Досвід використання банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- natashaGra
- 24 квітня 2023, 7:59
- #
Лучше пишите банку в соцсетях , здесь банк не отвечает. Зато награды с этого сайта получает. А вообще согласна недостатки есть, как и достоинства, но их гораздо меньше
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 39.3 | 39.95 |
Всі курси банку |
Почну з недоліків:
1. Мобільний додаток UKRSIB Online: Дизайн інтерфейсу застарілий, чат зі службою підтримки постійно блимає та зависає, а картковий курс обміну незрозумілий, що ускладнює оцінку реальної вартості транзакцій. Загалом, додатку бракує оптимізації, що може зробити його використання неприємним.
2. Преміум-обслуговування клієнтів: Хоча банк пропонує преміум-обслуговування клієнтів, воно часто не відповідає очікуванням. На вирішення простих запитів у чаті може знадобитися до двох годин, а на більш складні задачі — ще більше. Персональний менеджер може не виконати усі поставлені завдання, що розчаровує. Крім того, каси, призначені для преміум-клієнтів, часто обслуговують усіх клієнтів, а це означає, що очікування в черзі може бути необхідним, незважаючи на оплату «преміум-обслуговування». Принаймні така ситуація склалася в моєму відділені.
3. Тарифи, комісії та інше: хоча я погодився на обовʼязкове медичне та майнове страхування, що входить в частину мого пакету, я був розчарований, коли щомісячний платіж підвищили без попередження. Цей досвід залишив у мене відчуття невпевненості, щодо прозорості та надійності банку.
Дослідивши інші банки, я знайшов більш доступні та цікаві варіанти аналогічного пакету послуг, особливо у прямих конкурентів з іноземним капіталом.
4. А при порівнянні карткового курсу USD/EUR, EUR/USD з іншими банками, стає зрозумілим, що банк не завжди ставить на перший план задоволення своїх клієнтів.
Серед переваг можу виділити:
1. Ввічливі співробітники: Співробітники банку завжди були ввічливими та поважними у спілкуванні зі мною.
2. Доступність та якість відділень: Банк має достатню кількість відділень, і вони, як правило, добре доглянуті та обладнані.
3. Програма лояльності та акції: Існують програма лояльності та акції, якими можуть скористатися клієнти.
Підсумовуючи, можна сказати, що хоча цей банк має деякі позитивні сторони, недоліки є значними і впливають на загальний досвід. Я сподіваюся, що цей відгук допоможе банку покращити свої послуги та краще задовольняти потреби своїх клієнтів.