×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46 | 47.68 |
USD | 40.7 | 41.94 |
Всі курси банку |
подобається банк
Ми раді, що обмін валют у нашому Банку пройшов для Вас зручно та без зайвих труднощів. Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, і Ваш відгук є підтвердженням того, що ми рухаємося у правильному напрямку.
Дякуємо, що обрали Unex Bank! Ми цінуємо Вашу довіру та будемо раді бачити Вас знову.
Написати коментар
Шахрайське Кредитування в Юнексбанку
Але 11 березня приходить повідомлення про борг (місяць, коли взагалі не повинно бути платежів, бо кредит сплачено).
Звідки взявся борг 335 грн?
Чому оператор надає неправдиві дані?
Чому банк чекає, поки виростуть відсотки, а потім повідомляє, що з однієї копійки набігло 335 грн?
Чому ці шахраї продовжують працювати?
Скільки негативних відгуків, а цих шахраїв ніхто не карає!
Згідно з пунктом 3.16 Правил (договірних умов) надання споживчого кредиту (з якими ви ознайомилися, про що поставили підпис у Кредитному договорі), для дострокового погашення кредиту необхідно подати заяву. У такому випадку всі кошти, які ви вносите на рахунок, одразу спрямовуються на закриття кредиту в повному обсязі. Однак, оскільки заява на дострокове погашення не була вами подана, кошти залишилися на Транзитному рахунку та були автоматично перераховані на Рахунок для погашення кредиту лише у розрахункову дату.
За час, що минув між внесенням коштів і їх перерахуванням, була нарахована комісія за користування кредитом, що і вплинуло на загальну суму до закриття. Це стандартний процес, який регулюється умовами договору.
Також хочемо звернути увагу на те, що під час вашого звернення до Центру турботи оператор у своїй відповіді на ваш дзвінок надав вам вичерпну інформацію щодо статусу вашого кредиту та процедури його дострокового погашення, зокрема, щодо необхідності написання заяви на дострокове погашення кредиту. Але відповідну заяву від вас банк не отримав.
Нам шкода, що ви потрапили у таку ситуацію. Щоб уникнути подібного у майбутньому, ми рекомендуємо подавати заяву на дострокове погашення кредиту. Це дозволяє одразу спрямувати внесені кошти на закриття заборгованості та уникнути додаткових нарахувань.
Сподіваємося на ваше розуміння і щиро дякуємо вам за співпрацю із Unex Bank!
Коментарі (2)
Воруют деньги
Ваш рахунок було закрито на підставі частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Якщо банк запитує документи щодо походження коштів, а клієнт не надає їх протягом тривалого часу, банк, відповідно до закону, повинен припинити ділові відносини із клієнтом. Згідно законодавства, усі виплати клієнтам у разі закриття рахунку здійснюються виключно у безготівковій формі. Це означає, що кошти можуть бути перераховані тільки на інший банківський рахунок. Щодо 20% комісії при переказі коштів на інший банк, узгодженої Тарифним комітетом – вона застосовується саме у випадках, коли банк самостійно припиняє співпрацю з клієнтом через ненадання необхідних документів або інші обставини, визначені законодавством. Ця комісія є частиною Правил обслуговування і стосується всіх клієнтів у подібних ситуаціях.
Вашу картку було заблоковано у грудні. Ми розуміємо, що ви готувалися до свят. Але перевірка фінансових операцій є обов’язковою процедурою для всіх банків. З моменту блокування картки у вас була можливість звернутися до банку і, якщо не надати документи одразу, то хоча б погодити дату надання необхідних документів вами. Банк зі свого боку надав можливості для врегулювання питання, однак ви їх проігнорували, нажаль.
Ми вдячні вам за співпрацю і за вибір продуктів Unex Bank. Сподіваємося на ваше розуміння наших дій у цій ситуації.
Коментарі (2)
ЮНКС БАНК ***. Отказываются закрывать счет, удалять кредит в УБКИ
Якщо у вас залишилися запитання або вам потрібні детальні пояснення, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Помилково закрили рахунок
Починаючи з 17 січня я намагаюся повернути рахунок. Спочатку банк повернув рахунок в додаток, але без картки. Потім повідомив, що він в додатку лише візуально є, а насправді — закритий і зникне через стільки-то днів, та запропонував з’явитися у відділення для відкриття нового. Але я — військовий, зараз на бойових. Відповідно, фізично не має можливості з’явитися. Потім банк запропонував відкрити онлайн рахунок самостійно. Але онлайн рахунок не відкривається! А ні із додатка, а ні через сайт. Так саме і з картою єПідтримка, яка не відкривається навіть через Дію.
