Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ігор Прокопов 26 листопада 2025, 12:11
Відділення за адресою: Київ, Харківське шосе, 49
Склалася в мене неприємна ситуація яка мені коштувала 7800 грн.
Користуюсь карткою від укрсиббанку, постійно в пільговому періоді. Ситуація наступна:
на 1.11.2025 загальні сума заборгованості склада 152 000 грн., до 20.11 було на рахунок перераховано 153 000 грн. Сьогодні 26.11 заходжу в додаток і з мене зняли 7800 грн. відсотків бо я не погасив заборговарість до 20.11. Як виявилось, вони рахують не по зарахуванню коштів на картку, а зарахування по виписці (протягом 3-х банківських днів). При чому щоб це вияснити треба від менеджера клешнями по слову витягувати. Буду закривати рахунок і більше ні коли не скористаюсь послугами цього сибірського банку. Була в мене 10 років тому неприємна ситуація з цим банком, але я бачу роки йдуть, а банк як працювава в гопстоп стилі, так і працює
Olha156325 21 листопада 2025, 14:04
Хотіла зняти власні кошти в банкоматі UKRSIBBANK, видало повідомлення про відхилення транзакції, але в онлайн банкінгі кошти зняли, звернулась на гарячу лінію, оформили заявку і сказали чекати опрацювання 30 днів. Тобто, мені потрібні терміново мої кошти, які я не отримала та маю шукати, де мені тепер взяти кошти, бо у банкоматі був технічний збій і вони будуть МІСЯЦЬ шукати та з’ясовувати, чи дійсно я не зняла кошти, хоча навіть чек з банкомата збережений. Просто знущання з людей. Я вже не говорю, про те нав’язування кредитних карток.
delesprit 10 листопада 2025, 12:52
Замовив на сайті кредитну картку свідома. (іншим способом замовити не можна)
подзвонили -15 хвилин заповнювання анкети (як в 90−00 роках) кредитний ліміт зробили 30 000

через деякий короткий час передзвонили — «вітаємо — Вам одобрено відкриття картки свідома — можете відкрити її в додатку».

Заходжу в додаток — «підтвердіть отримання кредиту 30000 готівкою» — я звісно відмовляюся — і все — картки немає.

Дзвоню на гарячу лінію — мені кажуть — це ви відмовилися в додатку від картки — давайте ще раз заповнимо анкету (10−15 хв, ми ще раз все розглянемо)

Оформлюємо. Я наполягаю тепер на сумі ліміту 3000. Цього разу ніхто не передзвонює не вітає — але додаток вивалює сповіщення — «підтвердіть отримання кредиту 3000 готівкою».

Я знову дзвоню в підтримку. А там мені кажуть — вам картку не погодили ні зараз ні першого разу. Але кредит погодили. Але в мене ж є дзвінок від банка з «Вітаємо — картка погоджена»
FeoDaL3030 27 жовтня 2025, 11:16
Клієнтоорієнтованість на найнижчому рівні.
В той час як для переважної більшості банків для пеиевипуску карти в якої закінчується термін, вже клієнта банку, потрібно будь-який документ, який засвідчує особу або ідентифікація через дію, тут лише наявність фізичного паспорту та коду. Також наголошують, що можна отримати нову карту по військовому квитку.
А коли це військовий квиток став важливішим за водійське посвідчення наприклад? Це ще не говорячи за єДокумент, закордонний паспорт та всі інші документи які є в дії.
Відповідь представника, внутрішнє розпорядження лише паспорт та код фізично в відділенні
Сергій М 15 жовтня 2025, 10:39
Доброго дня. Хотів би попередити усіх Шановних Клієнтів Укрсиббанку про дії Нешановного банку. В день мого звільнення 30.09.25 підприємство перерахувала на мою зарплатну карту (відкриту підприємством) зароблені мною кошти. В той же день в банкоматі Укрсиббанку я зняв частину коштів з картки, та у відділенні написав заяву про відмову від карти з проханням її закрити. На відміну від «оперативності» з відкриттям, в цій ситуації Укрсиббанк спрацював миттєво: за зняття в банкоматі банк нарахував 2%.«Відбулась зміна тарифу по картці" — таке пояснення працівників банку. На моє питання — які ж мали бути мої дії для зняття в банкоматі, без 2% комісії своєї заробітної плати, працівник банку сказав, що це треба було зробити напередодні. Як же це зробити раніше, якщо згідно законодавства України розрахунок з працівником відбувається в день звільнення?
Тому якщо ваше підприємство відкриває Вам зарплатний проект в Укрсиббанку будьте готові до того, що 2% від зароблених вами коштів (при знятті їх в банкоматі) ви віддасте банку. Мабуть йому вони більш потрібні, ніж Вам. Бережіть себе
TetianaDia 7 жовтня 2025, 20:23
Оформила оплату частинами в банку. Виявилось, що в дату білінгу по карті, яка відмінна від дати платежу по графіку, списуються внесенні завчасно кошти після чого виникає прострочка. При чому заборгованості по карті окрім цієї оплати частинами немає. Тобто фактично на внесення коштів є менше часу ніж кількість днів яка вказана в графіку.
Банк сказав — то ви тупа і не шарите в наших нано технологіях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denis182 10 вересня 2025, 11:33
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 218/220
Цей банк заблокував картку моєї матері-переселенки ВПО з Покровська, аргументуючи це тим, що потрібно пройти верифікацію і приїхати за 200 км до відділення в Черкаси.

