×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.95 |
USD | 40.6 | 41.2 |
Всі курси банку |
неналежне ставлення працівників до клієнтів
Вона налетіла на мене як неадекватна особа на підвищених тонах біля інших клієнтів та працівників банку, а це вже є приниження честі клієнта.Вона захотіла вияснити, чому я на неї подала скаргу.Я думаю таким працівникам не місце в банку! Вибачення ніяких не було.Надалі я мабуть не буду рекомендувати цей банк!!!
Відповіді стосовно моєї скарги так і ненадали мені по сьогоднішній день.
Написати коментар
Відгук про користування
Додаток звісно не найзручніший, але з іншими питань не виникало, і у відделенні, і у техпідтримці додатку співробітники норм домогали.
Написати коментар
Зручний банк
Із мінусів, немає депозитів для фізосіб, хотілося б щоб банк додав таку можливість.
А так все добре, дякую!
Написати коментар
Відгук про Укрсиббанк
Коментарі (1)
Шарашкина контора
Написати коментар
Обслуговування військовослужбовців під час дії воєнного стану
Мінімальний обов’язковий платіж за кредитною карткою в березні 2022 — скасовано.
Сплату відсотків відтерміновано та перенесено на квітень. Рекомендуємо за можливості вносити платежі для зменшення фінансового навантаження. Кругом по новинах заявляють про кредитні канікули. І таке повідомлення від банку. Можливо банк пішов на зустріч? І немає відсотків? Помиляєтесь. Все нараховується. А повідомлення дуже тхне шахрайством з боку банку. Але в ті дні навіть розібратися з ситуацією не було можливим. Вся країна евакуюється на схід, а банк каже звертатися до менеджера у відділення, де була видана картка для роз’яснень з приводу відсотків. Історія 1. Квест — подати документи на припинення нарахування відсотків по кредитній картці в зв’язку з мобілізацією. Ця історія тривала 2 неділі+, численні звернення в чат підтримку в додатку, електронні листи на окрему пошту банку, та годинні розмови з оператором по телефону. Результат — банк як нараховував так і нараховує відсотки по кредитній картці. Перерахунок здійснюється в ручному режимі (триває 7-мий місяць війни!) індивідуально. Як він здійснюється — довірся банку, бо в виписках цього немає. І вишенька — припинення нарахування відсотків можливе лише після повного погашення поточної заборгованості з врахуванням усіх відсотків. Після перевірки банком успішності повного погашення заборгованості, банк колись здійснить в ручному режимі перерахунок, і виплатить на картку усі відсотки, які мали би бути заморожені та не нараховуватися.
Історія 2. Довідка про закриття рахунку та відсутності боргів перед банком. Надається лише особисто і у відділенні банку. Поясніть, як на 7-й місяць війни мобілізовані можуть особисто звернутися на відділення за такою довідкою? Маючи такий досвід співпраці з банком, нікому не рекомендую тут користуватися послугами цього банку.
Коментарі (1)
Наглухо застрелений банк
Коментарі (1)
Валютные операцыи
Коментарі (1)
В банке всеми способами дать ветхие и подпорченые купюры валюты, а обратно берут только с боем
Но в плане кассового обслуживания — «туши свет, кидай гранату». На отделении 139 Большая Васильковская, кассир Кучеренко Олена то ли по указанию от руководителя, то ли по собственному желанию пытается дать проблемные купюры. Конкретно по фактам:
1. Купюры, которые выдаются, при попытке кассиром посчитать их на устройстве не считаются (пропускаются), и она их дает как ни в чем не бывало, с утверждениями что «купюры хорошие, аппарат плохой» (!!!)
2. Дает купюры клееные скотчем, на возражение заменить — утверждает, что ничего не примет, так как вы отошли и ничего подобного не давала, сами подменили. Фиксируй серийные номера купюр при выдаче, уважаемая, чтобы потом врать не приходилось.
Заменить в результате получилось, но через споры и ругань, и операциями положить-снять. Уровень обслуживания — обменка на рынке с шулерами.
3. Даже минимальную сумму в 200 долларов нужно заказывать и получить одним днем невозможно, странно зачем тогда отделение работает, если у них, с их слов, ничего нет.
4. В последнее время банкоматы гривневые стоят пустые и только дают купюры по 100 грн
Написати коментар
Обман клиентов
Банк хочет поддержать вас во время военного положения, поэтому разработал программу кредитных каникул. Они предусматривают отсрочку оплаты на три месяца и увеличение срока использования кредита на три месяца с переносом платежей (если в конце срока кредитования предусмотрена комиссия за управление кредитом, то она будет включена в перенесенные платежи). Если по договору не предусмотрена возможность предоставления кредитных каникул, с вами свяжутся ответственные сотрудники для обсуждения других вариантов уменьшения нагрузки. Просьба отвечать на звонки и реагировать на смс от банка.
Для того чтобы мы могли зафиксировать информацию, уточните ваш актуальный номер телефона.
