реально.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 19 лютого 2025, 19:09
Насамперед дозвольте висловити вам нашу щиру повагу та подяку за вашу службу. Ми безмежно цінуємо вашу відданість та той внесок, який ви робите для захисту нашої країни. Ваш спокій та комфорт є для нас надзвичайно важливими, і ми глибоко шкодуємо, що вам довелося стикнутися з труднощами при користуванні послугами нашого Банку.

Ми розуміємо, що у вашій ситуації, коли ви перебуваєте на військовій службі, доступ до фінансових послуг має бути максимально зручним та безперебійним. На жаль, у цьому випадку мала місце помилка, яка призвела до закриття вашого рахунку. Ми визнаємо цю ситуацію і приносимо вам щирі вибачення за всі труднощі, з якими ви стикнулися під час відновлення доступу до рахунку.

Ми зробили все можливе, щоб виправити цю ситуацію в найкоротші терміни. На даний момент ваша картка вже перевипущена за старим рахунком, і у вас є можливість безперешкодно користуватися нею. Ми вже провели цілу низку заходів, щоб подібні випадки не повторювалися надалі.

Ми цінуємо вашу довіру та будемо й надалі працювати над тим, щоб наш сервіс був на найвищому рівні.
kropyva 13 лютого 2025, 10:10
Відкрила карту заради розстрочки, оформили швидко, інтернет банкінг не надто «просунутий», але основні функції є, поки що все ок. Надіюсь і розстрочку вдасться оформити без проблем))
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 13 лютого 2025, 23:27
Дякуємо, що обрали наш банк і поділилися своїми враженнями! Нам приємно, що процес оформлення картки пройшов для вас швидко та комфортно.

Щодо інтернет-банкінгу – ми постійно працюємо над його вдосконаленням, додаючи нові можливості та покращуючи зручність користування. Ваша думка для нас дуже важлива, і ми прагнемо зробити сервіс ще кращим.

Щодо розстрочки, то сподіваємося, що її оформлення також пройде для вас легко і без жодних труднощів. У разі будь-яких запитань або потреби у консультації, ми завжди готові допомогти.

Дякуємо, що довіряєте нам! Бажаємо вам комфортного користування всіма можливостями банку.
AmbasadorForbea 27 січня 2025, 11:26
Уже больше чем пол года банк заблокировал счета и удерживает деньги ссылаясь на проверку, при этом не запрашивая никаких документов.
Решил позвонить им недавно, сказали подавайте заяву на закрытие (первые не звонили никогда, клиентоориентированность 0)
Подал заяву на закрытие, прошло 45 дней, деньги так и не отдали.
Решил набрать им, они говорят после того как я подал заяву банк решил запросить документы у вас о сути операций, но забыли вам набрать и сообщить об этом.
Ужас, а не банк, не рекомендую никому если вам дороги ваши нервы.
Деньги по сути украли и не возвращают
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 27 січня 2025, 12:38
Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо пояснити ситуацію, яка могла виникнути.

Після подання заяви на закриття рахунку процедура повернення коштів вимагає виконання низки обов’язкових дій, передбачених законодавством України та внутрішніми регламентами банку. Зокрема, для коректного завершення процесу в заяві обов’язково мають бути вказані реквізити вашого особистого рахунку в іншому банку, на який необхідно здійснити переказ залишку коштів. Якщо такі реквізити не були надані або були вказані некоректно, це могло спричинити затримку виконання заявки.

Крім того, згідно з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом», банк має право запросити у клієнта додаткові документи для підтвердження джерел коштів та суті операцій, якщо це є необхідним. Це стандартна процедура, яка застосовується у всіх банках і спрямована на забезпечення відповідності законодавству та гарантій безпеки фінансових операцій.

Ми розуміємо, що ситуація із тривалим очікуванням може викликати незадоволення, однак зазначені процедури є обов’язковими для виконання. У випадку, якщо документи чи реквізити не були надані вчасно, процес переведення коштів дійсно може затримуватися до моменту отримання необхідної інформації.

Після завершення усіх перевірок та опрацювання заявви кошти будуть перераховані на вказаний вами рахунок, як це передбачено умовами Договору про комплексне банківське обслуговування.