Ситуація така, що людина отримувала на цю картку благодійну допомогу від міжнародної організації (від держави переселенцям нічого не дочекаєшся, оскільки вони їй не потрібні), а Укрсиббанк, діючи в дусі 90-х, без рішення суду і листа з ДПС, просто взяв і заблокував єдину допомогу.

Повторю: приватний банк блокує гроші, які є благодійною допомогою, і вимагає в ультимативному порядку витратити інваліду 3 групи 700 грн, переселенцю ВПО з Покровська приїхати до відділення за 250 км. Абсолютне зло!
Anastasia1254 28 серпня 2025, 11:12
Вітаю, трапилась зовсім жахлива ситуації, акаунт моєї подруги взламали і звідти просили кошти.
Дуже розповсюджена схема шахрайства.
Після того, як отримала номер картки, одразу перевірила її бін, це виявився УкрСіббанк
Написала у підтримку, щоб вони зафіксували скаргу на клієнта і передали її своїй службі безпеки.
На що, вони відмовились будь що фіксувати, відправили у поліцію.
Я знаю всю цю процедуру, що покарати, повернути кошти і т.д. може лише поліція.
Але банк має якось на це реагувати, бо можуть на цю пастку потрапити інші люди і надіслати кошти шахраям
Але цьому банку все одно на це. У інших банках скарги фіксують і передаються у служби підтримки, але цей банк пробив дно, лишивши людей з шахраями наодинці
OlegMin 12 серпня 2025, 11:12
Це не обслуговування — а рівень бюрократії бюджетної організації часів СРСР. Замість зручних сервісів — допити кол центра -абсолютно тупі неадекватні запитання! Відношення до ФОПів не як до клієнтів, які довірили банку гроші, а як до завідомо злочинців — податкова, митниця інші органи такого не творять, як цей банк. Наприклад:

при відкритті ФОП рахунку потрібно представникам кол центру розповісти, з якими країнами ти будеш працювати на рік вперед. Вищий рівень тупизму: таке планування для ФОПа не передбачено жодним законодавством, людина, яка тільки створила бізнес в принципі не може на рік вперед це знати. Питання «Для чого це» — щоб у банка не виникало питань, якщо умовно заплановано Великобританія, а гроші прийшли з Франції. Перепрошую, це порушення?

КВЕД для ФОП 3ї групи «Консультування з питань комерційної діяльності та керування» — один із найбільш розповсюджених, проте отримано 10 тупих питань від кол центру що це таке — тобто я маю свій час витрачати, щоб навчати Ваших співробітників? Якщо мій ФОП зареєстровано з таким КВЕДом, значить це дозволено законом, які у Вас можуть бути до мене питання і претензії? Що Вам і для чого ще треба, робити нічого чи базу свою створюєте?

Причому 2 вищеокреслених неадекватних питань були причиною того, що мені НЕ відкривали рахунок ФОП.

Далі сталась «жахлива» для банку ситуація (не знаю, як Вам нещасним з цим справитись!) — на мій валютний рахунок зайшла сума коштів. Не велика, від відомої європейської компанії (щоб це перевірити гугл є) — заблокували, примушують подавати всі рахунки, договори і т.д.

Укрсіб — Ви стали митницею, податковою, БЕБ??? Що за відношення? Купа часу і нервів йде щоб отримати зароблені гроші! ЖОДЕН ІНШИЙ БАНК ТАКОГО НЕ ВИТВОРЯЄ (ВИ НЕ ЄДИНИЙ БАНК З ЯКИМ Я ПРАЦЮЮ!) Відношення до ФОП як до злочинців!
Ви СЕРВІСНА УСТАНОВА ЯКА ІСНУЄ ЗАВДЯКИ ТОМУ, ЩО ЛЮДИ, БІЗНЕС ДОВІРЯЄ ВАМ СВОЇ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ! НЕ МОЖНА ВІДНОСИТИСЬ ДО ФОПІВ ЯК ДО ЗЛОЧИНЦІВ, ЯКІ МУСЯТЬ ВИПРАВДОВУВАТИСЬ ЗА ТЕ, ЩО ВОНИ ПОСМІЛИ ЗАРОБИТИ СВОЇ ГРОШІ І ВКАЗАТИ РАХУНОК У ВАШОМУ БАНКУ!
З банком тримає лише одне — якісне обслуговування мене як фізичної особи.