Как бы Вы поняли эту фразу?:
(если в конце срока кредитования предусмотрена комиссия за управление кредитом, то она будет включена в перенесенные платежи).
Я так понял, что это имеется в виду комиссия, которая была начислена за оформления кредита, что-то вроде за информирование итд. Там была небольшая сумма, которая прибавлялась к телу кредите.
А на самом деле, эта фраза означала следующее — Мы вам даем отсрочку в 3 месяца, но льготный период не меняется. И получилось так, что мне оставалось сделать 2 платежа, тут начинаются кредитные каникулы, я не плачу и у меня заканчивается льготный период и к моим двум платежам начисляется комиссия в размере 823 грн. То есть! Благодаря «поддержке» банка, мой кредит стал дороже на 1646 грн. больше! Как вам?
Банк поступает очень хитро и подло! Если бы они написала, что дорогой клиент, можешь не платить, но имейте в виду, что вам кредит будет дороже, я бы конечно не соглашался на такие каникулы.
Как и ожидалось переговоры с банком никаких результатов не дал. У них все по честному.
Коментарі (1)
Снялась комиссия за зачисление помощи ВПЛ на пенсонный счет, в банке не считают это ошибкой
Коментарі (1)
Бюрократія усюди
Прийшов на відділення за готівкою — одразу питають «чи робив передзамовлення». Наче це сюрприз, що в банк прийшли за грошима і він не готовий кожен раз!
Зняття коштів відбувається обовʼязково і з картки і з каткового рахунку. Якщо гроші на катковий рахунок не дійшли (на картці-то вони швидко зʼявляються), вам видадуть половину дозволеної суми. Для підняття лімітів треба дзвонити опреторам (нащо тоді застосунок?). Для будь-якого чиху на касі, треба ваш паспорт і кожний раз вони будуть з нього щось собі там записувати (я навіть не питала, що, бо рівень абсурду зашкалює і так).
Ну і найприємніше — відділення постійно міняють години роботи і години обіду. Перед тим я к туди йти, треба точно знати, що вони там працюють. Бо з цими мінливими графіками, непередбачуваними обідами, просто технічними несправностями, через яке закривають все відділення, повітряні тривоги, отримати те обслуговування — просто за щастя. Обирайте відділення з затінню, бо чекати на порозі в спеку шкідливо для здоровʼя.
Ну такий банк в *** . Хожу в інший банк і знімаю готівку з комісією, але за 2 хвилини і без уявних ускладнень з боку банку. Відстань десь метрів 350, але зовсім інша реальність. Відчуваєш себе людиною.
А! Ще якщо ви переводите з укрсиб картки на iban рахунок, ну щоб без комісії, то ви можете зробити це в застосунку тільки в робочі дні до 16.00. Прикиньте?
Коментарі (2)
Нажаривают на баллах МАСТЕРКАРД БІЛЬШЕ, предлагают открыть карту для участия в программе ЕКСТРА БІЛЬШЕ, а по факту золотых баллов дуля с маком
Поддержка Укрсиба пиняет на Мастеркард, Мастеркард — на Укрсиб, а устанавливать причину проблемы добавления карт никто не хочет! И баллы за август, которые могли бы начислиться согласно правилам, никто не вернёт!!!
Гнилой банк соскамился…
Написати коментар
Банк продає валюту без згоди клієнта
За умовами обслуговування комісії за подібні операції списуються з гривневої картки й вони успішно списувалися. Грошей на гривневій картці завжи вистачало з запасом, але це не завадило банку через три дні після операції продати частину валюти з валютної картки й перевести на гривневу, нібито для покриття комісій. Призначення операції «за заявою клієнта» взагалі виглядає як знущання.
У підтримці в скасуванні цієї операції відмовили та пояснили її тим, що реальне поповнення гривневої картки відбувається з затримкою у декілька днів.
Але це взагалі позбавлено будь-якої логіки — адже банк не тільки успішно списав комісії з гривневої картки в момент зняття готівки, а й дозволив знімати з неї гроші та робити будь-які інші операції.
Написати коментар
Банк — шахраї, крадії та фінансові злочинці
Коментарі (1)
Банк Дуремар
Коментарі (1)
Перше знайомство і перший негатив
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…
Знаючи про
Коментарі (5)
банк не идет на реструктуризацию долга кредита взятого на предприятие в прифронтовом городе
Предлагаю подписать петицию
https://petition.president.gov.ua/petition/160140
Написати коментар
Самый крахоборский банк в Украине.
Т. е. того, что в назначении платежа указано «Фінансування допомоги ВПО від МСП «- этого недостаточно. Нужно чтобы еще платеж был оформлен как социальная помощь, или выплата.
Всем банкам — достаточно, чтобы не обдирать людей дополнительными комиссиями. А Укрсибу -недостаточно.
Им неизвестно, что выплаты ВПО это и есть помощь от государства.
Коментарі (1)
Воры
Коментарі (1)