Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dimon28 22 січня 2025, 13:06
Жахливий банк, будьте готові що вам можуть без попередження заблокувати рахунки бо ви ніби то не оновили якісь дані. Тому якщо є можливість краще обходити цей недобанк стороною
sm12 17 січня 2025, 18:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 47
Незважаючи на те, що вже не являюсь клієнтом Укрсиббанку (через зміну роботи і зарплатного проекту, закрила всі картки і рахунки, за що трохи шкодую), співробітники Укрсиббанку дуже ввічливо і люб«язно допомогли вирішити питання по платежам, що були проведені навіть 5+ років тому.

Окрема вдячність консультанту Аліні з відділення на вул Володимирська та Анні з відділення на В. Івасюка. Дівчата, ви — найкращі!
Вибачте, що завалила питаннями під кінець робочого дня в пятницю.
Открыла онлайн карту и сразу активно пользовалась. Через месяц заблокировали без оглашения причины. Подала заявку специалистам на уточнение информации, никакого точного ответа не услышала, все что говорили это «передали специалистам». Стабильно интересовалась у работников на что получала один и тот же ответ что «фіксуємо повторний запит до менеджера та повідомимо керівництво відділення, що вам ще не надали відповідь» и такой ответ получаю уже как 2-ой месяц. На карте заблокировано 24388тысяч моих личных денег. Специалисты не опытные, никак не помогают для решения проблемы. Единственный банк который так безразлично относиться к клиентам. В других банках таких проблем не возникало. Прошу быстрее решить проблемы по моей карте.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fromKyiv044 15 січня 2025, 17:14
жахливі умови в банку. зовсім не гнучкий банк. застряг у часі. комісії за комісії.
Svet123 8 січня 2025, 22:34
Скажу пару словно. Сидят не обученные люди в колл-центрах грубят людям 1, 2, 3 -тья не смогла мне сделать карточку. Село селом!!! Невоспитанное *** там!!! Обучайте людей правильному разговору с другими людьми!!!
demotivationme 6 січня 2025, 15:21
Клієнт банку понад 5 років, мав ФОП. Одного дня просто зайшовши у застосунок банку, бачу повідомлення що мій USD рахнунок з 8 тисячами заблокованний (жодного дзвінка, смс, листа з банку з цього приводу не було). Написавши у підтримку мені кажуть що я не там народився (Луганська область, менеджер ще сказала щось про ЛНР… це взагалі не хочу коментувати), чому теперь якщо я народився на территорії яка окупована в мене блокують гроші (хочу зауважити що я є клієнтом банку у Києві там відкривав рахунок, там мій ФОП і з 2014 я жив у Києві). Наразі я проживаю за кордоном і банк каже що треба приїхати людям під час війни в Україну щоб оновити якісь дані. Premium Service виходить.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Пасічник 30 грудня 2024, 17:20
Месяц назад заблокировали 1300 и тишина
dmytror1977 18 грудня 2024, 15:29
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 20
бо сьогодні вже написав відгук про найгірший
треба баланс

1) За 5+ років ніяких проблем з експортними контрактами
2) У наш тяжкий час оперативно вирішили питання про сплату дитині навчання за кордоном.
3) усі операції перенесені в онлайн
4) а якшо у вас є депозити (певного об'єму) то у день народження тобі телефонує твій персональний менеджер і вітає віршами. Діти повиростали і вже так не вітають. Розчулює.

