Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RSsaaan 15 квітня 2025, 12:14
Всі хто стикався з цією *** знають, що довгий час за для вирішення будьяких питань треба було приходити і кланятись у відділення. Незручний додаток. Робота з ФОП кабінетом — просто жах, час обробки будьякої дії вимірюється в годинах і днях. А останньою краплею було, що при закритті фоп рахунку — вам нарахують комісії за всі роки обслуговування. про ці комісії менеджери ніколи нічого не скажуть на протязі обслуговування і будуть казати, що у них все безкоштовно. Ніколи не майте справу з цією конторою. Єдиний + що вже вдалося закрити рахунки віддалено.
Виталий Бращенко 7 квітня 2025, 18:43
Заблокували пенсійний і соціальний рахунки.Потрібно пройти ідентифікацію.Агов — зараз війна, ви хутко зникли з донецької області, кинув на призволяще тисячі клієнтів.Я інвалід і тепер мені потрібно їхати кудись на Дніпропетровщину, щоб ви подивилися в мій паспорт?! Я тритину заблокованих коштів витрачу на на цю подорож. Всім, хто ще міркує-варто, чі ні-уникайте цей ***.
vipslord 1 квітня 2025, 11:05
Авансом даю 3 зірки. Насправді це дно.

Виписка та історія — немає зручного онлайн-доступу до історії транзакцій. Щоб отримати виписку, потрібно окремо завантажувати файл.

Сесія — додаток дуже швидко завершує сесію. Неможливо навіть скопіювати IBAN чи підтвердити платіж через код з месенджера без повторної авторизації. На здійснення платежу буває йде 2−5 спроб. Дуже дратує.

Отримання коду — спочатку потрібно вводити цифри, потім натискати кнопку «Отримати код», що незручно. Кнопка мала б бути вище або код мав би надсилатись автоматично. Бо доводилось спочатку чекати, розуміти, що коду немає і шукати «а де його взяти».

Платежі за реквізитами — якщо сума на рахунку рівна сумі переказу, платіж не проходить через комісію, але дізнаємось про це лише через день. Користувач не попереджений, і платіж просто зникає без сповіщення.

Відображення відхилених платежів — неінтуїтивний пошук. Платіж може «зникнути», що створює плутанину для відправника і отримувача. Щоб знайти його, треба відкрити 1 із 4 квадратиків, а там є фільтри і треба вмикнути всі поштучно, вмикнути «Всі», такої опції немає.

Рекомендую переглянути логіку UX і покращити прозорість комісій.
Timur888 27 березня 2025, 0:24
Не дают снять деньги без посещения отделения, сказали, что не создавал код слово для входа в приложение, но мне его не предлагали сделать. Теперь нужно только идти в отелеление, такой возможности нет. Советую не связываться, отзывы в 1.6 звезду говорят все сами за себя
Restr2025 4 березня 2025, 14:28
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 36
Харків, відділення 450. 2 місяці назад вирішила закрити всі рахунки так як чула багато негативних відгуків про цей банк. Зняла всі гроші. Ходила декілька разів. Менеджер Емець Анастасія запевнила мене що рахунок закритий, гроші ща обслуговування зниматися не будуть. Сьогодні дзвінок, що рахунок закриьий не був, Емець звільнена, зараз за кордоном, нихто нічого не знає, я винна їм 960 грн. Спілкувалась з менеджером Журило Катерина Романівна, начальник відділеня Турчин Андрій Іванович

