Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Krimnak 13 серпня 2022, 12:49
оплачував покупку в інтернеті по курсу 33 грн, через тиждень захожу на карті -10700
короче рібята рішили шо курс піднявся то давайте ми нагнемо вас по новому курсу

Що *** за банк, чисте ***
Maxikator 11 серпня 2022, 12:23
Обслуговався в банку 2010−2018 роки, вважав одним з кращих. Поновивши обслуговування у липні 2022 року, на жаль виявив повне перетворення банку на збір некомпетентних працівників та керівників, які пропонують клієнту абсолютно непрозорі умови обслуговування та відсутність відповідальності. Отримати кваліфіковані відповіді на поставлені питання неможливо, не кажучи вже про кваліфіковану допомогу.
Juliy1201 9 серпня 2022, 11:29
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 36
Взяли в кредит телефон для чоловіка, сплачували справно і на перед.>Але почалася війна, вирішила закрити достроково. Поклали гроші, написала он-лайн консультанту. Ліміт картки 10000 грн.
На карті на момент закриття було 10600грн. Моїх 600 грн, я попросила письмово, перекинути на мій рахунок.

В результаті один оператор каже, що гроші на технічному рахунку, інший сьогодні написав, що це проценти і вони списані банком!!! І мені мої гроші не повернуть!

Страховка Аха їх не виплачує гроші, хоча настала страхова подія!!!
ОБХОДЬТЕ ЦЕЙ Банк, якщо не хочете втрачати власні кошти.
Навіть одна зірка для вас забагато 🤬🤬🤬
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Жасмин Федорук 4 серпня 2022, 21:40
Здравствуйте, хочу узнать как можно войти в онлайн банкинг на окулированной территории где нет связи уже больше 2 месяцев.
Дмитро Гамазін 3 серпня 2022, 9:14
Всім привіт! Хочу розповісти історію, що зараз вирішується в банку, але вже є осад щодо її початку у мене.
1. 21 липня я купував програмне забезпечення карткою у виробника програмного забезпечення напряму, з використанням їх сервісу купівлі. Способом розрахунку була обрана купівля через PayPal з конвертацією гривні у доллар на стороні PayPal.
2. Я оплатив 21 липня 18 470.42 грн з гривневої картки Mastercard Укрсіббанку рахунок у гривні. Але через декілька днів 25 липня з моєї картки вже зняли 23 360,32 грн. ???
3. Після дзвінку в банк мій персональний менеджер відповів мені, що це комісія (4889,90 грн — це комісія з суми 18470.42, тобто 26,47% додаткової комісії Укрсіббанку? Ви серйозно? Крім комісії PayPal та НДС на програмне забезпечення у 20% я повинен платити комісію 26,47% Укрсіббанку?) та PayPal виставив рахунок у доларах, але по виписці банку та PayPal я бачу суму в гривні та в PayPal вона також значитися в гривні. Де розрахунку по виписці банку — гривня. Де долари та за що комісія???
4. Менеджер банку сказав мені, що у випадку відміни транзакції кошти повернуться мені на рахунок у повній сумі.
5. У такому випадку я відмінив транзакцію, щоб не ризикувати з такою комісією, але не вірю, що сума була знята в доларах. Наразі надіслав запит в PayPal та очікую відповіді. Операція повернення пройшла одразу через всі сервіси, включая PayPal, та 28 липня в PayPal було написано, що гроші в сумі 18 470,42 грн вже повернуто (зауважте, що суму яка була списана PayPal була повністю повернута PayPal одразу після мого запиту). Але не в випадку з Укрсіббанк, гроші сумою 18 470.42 грн були повернуті 1 серпня на мій рахунок у сумі 18 471.14 грн., але зауважте, що у виписці дата повернення стоїть 28 липня. Тобто всі сервіси, крім банку повернули одразу, а Укрсіббанк тримав ці гроші 3 дня у себе. Зауважте, що це картковий рахунок.
6. Але питання: де остаток суми при поверненні 23360,32−18471.14=4889.18 грн? Я запитав у менеджера 1 серпня. Він відповів, що відправив запит та потрібно чекати 14!!! днів.
7. На поточний момент чекаю відповіді щодо суми 4889.18 грн від менеджера.