Бажаю банку довгих років процвітання.
Igorenya 10 грудня 2024, 15:32
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 90
Прийшов у відділення закрити дві своі карти, Одну, Болт Ко-бренд закрили, по New Card сказали не можуть, тількі через підтримку, написали вчаті одразу прохання закрити — вже 10 діб без змін. Казали передзвонят, але віз и нине там…
Оплативши покупку товару (заправка пальним автомобіля на АЗС) будучи впевненим що для погашення використаних коштів я маю 55днів без нарахування відсотків за користування кредитними коштами, через місяць користування я сплатив заборгованість, але банк все-таки нарахував проценти за користування коштами.Зателефонувавши по телефону 729 оператор мені почав розказувати про якусь таблицю з якого числа місяця нараховуються проценти.То по його словах вийшло що клієнт не має 55днів для безпроцентно користування, а що процент за термін користування нараховується на розгляд банку.
ШАРЛАТАНИ
Adelinaice8 24 листопада 2024, 22:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дальницька, 46
Ніколи не була клієнтом банку. Під час оформлення зарплатної картки на підприємстві сказали, що банк відмовив у відкритті рахунку у зв’язку з тим, що мої дані не співпадають з даними, які є в банку. Коли я особисто запитала, на якій підставі банк володіє моїми персональними даними та використовує їх — мені відповіли, що я у 2007 році я відкривала валютний рахунок (під час декретної відпустки) та у 2008 році він був закритий. Не дивлячись на це, по гарячій лінії банку мені відповіли, що я ніколи не була клієнтом банку. Тобто, наразі я буду вимушена звернутись до поліції за фактом відкриття рахунків на моє ім'я скоріше всього працівниками банку. Зарплатний рахунок досі не відкрили. Посилаються на те, що я зобов’язана особисто прибути з оригіналами документів для звірки даних, при тому, що дані у них лише зафіксовані, а копії паспорта банк не має. Прошу вирішити проблему з відкриттям зарплатного рахунку онлайн та надати офіційну інформацію щодо наявних відкритих та закритих рахунках у цьому банку.
usrofmfn 20 листопада 2024, 15:07
Вкратці: відіслали ЗП назад де була комісія 100$, сказали що заблокують рахунки якщо не оновлю паспорт на 25 років у відділенні

Посилка на скрiн з перепискою — https://prnt.sc/gg48W42xUyP5
Скрін того, як це працює в Монобанк, наприклад — https://prnt.sc/Do_ji2J2SHTi
Посилка на закон згідно котрого я міг отримати свою ЗП:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1202−2022-%D0%BF#Text

Новина про цей закон:
https://sud.ua/uk/news/publication/275658-fotografiyu-v-pasporta-knizhechki-mozhno-ne-vkleivat-do-zaversheniya-voennogo-polozheniya

Менеджер:
1. не відповідав мені 4.5 годин

2. не відповів мені стосовно пункту правил щодо блокування рахунків з-за неоновленого фото в паспорту на 25 років

3. не відповів як залишити на нього скаргу

4. закрив чат зі мною і я не можу йому написати

5. без мого підтвердження відправив кошти назад. Я залишився без моєї заробітної плати, можливості оплатити за оренду житла та потрачено приблизно 100$ на комісію. І все з-за того, що менеджер довго не відповідав, а під кінець роботи хотів просто поскоріше «здихатись» від мене ігноруючи питання котре я задав 3 рази

у Укрсіббанк є можливість оновити паспорт онлайн, для цього потрібно просто відіслати скрін з Дії мого загранпаспорту. Але, оскільки я не за кордоном, мені потрібно оновлювати його у них в відділенні. Загранпаспорт у іншому місті

