Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Andri1 19 грудня 2025, 16:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 75
Тримаю до пів мільйона на депозитах в цьому банку, попросив 5−10 тисяч гривень кредитний ліміт для дрібних операцій.

Працівник 1 підтримки в чаті: «Кредитний ліміт оновлюється автоматично через програму. Перегляд відбувається щомісяця. У разі можливості збільшення, ви отримаєте смс».

Працівник 2 підтримки в чаті: «Сьогодні у вас нульовий ліміт, але з часом банк може його збільшити, а для цього потрібно лише робити операції за карткою, і ще отримувати знижки та бонуси на Розетка».

Працівниця банку на Жилянській: «Кредитний ліміт встановлюється лише раз при відкритті карти. Це робиться автоматично. У вас напевно погана кредитна історія або високе навантаження». Через 2 хв після розмови з менеджером в сусідній кімнаті: «Можемо подати заявку на зміну кредитного ліміту. Людина подивиться і прийме рішення. Для цього треба податковий звіт ФОП, квитанція 2 про його прийняття».

1. Для чого банк просив декларацію при відкритті карти, і знову просить ту саму декларацію для ліміту?
2. Чому різні працівники розказують різні казки?
3. Як знижки і бонуси Розетка пов’язані з кредитним лімітом на зовсім іншу карту?
4. Як мені погодили в цьому ж банку кредитний ліміт в 65 тисяч на одну карту, а на іншу у мене якась не така кредитна історія?

Неадеквати просто. Колега стикнувся з таким самим відношенням у цьому банку. Подивіться як це робиться в усіх інших банках, де не саботують роботу.
oksana33778 18 грудня 2025, 19:19
Дитина відкладала гроші з обідів, назбирала 1000 грн. вирішила покласти їх собі на карту, термінал кошти з"їв карти не поповнив! чек не видав! залишила за«явку на інкасацію. Відповідь через місяць, що банк при інкасації не зафіксував зайвих коштів. Але ця відповідь не правдива. Тому що кошти не поступили і не повернулися точно бо дитина стояла під ти терміналом і плакала ще мінімум 30−40хв. ВВажаю, що дана платіжна система яка позиціонує себе як безпечні перекази, являється *** організацією яка таким чином обманює людей.
Frank553 16 грудня 2025, 17:10
На наступному тижні отримую депозит з банку. Натомість банк вирішив заблокувати мою картку і зробити повторну ідентифікації тільки через відділення банку. Не дивлячись на те, що картку відкривав через дію і тоді питань не було ніяких. Заблокували карту, за те що були перекази п2п. До найближчого відділення їхати 115 км. Тех підтримка ні в яку не дозволяє пройти ідентифікацію через відео звʼязок чи дію. Цитую «Таксі, автобуси, маршрутки, знайти транспорт можна.»

Жахливе відношення до клієнтів в еру цифровізаціі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 13 грудня 2025, 17:25
В банке курс 42.44, сделал большую покупку, списали по 42.99
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 15 грудня 2025, 17:45
Вітаємо! Дякуємо, що написали.
Коли оплата проходить у валюті на іноземних сайтах, конвертацію проводить міжнародна платіжна система (Visa/Mastercard), а не банк, тому остаточна сума може відрізнятися від вказаного у додатку курсу.

Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення, ваші контактні дані та надайте інформацію про те, де саме відбувалися розрахунки, щоб ми могли надати точне пояснення щодо списаної суми.

Дякуємо за розуміння.
autovova 13 грудня 2025, 12:23
Оформив в Розетка карту. Карта надвється від UNEX банк. Після оформлення оплати частинами, почали масово дзвінки, листи на пошту та СМС повідомлено від кредитних організацій з «погодженими кредитами», пропозиціями кредитів. І було б це співпадіння, якби не одне але: пошта і телефон свме ті які використовувалися виключно для оформлення карти Розетка від UNEX банку
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 15 грудня 2025, 17:52
Добрий день! Розуміємо ваше занепокоєння, проте хочемо запевнити: банк суворо дотримується вимог Закону України «Про захист персональних даних» та внутрішніх нормативних документів Банку. Це стосується контактних даних, адреси електронної пошти, номерів телефонів чи іншої інформації, наданої при оформленні будь-якого продукту чи послуги банку та Картки Rozetka зокрема.