Весь попередній час обслуговування було жахливим, вони увесь час обідали, комп’ютери не працювали, якісь програми не підключалися і т д
Igorek11L 25 лютого 2025, 14:29
Заблокували рахунок. Потрібно оновити дані. Добре, ми скинули всі документи, власне фото разом з документами, а у відповідь отримали що лише особисто треба їхати з-за кордону для оновлення даних.
Чи ви пам’ятаєте, що у країні війна? І люди могли втратити все своє майно і їхати немає куди…
Вимушена користуватися, бо роботодавець примушує отримувати ЗП саме на цей банк. Кожен місяць, Укрсиббанк стягує з мене по 15 грн. Це при тому, що я декілька разів зверталася і просила відключити всі додаткові списання, та були зафіксовані безліч звернень, так як я після отримання зп одразу перевожу на інший банк, якій мені підходить у користуванні. Немає ні розуміння виходить до клієнта, ні клієнтоорієнтованості. На питання чи будуть повернуті кошти мені не відповідають. Мені послуги навʼязали примусово і то де в якому банку оплачують за пуш-повідомлення?
dimon28 22 січня 2025, 13:06
Жахливий банк, будьте готові що вам можуть без попередження заблокувати рахунки бо ви ніби то не оновили якісь дані. Тому якщо є можливість краще обходити цей недобанк стороною
sm12 17 січня 2025, 18:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 47
Незважаючи на те, що вже не являюсь клієнтом Укрсиббанку (через зміну роботи і зарплатного проекту, закрила всі картки і рахунки, за що трохи шкодую), співробітники Укрсиббанку дуже ввічливо і люб«язно допомогли вирішити питання по платежам, що були проведені навіть 5+ років тому.

Окрема вдячність консультанту Аліні з відділення на вул Володимирська та Анні з відділення на В. Івасюка. Дівчата, ви — найкращі!
Вибачте, що завалила питаннями під кінець робочого дня в пятницю.
Открыла онлайн карту и сразу активно пользовалась. Через месяц заблокировали без оглашения причины. Подала заявку специалистам на уточнение информации, никакого точного ответа не услышала, все что говорили это «передали специалистам». Стабильно интересовалась у работников на что получала один и тот же ответ что «фіксуємо повторний запит до менеджера та повідомимо керівництво відділення, що вам ще не надали відповідь» и такой ответ получаю уже как 2-ой месяц. На карте заблокировано 24388тысяч моих личных денег. Специалисты не опытные, никак не помогают для решения проблемы. Единственный банк который так безразлично относиться к клиентам. В других банках таких проблем не возникало. Прошу быстрее решить проблемы по моей карте.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fromKyiv044 15 січня 2025, 17:14
жахливі умови в банку. зовсім не гнучкий банк. застряг у часі. комісії за комісії.
Svet123 8 січня 2025, 22:34
Скажу пару словно. Сидят не обученные люди в колл-центрах грубят людям 1, 2, 3 -тья не смогла мне сделать карточку. Село селом!!! Невоспитанное *** там!!! Обучайте людей правильному разговору с другими людьми!!!
demotivationme 6 січня 2025, 15:21
Клієнт банку понад 5 років, мав ФОП. Одного дня просто зайшовши у застосунок банку, бачу повідомлення що мій USD рахнунок з 8 тисячами заблокованний (жодного дзвінка, смс, листа з банку з цього приводу не було). Написавши у підтримку мені кажуть що я не там народився (Луганська область, менеджер ще сказала щось про ЛНР… це взагалі не хочу коментувати), чому теперь якщо я народився на территорії яка окупована в мене блокують гроші (хочу зауважити що я є клієнтом банку у Києві там відкривав рахунок, там мій ФОП і з 2014 я жив у Києві). Наразі я проживаю за кордоном і банк каже що треба приїхати людям під час війни в Україну щоб оновити якісь дані. Premium Service виходить.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Пасічник 30 грудня 2024, 17:20
Месяц назад заблокировали 1300 и тишина
dmytror1977 18 грудня 2024, 15:29
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 20
бо сьогодні вже написав відгук про найгірший
треба баланс

1) За 5+ років ніяких проблем з експортними контрактами
2) У наш тяжкий час оперативно вирішили питання про сплату дитині навчання за кордоном.
3) усі операції перенесені в онлайн
4) а якшо у вас є депозити (певного об'єму) то у день народження тобі телефонує твій персональний менеджер і вітає віршами. Діти повиростали і вже так не вітають. Розчулює.