Дякуємо за розуміння! Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та з урахуванням ваших інтересів.
Проблема вирішена
Три літри 19 січня 2025, 8:00
НБУ рапортує про перехід на СЕП 4.01 і те що тепер платежі мають проходити не довше ніж за 10 секунд.

Юнексбанк декларує що працює за СЕП затвердженному на XXVII з'їзді КПРС, цитую відповідь підтримки:
* 07:31
Якщо Ви робите подібний переказ в неопераційний час банку, то зарахування по рахунку відбувається на наступний робочий день банку.
* 07:32
Коли статус «В обробці» зміниться на «Виконано» відбудеться зарахування по рахунку і можна буде оформити квитанцію.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 19 січня 2025, 12:01
Дякуємо за Ваш відгук і хочемо надати пояснення стосовно роботи платежів.

Обробка платежів у Банку регулюється чинним законодавством, внутрішніми положеннями Банку та умовами Договору про комплексне банківське обслуговування, які визначають порядок виконання фінансових операцій. Якщо переказ ініціюється в неопераційний час Банку, його виконання відбувається на наступний робочий день. Це пов’язано з необхідністю забезпечення безпеки транзакцій та дотримання внутрішніх процедур.

Також, хочемо звернути Вашу увагу, що перекази з картки на картку відбуваються миттєво.

Ми цінуємо Вашу думку та враховуємо зауваження для вдосконалення сервісу. Дякуємо за довіру та співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MakarukBogdan 18 січня 2025, 11:57
Дзвонили, пропонували кредит на гарних умовах, вже думав оформляти, але добре що вирішив уважно ознайомитись з умовами, виявилось, що не так вже все і гарно. Буду шукати інший банк
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 18 січня 2025, 22:03
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і знайшли час, щоб залишити відгук. Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас приймати зважені рішення, особливо коли це стосується кредитування.

Наш банк завжди намагається запропонувати клієнтам максимально вигідні умови. Кожен продукт має свої особливості, які ми радимо уважно вивчати перед оформленням. Саме тому ми надаємо детальну інформацію про умови кредитів, щоб клієнти могли самостійно оцінити їх і прийняти обґрунтоване рішення.

Нам шкода, що запропоновані умови не виправдали Ваших очікувань. Ми цінуємо Вашу чесну думку та хочемо більш детально з'ясувати, які саме умови кредитування для Вас виявились незручними. Для цього Ви можете, наприклад, звернутись до нас через чат-бот або зателефонувати за номером 0 800 311 133. Ми впевнені, що Ваша думка допоможе нам покращити наші послуги.

Якщо у Вас залишились будь-які питання або потрібні додаткові пояснення щодо умов кредитування, ми завжди готові допомогти.
Юлія Пасічник 30 грудня 2024, 16:34
Самый безответственный банк. Перевела свои личные деньги с Сенса на юнекс,600 грн. И заблокировали счёт. Теперь уже 5 дне кормят завтраками и не отдают деньги
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 31 грудня 2024, 1:30
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і хочемо надати роз’яснення стосовно ваших зауважень.

Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів прозорості та безпеки. Усі фінансові операції ретельно перевіряються для забезпечення їх законності. Блокування рахунків чи коштів може відбуватися лише у випадках, передбачених нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел походження коштів.

Ми отримали заяву на розірвання ділових відносин у зв’язку з тим, що ви вирішили не надавати документи для підтвердження доходу та не продовжувати співпрацю з Банком. Наразі заява перебуває в процесі опрацювання. Після завершення процедури ви отримаєте офіційний лист про розірвання відносин на вашу електронну пошту.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи. Ми завжди раді допомогти!
Supraq 20 грудня 2024, 16:34
Здравствуйте хочу написать отзыв, как работает служба поддержка Unex bank, а именно работник Виктория, которая мне очень хорошо помогла!
Большое спасибо за работу и оказанную поддержку!
Виктория, Вы лучшая!
С меня шоколадка)
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 грудня 2024, 21:09
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями про роботу нашої служби підтримки! Нам надзвичайно приємно чути, що наша колега Вікторія змогла вам допомогти та залишила такі позитивні емоції.