Ми звертаємося до клієнтів тільки в межах обслуговування та виконання умов договорів і не передаємо дані для рекламних розсилок без їхньої на те згоди.
Якщо ви отримали підозріле повідомлення або дзвінок, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення або зателефонуйте в контакт-центр. Дякуємо за довіру — ваша безпека для нас у пріоритеті.
dddd9saenko 9 грудня 2025, 17:42
Повівся на депозит під 17%, реклама в усіх мережах. Хотів дізнатися подробиці, телефонував 4 рази за день на контакт-центр — ніхто не відповідає! ЧОТИРИ РАЗИ! Можливо лінія не працювала через відсутність електроенергії в Банку, не знаю причину.
Після обіду вирішив все-таки під'їхати в найближче відділення і спробувати оформити депозит. Під'їхав.
Почали оформлювати депозит, заповнювати анкети, оскільки я клієнтом Банку ще не був. Коли почали оформлювати депозит, програма не дозволила оформити його з невідомих причин.
Співробітниця теж не могла відповісти причину. Сказала, що не вийде оформити.
Ні то й ні. Я й поїхав, оформив в іншому банку.
Через годину мене набрали з Банку, запитали чого я дзвонив, я відповів, що хотів депозит оформити і запитав чого не дало оформити його у відділенні, відповідь мене просто накрила:
БАНК НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ ПОЯСНЮВАТИ ВІДМОВУ В ОФОРМЛЕННІ ДЕПОЗИТУ, БАНК САМ ВИРІШУЄ КОМУ І ЯКИЙ ПРОДУКТ ОФОРМЛЮВАТИ! Я в шоці!
Маючи кілька депозитів в банках, в жодному подібного тону я не чув!
Для чого тоді пропонувати всім депозит, якщо ще ТРЕБА ПРОХОДИТИ НА ЙОГО КАСТИНГ?
Юнекс Банк — ДНО! Мені додати нема чого
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 15 грудня 2025, 17:52
Добрий день. Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією, та розуміємо ваше розчарування. Можливо, через тимчасове перевантаження наші лінії були недоступні, щиро перепрошуємо за незручності. Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення дату й приблизний час візиту та адресу відділення або ваш номер телефону — ми детально перевіримо ситуацію і повернемося до вас з поясненнями. Дякуємо за звернення, ваша інформація допоможе нам покращити сервіс. Ваш Unex Bank.
Ihor6552 8 грудня 2025, 20:16
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-E
Не звязуйтесь з цими ***.
Я військовий, отримав бойові, перевів на картку юнекс банку, бо там кешбек є.
І що ви думаєте? Заблокував фін моніторинг, і вже тиждень не можуть розблокувати. В всі документи надав, заяву написав, і нічого. То перепишіть заяву бо ви не вказали що кошти не отримані злочинним шляхом, то не такий підпис, то не такі виписки.
Загалом це жах, вже тиждень не можу розблокувати.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 15 грудня 2025, 17:55
Вітаємо! Дякуємо вам за службу.

Щиро шкодуємо через незручності, які виникли у вас під час обслуговування в Unex Bank. Іноді система тимчасово призупиняє операції при виявленні нетипової активності — це робиться на вимогу законодавства і задля дотримання фінансової безпеки. Нам прикро, що у вас виникли незручності у звʼязку з цим блокуванням.

Документи, надіслані через чат, передаються захищеним каналом. Водночас у поодиноких випадках вони можуть не відобразитися через технічні обмеження або нестабільне інтернет-з’єднання під час відправлення. Саме з цієї причини файли могли не надійти до оператора. Будемо вдячні, якщо ви надішлете їх повторно — ми одразу візьмемо їх в роботу.

З повагою і вдячністю за вашу службу, Unex Bank
Проблема вирішена
Saudiboss 5 грудня 2025, 10:51
Завершують діалоги без відповіді клієнту, телефонний дзвінок на лінії чекаю більше 10 хв, також вибивають без причини, фінансовий номер по картці МЕД другий день не можуть змінити, ще просять від руки підписану заяву надіслати, оце Діджиталізація, в результаті доступу до рахунку я не маю, хотя він відкритий, в додатку Unex Bank він не відображається окрім виписок, робіть висновки.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 5 грудня 2025, 15:17
Добрий день. Нам дуже прикро, що в процесі обслуговування у вас виникли незручності. Іноді в години пікового навантаження очікування на лінії може зрости. Якщо дзвінок перервався або ви не встигли дочекатися, наші оператори обов’язково передзвонюють у порядку черги.

Змінити фінансовий номер можна після ідентифікації — зазвичай це займає до 3-х робочих днів після подачі коректної заявки. Наразі блокувань по вашій картці чи рахунку немає — ви можете користуватися послугами банку в повному обсязі.

