×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.15 | 44.12 |
USD | 41.15 | 41.66 |
Всі курси банку |
якесь непорозуміння, а не банк
Написати коментар
Не закривають рахунок та не віддають кошти
29.09 мені заблокували картковий рахунок (використовував тільки для онлайн оплат).
Підритмка чату нічого не відповідає окрім шаблонів, на телефоні просто кидають слухавку на конструктивні питання.
Не отримав жодної інформації та термінів у банку, підтримка не працює і не хоче працювати. Не маю жодного бажання продовжувати співпрацю з банком. Хочу просто закрити рахінок та забрати свої кошти, на що мені формально «відмовляють» і поки тримають мої кошти у себе заробляють на них.
Надав заяву на закриття рахунку 09.10
Щодо блокування вашого рахунку, то це не примха банку, а прямий обов'язок, покладений на фінустанови нормативно-правовими актами, зокрема статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ще раз перепрошуємо, що цей процес дещо затягнувся.
У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи.
Коментарі (2)
Блокируют деньги на счету
2492 грн. На запит банку про рух коштів було надано заяву с підтверджуючими документами.
Ми дякуємо вам за надання документів, що були запитані та сподіваємося на швидке та позитивне вирішення цієї ситуації. Отримані дані були передані до відповідального підрозділу банку. Наразі проводиться детальна перевірка транзакцій по рахунку. У разі позитивного рішення незабаром обмеження з картки будуть зняті. Якщо ж буде ухвалене рішення про відмову, ви отримаєте відповідний лист на вашу електронну адресу.
Ми розуміємо, що для вас важливо отримати рішення якомога раніше та намагаємося все зробити оперативно. Але все ж маємо визнати, що цей процес потребує трохи часу.
Щиро перепрошуємо за ці незручності, просимо поставитися до них з розумінням та сподіваємося на позитивне рішення.
Якщо у вас виникнуть запитання, пишіть нам у чат Центру турботи. Дякуємо!
Коментарі (1)
Отзыв о качественном сервисе
Вашу картку та рахунок було закрито 28.06.2024. У цей день ми надіслали вам лист на електронну пошту з інформацією про розірвання відносин, у якому вказали, що очікуємо від вас нову заяву на переказ коштів до іншого банку. Наразі кошти знаходяться на транзитному рахунку нашого банку.
Для здійснення переказу нам необхідно отримати нову заяву, оскільки попередня, датована 25.05.2024, не може бути прийнята.
Додатково ми надіслали вам повідомлення в Telegram для оперативного отримання заяви та швидкого вирішення питання.
Дякуємо за ваше розуміння та співпрацю!
Написати коментар
Проблеми з платежами
Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. І нам вкрай важливо з’ясувати, через що саме вона могла виникнути. Тому, будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Щодо роботи Центру турботи, то він працює 24/7. На звернення клієнтів відповідають живі люди, а не боти. Тому у періоди найбільшого навантаження справді можливі затримки при з’єднанні з оператором. Натомість, в таких випадках спеціаліст самостійно перетелефоновує клієнту для вирішення його питання.
Якщо проблема потребує якнайшвидшого пошуку рішення, також можна звернутись до нас через чат-бот у Viber або Telegram. Там Вам також нададуть оперативну відповідь на будь-яке питання.
Написати коментар
Не за"язуйтеся з цим банком!
І що я бачу, вже з 06.10 2024 року банк мені відкрив новий депозит раніше терміну закриття попереднього депозиту
На прохання 06.10.2024 закрити депозит, який має початися 06.10.2024 банк мені відмовив.
Шарлатани!!!
Мають людей за необізнане бидло!
Це мій останній депозит в ц ому банку.
Чого і вам бажаю!
Тут поважають тільки гроші, а їх власників -ні.
Нам справді прикро, що з вами сталася така ситуація. Проте хочемо зауважити кілька важливих деталей, які, сподіваємося, стануть у нагоді й іншим нашим вкладникам.
По-перше, опція автопролонгації не є обов’язковою. Вона може бути включена або відключена як під час оформлення депозитного договору, так і впродовж всього терміну його дії. Зробити це можна у будь-який зручний спосіб: самостійно у мобільному застосунку в режимі 24/7, телефоном за безкоштовним номером Центру турботи або у відділенні.
Жодних обмежень на таку дію з боку банку не передбачено.