«Банк відстає від інших на років так 20, він не підходить для ФОП, всі банки вже мають можливість оновлювати дані онлайн, крім оцього ось. І це я мовчу про те, що оновлювати по закону я не зобов’язаний» — на що менеджер відповів мені «зате у нас є відділення і можна прийти поспілкуватись з менеджером»
ssss5555 20 листопада 2024, 14:13
Если есть возможность избегайте этого банка.
Обслуживание отвратительное.
Приложение не доработанное и сырое, пользоваться какой-то кошмар.
Чтобы снять деньги в банкомате надо потратить минимум 6−7 минут.
Всё тупит.
Операторы на горячей линии необученные и совершенно не могут помочь, произнося стандартные фразы, что надо идти в отделение спрашивать.
Не гибкий, бестолковый и ненадежный банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Logvinovy 20 листопада 2024, 10:54
Ужасный банк выполнение своей работы равно 00
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
slandooshop 18 листопада 2024, 13:05
Був взлом аккаунту в телеграмканалі, шахраї розсилали смс про допомогу в грошовому еквіваленті 19 000грн і просили цю суму перевести на картку 5354 3280 7223 1974 Укрсиббанку
олександр Вікторов 8 листопада 2024, 22:49
Мені заблокували доступ ще 2.5 неділі назад, позвонил сказали прийти в отделения, я пришел они меня от туда вигнали сказали вам нужно звонить 729, окей я позвонил сказали идти в банк нужно мы надамо доступ отделению, я пошел доступ есть, но закрить рахунок и переказать остаток не могут бо мой рахунок закреплен к другому отделению тоесть дистанцийного звонить 729, и вот и звоню каждый день практически оставляю запрос что бы связался менеджер дистанцийного отделения, они там уже 100 раз ставили пометки что я уже много раз обращаюсь, даже сказали что отправили запрос к начальнику отделению, но не кто не звонит мне, только я и оставляють терминовие запроси по которим не звонять, я відновить додаток не могу і не закрить рахунок
я ФОП и являюсь клиентом Укрсиба примерно 25 лет. Моя жена также ФОП клиента банка примерно 18 лет, и сын ФОП — клиент банка около 2 лет.
10 октября 2024 года моя жена и сын обратились в криворожское отделение банка (отделение № 736 специалист Ігнатьєва Вікторія Михайлівна) казалось бы с простым вопросом — поменять тарифный план на такой же как у меня. Учитывая воздушные тревоги упомянутый специалист подсунула 2 бумажки, которые они подписали в полной уверенности что это допсоглашение об изменении тарифов. Лишь на другой день вечером (пятница) обнаружили что это договора на открытии совершенно нового счета. В понедельник пытались дозвониться до специалиста, но напрасно. Во вторник пришли в отделение вживую, посчитав что это недоразумение легко решится, но не тут то было: в закрытии 2 счетов, открывать которые мы не просили, нам отказали, вернее было предложено заплатить примерно 720 гривен (по 360 гривен с человека). Наши аргументы что мы не просили открывать новые счета, не пользовались ими, сообщили об ошибке по суте на третий рабочий день после открытия счета, это не донесение до потребителя информации, кто-то хотел сделать месячный план по открытию счетов и по сути обманул клиента подсунув договора на открытие новых счетов пользуясь спешкой, суматохой, тем что отделение не работает во время воздушной тревоги — были проигнорированы.
17.10.2024 мы обратились уже с письменным заявлением в банк с просьбой считать договора не действительными, закрыть счета, об открытии которых мы не просили, без оплаты, ссылались на то, что это нарушение наших прав как потребителей.
01.11.2024 Укрсиб письмом № 11/12415 любезно сообщил, так как мы все являемся ФОП то ЗУ «Озащите прав потребителей» на нас не распространяется и порекомендовал идти в сад, а по пути зайти в их кассу и заплатить 720 гривен за закрытие 2х счетов, которые, по сути, обманов, нам открыла специалист отделения № 736.
С банка мы естественно уйдем и все счета закроем. Надеемся специалист Ігнатьєва Вікторія Михайлівна получит премию в 20 гривен, отделение № 736 г. Кривого Рога переходящий «зеленый вымпел», а Укрсиббанк хорошие финансовые показатели. Ведь они ценят своих клиентов, и 720 гривен, добытые обманным путем важнее 25 лет сотрудничества
Uliana555 23 жовтня 2024, 17:06
Хочу розказати про роботу працівників у цьому банку-це хамство…(говорю зараз про Ковальську Андріана, говорить зверхньо, ніби я прийшла і відволікаю від її справ, байдуже ставиться до роботи).Я дістала нерви, спілкуючись з нею…хоча я спокійна і не конфліктна людина…Не рекомендую попадати до цього спеціаліста…
Olegooo 15 жовтня 2024, 22:35
Не поодинокий випадок. Знімаєш кошти з банкомату цього недобанку Укрсиббанк вони дистанційно перезавантажують банкомат саме тоді коли тобі відраховує кошти. І потім користуються твоїми 20000 грн протягом від 50 до 120 днів. І скаргу ніде подати. Банк ***
IrynaZhyrna 11 жовтня 2024, 10:54
Обмеження рахунку без попередження!!! Зіткнулась з такою ситуацією. Відкрила в банку фізичні карти. Одна з яких ПРеміальна. Комісію сплачую щомісяця по 1000 грн.
Були перекази між картками, були оплати в магазині. Я розумію, що є ліміти між переказами, але використовувала ліміти які надав НБУ. Банк не попередив, що є ризик, не попередив щодо обмежень.Я у відділенні поповнила особисті кошти в терміналі і їх заблокували.
Тепер щоб їх вивести на інший рахунок чи зняти. Мені треба чекати якусь відповідь тиждень, щоб хоча б знати що робити.
Чому я сьогодні маю чекати якусь відповідь не зрозуміло скільки. Щоб забрати свої гроші"
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрсиббанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.