Щодо ФОП — прощавайте — 1й і останній валютний платіж, купа зіпсованого часу і нервів, жодного долара в Вашу касу більше не покладу.

Якщо відділ якості читає це (сподіваюсь, Ви цікавитесь відгуками) — перегляньте те, що Ви творите по ФОПам, вдумайтесь в тупість переліку запитань від Вашого колцентру, порівняйте з іншими банками і може Вашому банку дійде проста істина — що занадто, то не здраво. Процедури мають бути прості, зручні і відповідати законодавству. А те, що Ваш банк придумав собі понад законодавства є причиною того, що клієнти йдуть в інший бік.
mydobermann 25 липня 2025, 13:27
Висвітилось повідомлення щодо актуалізації даних.

Все зробив (вже декілька разів поспіль), все успішно підтягнув з Дії і оновив анкету, але система ЗРАЗУ, після натискання останньої кнопки, вибиває:
«Оновлення ваших персональних даних, наданих через UKRSIB online, потребує додаткового уточнення, зверніться до відділення банку. За додатковою інформацією звертайтесь за номером 729 (безкоштовно з моб.телефону) або +380445900690 для дзвінків за кордон.»
Таке враження, що інформація навіть не перевіряється.
Персональний менеджер не може допомогти.
Чи є тут представник банку, який пояснить, якого чорта я маю кудись їхати з паперами? Бо у мене бажання тепер закрити рахунок онлайн, без відвідування відділення!
Khkyrylo 11 липня 2025, 17:11
Був клієнтом Укрсиббанку трохи більше пів року, користувався кредитною карткою. Загалом — враження негативне.

Перший інцидент стався ще на старті: мені помилково нарахували комісію за зняття готівки, хоча оператор запевнив, що комісії не буде. На диво, ситуацію вирішили — компенсували всю суму. Це був єдиний раз, коли банк проявив себе адекватно.

Далі я користувався карткою, завжди вчасно закриваючи заборгованість у межах пільгового періоду. І ось — фінал. Цього разу датою погашення було 7 липня. Я зробив кілька платежів 4−6 липня, і в додатку все виглядало ідеально: баланс нульовий, гроші зараховані. Але, як виявилось, зараховані — це не значить зараховані.

Оператор пояснив, що кошти були «на картці», але «не на рахунку», хоча я міг їх витрачати. Водночас система нарахувала відсотки за прострочення. Спочатку оператор сказав, що це ще «залишки» з першої ситуації з комісією. Коли я нагадав, що ту історію закрили, він взяв «хвилинку», яка тривала 10, і змінив версію — мовляв, причина в даті зарахування.

Можливо, це і правда за внутрішніми регламентами. Але для клієнта все виглядало як повністю погашена заборгованість. Візуально все було гаразд, а на ділі — пастка. Такі речі в 2025 році — неприйнятні. Жоден сучасний банк не грається в «на картці, але не на рахунку».

Висновок: відсотки я погасив, чекаю, поки кошти «дійдуть». Після цього — закриваю картку й рахунок.
Банк не рекомендую. Конкуренти працюють набагато прозоріше.
snezhana38 8 липня 2025, 16:30
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! НІ В ЯКОМУ РАЗІ!
Я зареєструвалась в додатку банку, через цікавість, почитати про умови,і т.д щоб вирішити для себе чи підходить мені цей банк як альтернатива тому що є. Думаю дізнаюсь за одно і про кредитування! Цікава умова в кредитуванні, я зобов’язана (без цього відмовлять в кредиті) надати персональні дані керівника з роботи, разом з номером телефону! Це треш! Хіба це законно? І момент номер два, після цього я вирішила, що для мене це не підходить,і щоб видалити профіль (увага, просто профіль!) я маю їхати до відділення банку, яке знаходиться за 70 км від мене в Києві(наминутку, ми знаємо що там в Києві останнім часом з повітряними і безпекою) щоб видалити профіль, бо за користування щей можуть (як сказав оператор)будуть нараховувати кошти до сплати! І третій момент, щоб видалити профіль маю надати дані закордонного паспорту! Які я ніколи ніде не надавала, навіть при реєстрації!!! НІКОЛИ НЕ СТАВАЙТЕ КЛІЄНТОМ! ЦЕ ПРОСТО ТРЕШ!
Ivanna1234 3 липня 2025, 13:26
Від грудня не можу закрити рахунок. Дякую пані Ользі за допомогу, але загалом ситуація дуже прикра.
Багато разів дзвонила на гарячу лінію — або не беруть слухавку, або не можуть нічим реально допомогти. Онлайн закрити рахунок неможливо — а що робити людям, які фізично не мають змоги приїхати у відділення?
Картка вже давно заблокована, але комісія продовжує зніматися. Це виглядає як знущання.
Не рекомендую цей банк через відсутність зручного сервісу, підтримки клієнтів і прозорих процедур.
tema2801 12 червня 2025, 10:56
Получаете переводы по номеру карты на УкрСибБанк? Супер!
Будьте готовы что спустя 10 дней банк может просто сказать Вам что всё-таки этот перевод не подтвердился, спишет их у Вас с баланса и пошлёт Вас искать эти деньги у отправителя!
За 10 лет активного пользования банками Украины, такую чушь я слышу впервые.