Ми завжди прагнемо забезпечувати найвищий рівень обслуговування, і нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені.

Ваше задоволення — найкраща винагорода для нашої команди. Завжди раді допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ryzhick 12 грудня 2024, 10:04
Вчора потрібно було проплати за товар, проплату зробила ще в обід, а до отримувача гроші дійшли лише сьогодні… швидкість на грані фантастики…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 12 грудня 2024, 19:08
Дякуємо за ваше звернення! Хочемо звернути вашу увагу, що час проходження платежу залежить від багатьох факторів. Якщо переказ був здійснений у робочий час, банк негайно обробляє транзакцію та передає її у платіжну систему. Однак фактичний зарахунок коштів на рахунок отримувача може залежати від графіка роботи банку отримувача або інших технічних аспектів.

Також, згідно з регламентом міжбанківських платежів, обробка транзакцій може займати певний час, особливо якщо операція була проведена напередодні вихідного дня чи після закриття операційного часу.

Рекомендуємо заздалегідь враховувати можливі нюанси та планувати платежі з урахуванням цих особливостей. Ми вдячні вам за розуміння та завжди раді допомогти з консультацією або уточненням деталей щодо ваших операцій.
vasilijolegovic 11 грудня 2024, 15:28
Обережно! Юнекс Банк — це шахрайський банк, з яким краще не мати справи. Моя картка та рахунок були заблоковані без жодного попередження чи пояснень, а кошти на них не повернулися. Звернення до служби підтримки не допомогли, вони просто ігнорують клієнтів. Це виглядає як звичайне шахрайство: заблокувати рахунок, забрати гроші і не дати жодних пояснень. Рекомендується уникати цього банку за всяку ціну. Будьте обережні та не піддавайтеся на рекламу цього банку!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 11 грудня 2024, 18:50
Дякуємо за Ваш коментар та хочемо пояснити ситуацію!

Блокування рахунків пов’язане з виконанням банком вимог чинного законодавства України. У випадках, передбачених законом, банк зобов’язаний проводити перевірки фінансових операцій, які можуть включати тимчасове обмеження доступу до рахунку. Це робиться виключно для забезпечення законності та безпеки фінансовий операцій.

Хочемо запевнити, що ми ретельно розглядаємо всі запити клієнтів та завжди готові надати детальні роз’яснення. Якщо ваше питання потребує додаткової уваги, будь ласка, зв’яжіться з нами через гарячу лінію, чат чи зверніться до найближчого відділення банку.

Ми працюємо виключно в рамках закону та цінуємо довіру наших клієнтів. Будемо вдячні за можливість розібратися у вашій ситуації та допомогти її вирішити
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmitrii88 11 грудня 2024, 15:21
Хочу застергіти вас від цього шахрайство банку. Який блокує кошти клієнтів без причини посилаючись на видумані причини. Ніколи не користуйтесь цим банком
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 11 грудня 2024, 18:53
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Ми розуміємо ваше обурення та хочемо надати роз’яснення щодо ваших зауважень.

Банк працює виключно у рамках чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів безпеки та прозорості. Усі фінансові операції ретельно перевіряються, щоб забезпечити законність їх проведення. Блокування рахунків або коштів може відбуватися у випадках, коли це прямо передбачено нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел коштів.

Розуміємо, що подібні ситуації можуть викликати незручності. Проте, такі заходи не є нашими примхами, а необхідними діями для дотримання правил і захисту клієнтів від можливих ризиків.

Ми завжди готові надати вам вичерпну інформацію щодо будь-яких питань або процесів. Будь ласка, зверніться до нас через гарячу лінію, чат або завітайте до найближчого відділення банку. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб розібратися у вашій ситуації та надати відповідь у найкоротший термін.

Дякуємо за ваше звернення та сподіваємося на конструктивний діалог. Ми цінуємо вашу довіру та працюємо над тим, щоб забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
SmokingAirLines 10 грудня 2024, 20:46
Мій досвід з Unex Bank залишив надзвичайно негативне враження. Місяць тому я швидко оформив картку, процес зайняв всього 5 хвилин, але через пару днів, коли я отримав кошти на картку через P2P (від покерного рахунку), вона була заблокована. Мені запросили подати заяву з усіма деталями, я все надав, але через тиждень мені сказали, щоб я додав ще й уточнення, що кошти надійшли через P2P. Знову все зробив і надіслав.