Робіть висновки:
— за що була виставлена комісія від банку при рахунку в гривні з гривневої картки?
— чому банк повертав ці гроші на рахунок 3 дні, коли інші сервіси повернули за хвилини. Мабуть, це в межах договору, але є осад, як банк затримує гроші для власного їх використання в межах договору в порівнянні з іншими сервісами
— чому комісія досі не повернута на рахунок при відміні транзакції?
— чому такі суми затримуються у банку й час розгляду таких суттєвих питань 14!!! днів замість 3 днів.

Загальна оцінка банка: 3 (три)
1. Поведінка менеджера (Артема) є стандартною поведінкою співробітнику банку, втомленого своїми справами. Бажав би, щоб менеджер клієнта захищав інтереси клієнта, та вчасно вирішував питання. Про те, що відповідь по моєму питанню буде вирішуватися на протязі 14 днів, я узнав після того, як передзвонив через годину після того, як менеджер сказав, що він зараз надішле запитання у інший відділ та відповість. Я не знаю всіх регламентів роботи та не в змозі прочитати всі документи банку, та хотів би щоб мені одразу повідомляли про термін вирішення питання замість очікування години на відповідь, а потім отримати відповідь у 14 днів
2. Договори про карткові рахунки на 70 сторінок більш розраховані на юристів та захист інтересів банку, ніж на клієнтів, що можуть їх прочитати
3. Служба підтримки шукає більше 40 хвилин відповідь на питання робочіх годин регламенту виконання платежів
4. Сайт online.ukrsibbank.com відправляє СМС замість повторного повідомлення в програму клієнт-банка Android при спробі повторно пройти авторизацію
5. Підтвердження платежу в програму клієнт-банка Android телефона виконується через код, що приходить, хоча інші банки вже перейшли на автентифікацію через відбитки пальців
6. В програмі визначено курс валют на продаж долара online, але при спробі купити долар йде повідомлення про неможливість купити його через положення НБУ. Навіщо тоді показувати цей курс? :)
7. Багато інших незначний недоліків, що я бачив та накопились за час роботи з банком

Зараз переді мною стоїть запитання, чи хочу я продовжувати відносини з таким банком. Чекаю відповіді від банку щодо повернення комісії
dubchenkomatvei 28 липня 2022, 10:08
Додаток Є (хоч і не зрівняється з Моно), при кожному вході потрібно вводити довжезний пароль, пощастило, що є FaceId, на попередньому телефоні не було, вводив вручну.
Переводи між своїми картами з комісією (може то я щось не так робив?)
Обслуговування у відділеннях було норм, техпідтримка у додатку також відповідала.
Загалом середній банк.
smilecry 27 липня 2022, 11:40
Правил у банка нет!
Если вы привыкли к каким либо осмысленным действиям в банках, то тут вы ахнете.
Здесь вы НИКТО! Ждете к оплате сумму, которую банк вам насчитает и когда захочет насчитать. Банк делает то, что хочет и когда хочет. Вы ничего не контролируете и не можете. Все ваши планы не имеют значения, банк делает свое дело, ваши деньги, это его деньги!

У операций нет привязок ко времени, они могут быть в хаотичном порядке в выписке. А многие операции списаний средств и вовсе отсутствовать в истории операций.

Я до сих пор не могу поверить какой беспредел творят в этом банке.

Процедура регистрации в этом банке — АД! две недели долбали мозг и тупили.
Боюсь, что после оплаты всех минусовых долгов я мне придется оплатить еще кучу издержек штрафов, просто что бы закрыть свой счет и уйти из этого банка…

