×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46.2 | 47.2 |
USD | 40.75 | 41.4 |
Всі курси банку |
Найгірший банк, після Привату
Написати коментар
Обслуговування-жах
Написати коментар
Щодо мобільного бізнес додатку на андроїд
Виписка та історія — немає зручного онлайн-доступу до історії транзакцій. Щоб отримати виписку, потрібно окремо завантажувати файл.
Сесія — додаток дуже швидко завершує сесію. Неможливо навіть скопіювати IBAN чи підтвердити платіж через код з месенджера без повторної авторизації. На здійснення платежу буває йде 2−5 спроб. Дуже дратує.
Отримання коду — спочатку потрібно вводити цифри, потім натискати кнопку «Отримати код», що незручно. Кнопка мала б бути вище або код мав би надсилатись автоматично. Бо доводилось спочатку чекати, розуміти, що коду немає і шукати «а де його взяти».
Платежі за реквізитами — якщо сума на рахунку рівна сумі переказу, платіж не проходить через комісію, але дізнаємось про це лише через день. Користувач не попереджений, і платіж просто зникає без сповіщення.
Відображення відхилених платежів — неінтуїтивний пошук. Платіж може «зникнути», що створює плутанину для відправника і отримувача. Щоб знайти його, треба відкрити 1 із 4 квадратиків, а там є фільтри і треба вмикнути всі поштучно, вмикнути «Всі», такої опції немає.
Рекомендую переглянути логіку UX і покращити прозорість комісій.
Написати коментар
Не дают снять деньги
Написати коментар
Не змогла закрити рахунок
Весь попередній час обслуговування було жахливим, вони увесь час обідали, комп’ютери не працювали, якісь програми не підключалися і т д
Коментарі (9)
Відмова від допомоги переселенцям
Чи ви пам’ятаєте, що у країні війна? І люди могли втратити все своє майно і їхати немає куди…
Коментарі (1)
Найгірший банк, яким користувалася
Коментарі (1)
Незаконне блокування рахунків
Написати коментар
Завжди готові допомогти
Окрема вдячність консультанту Аліні з відділення на вул Володимирська та Анні з відділення на В. Івасюка. Дівчата, ви — найкращі!
Вибачте, що завалила питаннями під кінець робочого дня в пятницю.
Написати коментар
Блокировка карты без оглашения причины и не компетентность персонала
Коментарі (2)
гірший банк з яким доводилося працювати
Коментарі (1)
Ужас
Коментарі (1)
Блокування рахунку без попередження.
Коментарі (2)
Один из самых опасных банков
Написати коментар
вирішив написати про один із найкращих банків країни
треба баланс
1) За 5+ років ніяких проблем з експортними контрактами
2) У наш тяжкий час оперативно вирішили питання про сплату дитині навчання за кордоном.
3) усі операції перенесені в онлайн
4) а якшо у вас є депозити (певного об'єму) то у день народження тобі телефонує твій персональний менеджер і вітає віршами. Діти повиростали і вже так не вітають. Розчулює.
Бажаю банку довгих років процвітання.
Написати коментар
Неможливо закрити картку New Card
Коментарі (1)
Пільговий період за використання кредитних коштів
ШАРЛАТАНИ
Коментарі (1)
УкрСиббанк шахраї
Коментарі (4)
Якщо ви ФОП — НЕ вiдривайте тут рахунок, вас залишять без коштiв
Посилка на скрiн з перепискою — https://prnt.sc/gg48W42xUyP5
Скрін того, як це працює в Монобанк, наприклад — https://prnt.sc/Do_ji2J2SHTi
Посилка на закон згідно котрого я міг отримати свою ЗП:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1202−2022-%D0%BF#Text
Новина про цей закон:
https://sud.ua/uk/news/publication/275658-fotografiyu-v-pasporta-knizhechki-mozhno-ne-vkleivat-do-zaversheniya-voennogo-polozheniya
Менеджер:
1. не відповідав мені 4.5 годин
2. не відповів мені стосовно пункту правил щодо блокування рахунків з-за неоновленого фото в паспорту на 25 років
3. не відповів як залишити на нього скаргу
4. закрив чат зі мною і я не можу йому написати
5. без мого підтвердження відправив кошти назад. Я залишився без моєї заробітної плати, можливості оплатити за оренду житла та потрачено приблизно 100$ на комісію. І все з-за того, що менеджер довго не відповідав, а під кінець роботи хотів просто поскоріше «здихатись» від мене ігноруючи питання котре я задав 3 рази
у Укрсіббанк є можливість оновити паспорт онлайн, для цього потрібно просто відіслати скрін з Дії мого загранпаспорту. Але, оскільки я не за кордоном, мені потрібно оновлювати його у них в відділенні. Загранпаспорт у іншому місті
«Банк відстає від інших на років так 20, він не підходить для ФОП, всі банки вже мають можливість оновлювати дані онлайн, крім оцього ось. І це я мовчу про те, що оновлювати по закону я не зобов’язаний» — на що менеджер відповів мені «зате у нас є відділення і можна прийти поспілкуватись з менеджером»
Коментарі (3)
Отвратительный банк.
Обслуживание отвратительное.
Приложение не доработанное и сырое, пользоваться какой-то кошмар.
Чтобы снять деньги в банкомате надо потратить минимум 6−7 минут.
Всё тупит.
Операторы на горячей линии необученные и совершенно не могут помочь, произнося стандартные фразы, что надо идти в отделение спрашивать.
Не гибкий, бестолковый и ненадежный банк.
Коментарі (1)