Майже місяць (!!!) я намагаюся добитися від банку або повернення старого рахунку або надати можливість відкрити його дистанційно. Кожен раз від мене приймають заяви, реєструють, передають тех. спеціалістам і все — без результату! Майже кожен раз обіцяють перетелефонувати та повідомити і ще жодного разу не дзвонили, жодного!!! Через чат-бот ще гірше: після мого повідомлення зі скріншотами спеціаліст порадила відкрити через застосунок і через 4 хв. закрила чат. Коли я написав, що вже давно випробував її варіант — то навіть не відповіла.
Я не пам’ятаю гіршого сервісу, гіршого ставлення до клієнта, чим в Юнексі. Це просто хамство! У мене склалося відчуття, що так банк поводить себе саме через те, що я — військовий ((Схоже — це їх позиція.
Вимушений витрачати свій і без того обмежений час, щоб написати тут, бо через офіційні канали банку щось вирішити не реально.
Ми розуміємо, що у вашій ситуації, коли ви перебуваєте на військовій службі, доступ до фінансових послуг має бути максимально зручним та безперебійним. На жаль, у цьому випадку мала місце помилка, яка призвела до закриття вашого рахунку. Ми визнаємо цю ситуацію і приносимо вам щирі вибачення за всі труднощі, з якими ви стикнулися під час відновлення доступу до рахунку.
Ми зробили все можливе, щоб виправити цю ситуацію в найкоротші терміни. На даний момент ваша картка вже перевипущена за старим рахунком, і у вас є можливість безперешкодно користуватися нею. Ми вже провели цілу низку заходів, щоб подібні випадки не повторювалися надалі.
Ми цінуємо вашу довіру та будемо й надалі працювати над тим, щоб наш сервіс був на найвищому рівні.
Коментарі (4)
Оформлення кредитки
Щодо інтернет-банкінгу – ми постійно працюємо над його вдосконаленням, додаючи нові можливості та покращуючи зручність користування. Ваша думка для нас дуже важлива, і ми прагнемо зробити сервіс ще кращим.
Щодо розстрочки, то сподіваємося, що її оформлення також пройде для вас легко і без жодних труднощів. У разі будь-яких запитань або потреби у консультації, ми завжди готові допомогти.
Дякуємо, що довіряєте нам! Бажаємо вам комфортного користування всіма можливостями банку.
Написати коментар
Удержание денег
Решил позвонить им недавно, сказали подавайте заяву на закрытие (первые не звонили никогда, клиентоориентированность 0)
Подал заяву на закрытие, прошло 45 дней, деньги так и не отдали.
Решил набрать им, они говорят после того как я подал заяву банк решил запросить документы у вас о сути операций, но забыли вам набрать и сообщить об этом.
Ужас, а не банк, не рекомендую никому если вам дороги ваши нервы.
Деньги по сути украли и не возвращают
Після подання заяви на закриття рахунку процедура повернення коштів вимагає виконання низки обов’язкових дій, передбачених законодавством України та внутрішніми регламентами банку. Зокрема, для коректного завершення процесу в заяві обов’язково мають бути вказані реквізити вашого особистого рахунку в іншому банку, на який необхідно здійснити переказ залишку коштів. Якщо такі реквізити не були надані або були вказані некоректно, це могло спричинити затримку виконання заявки.
Крім того, згідно з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом», банк має право запросити у клієнта додаткові документи для підтвердження джерел коштів та суті операцій, якщо це є необхідним. Це стандартна процедура, яка застосовується у всіх банках і спрямована на забезпечення відповідності законодавству та гарантій безпеки фінансових операцій.
Ми розуміємо, що ситуація із тривалим очікуванням може викликати незадоволення, однак зазначені процедури є обов’язковими для виконання. У випадку, якщо документи чи реквізити не були надані вчасно, процес переведення коштів дійсно може затримуватися до моменту отримання необхідної інформації.
Після завершення усіх перевірок та опрацювання заявви кошти будуть перераховані на вказаний вами рахунок, як це передбачено умовами Договору про комплексне банківське обслуговування.
Дякуємо за розуміння! Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та з урахуванням ваших інтересів.
Коментарі (3)
Юнексбанк застряг в минулому сторіччі
Юнексбанк декларує що працює за СЕП затвердженному на XXVII з'їзді КПРС, цитую відповідь підтримки:
* 07:31
Якщо Ви робите подібний переказ в неопераційний час банку, то зарахування по рахунку відбувається на наступний робочий день банку.
* 07:32
Коли статус «В обробці» зміниться на «Виконано» відбудеться зарахування по рахунку і можна буде оформити квитанцію.
Обробка платежів у Банку регулюється чинним законодавством, внутрішніми положеннями Банку та умовами Договору про комплексне банківське обслуговування, які визначають порядок виконання фінансових операцій. Якщо переказ ініціюється в неопераційний час Банку, його виконання відбувається на наступний робочий день. Це пов’язано з необхідністю забезпечення безпеки транзакцій та дотримання внутрішніх процедур.