На наступні кілька днів мене просто годували обіцянками, що йдуть якісь додаткові перевірки, а потім запропонували написати заяву на розірвання договору, обіцяючи повернути кошти на інший рахунок. Тепер, через місяць, я знову пишу їм, і знову ніякого рішення. Натомість вони пропонують написати ще одну заяву для закриття рахунку без розірвання договору з банком.

Мораль цієї історії проста: процес оформлення картки — кілька хвилин, але варто лише зробити пару переведень на рахунок, і банківська система починає влаштовувати перевірки, які тягнуться невизначено довго. У результаті, кошти заморожені, а рішення так і не прийнято. Мій висновок: будьте обережні, якщо плануєте здійснювати подібні операції через цей банк.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 10 грудня 2024, 22:21
Дякуємо за Ваш відгук. Ми розуміємо Ваше занепокоєння та хочемо пояснити причини вжитих заходів.

Банк діє у межах чинного законодавства України, зокрема статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яка передбачає перевірку окремих фінансових операцій. У Вашому випадку для завершення розгляду Банку було необхідно отримати роз’яснення та документи, які підтверджують джерело коштів і їх зв’язок із вашими фінансовими діями.

Також Вам було запропоновано написати заяву на розірвання ділових відносин як спосіб отримати доступ до коштів на іншому рахунку в разі, якщо ви не бажаєте продовжувати співпрацю з Банком. Додаткові запити на заяви чи уточнення пов'язані з дотриманням встановлених процедур та вимог законодавства.

Для якнайшвидого вирішення питання, рекомендуємо в повному обсязі надати запитувану інформацію та документи. Ми діємо відповідно до закону та дотримуємося всіх вимог для забезпечення безпеки фінансових операцій.

Дякуємо за співпрацю та Ваше розуміння!
YevhenFedak 6 грудня 2024, 3:40
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 17/1
Заблокував рахунок тому що згубив доступ, до онлайн банкінгу, щоб відновити доступ потрібно їхати в іншу область і місто, на карті залишилися гроші, підтримка нічого не знає чекаю вже 2 місяця щоб розірвати договір, толку 0, найгірший банк який колись бачив, не раджу ні кому користуватися попросту втратите свої кошти!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 6 грудня 2024, 15:44
Дякуємо за Ваше звернення та хочемо пояснити ситуацію, яка у Вас виникла. Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями при користуванні нашим Банком.
Вашу картку було заблоковано як захід безпеки через втрату доступу до онлайн-банкінгу. Ця процедура спрямована на захист коштів клієнтів у разі підозри на можливий несанкціонований доступ. Однак після Вашого звернення і проведеної перевірки картка була успішно розблокована, і зараз Ви можете повністю розпоряджатися своїми коштами.
Маємо звернути увагу, що оператор Банку Вам повідомив, що для відновлення доступу до онлайн-банкінгу та розв'язання подібних питань немає необхідності їхати в іншу область чи місто. Усі необхідні дії можна виконати дистанційно за допомогою нашої служби підтримки. Ви можете зв’язатися з нами через гарячу лінію, офіційний чат у додатку або електронну пошту.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо покращувати якість нашого сервісу.
Проблема вирішена
Діма Береза 25 листопада 2024, 12:57
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-E
Найгірший банк в Україні, документи на розблокування вже 50 днів розглядають
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 25 листопада 2024, 23:42
Дякуємо за ваш зворотній зв’язок. Нам дуже шкода, що у вас склалося негативне враження про наш банк через тривале очікування розгляду ваших документів.

Ваші документи перебувають на перевірці в рамках вимог статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які є обов’язковими для всіх банків України. Ми розуміємо, що цей процес може викликати незручності, але його мета – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти можливим ризикам, пов’язаним із неправомірним використанням коштів.

Також хочемо звернути вашу увагу, що відсутність частини необхідних документів могла вплинути на час розгляду. Оскільки ви не надали повний пакет документації, перевірка продовжується. Водночас ви маєте право відмовитися від проходження цієї перевірки.