​​​​​​​ Меня намахали конкретно, еще и в минус кинули. В МИНУС!!! Это не кредитка. Просто карта…
avkiev 25 липня 2022, 13:21
В кабинете Мастеркард Бильше пытаюсь добавить карту УкрСибБанка.
Ввожу реквизиты карты, на телефон приходит код подтверждения, но ввести его некуда: окно ввода кода отсутствует. Просто белый экран там, где должно быть это окошко.
В Бильше говорят, что этот интерфейс полностью зависит от банка и надо обращаться к нему.
В банке говорят, что надо обращаться в Бильше.
То есть эти две конторы просто футболят клиента на друг на друга.
А в результате — карта так и не добавлена, и повлиять на это клиент никак не может.
Обе стороны говорят, что данная карта принимает участие в программе.
И при этом футболят проблему на другую сторону.
Патовая ситуация.
lexivel 22 липня 2022, 15:08
Решил открыть себе карту для покупок в интернете. На момент открытия карты этот банк был самым привлекательным по курсу доллара. Подал заявку в четверг вечером и сижу жду свою виртуальную карточку. В пятницу ответ так и не поступил, написал им, сказали что проверяют мои данные и проверка длится 2 рабочих дня. Прошли выходные. В понедельник никто так и не написал. Во вторник пишу им сам, мол что там, просят прислать фото с паспортом. То есть вы там тупо сидели ждали пока я сам напишу?
Прислал, отправили на проверку. Вечером зашёл в приложение и увидел, что оказывается проверка уже прошла и нужно подписать документ. При этом никакого уведомления даже не было. Подписал. И… Началась проверка моей подписи!!! Вы там издеваетесь что-ли?
Чудом в среду карта уже была открыта. В среду я заказываю товар за границей, плачу 600$, с меня их снимают и продавец о правляет мне товар. В пятницу с меня снимает ещё 62$ якобы за то, что изменился курс. Хотя я покупку делал 2 дня назад. Со слов работника банка первое списание вовсе и не было списанием, это была «заморозка суммы», а снимают деньги через 3−20 дней после проведения транзакции. Что за х#рня? Сняли лишними 2300 грн. Те, кто пользовался монобанком поймут, что это хрень какая-то. В моно все адекватно, снимает сумму по курсу, который действует на момент покупки товара. Но не снимают потом ещё дополнительно через пару дней. Самый *** банк, которым я пользовался. Закрываю карту через 2 дня после её открытия и забуду про него. И другим советую забыть.
Банк повинен працювати з 9:00 але у кривому розі за адресою пр. 200 років кривого рогу 12а працівники банку прийшли до дверей банку о 9:58 і ще з недовольством фиркнули дзвоніть куди хочете! Я повинна очікувати годину після нічної зміни поки вони-пани з’являться в банк, а потім іще очікувати впродовж десяти хвилин поки вони почнуть працювати бо їм ще потрібно розкласти свої лахи і на цей час в помешкання банку вони також не впускають! В країні йде війна! Я намагаюся вчасно платити свій кредит — але мені здається цьому банку взагалі не важливі ні клієнти ні рейтинг банку!
SiniyAl 19 липня 2022, 13:01
Написано что работают с 9.00 — пришел в к 9.00 — закрыто — открылись в 9.06
Отделение открыли, но не одиного менеджера за рабочим местом не было, еще минут 5 ждал когда прийдет менеджер, который подойдя даже не поздоровался…

Пришел открыть МГНОВЕННУЮ карту, открытие мгновенной карты, длилось мгновение продолжительностью 1.5 часа!!! По словам менеджера, данные для проверки полученные от меня в отделении отправляются в Киев на проверку! Какую проверку? если я пришел не кредит брать в миллион, а дебетовую карту открыть для пользования личными средствами! Какие у банка риски, что нужно отправлять мои данные в Киев на проверку? что я потеряю кусок пластика (карточку) — за это так банк переживает, что нужно мои данные аж в Киеве проверять? По словам менеджера проверка должна длится 15−20 минут, по факту я прождал больше 40 минут ожидая ответа с Киева.
Дальше выяснилось, что мгновенная карта у них только гривневая, а валютная у них физической мгновенной не бывает… хотя я сразу сказал, что мне нужно мгновенная карта в гривне и евро, и менеджер ничего не сказал, что в евро у них нет мгновенных физических карта.