Також, хочемо звернути Вашу увагу, що перекази з картки на картку відбуваються миттєво.
Ми цінуємо Вашу думку та враховуємо зауваження для вдосконалення сервісу. Дякуємо за довіру та співпрацю!
Коментарі (1)
Пропонють нереальні умови кредиту
Наш банк завжди намагається запропонувати клієнтам максимально вигідні умови. Кожен продукт має свої особливості, які ми радимо уважно вивчати перед оформленням. Саме тому ми надаємо детальну інформацію про умови кредитів, щоб клієнти могли самостійно оцінити їх і прийняти обґрунтоване рішення.
Нам шкода, що запропоновані умови не виправдали Ваших очікувань. Ми цінуємо Вашу чесну думку та хочемо більш детально з'ясувати, які саме умови кредитування для Вас виявились незручними. Для цього Ви можете, наприклад, звернутись до нас через чат-бот або зателефонувати за номером 0 800 311 133. Ми впевнені, що Ваша думка допоможе нам покращити наші послуги.
Якщо у Вас залишились будь-які питання або потрібні додаткові пояснення щодо умов кредитування, ми завжди готові допомогти.
Коментарі (1)
безответственный бСамыйанк. Перевела свои личные деньги с Сенса на юнекс,600 грн. И заблокировали счёт. Теперь уже 5 дне кормят завтраками и не отдают деньги
Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів прозорості та безпеки. Усі фінансові операції ретельно перевіряються для забезпечення їх законності. Блокування рахунків чи коштів може відбуватися лише у випадках, передбачених нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел походження коштів.
Ми отримали заяву на розірвання ділових відносин у зв’язку з тим, що ви вирішили не надавати документи для підтвердження доходу та не продовжувати співпрацю з Банком. Наразі заява перебуває в процесі опрацювання. Після завершення процедури ви отримаєте офіційний лист про розірвання відносин на вашу електронну пошту.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи. Ми завжди раді допомогти!
Написати коментар
Отзыв работы службы поддержки
Большое спасибо за работу и оказанную поддержку!
Виктория, Вы лучшая!
С меня шоколадка)
Ми завжди прагнемо забезпечувати найвищий рівень обслуговування, і нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені.
Ваше задоволення — найкраща винагорода для нашої команди. Завжди раді допомогти!
Написати коментар
Чому так повільно проходять платежі?
Також, згідно з регламентом міжбанківських платежів, обробка транзакцій може займати певний час, особливо якщо операція була проведена напередодні вихідного дня чи після закриття операційного часу.
Рекомендуємо заздалегідь враховувати можливі нюанси та планувати платежі з урахуванням цих особливостей. Ми вдячні вам за розуміння та завжди раді допомогти з консультацією або уточненням деталей щодо ваших операцій.
Написати коментар
Шахрайський банк! Не рекомендую Юнекс Банк — блокують картки та рахунки без причини, кошти не повертаються!
Блокування рахунків пов’язане з виконанням банком вимог чинного законодавства України. У випадках, передбачених законом, банк зобов’язаний проводити перевірки фінансових операцій, які можуть включати тимчасове обмеження доступу до рахунку. Це робиться виключно для забезпечення законності та безпеки фінансовий операцій.
Хочемо запевнити, що ми ретельно розглядаємо всі запити клієнтів та завжди готові надати детальні роз’яснення. Якщо ваше питання потребує додаткової уваги, будь ласка, зв’яжіться з нами через гарячу лінію, чат чи зверніться до найближчого відділення банку.
Ми працюємо виключно в рамках закону та цінуємо довіру наших клієнтів. Будемо вдячні за можливість розібратися у вашій ситуації та допомогти її вирішити
Написати коментар
Шахраї. Блокують кошти без причин
Банк працює виключно у рамках чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів безпеки та прозорості. Усі фінансові операції ретельно перевіряються, щоб забезпечити законність їх проведення. Блокування рахунків або коштів може відбуватися у випадках, коли це прямо передбачено нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел коштів.
Розуміємо, що подібні ситуації можуть викликати незручності. Проте, такі заходи не є нашими примхами, а необхідними діями для дотримання правил і захисту клієнтів від можливих ризиків.
Ми завжди готові надати вам вичерпну інформацію щодо будь-яких питань або процесів. Будь ласка, зверніться до нас через гарячу лінію, чат або завітайте до найближчого відділення банку. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб розібратися у вашій ситуації та надати відповідь у найкоротший термін.
Дякуємо за ваше звернення та сподіваємося на конструктивний діалог. Ми цінуємо вашу довіру та працюємо над тим, щоб забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
Написати коментар
Заблоковали грошi
На наступні кілька днів мене просто годували обіцянками, що йдуть якісь додаткові перевірки, а потім запропонували написати заяву на розірвання договору, обіцяючи повернути кошти на інший рахунок. Тепер, через місяць, я знову пишу їм, і знову ніякого рішення. Натомість вони пропонують написати ще одну заяву для закриття рахунку без розірвання договору з банком.
