Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Palmerchuk 16 січня 2023, 10:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 59
10 років тому було таке собі поширене шахрайство — пропонувалося дзвонити на деякі телефонні номери, за які людина отримувала космічні рахунки. Укрсиббанк влаштував щось подібне: всі відділення перейшли (переходять?) на мобільні номери 067 — київстар. Тобто коли я зателефоную з міського номера — заплачу таки гроші. Якщо буду телефонувати з свого Vodafone — заплачу ще більші гроші згідно мого тарифу. Оце так покращення банк мені зробив. :-(
Micros73 8 січня 2023, 21:41
Пользовался кредитной картой с 2018 г. По началу кредитный лимит был 50К. В декабре 2021 подняли до 129К, но только в цифрах. Снять или потратить все равно больше 50 не давало.

Погасить кредит в течении месяца, что бы не платить месячные проценты не получалось. Практически всегда висело 50К по которым платил 2200 в месяц. То ли 4.2 то ли 4.4% ежемесячно. Достаточно высокий и немного спекулятивный процент на мой взгляд.
В начале декабря вышел на ноль по кредитным средствам и через неделю обнаружил что кредитный лимит испарился с карты, хотя по всем цифрам он до августа следующего года. Да и бог с ним, но сделано это было молча, без любого уведомления.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna91165 2 січня 2023, 15:14
Не шановний УкрСиббанк, колектори, яких ви найняли, щоб здійснювати додатковий психологічний тиск на ваших, в минулому і ніколи не приведи Боже в майбутньому, клієнтів, продовжують погрожувати «притягненням до суду в разі відмови від добровільної сплати боргу» навіть після звернення до них, врегулювання питання і сплати обумовленої суми. Ви, взагалі, хто після цього? У нас в країні війна, люди і так злітають з катушок на рівному місці, ризикують кожен день життям, а ваші найманці починають новий рік з погроз, з яким нас і так більш ніж привітали наші вороги! Ви хочете, щоб через вас ваші клієнти почали вкорочувати собі віку, чи чого ви добиваєтесь? Ви не банк, ви дно з дніщ, яких світ не бачив! Згортайте краще бізнес в Україні і ідіть працювати в рашку, тільки там вам і місце. Про злиття особистих даних не відомо кому, про яку писали нижче, теж правда. Тож, остерігайтеся цієї структури, яка іменує себе «банком».
easternpeakmax 31 грудня 2022, 16:10
Я військовослужбовець ЗСУ і воюю на фронті. Свою елітну картку віддав дружині ще в лютому коли вона евакуювалась з дітьми за кордон. На картку компанія, де я працював до повномасштабного вторгнення, нараховує дохід. Цією карткою користується сім'я і я на своєму телефоні через гуглпей. Останній раз під час зняття готівки в Німеччині заглючив банкомат, не видав валюту, а сумму з рахунку було заблоковано. я звернувся до служби підтримки через чат. Спеціалист спитав мене чи я користувався карткою, на що я відповів, що дружина. Він миттєво її заблокував. Мотивув свою поведінку правилами банку, які стверджують, що саме я маю право користуватись карткою. Мене дуже дивує така поведінка банку, враховуючи події навколо. Мені довелось просити дозволу доїхати до місця, де працює мережа стільникового звязку, щоб отримати смс при відкритті віртуальної картки і т.д.
Полезный комментарий
Lolik1837 1 січня 2023, 9:24
Увы, но банк ОБЯЗАН был так поступить. Тут даже чисто юридически к нему претензий быть не может.
Как выход, рассмотрите вариант при помощи онлайн приложения переводить деньги со своей карты на карту, которая принадлежит вашей жене.
В таком случае вы избежите «траблов» с банками
В банкоматі знімали кошти, вже на видачі банкомат просто почав оновлюватись і кошти не видав, з картки списались, на гарячій лініі оператор сказала, що нічим допомогти не можуть так як карта Приват банку, звертайтесь туди.Звернулась туди, на що прийшла відповідь, що якщо Укрсіб добровільно поверне кошти, то повернуть на протязі 14 днів, а якщо ні то від 45 до 120 днів.Знову ж на лініі даного банку мені нічим не допомогли.В мене лише питання, як бути в даній силуації? В країні війна, в мене маленька дитина, за що тепер мені годувать дитину, якщо кошти просто пропали?І я маю їх чекати до 4 місяців, поки два банки між собою розберуця! Це що взагалі таке???
Юрій Дубина 23 грудня 2022, 10:47
Після невдалої спроби взяти товар в рострочку у магазині комфі на номера які я залишив їх представнику буквально на наступний день почали звонити шахраї та різні мікрокредитні організації, також тепер стабільно приходять від них смс.
Останньою краплею для мене стало коли мені подзвонили і сказали що у мене є заборгованість по кредиту (хоча мені відмовили).
Буду писати заяву в поліцію.
Юрій .. 22 грудня 2022, 21:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 59
Хоч і маю рахунки ФОП не перший рік, але вирішив забрати фізичну карту фіз особи, і як виявилось — не зміг.
Документи з дії не приймають, треба паперовий паспорт. Скаанувати QR не вміють. Те, що в дії Єдокумент з номером паспорту, ІПН, загран та права — теж ії не підходить. Паперовий паспорт і все.
Суцільне дно, особлино на фоні того, що по відділенню розклеїні стікери — ми працюємо з дією.
Михайло Діденко 19 грудня 2022, 16:31
Війна змінила життя кожного українця. Не кажучи про безліч смертей і скалічених долей, хтось втратив роботу, хтось майно, хтось кинув усе і був змушений тікати з окупованої території.