Во время оформления, мне менеджер сказал, что могут заблокировать карту, за покупку в 5000 гривен, до выяснения происхождения денег! Т. е. чтобы купить пылесос и расчитаться картой этого банка, нужно будет собрать справки и анализы!!! Ребята, вы что совсем? чиновники и прочие … разворовали страну на миллиарды и у них никто ничего не запрашивал и не блокировал…

при попытке открыть вирутальную карту в валюте, почему-то ее начали привязывать к моей деятельности как ФОПа, хотя я прищел получить карточки как физ лицо, для личного использования, а для использования как ФОП.

В общем в пустую потраченное время, от вирутальной карты в валюте даже отказался, гривневой не планирую пользоваться, так как нет желания при покупке пылесоса, столкнутся с блокировкой счета, заморозкой средств на карте, до предоставления справок и анализов…

ужасный банк.
lebwa22 13 липня 2022, 10:28
Это эдинственный банк, в котором курс обмена доллара 29.2… В то время как у остальных 37!!! Вы понимаете? Если вы с ФОП счета хотите вывести валюту, вы ее будуте продавать по 29!!! = на кадой 1000 вас будут обворововать на 7000 грн!!! Сказать что это воровоство у обичных людей (еще и во время войны, когда эти 7000 идут не понятно куда, а ты на них можешь прожить месяц) это просто верх цинизма!!! И никто с этим ничего не делает…
ViktoriiaSt 12 липня 2022, 17:26
Ужасный банк! Столкнулась с проблемой находясь не в Украине. Не могу восстановить пароль к Ukrsibbank business. Мне вторую неделю рассказывают, что самый быстрый вариант решения — приехать к ним в банк (повторяла несколько раз, что я нахожусь далеко), рассказывают, что у них есть опция перерегистрировать ключ и это займёт максимум 3 дня. 3 дня растянулась на вторую неделю, а в Call-центре мне повторяют одно и то же, статус моей заявки — Новый, мы зафиксировали Ваше обращение. То есть за 2 недели не нашлось ни одного сотрудника, который мог бы обработать заявку. Какой толк с фиксации моего обращения, если им всё равно никто не занимается? На просьбу ускорить процесс, так как время платить налоги, ответ — мы зафиксировали обращение, но ответа быстрого не ждите. Вы серьезно? Клиентоориентированность на нуле!
StNekroman 6 липня 2022, 17:34
Є картка банку, не кредитка, без овердрафтів.
Тобто «в мінус» не повинна уходити.

2.07 була успішна оплата в Сільпо, оплата картою на суму 1200грн.
4.07 Сільпо вирішило, що йому мало грошей та запустило повторну транзакції. Яка мала б заблокувати ще 1200грн. Але на рахунку було недостатньо коштів. В результаті ця транзакція була відкладена (не відхилена!) на потім, коли гроші з’являться.
6.07 Рахунок поповнюється на 10000грн
Після поповнення — на рахунку майже 8800грн.
Відкладене блокування нарешті дісталось до грошей і заблокувало їх на 10 діб.
Без смс, без сповіщення у виписці по рахунку. Прихована краджіка грошей.
Висновок — банк радісно віддасть ваші гроші третій стороні без вашого відома, в будь-який час.
Vladimir Moskvin 30 червня 2022, 15:10
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Рекордна, 2
В конце прошлого года сотрудник банка навязчиво названивал мне каждую неделю, предлагал открыть карту с кредитным лимитом 200тыс. В итоге я согласился и карту открыл. Через месяц после начала войны я решил оплатить кредитом на выданной мне карте один заказ. Оказалось, что сделать я это не могу по причине блокировки кредита банком в связи с военным положением. Все понимаю, но почему меня не предупредили о блокировке? Оператор говорила, что не предупредили потому, что слишком много клиентов и не смогли бы выслать предупреждение. Но почему в онлайн банкинге нет информации? Почему в онлайн мне все так и пишет, что кредитный лимит 200к?