Перепрошуємо та дякуємо за розуміння!
emin605 3 грудня 2025, 14:28
Навіть не вчитуються в суть повідомлень. Грають клієнтом у футбол, не відповідають у чаті та закривають питання без вирішення
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 4 грудня 2025, 22:00
Вітаємо та дякуємо за відгук. Напишіть, будь ласка, у приватні повідомлення суть Вашого діалогу, який відбувся з операторами Центру турботи Банку — це допоможе нам перевірити ситуацію. Будемо раді допомогти Вам вирішити Ваш запит. І перепрошуємо, що це прикре непорозуміння у комунікації сталося.
Тетяна Стєклогорова 1 грудня 2025, 12:05
Поповнювала свою картку по номеру в ізіі пей. В додатку відображено операцію, на балансі коштів немає. Телефоную в підтримку. Кажуть — чекайте 20хв. За 20 хв жодних змін. Пишу в тг бот. Відповідь — за 15 хв баланс оновиться. Пройшло 15: хв, все без змін. Знов пишу в бот. Відповідь — надіслали запит в іт, чекайте. Скільки? — А не знаємо. Це що взагалі за ставлення до клієнта? Я мала ці гроші перевести за подарунок для чоловіка до 12 на день народження, тепер не встигну щоб замовити його вчасно, ви геть очманіли — не знаєте коли запит буде оброблено??? Хоч у цьому році???
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 2 грудня 2025, 14:45
Добрий день. Нам дуже шкода, що так сталося, та розуміємо, як це особливо неприємно перед днем народження близької людини. Запит у ІТ ми передали відразу після вашого звернення. На жаль, точний час обробки кожного запиту залежить від роботи платіжного сервісу та технічної черги. Наразі ваш платіж знаходиться в обробці, і ми стежимо за його виконанням, щоб кошти були зараховані якнайшвидше. Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за терпіння.
taras2pro 26 листопада 2025, 9:38
Вчера хотел открыть депозит в Банке Юнекс на 100к, позвонил в банк, уточнил все моменты, выделил время, приехал.
Во время оформления сотрудница сказала, что програма не дает мне оформить карту, хотя депозит оформить можно. Сотрудница сказала, что это обычная практика у них, когда банк на свое усмотрение сам решает кому выдавать и не выдавать карты!
Я впервые такое вижу.
Учитывая, что отделений в городе всего несколько и ездить каждый месяц неудобно за процентами и невыгодно (тратить деньги на проезд), а отделения не работают в выходные, Я отказался от депозита.
Вчера вечером зашел в другой банк и спокойно оформил с картой.
Делайте выводы про Банк Юнекс! Надежно ли в нем хранить деньги?!

Я второй раз в этот банк точно не приду: сегодня не дает оформить карту, а завтра не вернет деньги!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 27 листопада 2025, 13:33
Добрий день. Нам шкода, що ви витратили свій час, а ваш запит так і не було вирішено. Це не є нашою стандартною практикою, тому цей випадок потребує детального розгляду.

Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення адресу відділення, дату й приблизний час візиту або ваш номер телефону, щоб ми могли зв`язатися з вами для вияснення усіх деталей.

Дякуємо, що повідомили про проблему — ваша інформація допомагає нам покращувати процеси, роблячи їх більш зручними.
olehr 22 листопада 2025, 20:50
Ситуативно відкрив карту rozetka pay. Вона працює на базі unex bank. Одразу захотів закрити. Закриття не працює, потрібно дзвонити на гарячу лінію, де максимальну кількість раз почнуть переконувати залишитися, потім скерують у чат де скажуть що можна тільки через паперову заяву або безпосередньо у відділенні. Паперову заяву потрібно роздрукувати, підписати, і надіслати фотографію у чат (діджиталізація!). Я 6 раз надсилав, а вони все не бачили її, поки знов не подзвонив, щоб написали електронну пошту. На таку просту операцію потратив 4 години, і все ще не закрив
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 24 листопада 2025, 17:25
Добрий день. Дякуємо вам за відгук. Нам дуже шкода, що ви вирішили закрити картку ROZETKA і не встигли скористатися всіма її перевагами. Заява на закриття рахунку справді потрібна як юридичний документ, що підтверджує ваш намір це зробити. Перепрошуємо, що у вашому випадку це зайняло кілька годин. Залиште, будь ласка, свої контакти у чаті, щоб ми могли допомогти завершити процес якнайшвидше. З повагою Unex Bank.
ZEEnhyk 13 листопада 2025, 16:51
Потрібна була довідка про рух коштів для податкової. На сайті є експорт виписки, але в банку сказали, що такі довідки не видаємо онлайн. День витрачено. Дуже незручно.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 14 листопада 2025, 14:45
Дякуємо за відгук!