Дякуємо за розуміння та співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DvorenkoSerg 16 листопада 2024, 9:53
Не встиг відкрити картку і покласти гроші, як карту заблокували, дізнатись причину, чи коли розблокують просто не можливо, підтримка не компетентна. Так що добре думайте, перш ніж з ними зв’язуватись
Юнекс Банк
Відповідь банку
20 листопада 2024, 11:36
Нам прикро, що ви опинилися в такій ситуації. Ми додатково написали вас в особисті повідомлення для уточнення даних, але, на жаль, не отримали відповіді. Будь ласка, поділіться більш детальною інформацією про вашу ситуацію, звернувшись до нашого чату за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot.

Ми щиро прагнемо допомогти та знайти рішення! Ваш детальний відгук стане для нас цінним внеском у покращення нашого сервісу.
Проблема вирішена
Zaur Farhadov 21 жовтня 2024, 18:41
Не закривають рахунок, відмовляются надати терміни, документи і інформацію навіть ніхто не дивиться, підтримка по своєму бажанню просто скидає телефон.

29.09 мені заблокували картковий рахунок (використовував тільки для онлайн оплат).
Підритмка чату нічого не відповідає окрім шаблонів, на телефоні просто кидають слухавку на конструктивні питання.

Не отримав жодної інформації та термінів у банку, підтримка не працює і не хоче працювати. Не маю жодного бажання продовжувати співпрацю з банком. Хочу просто закрити рахінок та забрати свої кошти, на що мені формально «відмовляють» і поки тримають мої кошти у себе заробляють на них.

Надав заяву на закриття рахунку 09.10
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 22 жовтня 2024, 11:53
Вітаємо. Перш за все приносимо вибачення за це непорозуміння. Ми справді отримали вашу заяву на розірвання відносин 9 жовтня і вона була одразу передана в роботу. На жаль, задовольнити її миттєво не є можливим, адже маємо здійснити повноцінний аналіз, зокрема транзакцій по карті за весь період. Іноді це, на жаль, потребує більше часу. Зараз ваша заява вже отримала статус обробленої: найближчим часом ви отримаєте лист про розірвання на електронну пошту, яку вказали під час оформлення картки. Після отримання листа, будь ласка, зверніться до Центру турботи та направте заяву на переказ коштів до іншого банку, вказавши рахунок.

Щодо блокування вашого рахунку, то це не примха банку, а прямий обов'язок, покладений на фінустанови нормативно-правовими актами, зокрема статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ще раз перепрошуємо, що цей процес дещо затягнувся.
У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи.
Проблема вирішена
energolux 21 жовтня 2024, 15:15
«20»; жовтня 2024 р.Банком заблокований мій картковий рахунок, та сума на ньому
2492 грн. На запит банку про рух коштів було надано заяву с підтверджуючими документами.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 22 жовтня 2024, 11:52
Вітаємо. Нам щиро прикро, що ви тимчасово обмежені у доступі до власних коштів. Проте блокування рахунку — це не примха банку. Ми суворо дотримуємося вимог нормативно-правових актів та працюємо виключно в правовому полі відповідно до ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ми дякуємо вам за надання документів, що були запитані та сподіваємося на швидке та позитивне вирішення цієї ситуації. Отримані дані були передані до відповідального підрозділу банку. Наразі проводиться детальна перевірка транзакцій по рахунку. У разі позитивного рішення незабаром обмеження з картки будуть зняті. Якщо ж буде ухвалене рішення про відмову, ви отримаєте відповідний лист на вашу електронну адресу.

Ми розуміємо, що для вас важливо отримати рішення якомога раніше та намагаємося все зробити оперативно. Але все ж маємо визнати, що цей процес потребує трохи часу.
Щиро перепрошуємо за ці незручності, просимо поставитися до них з розумінням та сподіваємося на позитивне рішення.

Якщо у вас виникнуть запитання, пишіть нам у чат Центру турботи. Дякуємо!

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 46 47.68
USD 40.7 41.94
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 46 47.68
USD 40.7 41.94
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Юнекс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.