Бажаю банку довгих років процвітання.
Igorenya 10 грудня 2024, 15:32
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 90
Прийшов у відділення закрити дві своі карти, Одну, Болт Ко-бренд закрили, по New Card сказали не можуть, тількі через підтримку, написали вчаті одразу прохання закрити — вже 10 діб без змін. Казали передзвонят, але віз и нине там…
Оплативши покупку товару (заправка пальним автомобіля на АЗС) будучи впевненим що для погашення використаних коштів я маю 55днів без нарахування відсотків за користування кредитними коштами, через місяць користування я сплатив заборгованість, але банк все-таки нарахував проценти за користування коштами.Зателефонувавши по телефону 729 оператор мені почав розказувати про якусь таблицю з якого числа місяця нараховуються проценти.То по його словах вийшло що клієнт не має 55днів для безпроцентно користування, а що процент за термін користування нараховується на розгляд банку.
ШАРЛАТАНИ
Adelinaice8 24 листопада 2024, 22:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дальницька, 46
Ніколи не була клієнтом банку. Під час оформлення зарплатної картки на підприємстві сказали, що банк відмовив у відкритті рахунку у зв’язку з тим, що мої дані не співпадають з даними, які є в банку. Коли я особисто запитала, на якій підставі банк володіє моїми персональними даними та використовує їх — мені відповіли, що я у 2007 році я відкривала валютний рахунок (під час декретної відпустки) та у 2008 році він був закритий. Не дивлячись на це, по гарячій лінії банку мені відповіли, що я ніколи не була клієнтом банку. Тобто, наразі я буду вимушена звернутись до поліції за фактом відкриття рахунків на моє ім'я скоріше всього працівниками банку. Зарплатний рахунок досі не відкрили. Посилаються на те, що я зобов’язана особисто прибути з оригіналами документів для звірки даних, при тому, що дані у них лише зафіксовані, а копії паспорта банк не має. Прошу вирішити проблему з відкриттям зарплатного рахунку онлайн та надати офіційну інформацію щодо наявних відкритих та закритих рахунках у цьому банку.
usrofmfn 20 листопада 2024, 15:07
Вкратці: відіслали ЗП назад де була комісія 100$, сказали що заблокують рахунки якщо не оновлю паспорт на 25 років у відділенні

Посилка на скрiн з перепискою — https://prnt.sc/gg48W42xUyP5
Скрін того, як це працює в Монобанк, наприклад — https://prnt.sc/Do_ji2J2SHTi
Посилка на закон згідно котрого я міг отримати свою ЗП:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1202−2022-%D0%BF#Text

Новина про цей закон:
https://sud.ua/uk/news/publication/275658-fotografiyu-v-pasporta-knizhechki-mozhno-ne-vkleivat-do-zaversheniya-voennogo-polozheniya

Менеджер:
1. не відповідав мені 4.5 годин

2. не відповів мені стосовно пункту правил щодо блокування рахунків з-за неоновленого фото в паспорту на 25 років

3. не відповів як залишити на нього скаргу

4. закрив чат зі мною і я не можу йому написати

5. без мого підтвердження відправив кошти назад. Я залишився без моєї заробітної плати, можливості оплатити за оренду житла та потрачено приблизно 100$ на комісію. І все з-за того, що менеджер довго не відповідав, а під кінець роботи хотів просто поскоріше «здихатись» від мене ігноруючи питання котре я задав 3 рази

у Укрсіббанк є можливість оновити паспорт онлайн, для цього потрібно просто відіслати скрін з Дії мого загранпаспорту. Але, оскільки я не за кордоном, мені потрібно оновлювати його у них в відділенні. Загранпаспорт у іншому місті

«Банк відстає від інших на років так 20, він не підходить для ФОП, всі банки вже мають можливість оновлювати дані онлайн, крім оцього ось. І це я мовчу про те, що оновлювати по закону я не зобов’язаний» — на що менеджер відповів мені «зате у нас є відділення і можна прийти поспілкуватись з менеджером»
ssss5555 20 листопада 2024, 14:13
Если есть возможность избегайте этого банка.
Обслуживание отвратительное.
Приложение не доработанное и сырое, пользоваться какой-то кошмар.
Чтобы снять деньги в банкомате надо потратить минимум 6−7 минут.
Всё тупит.
Операторы на горячей линии необученные и совершенно не могут помочь, произнося стандартные фразы, что надо идти в отделение спрашивать.
Не гибкий, бестолковый и ненадежный банк.

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.2 47.2
USD 40.75 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.2 47.2
USD 40.75 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрсиббанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.