По-друге, згідно умов договору банківського вкладу, з яким можна ознайомитися завчасно на нашому сайті, а також при підписанні, якщо опція автопролонгації підключена, повідомити про її відключення слід за 2 робочі дні до завершення строку вкладу (цей пункт у договорі навіть виділено жирним шрифтом).
Ваш депозит був розрахований на 93 дні та закінчувався, відповідно до договору банківського вкладу, 07.10.2024. Станом на 05.10.2024 ми не отримували від вас повідомлень про скасування автопролонгації по жодному з доступних каналів. Саме тому у визначений термін депозит було автоматично продовжено на той самий термін за актуальною відсотковою ставкою.
Ще раз хочемо підкреслити, що описані вище умови є стандартними, доступні для ознайомлення у будь-який час. А керування функцією автопролонгації доступне кожному вкладнику в режимі 24/7 у застосунку.
Якщо у вас є додаткові питання, зв’яжіться з нами, будь-ласка, за телефоном Центру турботи 0 800 3 111 33. Дякуємо!
Написати коментар
Банк — не банк
Звістно, звістно ж зателефонувати до банки не вдалося.
Знаєте чому «тигри» — тому що там постійно зайнято.
Мене даже не цікавить відповідь банку — що Ви могли написати в телеграм чи вайбер розписати Вашу проблему, очікувати вирішення Вашої проблеми, тому ми для банку важливі всі клієнти)))
Коли в пінсіонера зламують акаунт — він не може окрім як зателефонувати, а не розбиратись в Ваших ботах. Тим більше що це картка шахраїв в Вашому банку відкрита, а не людини яка пострадала від злому акаунта.
Так що майте на увазі…
Перш за все, ми щиро шкодуємо, що Ви стали жертвою шахраїв. Щодо Центру турботи, то він працює цілодобово, а на дзвінки завжди відповідають справжні люди, а не боти чи якісь алгоритми. Проте у періоди підвищеного навантаження або навпаки, в нічний час, коли працює обмежена кількість спеціалістів, дійсно можливі складнощі із швидким з’єднанням з оператором. На жаль, виключити їх неможливо.
Проте. По-перше, в таких випадках спеціаліст перетелефоновує клієнту самостійно. А по-друге, про що ви слушно зауважили, завжди є можливість більш оперативного зв’язку через Viber або Telegram. Тут також відповідають «живі» спеціалісти.
Крім цього, клієнти завжди можуть залишити відгук на сайті – всі звернення ми ретельно аналізуємо та обов’язково надаємо відповідь. А у мобільному застосунку є опція миттєвого блокування картки.
Наостанок зауважимо, що ми, як і багато інших банків, докладаємо чимало зусиль для боротьби з шахрайськими схемами, співпрацюємо з правоохоронцями та беремо активну участь в просвітницьких ініціативах регулятора.
Ще раз наголошуємо: якщо з будь-яких причин не вдається зв’язатися з Центром турботи телефоном, можна скористатися альтернативними каналами комунікацій через Viber або Telegram.
Коментарі (7)
Керівник юридичного управління банку
Ми з вдячністю ставимося до критики, адже це допомагає нам вдосконалюватися. Проте у даному випадку не можемо з вами дискутувати через відверто особистісний характер Вашого звернення, а також брак інформації.
Впевнені, сталося якесь непорозуміння.
Та будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте нам і повідомите про деталі. Це допоможе нам провести ретельний аналіз ситуації. Або просто опишіть подробиці в особистому повідомленні – ми вже надіслали вам запит на особисте спілкування.
Написати коментар
Термінали City 24 категорично не рекомендую!
Звернувся в службу підтримки за номером 0983033434, провисівши хвилин 30 в черзі на лінії отримав відповідь що нічим допомогти не можуть і треба писати в вайбер іншому «спеціалісту» за номером 0958419454.
Написав прохання повернути решту коштів мені на картку.
Отримав відповідь що я в той день коли поповнював картку перевищив добовий ліміт (5000 грн.) на поповнення коштів і тепер, згідно постанови НБУ, підпадаю під фінансовий моніторинг на предмет відмивання доходів отриманих злочинним шляхом або фінансування тероризму!!!
Прочитав закон на який посилався «спеціаліст» нічого не знайшов про ліміт в 5000 грн. і навіть перевищення цього ліміту в мене не було, бо в терміналі технічно неможливо поповнити більше 5000 грн на добу.