И тут сразу Вас разочарую — денег у отправителя тоже не будет!
И ладно бы это было по какому то одному переводу, с какого то одного банка, но всё намного интересней.
Переводов было аж 5 (ПЯТЬ), из них 4 с МоноБанка, и один с А-банка, и каким то чудом они умудрились обмануть бедный УкрСибБанк

Всего лишь 12300 грн, копейки вообще, просто испарились, всё что мы могут предоставить в виде доказательст это бредовую выписку со счета с кучей минусовых платежей придуманных ими.

Краткий ответ банка: «Ищите свои деньги сами»

РЕКОМЕНДУЮ!!! держаться подальше
Yurch 11 червня 2025, 10:35
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 6
На сьогоднішній день, на 11.06.2025 р. в Укрсиббанку найнижчий курс валют при розрахунку карткою, різниця приблизно 1 грн., в порівнянні з іншими банками. Але розрахуватись карткою неможливо, проводяться технічні роботи, і вони тривають десь тиждень. Пересічний громадянин, коли бачить дану ситуацію, прагне відкрити картки даного банку, але він ще не знає, що користуватись даною карткою не зможе. З 1,06 Укрсиббанк змінив тарифи використання обслуговування платіжних карток фізичних осіб в сторону збільшення. Десь через тиждень, ситуація зміниться, курс вирівняється, але кількість відкритих карток фіз осіб збільшиться, відповідно прибуток банку також. Отже, висновок, банк не надає послуги, про які заявляє. Подумайте, перед тим, як відкривати картки даного банку.
Papigon 9 червня 2025, 12:57
У банка «косяк» — при отриманні гривень з гривневої карти іншого банку, перераховує все у валюті (хоч не повинен), та знімає кошти «зверху». Кажуть, що це програмна проблема, яку виправляють, але щодо коштів, які ВКРАДЕНІ, то рішення щодо їх повернення… немає. Взагалі то це називається грабіж. Інші б ще й бонуси додали, а ці… Яка оцінка роботи? Як що за розбій — то «п'ять», як банку — то «нуль».
Alexkh21 8 червня 2025, 20:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Вернадського, 1
Кілька днів поспіль звертався телефоном у відділення на вул. Вернадського у м. Харків за допомогою у вирішенні питання. Зі слів співробітніці цього відділення це може зробити тільки керівник (або керівниця) відділення. Він (вона) мені зателефонує. Пройшло вже кілька днів. Дорогий банк з поганим сервісом. Не раджу з ним співпрацювати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrsibbanker 21 травня 2025, 22:01
Може таке статися, що Ви як клієнт банку бажаєте зняти велику сумму готівки через банкомати. Ліміти становлять 50,000 на карту в день, і співробітники банку (усі без вийнятку) рекомендують отримати кредитну картку, переводити на неї кошти з ФОП рахунку та знімати без комісії. Так от, це брехня.
Незалежно від того, чи є на кредитній картці Ваші гроші, чи ні, за зняття готівки знімуть обіцяні 5%. Не вірте нікому із співробітників банку, що б вони не казали.
Iginik 16 травня 2025, 21:51
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Oлександра Поля, 10/12
Банк берет комиссию с несчастной выплаты ВПО, объясняя это тем, что соцзащита написала в назначении платежа пополнение счета. Посылают в соцзащиту, чтоб попросить их правильно писать назначение платежа. Написана жалоба в НБУ. Жду ответа
LanaZh 8 травня 2025, 21:40
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 82
Обращаюсь к людям кто дал лицензию этому банку! Нагло, мошенническим образом навязали страховку! За 2,5 недели комиссию по страховке списали 3 раза! Колцентр объяснить это списание не может. Страховка уже отключена, а списание продолжаеться! Ужасный банк!

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.05 49.95
USD 42 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.05 49.95
USD 42 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрсиббанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.