Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Sayan1983 3 січня 2023, 11:39
Професійне ставлення працівників відділення банку до клієнтів. Швидкість обслуговування, привітність та готовність допомогти у вирішенні питань. Дякую!
Укргазбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 14:28
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Пришел открывать валютный депозит, девушка все быстро подсказала и оформила, открыла депозит 23 числа, за день до завершения депозита отменил автолонгацию и позвонил в отделение, сказали приходить завтра, прийдя в отделение забрал свой депозит в валюте без каких либо проблем, спасибо!
Укргазбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 16:29
Олександре, ми вдячні Вам за позитивний відгук та за обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
007ww 17 грудня 2022, 20:36
При відкритті депозиту у мобільному додатку було вимкнено функцію автолонгації.В день закінчення депозиту виявив, що депозит продовжений ще на 3 місяці без моєї на то згоди.Звісно я не повідомляв банк про намір повернення депозиту, так як на 100% був впевнений, що автолонгація в мене відключена.Також пізніше виявив, що мобільний додаток працює не коректно так як при відміні автопролонгації при наступному заході у додаток функція автолонгації знову підключена.
Укргазбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 17:15
Добрий день, Володимире! Враховуючи отриману від Вас інформацію, що Ви відміняли автолонгацію в день оформлення депозиту в мобільному додатку, нами здійснюється детальна перевірка цього факту. Після отримання результатів даної перевірки, ми Вас проінформуємо додатково.
Natalia2001 15 грудня 2022, 21:25
По закінченню терміну депозиту 13.12 не змогла потрапити у відділеня на Тимошенко 21, Київ (тут я відкривав депозит у відділенні). Відсутність світла, приходила 2 дні, писала в чат так ніхто і не відповів.Сьогодні 14.12 світла знову не було, однак після того як встановила додаток, який не працював побачила що депозит продовжили на 3 міс.хоть при розміщенні вказала, що буду забирати. 15.12 в них знову не було світла.На гарячій лінії порекоменлували звернутися в відділення і написати заяву на розірвання депозиту.Звернувшись в відділення сказали, що ніякої заяви приймать не будуть, щей на хамили.При виході з віддлення ще й почула які придурки та дебіли до них ходять цілий день.Раніше користувалась іншим відділенням були добрі та порядні менеджери.Неадекватний мобільний додаток і відсутність комунікацій з клієнтами це всі враження про цей банк. Не рекомендую нікому ставати їх клієнтом.
Укргазбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 20:52
Добрий день, Наталіє! За результатами здійсненого Банком аналізу встановлено, що 12.09.2022 Вами через мобільний додаток Еко-банк відкрито валютний депозит строком дії з 12.09.2022 по 14.12.2022. Договором передбачено автолонгацію. Вами не було повідомлено Банк про намір повернення депозиту до дня закінчення строку зберігання коштів (до 14.12.2022) за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 або письмово у відділенні Банку, відповідно до пп. 4.5.4.4 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf), тому продовження строку зберігання коштів на наступний строк відбулося автоматично (до 17.03.2023). Можливість дострокового розірвання Договором не передбачено.
LudmilaR 15 грудня 2022, 14:26
Відділення за адресою: Одеса, вул. Корольова академіка, 70
Хотелось бы рассказать о своем впечатлении про отделение Укргазбанка № 70 в г. Одесса. Оказывается те, кто переступает порог этого банка для сотрудников данного отделения не клиенты!) О как! Об этом заявила специалист Монастырская Инна, есть клиенты банка, а есть «другие», так вот эти «другие» должны идти в свои банки и там задавать вопросы)) А как же «потенциальные клиенты», может надо работать с клиентами, а не хамить и посылать? Возможно более вежливо обслуживать и предложить банковский продукт, того гляди и клиентская база увеличится)) Эх…
И да, не вздумайте звонить на горячую линию, специалисты этого отделения предупреждают, что после каких-либо обращений дорога в банк заказана.
Укргазбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 15:01
Добрий день! Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта.
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для детального аналізу нам необхідно Вас ідентифікувати.
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані та дані про послугу, яку Ви хотіли отримати в Банку, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
AnnaKarlash 14 грудня 2022, 16:31
При відкритті депозиту у мобільному додатку було вимкнено функцію автолонгації. Пізніше виявила, що при кожному наступному заході у програму функція автолонгації знову активна. У день закінчення терміну депозиту у відділенні було повідомлено про бажання зняти кошти, записали прізвище, ім'я, по-батькові. Через день виявилось, що депозит пролонгований ще на три місяці без можливості розірвання. Таким чином, банк без моєї згоди користуватиметься моїми коштами. Неадекватний мобільний додаток, відсутність зв’язку через стаціонарний телефон відділення, відсутність комунікації з клієнтом у день закінчення депозиту.
Укргазбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 15:55
Добрий день, Ганно! Банком проаналізовано викладену Вами інформацію.
Щодо відміни автопролонгації за депозитним договором повідомляємо наступне. Вами не було повідомлено Банк про намір повернення депозиту до дня закінчення строку зберігання коштів (до 08.12.2022) за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 або письмово у відділенні Банку, відповідно до пп. 4.5.4.4 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf), тому продовження строку зберігання коштів на наступний строк відбулося автоматично (до 11.03.2023). Водночас інформуємо, що, враховуючи отриману від Вас інформацію, що Ви відміняли автолонгацію в день оформлення депозиту в мобільному додатку, нами здійснюється детальна перевірка цього факту. Після отримання результатів даної перевірки, ми Вас проінформуємо додатково.
Щодо роботи стаціонарних телефонів у відділенні №369 Банку (м. Київ, просп. Голосіївський, 118) — перевіряємо дану інформацію та в найкоротші строки усунемо проблему.
Висловлюємо подяку за звернення.
hiralnost06 14 грудня 2022, 15:45
Хочу подякувати працівниці відділення банку (м. Вишневе, вулиця Європейська, 49) Катерині Вікторівні Куризі за професінейне ставлення до своєї роботи. Звернувшись із запитанням з приводу пролонгації депозиту, під час вимкнення електропостачання у відділенні, я не отримав формальну відповідь, що немає електрики і приходьте в інший час. Катерина Вікторівна передзвонила у інше, працююче в цей час відділення і дистанційно вирішила проблему клієнта.
Дякую.
Укргазбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:56
Добрий день! Щиро вдячні за позитивний відгук!
yurii222 14 грудня 2022, 13:10
Зайшов сьогодні забрати валютний депозит, але грошей не віддали та погрожували викликати охорону щоби битися напевно. На гарячій лінії порадили звернутися до відділення в інший день.
Чи може хтось порадити які засоби захисту потрібно брати з собою, щоб забрати свій депозит без ризику для власного здоров’я?
Укргазбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 17:44
Добрий день, Юрію! Банком проаналізовано Ваше звернення. Для врегулювання Вашого питання по-суті запрошуємо Вас завтра (16.12.2022) для отримання коштів до відділення Банку у м. Конотоп.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 грудня 2022, 11:39
Відгук зарахований (на 15.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
06 грудня залишив негативний відгук, у зв’язку із тим, що за телефоном мені сказали, що у день закінчення депозиту (07.12.22) я його не отримаю.
Але 07.12.22. я все ж таки вирішив піти безпосередньо до відділення. Перед цим мені зателефонував менеджер, яка сказал, що гроші є і мене чекають.
Прийшовши до відділення, я звернувся до свого менеджера — Миколенко Ольги Миколаївни. Вона була дуже доброзичливою та допомгла вирішити мені всі питання, які мене цікавили. Ніяких проблем у отриманні грошових коштів, після строку закінчення депозиту, не було.
Скоріше за все, людина, яка відповідала по телефону до цього — була не компетентною у вирішенні мого питання.
Врпховуючи це, я вирішив продовжити свою співпрацю із банком. Дякую за це Миколенко Ользі Миколаївні
Укргазбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 18:10
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Дмитро Бартиш 10 грудня 2022, 15:29
Шановні працівники банку Укргазбанк мені дуже цікаво згідно чого ви блокуєте рахунки резедентам України, якими ви постановами корегуєтесь, якщо ви просто незаконно все це робите. Самий жахливіший банк. Відношення до клієнтів «0» Надання інформації «0» Допомога клієнтам «0»
Укргазбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:43
Добрий день! Дмитре, з порушеного питання в Банку зареєстровано від Вас звернення за вх. №Б-2384. Наразі, викладена Вами інформація аналізується. За результатами опрацювання Ви будете проінформовані на Вашу електронну адресу.
Проблема вирішена
Reif 7 грудня 2022, 20:15
По закінченню терміну депозиту 05.12 не зміг потрапити у відділеня на Саксаганського 82, Київ (тут я відкривав депозит у відділенні). То повітряна тривога, то відсутність світла, тут питань нема, воєнний час. Сьогодні 07.12 світла знову не було, однак після 15.30 таки увімкнули і я нарешті «застав» відділення зі світлом, однак невеликої суми 1353$ не виявилось у касі, і мене «записали» на наступний тиждень. Окремо зазначу, під час відсутності світла звертався і в «опорне» відділення на вул. Велика Васильківська (вул. Червоноармійська), 66−68, однак там теж, як виявилось, проблеми з готівкою, і запропонували записати аж на 15 грудня, зазначивши, що інкасація проводиться лише раз у тиждень. Ще місяць назад таких проблем (чи нюансів) не було, закривав аналогічний депозит без передзамовлень. Відкривати нові депозити бажання зникло)))
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:08
Доброго дня, Юрію!
