×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
Укрсиббанк і секс по телефону
Написати коментар
Молча забрали кредитный лимит на карте
Погасить кредит в течении месяца, что бы не платить месячные проценты не получалось. Практически всегда висело 50К по которым платил 2200 в месяц. То ли 4.2 то ли 4.4% ежемесячно. Достаточно высокий и немного спекулятивный процент на мой взгляд.
В начале декабря вышел на ноль по кредитным средствам и через неделю обнаружил что кредитный лимит испарился с карты, хотя по всем цифрам он до августа следующего года. Да и бог с ним, но сделано это было молча, без любого уведомления.
Написати коментар
Не рекомендую
Написати коментар
Блокування картки по незрозумілій причині
Как выход, рассмотрите вариант при помощи онлайн приложения переводить деньги со своей карты на карту, которая принадлежит вашей жене.
В таком случае вы избежите «траблов» с банками
Коментарі (9)
В банкоматі не видало кошти,кошти зписались з картки.
Написати коментар
Зливають номера телефонів телкфонним шахраям і МКО
Останньою краплею для мене стало коли мені подзвонили і сказали що у мене є заборгованість по кредиту (хоча мені відмовили).
Буду писати заяву в поліцію.
Коментарі (2)
Банк, який не приймає документи з дії
Документи з дії не приймають, треба паперовий паспорт. Скаанувати QR не вміють. Те, що в дії Єдокумент з номером паспорту, ІПН, загран та права — теж ії не підходить. Паперовий паспорт і все.
Суцільне дно, особлино на фоні того, що по відділенню розклеїні стікери — ми працюємо з дією.
Написати коментар
Укрсиббанк — самий жадібний банк. Кров українців — найкраща валюта.
Що роблять банки зі своїми клієнтами, які не можуть оплатити кредит, тому що втратили все майно? Наприклад, ПУМБ запропонував списати 50% суми, ОТП теж.
Виїхавши з окупованої території я не сидів на попе рівно, а відновив бізнес. Плачу оренду житла та офісу, податки, доначу на ЗСУ, допомагаю родичам на окупованій території та сім'ї за кордоном, при тому, що не можу до них поїхати тому що це заборонено законом, це дуже важко не тільки фінансово, але й морально, як і всім нам.
А що зробив Укрсиббанк? На початку війни він не нараховував відсотки за кредитом, тому що це було заборонено законом. Доти, доки не дозволили ці відсотки стягувати. Мабуть все. Цікаво, чим банк допоміг у цій війні Україні і українцям? Він щось купив військовим, пожертвував переселенцям? Щось я не знайшов такої інформації. Це точно наш банк?
Банк має програму рефінансування кредитів, але вона ніяк не вирішує проблеми клієнтів, вона вирішує лише проблеми банку. За кілька місяців поки я закривав борги у ПУМБі та ОТП, тому що вони списали 50% боргу, я не міг сплачувати кредит в Укрсибі і за півроку банк нарахував відсотків майже таку ж суму, скільки я мав борг на початок війни. Я не знаю як вони рахують і щось доводити — марно! На мою пропозицію закрити борг одним платежем, але зі знижкою, як я закривав ПУМБ і ОТП, не під 50%, хоча б 30% списали — банк відмовив. Сказали, що вони можуть лише розтягнути на довший термін повну суму боргу під менший відсоток. Тобто, банку взагалі на все начхати, цікавлять тільки гроші.
Укрсиббанк, найогидніший і найжадібніший банк з яким я коли-небудь зв’язувався. Ніколи, повторюю НІКОЛИ не майте з ним справу. Почитайте інші відгуки, цей банк повне днище.
Написати коментар
Неможливо відмовитись від смс-спаму
Написати коментар
Не рекомендую
Написати коментар
Ужасное обслуживание
Так же какая бы мега супер карточка у вас не была все равно будь добр платить 1% за перечисление денег в другой банк. Потому что на вопрос поддержке — «как мне сейчас снять деньги?» они отвечают — «Переведите деньги на карточку другого банка и там снимите»
Коментарі (3)
Отказали в оформлении открытия счёта
Коментарі (12)
Некомпетентність співробітників
Коментарі (1)
Жах, схоже на шахрайство
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
Коментарі (13)
Жахливий банк
Коментарі (5)
Отзыв про Укрсиб
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
Написати коментар
Заблокували зарплатну картку New Card
Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.
5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).
17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.
26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.
09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.
В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.
27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.
Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.
В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.
Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.
Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
Коментарі (3)
УКРСИББАНК вкрав у мене 21 000 гривень
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Коментарі (6)
Нарушают законы
Коментарі (1)
Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів
Коментарі (2)