Но дальше больше. Ладно, кредита нет, но я попросил отца скинуть мне денег на эту карту. Перевод прошел нормально, НО переведенные деньги я снять с карты не могу!
Связался в чате, говорят, что счет заблокирован и разблокируется через 3 дня! Я этого не понимаю! Мне нужны срочно деньги, и я не могу ими пользоваться. Мой счет заблокирован, но он спокойно принимает перевод! Это фирменная кража и мародерство во время войны. За три дня поюзают мои денежки, а потом, может счет и разблокируют, нормально устроились! По телефону кол центра объясняю, что мне нужны мои деньги на лекарства срочно, оператор вообще не слышит. Не ожидал такой подставы от банка.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 червня 2022, 19:10
Отзыв засчитан (на 30.06.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Taty1979 30 червня 2022, 9:31
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Подільська, 21
Я мала кредит в укрсиббанку. Платила все справно але як почалась війна залишилась без роботи. Останній платіж мав бути в квітні. Прийшло смс про кредитні канікули але нічого не було сказано про те що штраф буде колосальним. От і я при пенсії 2300 не могла сплатити 4500. Тому і платила як змогла зібрати кошти відразу. Все сплатила. Написала в чат скільки потрібно кинути щоб закрити кредит відповіли 3890. Я кинула 3900 і думала все. А ні через пару днів смс що я ще винна 2030грн. Та щоб не ці ваші канікули я би перепозичила але вчасно б сплатила. Ви шахраї які наживаються на війні. Чому не пишете в смс про канікули що там проценти 55%. І за них потрібно платити.
Bankfignya 24 червня 2022, 17:01
Я навіть спеціально зареєструвалась, щоб залишити свій відгук! Все що пишуть нижче підтримую. Банк просто наживається на ситуації і війні, а держава це дозволяє. Коли потрібно було зняти готівку, банк заблокував кредитну карту, за те регулярно нагадував, що я винна кошти. Поклала кошти + звреху додатково. І банк інчого не написав, не позвонив і не сказав. А через місяць мені нарахована пеня за незакриту картку. Позвонила і працівниця … тупо кинула слухавку… позвонила 2,3,4, раз. На 5 раз автоматчиний голос сказав, що я ще винна кошти 1,94 грн. Вирішила, що оплачу аби позбутися цього банку і тут банк знову обрадував щоб перерахувати 2 грн треба сплатити ще 5, 30 грн комісії. Все заплатила, сподіваюсь стане поперек горла… І зі страхом чекаю наступного місяця, а раптом банк знайде ще якусь пеню???
Syuzanna93 24 червня 2022, 9:51
Прийшло повідомлення про можливість взяти кредитні канікули на період війни, після 3 місячного терміну приходить повідомлення про необхідність сплати по кредиту на 400 грн більше! Виявляється якщо вам надають можливість відстрочки платежу і не повідомляють про можливий штраф (якщо у вас термін сплати закінчується по договору) плювати їм на типу «канікули» які вони вам дали!
Ви маєте щомісячно перевіряти коли ваш термін закінчується і не вестись на відстрочку яку вони вам дали! Так банки зароблять у період війни!
Алеся Кудіна 22 червня 2022, 16:55
Взяли в кредит стиральную машину, выплачивали все вовремя (оставалось выплачивать 3 месяца). С начала войны (25 февраля) город был в оккупации. Ничего не работало -ни банки, ни терминалы…ничего. Нам удалось выехать на подконтрольную территорию и на следующий день погасили всю сумму. Опоздали с выплатой на 20 дней. Пеня выросла на 420грн. На что в банке ответили, что «мы не компетенты в этом вопросе ». А сотрудница банка, вообще, сказала:« это из-за вас началась война» только потому, что обратились на русском языке. Они не входят в положение людей!!! Очень обидно в этой ситуации!!!
Kristina9991 21 червня 2022, 14:13
Брала рассрочку в этом банке на 10 месяцев. Была в оккупации в Мариуполе, как только появилась возможность выехать на территорию Украины, незамедлительно погасила рассрочку. На что, банк начислил мне сверху комиссию в размере 1300 грн!!! Ответив на мои возмущения: «банк не рассчитывал, что в Украине начнётся война, поймите и нас». Этот банк наживается на горе людей! Клиентоориентированость на нуле! Не рекомендую иметь с этим банком какие либо дела!

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