Зрозуміло що фінансові організації мають боротись з підозрілими фінансовими операціями але ж не використовувати як привід для того щоб привласнити гроші клієнтів, бо далеко не кожен має можливість витрачати купу часу на повернення не значної суми, тим паче коли, а країні війна.
Вирішив принципово довести справу до кінця, відправив на електронну пошту завірені фото документів, які було вказано «спеціалістом» з вайберу.
Через дві доби не отримавши відповіді знову написав в вайбер, на що мені була відповідь що мені відправлена відповідь 2 дні тому на електронну пошту. На справді лист прийшов лише після того коли я звернувся повторно в вайбер, в листі був перелік документів які треба відправити, нагадую я їх відправив вже 2 дні до цього!!!
На що «спеціаліст» в вайбері написав що фото айді картки їм не підходить, а треба прислати в форматі pdf, ворд або ipg
На моє запитання чому він в попередній розмові не написав я якому форматі треба і чому їм в форматі фото не підходить, він просто проігнорував моє питання.
Нікому не рекомендую користуватися терміналами цієї контори.
В випадку подібному до мого, вам прийдеться згаяти немало часу щоб повернути свої гроші.
А ще якщо у вас не паспорт, а айді то прийдеться ще ЦНАП брати довідку про прописку.
Ми рекомендуємо звернутися безпосередньо до компанії, яка займається їхнім обслуговуванням, для вирішення питання
Коментарі (3)
Підтримка супер!
Написати коментар
Рішення про співпрацю за підозрою з шахрайством
З подробиць: у нас в державі нажаль набирає обертів така фінансова махінація, як дропи. Я звільнився з лав ЗСУ і відкрив рахунок в цьому банку.
Було декілька нарахувань від близьких немалі сумами і звісно пильна служба безпеки мене обмежила у використанні рахунку (доречі молодці), але після неклопітних пояснень з мого боку моє питання вирішене в найкоротший термін.
Такого оперативного реагування на звернення я не очікував навіть від любого іншого банку.
Глибока вдячність співробітникам банку, за розумінні і шану до захисників.
Особливу подяку хочу висловити співробітнику відділу підтримки Пенківській Вікторії. Мало таких професіоналів своєї справи з поєднанням бажання допомогти. Низький уклін, Вам!
Наостанок скажу що це перший банк, який викликає повагу не лише з боку фінансових простих і зрозумілих тарифах, а ще коли в ньому працюють неймовірно чудові люди які завжди допоможуть.
Оцінка 6 зірочок. Всім рекомендую.
Слава Україні!
Ми щасливі, що наші зусилля та старання помітні, і що наші співробітники отримують заслужене визнання!)
Написати коментар
нульова клієнтоорієнтованість
Перший раз я стикнувся з підтримкою коли підвʼязував багато старлінків на один акаунт (при цьому проводиться невеличке списання з карти) і в один момент почалися відмови по картці. Знадобилося декілька годин щоб підтримка повідомила, що це спрацювали «механізми безпеки», безпека клієнта це чудово, але чому не можна про це в додатку написати одразу? Старлінк в принципі упереджено ставиться до карток наших банків через бариг тому через декілька відмов картка у них вже була помічена як фрод і виходить що мені потрібна інша картка щоб допривʼязувати всі старлінки на акаунт. Тут на мою думку настає момент де підтримка має працювати максимально посилено але мені пропонують приїхати в Київ для перевипуску картки на відділенні коли я знаходжусь на сході країни, геніальна пропозиція (ніт)! Шляхом перебору питань я нарешті зміг витягти інформацію що виявляється я можу випустити додаткові картки і таким чином питання вирішилося, але для чого тоді взагалі підтримка якщо вони цього навіть не порадили, а навпаки запропонували самий незручний варіант для клієнта і мені довелося додумувати цей варіант самостійно?! Я прийшов з проблемою, мені намагаються цю проблему посилити замість допомогти її вирішити.