Хочемо уточнити, що довідку про рух коштів можна оформити самостійно в мобільному застосунку — достатньо перейти у вкладку «Інше» → «Виписка та довідки» та обрати потрібний тип документа. Довідка формується автоматично й має юридичну силу.

Щоб розібратись більш предметно у Вашому випадку, ми вже написали Вам у приватні повідомлення та попросили надати контактні дані. Це допоможе перевірити деталі звернення й упевнитись, що подібна ситуація більше не повториться.
Віталій Зарицький 12 листопада 2025, 14:55
2.11 відкриваю карту Розетки в цьому банку з розрахунком на кредит і знижку від Розетки. Кредит не надають тому 9.22 вирішую закрити рахунок. Відповідь СП:

«Роздрукуйте та заповніть заяву.
Поставте відмітку біля „1. Закрити рахунок“.
Вкажіть IBAN рахунку та назву банку для переказу коштів. (якщо маєте власні)
Поставте відмітку біля „2. Заблокувати картку №“ та введіть номер картки.
Вкажіть фінансовий номер телефону для відключення СМС-послуг.
Підпишіть заяву внизу.
Заповнену заяву надішліть у цей чат.
Заява є дійсною протягом 3 робочих днів з дати її оформлення.»

Зрозуміло, зробив, відправив в чат. Три доби ніякої відповіді. 12.11 питаю чому не закривають рахунок? Відповідь СП:

На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз

Добре, відсилаю ще раз. СП:

«Заява заповнена через редактор документів має бути підписана через Дія-підпис.
1. Зайдіть на сайт через браузер: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
2. Натискайте „Підписати документи“.
3. Виберіть „Підпис — UA“, підтвердьте через QR-код.
4. Перейдіть в Дію, активуйте Дія.Підпис.
5. Пройдіть фото-верифікацію.
6. Створіть код з 5 цифр для активації.
7. Внесіть код і натисніть „Підписано“.
8. Завантажте документ у форматі PDF.
9. Підпишіть документ через Дія.Підпис.
10. Пройдіть фото-верифікацію, введіть 5-значний код.
11. Після підписання з’являться три файли для завантаження: з підписом, без підпису, протокол перевірки КЕП.
Ось ці три файли потрібно направити нам або натисніть „Завантажити архівом“ та направте в чат.»

Добре… Відсилаю вже підписану заяву. Тиша. Питаю що зробити щоб закрити рахунок?
Знову пишуть про Дія підпис. Відправляю ще раз підписану заяву. СП знову:
«На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз»
Телефоную вже оператору, каже зараз виясню. І тут СП таки приймає заяву.
Але за п’ять хвилин:
«Рахунок закривається протягом 45 днів, оскільки за правилами міжнародної платіжної системи можуть відбуватись операції навіть після завершення розрахункового періоду. Тому закрити рахунок саме в цей час ми не можемо — це не залежить від банку, а є вимогою МПС.»

Нагадаю що ні кредитних коштів ні власних на рахунку не було, як і не яких розрахунків взагалі. При цьому іду в приват24 і за 2 хвилини закриваю рахунок яким користувався 3 роки.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 13 листопада 2025, 17:42
Добрий день! Перепрошуємо за незручності, які виникли у вас через повторні запити на підписання заяви під час закриття рахунку.

Хочемо також роз'яснити ситуацію щодо тривалості закриття рахунку. Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем, рахунок може залишатися активним протягом до 45 календарних днів після подання заяви на його закриття. Це пов’язано з можливістю проведення відкладених операцій або повернення коштів від торгових мереж (наприклад, у випадку повернення товару чи скасування платежу). Такий порядок є обов’язковим для всіх банків, що працюють із картками міжнародних платіжних систем, і не залежить від внутрішніх рішень банку.

Також зазначаємо, що заява, підписана через Дія.Підпис, є обов’язковою вимогою для підтвердження волевиявлення клієнта щодо закриття рахунку, оскільки забезпечує юридичну силу електронного документа.