Мораль цієї історії проста: процес оформлення картки — кілька хвилин, але варто лише зробити пару переведень на рахунок, і банківська система починає влаштовувати перевірки, які тягнуться невизначено довго. У результаті, кошти заморожені, а рішення так і не прийнято. Мій висновок: будьте обережні, якщо плануєте здійснювати подібні операції через цей банк.
Банк діє у межах чинного законодавства України, зокрема статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яка передбачає перевірку окремих фінансових операцій. У Вашому випадку для завершення розгляду Банку було необхідно отримати роз’яснення та документи, які підтверджують джерело коштів і їх зв’язок із вашими фінансовими діями.
Також Вам було запропоновано написати заяву на розірвання ділових відносин як спосіб отримати доступ до коштів на іншому рахунку в разі, якщо ви не бажаєте продовжувати співпрацю з Банком. Додаткові запити на заяви чи уточнення пов'язані з дотриманням встановлених процедур та вимог законодавства.
Для якнайшвидого вирішення питання, рекомендуємо в повному обсязі надати запитувану інформацію та документи. Ми діємо відповідно до закону та дотримуємося всіх вимог для забезпечення безпеки фінансових операцій.
Дякуємо за співпрацю та Ваше розуміння!
Коментарі (1)
Заблокували гроші
Вашу картку було заблоковано як захід безпеки через втрату доступу до онлайн-банкінгу. Ця процедура спрямована на захист коштів клієнтів у разі підозри на можливий несанкціонований доступ. Однак після Вашого звернення і проведеної перевірки картка була успішно розблокована, і зараз Ви можете повністю розпоряджатися своїми коштами.
Маємо звернути увагу, що оператор Банку Вам повідомив, що для відновлення доступу до онлайн-банкінгу та розв'язання подібних питань немає необхідності їхати в іншу область чи місто. Усі необхідні дії можна виконати дистанційно за допомогою нашої служби підтримки. Ви можете зв’язатися з нами через гарячу лінію, офіційний чат у додатку або електронну пошту.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо покращувати якість нашого сервісу.
Коментарі (1)
Юнекс банк
Ваші документи перебувають на перевірці в рамках вимог статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які є обов’язковими для всіх банків України. Ми розуміємо, що цей процес може викликати незручності, але його мета – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти можливим ризикам, пов’язаним із неправомірним використанням коштів.
Також хочемо звернути вашу увагу, що відсутність частини необхідних документів могла вплинути на час розгляду. Оскільки ви не надали повний пакет документації, перевірка продовжується. Водночас ви маєте право відмовитися від проходження цієї перевірки.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Написати коментар
якесь непорозуміння, а не банк
Ми щиро прагнемо допомогти та знайти рішення! Ваш детальний відгук стане для нас цінним внеском у покращення нашого сервісу.
Коментарі (1)
Не закривають рахунок та не віддають кошти
29.09 мені заблокували картковий рахунок (використовував тільки для онлайн оплат).
Підритмка чату нічого не відповідає окрім шаблонів, на телефоні просто кидають слухавку на конструктивні питання.
Не отримав жодної інформації та термінів у банку, підтримка не працює і не хоче працювати. Не маю жодного бажання продовжувати співпрацю з банком. Хочу просто закрити рахінок та забрати свої кошти, на що мені формально «відмовляють» і поки тримають мої кошти у себе заробляють на них.
Надав заяву на закриття рахунку 09.10
Щодо блокування вашого рахунку, то це не примха банку, а прямий обов'язок, покладений на фінустанови нормативно-правовими актами, зокрема статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ще раз перепрошуємо, що цей процес дещо затягнувся.
У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи.
Коментарі (2)
Блокируют деньги на счету
2492 грн. На запит банку про рух коштів було надано заяву с підтверджуючими документами.
Ми дякуємо вам за надання документів, що були запитані та сподіваємося на швидке та позитивне вирішення цієї ситуації. Отримані дані були передані до відповідального підрозділу банку. Наразі проводиться детальна перевірка транзакцій по рахунку. У разі позитивного рішення незабаром обмеження з картки будуть зняті. Якщо ж буде ухвалене рішення про відмову, ви отримаєте відповідний лист на вашу електронну адресу.
Ми розуміємо, що для вас важливо отримати рішення якомога раніше та намагаємося все зробити оперативно. Але все ж маємо визнати, що цей процес потребує трохи часу.
Щиро перепрошуємо за ці незручності, просимо поставитися до них з розумінням та сподіваємося на позитивне рішення.
Якщо у вас виникнуть запитання, пишіть нам у чат Центру турботи. Дякуємо!
Коментарі (1)