Ситуація № 2
Вирішив підвʼязати картку в PayPal, одразу хочу зазначити що купую щось онлайн в інших країнах не перший раз і у мене в акаунті є картки інших банків, в тому числі і перевипущені після 24 лютого 2022 року. Цього разу захотів спробувати кешбек Юнекс. Не зміг верифікувати картку, на всі тразакції для верифікації приходить відмова. Підтримка тільки натикала мене в постанову НБУ № 18 і сказала «операція буде відхилена». Ніякого бажання вирішити проблему клієнта, ми тобі відхилимо, а як вирішити проблему то вже твої проблеми, вже не захотів грати в угадайку, а використав карту іншого банку але вирішив поцікавитися чому так, отримав відповідь «Ми не несемо відповідальність за інші банки. Ми діємо виключно згідно законів України.».
Моє резюме: відділ підтримки не зацікавлений в вирішенні проблем клієнтів. Їх функція — це відписатися по скрипту, іноді навіть без затримок. Будь-які проблеми клієнта де треба підказати або порадити по іншим продуктам банку або функціоналу їх не цікавлять, тут клієнт сам за себе. Бачу великий потенціал банку але таке ставлення зі сторони підтримки дає зрозуміти що в будь-якій проблемній ситуації клієнт залишиться з проблемою сам на сам.
Але все ж маємо зазначити, що за вашим зверненням 19.04.2024 наш співробітник оперативно оцінив ваш запит і надав пряме посилання для швидкого оформлення додаткової віртуальної картки без зайвих запитань. Щодо другої ситуації, яку ви описали, дійсно була допущена системна помилка. Під час вашого звернення наш співробітник негайно провів перевірку невдалого виконання операції та повідомив про причину, зазначену нашим операційним центром.
Зараз цей кейс також переданий в роботу: нам важливо, щоб така ситуація більше не повторювалася. Обов'язково повідомимо вам про результати.
Дякуємо за вашу небайдужість та щиро перепрошуємо за клопіт.
Написати коментар
Все как и у всех, заблокировали средства без предупреждения
Образца заявления (бланка который заполнить) нету, самому нужно писать. Ещё и Дия пидпис прикладывать, в общем геморрой
В других нормальных банках такого нету, когда за 20кгрн блокируют
В общем если нужен геморрой и проблемы милости просим в Юнекс банк, отзывы ниже тому подтверждение.
Вам потрібно підтвердити Ваш дохід та надати підтверджуючі документи, і питання не в сумі операцій, а в їх суті.
Ми отримали вашу заяву про відсутність таких документів, яка дійсно може сприяти прискоренню перевірки та уникнути затримок. Проте рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Коментарі (7)
Поверніть кошти
Коментарі (2)
АФЕРИСТИ! Нікому не раджу мати справу
Банк запросив в мене документи про походження коштів по операціям, я все надала заяву-пояснення та довідку з джерел походження коштів завірено все КЕП, однією довідкою я звітувала банку всі надходження по карті з моменту відкриття, банк перевірив все вирішив розірвати ділові відносини! добре ок, я все що від мене потрібно було зробила, оператор відповіла на пошту:
Доброго ранку! Дякую, уже в роботі Чекайте на розірвання ділових відносин і повернення коштів
я додатково написала заяву що потребую терміново розірвати відносини та переказати залишок коштів як можно швидше на мою другу карту в іншому банку, тому що мені треба сплатити за кредит що просторочився через блокування коштів!!! дзвонила кредитору та пояснювала ситуацію, так ці притрушені дзвонили моїй мамі, сестрі, на колишню роботу та принижували мене що я не сплачую за кредит і просять їх за мене сплатити!!! кожень день з 31.07 мені нараховуют підвищений відсоток, всі гроші були на рахунку в цьому банку!!!
кожень день я дзвоню пишу до них, пояснюю свою безвихідну ситуацію, потім вони перевзулися і пишуть мені після того як відповіли что банк вирішив розірвати стосунки, прийняли заяви, очікуйте перерахування коштів і т.п.:
Вітаю! Мене звати Олександр, Юнекс банк.
Ми виконуємо вимоги, передбачені Положенням № 65, що передбачає постійний моніторинг ділових та фінансових операцій клієнта. Ми перевіряємо, чи відповідають ці операції інформації про клієнта в нашому банку, його діяльності та ризику. Це включає заходи належної перевірки (ПЗНП), включаючи джерело коштів, пов’язаних із фінансовими операціями. Основна ідея полягає в тому, що ми, як банк, враховуємо обмеження, встановлені законодавством, і зацікавлені в плідній співпраці з нашими клієнтами. Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.
Однак точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
далі я пишу:
я вже все вам надала!