Що роблять банки зі своїми клієнтами, які не можуть оплатити кредит, тому що втратили все майно? Наприклад, ПУМБ запропонував списати 50% суми, ОТП теж.

Виїхавши з окупованої території я не сидів на попе рівно, а відновив бізнес. Плачу оренду житла та офісу, податки, доначу на ЗСУ, допомагаю родичам на окупованій території та сім'ї за кордоном, при тому, що не можу до них поїхати тому що це заборонено законом, це дуже важко не тільки фінансово, але й морально, як і всім нам.

А що зробив Укрсиббанк? На початку війни він не нараховував відсотки за кредитом, тому що це було заборонено законом. Доти, доки не дозволили ці відсотки стягувати. Мабуть все. Цікаво, чим банк допоміг у цій війні Україні і українцям? Він щось купив військовим, пожертвував переселенцям? Щось я не знайшов такої інформації. Це точно наш банк?

Банк має програму рефінансування кредитів, але вона ніяк не вирішує проблеми клієнтів, вона вирішує лише проблеми банку. За кілька місяців поки я закривав борги у ПУМБі та ОТП, тому що вони списали 50% боргу, я не міг сплачувати кредит в Укрсибі і за півроку банк нарахував відсотків майже таку ж суму, скільки я мав борг на початок війни. Я не знаю як вони рахують і щось доводити — марно! На мою пропозицію закрити борг одним платежем, але зі знижкою, як я закривав ПУМБ і ОТП, не під 50%, хоча б 30% списали — банк відмовив. Сказали, що вони можуть лише розтягнути на довший термін повну суму боргу під менший відсоток. Тобто, банку взагалі на все начхати, цікавлять тільки гроші.