Після завершення встановленого періоду рахунок ваш буде остаточно закрито. Дякуємо за розуміння.
Uiuo 7 листопада 2025, 21:25
Ваш банк — офіційно щось нижче дна. Хамство, зверхність і повна байдужість до клієнтів.
На планшеті з Android 8 перестали підтримувати додаток, а замість вирішення проблеми менеджер із фальшивою посмішкою порадив: «Ну купіть новий планшет, які проблеми…».
Під час війни так поводитись — неприпустимо! Люди рахують кожну копійку, а ви виявляєте технічну безвідповідальність і цинізм.
Замість підтримки — зневага; замість рішень — хамство.
Ганьба вашій «службі клієнтської підтримки» та закордонним керівникам.
Недорепутація «банку», якої майже не залишилось, продовжує деградувати.
Розвивайтесь далі у своєму занепаді — це єдине, що вам справді вдається.
Ви — наступні після «РВС»… 100%, бо похвалитися вам більше нічим.
І не слід дивуватися, коли замість відповіді надійде шаблонне «Ми робимо все для вашої безпеки…».
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 10 листопада 2025, 16:35
Дякуємо за щирий відгук!
На жаль, старі версії Android (версія 12.1 і старіші) не отримують регулярних системних оновлень вже тривалий час, мають обмежену підтримку сучасних бібліотек шифрування та сервісів Google Play, від яких залежить коректна робота мобільних застосунків (автентифікація, шифрування, push-повідомлення, безпечне збереження ключів).
Підтримка застарілого програмного забезпечення підвищує ризики безпеки як для клієнта, так і для Банку, в тому числі й ризики компрометації облікових даних і фінансових операцій. Через це Банк працює лише з актуальними версіями операційних систем, що підтримують сучасні механізми захисту.

Банк наразі не має Ваших контактних даних, тому ми не можемо ідентифікувати розмову, прослухати запис і сьогодні зробити повноцінну внутрішню перевірку. Ми написали Вам у приватні повідомлення із проханням надати ідентифікуючі дані, адже без них ми технічно не зможемо уточнити деталі розмови. Якщо менеджер висловився грубо або некоректно, ми приносимо Вам вибачення.
Liomwww 4 листопада 2025, 12:27
Закрити рахунок в цьому банку це ще той квест. Заяви надсилав, на підтримку дзвонив — без результату. В публічному договорі оферти не вказаний термін закриття рахунку, отже юридично і претензію виставити немає підстав. Перший раз стикаюсь з таким сервісом, в інших банках такі питання вирішувались швидко.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 5 листопада 2025, 17:45
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що процес закриття рахунку викликав у Вас незручності, і ми готові роз'яснити ситуацію.

По-перше, для того, щоб детально проаналізувати Вашу ситуацію та надати конкретне роз’яснення, нам потрібно мати Ваші дані — ми вже зробили запит на отримання данних Вам в особисті повідомлення.

Що стосується Ваших зауважень щодо терміну закриття рахунку. Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.3.1.1 Договору про комплексне банківське обслуговування, заява про закриття рахунку повинна подаватися за 45 календарних днів до бажаного дня закриття рахунку. Це стандартна процедура, яка дозволяє здійснити усі необхідні перевірки та організаційні кроки для безпечного закриття рахунку.

Дякуємо за розуміння і звернення! Ваш зворотний зв’язок допомагає нам покращувати якість обслуговування!
nerewand 3 листопада 2025, 21:44
При проведенні операції банк відхилив її (сума була 10 тисяч), і вже як два тижні кошти не повертаються на рахунок. А в підтримці ніяк не можуть допомогти — після мого очікування відразу пишуть відповідь і автоматично обривають діалог. Просто жах!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 5 листопада 2025, 17:43
Вітаємо. Розуміємо, як важливо мати швидкий і прозорий доступ до своїх коштів, тому хочемо детально роз’яснити.

Ви справді ініціювали платіж на 10 000 грн, але система його відхилила через обмеження, встановлені Національним банком України. Згідно з Постановою НБУ №18 із доповненням №72 від 21.06.2024 (чинна з 22.06.2024), заборонено використовувати кредитні кошти для поповнення рахунків або платформ, пов’язаних із азартними іграми чи лотереями, тому транзакцію автоматично було заблоковано.

Кошти за цією операцією не були списані, вони одразу повернулися на ваш рахунок і зараз доступні у повному обсязі, і ви можете вільно ними розпоряджатися.

Ми працюємо над тим, щоб баланс на вашому рахунку відображався коректно.