остаточне рішення банку розірвати ділові відносини, що тут перевіряти?
ДОСИТЬ З МЕНЕ ЗНУЩАТИСЬ! МЕНІ ПОТРІБНО СПЛАТИТИ БОРГ КРЕДИТОРУ!!! Я ВАМ НІЧОГО НЕ ПОВИННА!!! ЦЕ НЕ КОШТИ БАНКА!!!
«Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.»
вже все перевірили!!! що ви мені надаєте? час? ви хоть розумієте суть питання\проблеми? ви нічого не перевіряєте, а тільки утримуєте кошти які повинні були спрямовані на погашення кредиту!!! все вже перевірили!!! ви так дресеруєте клієнтів після того як на ат «юнекс банк» наклали штраф майже на 4000000,00 за те що не перевіряли клієнтів, не робили незалежну фінансову перевірку, я не зацікавлена в плідній праці з вашим банком, в національному банку мені сказали щоб я написала офіційну заяву та дату коли треба розірвати відносини, також заяву що потребую терміново розірвати відносини і перерахувати залишок коштів на потрібну дату! я все зробила!!! поверніть кошти!!! що ви робите, зараз війна, я залишилась без роботи, в мене ще борг в мфо який треба сплачувати, хіба можна доводити так людей??? я прошу терміново переказати залишок коштів!!!
По Вашому рахунку триває перевірка.
Наша перевірка все одно буде тривати. Точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
ВОНИ В СВОЄМУ РОЗУМІ??
Адже, діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Вами не було надано достатньої інформації (офіційних документів) для спростування індикаторів підозрілості стосовно конкретних фінансових операцій по рахунку. Тобто документи, надані Вами, не підтверджують проведені операції.
20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.
Просимо направити заяву на переказ коштів на інший банк в чаті: viber://pa?chatURI=unexbank__bot, адже раніше направлена Вами заява має неякісний формат фото.
Коментарі (8)
Не раджу
Коментарі (1)
Не повертають гроші
А от Єлізовета ось що каже:, Закриття рахунку без обмежень зазвичай займає до 45 днів. Однак, оскільки ваш рахунок перевіряється фінансовим моніторингом банку, вам потрібно зачекати на завершення цього процесу. Ви вже подали заяви для закриття рахунку, але фінансовий моніторинг не надає точних строків розірвання відносин. Будь ласка, очікуйте лист."
Каже ви вже подали заяву але це не так.
Нікому не раджу зв’язуватись з цим шахрайським банком.
Перед обмеженням операцій по рахунку ми надіслали запит на пояснення суті операцій та надання підтверджуючих документів, а також надали повний перелік документів, які можуть підтвердити дохід. На сьогоднішній день ми не отримали жодного підтверджуючого документа, тому обмеження операцій по рахунку не можуть бути зняті.
Ви можете використовувати будь-які офіційні документи, які підтверджують ваш фінансовий стан. З повним переліком документів ви можете ознайомитися за посиланням: https://unexbank.ua/privatnim-osobam/korisni-poslugi/nalezhna-perevirka-kliyenta
Документи можна відправити в чат-бот Банку за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot
Під час проведення належної перевірки закриття рахунку неможливе. Для прийняття остаточного рішення щодо ділових відносин з банком необхідний аналіз джерела походження коштів. Отож, для вирішення питання очікуємо підтвердження ваших операцій.
Коментарі (8)
Не банк, а найгірша МФО
Повідомляємо, що при виникненні простроченої заборгованості, згідно діючого законодавства, ми маємо зателефонувати та повідомити про прострочений платіж. Згідно з відповідним законодавством ми маємо право звертатися по телефону до третіх осіб, яких вказали при оформленні кредиту. Проте після проведених перевірок ми готові повідомити, що ми не здійснювали жодних дзвінків. Можливо є прострочені платежі в інших установах і дзвінки надходили від них.
Написати коментар
ЖАХЛИВА КОНТОРА
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (6)
Худший банк в мире
Звонишь оператором ответ всегда один — мы ничего не знаем ничего не можем вам подсказать
Заблокировали все мои деньги на то время и до сих пор их удерживают у себя
никакой информации не запрашивают и в ответ не дают
просто заблокировали деньги
3 месяца 22 тысячи гривен просто лежит у черт пойми кого
Коментарі (1)