Укрсиббанк, найогидніший і найжадібніший банк з яким я коли-небудь зв’язувався. Ніколи, повторюю НІКОЛИ не майте з ним справу. Почитайте інші відгуки, цей банк повне днище.
serhiy11122 19 грудня 2022, 12:21
Постійно приходить смс-спам від банку на мій номер телефона. Після того, як написав заяву на відключення спама, через кілька місяців він знову починає приходити. В чаті тобі пропонують знову відключити, і так по кругу.
Anna91165 17 грудня 2022, 1:16
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 47
Передають борги колекторам, які тероризують дзвінками і листами з погрозами, навіть після звернення до них, і, начебто, як здавалося, врегулювання питання. Надалі послугами банку не користуватимусь і нікому не рекомендую. У компанії, в якій працювала раніше, був негативний досвід у проведенні валютних операцій. Постійні черги і неможливість вирішення багатьох питань без безпосереднього звернення у відділення. Не дивлячись на те, що банк є частиною міжнародної групи, обслуговування дно: хамство зі сторони співробітників, не знайшовши попередньо підписані мною документи, заблокували карту і вимагали знову підійти у відділення підписати, тому що співробітник, у якого я раніше підписала їх, був на лікарняному, і вони це питання між собою не змогли з’ясувати.
MOSTOR 14 грудня 2022, 19:03
Имею в этом банке 2 world black карточки, так же еще 2 платинум карточки, и не понимаю зачем отдавать 10к в год банку. Имея все возможные супер пупер привелегии все равно стоишь в очереди в кассу (в Франковске оба отделения считаются премиум, но они нефига не премиум), деньги снять нигде нельзя т.к в кассе денег нет, а банкоматы не работают потому что нет света. Нашел единственный рабочий банкомат в городе и то на второй день когда я пришел его потрошить он уже не работал. Банкомат выдавал по 8к за раз, ограничение на выдачу 50к в день в банкомате (и 50к в кассе, но в кассе «денег нет, но вы держитесь»). Вообщем если вам сегодня срочно нужна большая сумма то денег вы не получите и еще пол города обойдете что бы снять хотя-бы 50 тысяч.

Так же какая бы мега супер карточка у вас не была все равно будь добр платить 1% за перечисление денег в другой банк. Потому что на вопрос поддержке — «как мне сейчас снять деньги?» они отвечают — «Переведите деньги на карточку другого банка и там снимите»
Spr1 5 грудня 2022, 22:32
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 9/11
в Харьковском отделении по вулиця Алчевських, 9−11 отказывают в открытии счёта из-за отсутствия вовремя вклеенной фото в паспорт по достижении 25 лет. Хотя во время военного положения закон разрешает и ЦНАП определяет что паспорт является действующим на этот период. Пришлось ехать в другой банк, в котором оформили счёт без проблем. Не рекомендую данный банк для пользования. Потраченное время и некомпетентные сотрудники!
Владислав Пожев\'як 3 грудня 2022, 13:58
Дуже не задоволений службою підтримки! Знімав гроші з картки укрсіббанку в банкоматі Приватбанку. Зажувало картку, гроші не видало, а списання з рахунку 1000 грн відбулося. Звернувся у службу підтримки 31.10.22 в застосунку укрсіббанку, залишив заявку. Сьогодні спитав з приводу моєї заяви, на що мені відповіли, що попередню заяву було сформовано з помилкою і треба робити нову заявку і чекати на її розгляд від 50 до 120 днів. В такий тяжкий час у країні неможливо навіть свої ж гроші повернути. Дуже не задоволений і обурений таким ставленням від банку нікому не рекомендую!
Ovk2009 29 листопада 2022, 21:58
Під час бойових дій закрили всі відділення в Харкові. Припинили надавати будь-які послуги, але продовжили нараховувати комісію, яку неможливо було сплатити. На посилання форс-мажору, в колцентрі не звертають уваги. Зараз я на Хмельниччині не можу навіть перевести обслуговування і розірвати з ними всі відносини, бо не можу вже два дні потрапити до відділення. Судитися з ними за 100−200 гривень ніхто не стане, тому вони цим користуються і ГРАБУЮТЬ клієнтів.
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Катерина Юськів 28 листопада 2022, 14:52
У мене є картка цього банку з Comfy. Там великий ліміт. Завжди було зручно користуватись. А сьогодні не змогла. На питання чому? мені відповіли, що так вирішив банк і нічого з цим не можна зробити. Якщо банк вирішить інакше мені прийде повідомлення. Вибачте, але я розраховувала на цю картку, тим паче в наш час. Я обурена! Щоб покласти гроші, треба їхати дуже далеко, бо не має банкоматів. Дуже все складно з цим банком.
Олексій Гречаний 23 листопада 2022, 12:12
Если именно рассматривать приложение — то есть банки и получше, выписку делать сложно (особенно, если редко пользуешься), кучу ненужных функций, пока перевод сделаешь уже отпадет желание его делать.
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
pavelgood 20 листопада 2022, 8:47
Маю оформлений пакет ЗП NEW CARD КАРТКОВИЙ. Маю реєстрацію місця тимчасового проживання на окупованій території Запорізької області, маю довідку ВПО про реєстрацію у м.Запоріжжі.

Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.

5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).

17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.

26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.

09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.

В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.

27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.

Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.

В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.

Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.

Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
vdolin 12 листопада 2022, 12:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Чорнобильська, 21
В кінці жовтня мені зателефонувала менеджер Марина, прізвища свого не назвала і почала вимагати негайної явки в банк з паспортом та ідентифікаційним кодом. На мої пояснення, що я знаходжуся закордоном і найближчі кілька місяців повернутися не зможу, тим більше, що уряд України закликав українців зимувати поза межами країни, менеджер почала мені погожувати. Я запропонував застосувати для ідентифікації будь-які засоби онлайн зв’язку та електронний підпіс. Тоді я запропонував відкласти нашу зустріч на кінець січня і менеджер наче б то погодилася. Пишу наче б то, бо 11 листопада мої рахунки були заблоковані. Підкреслюю, заблоковані не за запитом правоохоронних органів або наявності заборгованості, а тільки з тієї причини, що я не маю змоги негайно з’явитися до банку. Я вже не кажу про те, що такі дії банку суперечать чинному законодавству і носять відтінок кримінального злочину. Вкравши у мене 21 000 гривень Укрсиббанк фактично позбавив мене засобів до існування. Двогодинне спілкування в чаті з консультантом закінчилося його вердиктом «Альтернативи особистій явці з паспортом та ідентифікаційним кодом немає». Закрити рахунок без особистої присутності я, виявляється, теж не можу. Виникає логічне запитання: А навіщо тоді взагалі потрібен ваш онлайн банкінг?
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Не могу добиться от банка информации касающейся лично моего счета.Арестовали зарплату, причина неизвестна, фамилия исполнителя неизвестна число, месяц, подачи письма в банк неизвестна или это секретная информация? Долг погашен Приват сразу отреагировал, Райффайзен тоже.Укрссиббанк не выдает четыре месяца зарплату.Сотня походов звонков, обращений в банк, результата ноль.Принес все нужные документы (исп.служба, от моего кредитора, от адвоката) везде оригиналы мокрая печать…, результат ноль
Vika88Dm 11 листопада 2022, 17:56
У зв’язку з скрутним фінансовим становищем я звернулася в липні до банку с приводу можливості проведення рефінансування за моєю кредитною карткою. Дякую за те, що банк погодився та пішов на зустріч та після проведення рефінансування почалося саме цікаве. 11.08.2022 я оформила рефінансування та написала заяву на закриття картки, у той самий день картка пропала в застосунку та з’явився кредитновий. Згідно термінів картковий рахунок мали закрити протягом 45 календарних днів тобто 24−26 вересня. Проте мені почали надходити смс що по моїй картці є мінімальний платіж. Я почала виясняти та звертатись у службу підтримки на що мені почали відповідати що у мене то недоплата якась, хоча все було перераховано згідно договору. Потім мене запевнили що зареєстрували запит і все владнається. Через деякий час почали надхоити смс сплатіть заборгованість по картці (яку я давно переоформила та вона мала закритись). Я почала знов звертатись до банку, мені почали розказувати що банк пішов же вам на зустріч, вибачте ви тепер будите мене «упрекать»? Зараз проблема зі світлом, багато запитів не можемо впоратись, не звертайте уваги на смс. Вибачте, по-перше проблема зі світлом не така давня, коли мій рахунок мали закрити ще все ок було. Сприводу того що не встигаєте то це не моя вина та проблема, приймайте на роботу більше співробітників щоб встигати. Також якщо ви не наладили процес рефінансування то нащо таке випускати на ринок? Борг росте, картковий рахунок не закрито, пройшло 3 місяці, вибачте що це за строки на закриття 1єї картки?

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк / Відгуки про Укрсиббанк 📝