Дякуємо за розуміння і за те, що написали — кожне звернення допомагає нам ставати кращими. Якщо бажаєте, можемо додатково перевірити баланс та витрати разом або відповісти на будь-які інші запитання, напишіть нам.
nosoff777 3 листопада 2025, 11:26
Обслуживаюсь у многих крупных банках (Приват, Агриколь, Укрсибб), ЗП получаю через Аваль. Есть десятки карт разных уровней, многие банки навязывали мне карты, но в ЮнексБанке отказали оформить карту. Просто отказали по непонятным причинам, типа, чтоб через месяц повторил запрос на оформление карты.
Хотел просто оформить депозит на 500к под 17 процентов с картой, с которой думал получать проценты. Отделение находится в моем доме на первом этаже.
Самое ироничное то, что про ЮнексБанк многие даже не слышали. Банк стоит в конце рейтинга по обьему и влиянию на банковский рынок. Если ЮнексБанк исчезнет, о нем даже в новостях не напишут.
Я даже не стал спорить и выяснять причину. Зашел в соседнее отделение другого банка и оформил спокойно депозит под 16,75 на год.
С таким подходом ЮнексБанк вечно будет мелким и в конце рейтинга. Чего ему и желаю.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 3 листопада 2025, 18:18
Дякуємо за Ваш відгук та шкодуємо, що у Вас склалося неприємне враження від взаємодії з нашим банком.

На жаль, Ви не залишили свої контактні дані, щоб ми могли з’ясувати причину відмови у відкритті картки та оперативно допомогти. Ми вже написали Вам в особисті. Будь ласка, надішліть у відповідь свій телефон або e-mail, щоб ми могли зв’язатися з Вами та швидко вирішити питання.
DDR2 28 жовтня 2025, 15:01
Заказанчивается депозит в одном банке, хотел стать клиентом Юнекс банк, но прежде хотел уточнить особенности открытия депозита под 17%.
Перезвонил на 0800… ждал 5 минут, никто не ответил, робот сказал, что перезвонят, ну ок.
Да, действительно перезвонили почти час спустя, но вызов был автоматическим, поэтому опять пришлось ждать. я опять ждал минут 5… и опять никто не ответил и опять робот сказал, что перезвонят!!! Вы там что, на приколе?
А если б я был клиентом банка и надо было сочно карту заблокировать, то я просто не смог бы дозвонится оперативно в банк???
Контакт-центр — это лицо банка, это оперативная информация под рукой!!! Если в банке это не понимают, значит у нас разные пути…
Выберу другой банк. Шифруйтесь дальше
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 жовтня 2025, 19:37
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Оперативність відповіді — це один із головних показників якісного сервісу, і нам дійсно важливо, щоб кожен клієнт отримував допомогу швидко та без очікування. Проте іноді, у години пікового навантаження, з’єднання може тривати довше, ніж зазвичай. У таких випадках система автоматично створює зворотний виклик, аби наш спеціаліст міг передзвонити одразу, як тільки звільняється оператор.

Ми вже працюємо над розширенням можливостей контакт-центру, щоб скоротити час очікування дзвінків. Водночас хочемо звернути увагу, що у разі термінових ситуацій — наприклад, якщо потрібно миттєво заблокувати картку — це можна зробити без дзвінка:
— безпосередньо у мобільному застосунку (у розділі картки);
— через чат підтримки, де фахівці оперативно реагують навіть під час великого навантаження на телефонну лінію.

Ще раз дякуємо за Ваш відгук! Банк працює над розвитком всіх каналів комунікації, щоб клієнти отримували допомогу швидко й без очікування.
Kratoss 27 жовтня 2025, 10:47
При відкритті картки розетка, мені був наданий кредитний ліміт, виникла потреба його зменшити. У монобанку, приваті, абанку, ця процедура зайняла декілька кліків, у цьому банку 1,5 години переписки з періодичним ігнором і скаргами для активації оператора через гарячу лінію, після результат — прохання чекати протягом 3 тижнів
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 жовтня 2025, 15:06
Вітаємо! Для зменшення кредитного ліміту Вам достатньо звернутися до служби підтримки Банку, після чого ліміт буде зменшено миттєво — без тривалого очікування.

Водночас ми працюємо над тим, щоб зробити процеси ще простішими та швидшими, зокрема й можливість управління лімітом безпосередньо у застосунку.

Дякуємо, що поділилися своїми враженнями та допомагаєте нам ставати кращими!

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.6 49.78
USD 41.65 42.48
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.6 49.78
USD 41.65 42.48
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Юнекс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.