Згідно виписки по рахунку, Банком зараховано 05.12.2022 грошові кошти на Ваш рахунок, у зв’язку із закінченням депозитного вкладу. На поточний момент Ви підтвердили заплановану зустріч у відділенні банку для вирішення Вашого питання по суті.
25.11.2022 звернулась у відділення банку в м.Кривому Розі по пр. Миру,8, так як закінчився строк по валютному депозиту. Але валюти в касі банку не було, і мене записали в чергу на отримання валюти, повідомивши, що зателефонують максимум через тиждень та запросять в банк. На даний момент пройшло майже два тижні, з банку мені не телефонували, слухавку у відділенні не підіймають. Куди звертатися далі? На гарячій лінії дали лише номер телефону відділення, і сказали, що нічим іншим не можуть допомогти.
Укргазбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 19:41
Доброго дня, Оксано.
На жаль, на поточний момент, робочий графік відділення коригується наявністю електроенергії. Проте, найближчим часом, це питання вирішиться шляхом встановлення генератора, для забезпечення безперебійного функціонування відділення.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти Вами отримано.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Banker101 6 грудня 2022, 14:27
Вистояв чергу за нумізматичною продукцією. Переді мною 3 співробітники банку та знайомі співробітників отримали монети. Коли дійшла черга з’ясувалося, що продукція тільки для своїх — приходьте завтра.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 19:44
Доброго дня! Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації, просимо надати (можна в особисті повідомлення) Ваш номер телефону.
Антон Бец 5 грудня 2022, 15:33
В додатку при спробі зняти пролонгацію депозиту — помилка. При дзвіднку на гарячу лінію спочатку слухаєшь робота, потім повідомлення, що повітряна тривога і оперторів нема? (як так на 10 місяц вповномасштабнох війни немає чергових оперторів та доступу зі сховищ), як вирушувати термінови питання?
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 19:40
Доброго дня!
Контакт-центр банку працює в умовах воєнного часу в режимі 24/7, але під час оголошення повітряної тривоги в регіоні, може бути тимчасово недоступним. У даному випадку пропонуємо звернутися через TELEGRAM у чат підтримки @ecobank_bot (зі свого фінансового номеру телефону). Повідомлення, які відправлені в чат, будуть опрацьовані в порядку черги. Також, на часті запитання можна отримати відповідь за допомогою віджета, який розміщений на офіційному сайті банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння.
Козак UA 5 грудня 2022, 10:32
Відділення за адресою: Львів, вул. Шевченка Т., 19, прим. 33/37
Сьогодні забирав два валютні депозити в Укргазбанку у місті Львові вулиця Шевченка 19 (номер відділення 440).
Перший депозит — дружині видали п’ять стодоларових купюр з різноманітними печатками та плямами, на моє прохання поміняти на інші купюри, касир відповіла, що такі їй привезли і вона інших немає, правда все ж з великим незадоволенням проміняла одну купюру.

Після дружини прийшла моя черга забирати депозит, після попереднього скандалу у касі уже появились безпроблемні купюри…
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:16
Добрий день, Ігорю!
Банком здійснено детальну перевірку викладених Вами фактів, в тому числі шляхом перегляду записів з камер відеонагляду.
За результатами здійсненого Банком аналізу порушень зі сторони касира не встановлено — Вам було видано купюри, які приймаються банками та небанківськими установами у відповідності до п.32 Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 №1 (Додатком до зазначеного Положення визначені ознаки зношення банкнот іноземної валюти).
Проблема вирішена
Сергей Устен 3 грудня 2022, 17:37
Добрый день. Я сюда скопирую переписку с Приватбанком, так будет проще:
29.11.2022 в 8.05 — 8.10 утра я снимал деньги со своей карты УкрГазбанка в г. Кременчуг в банкомате Приватбанка № CAPL1449, который висит на стене отделения Приватбанка на ул. Первомайская,40. Делал 3 транзакции на 8000, 2000 и снова 8000грн. На 3-й транзакции (8000грн) выключили свет, банкомат отдал карту и прислал смс что сняты деньги, но самих денег (8000грн) не выдал. Я также являюсь клиентом Приват банка. Ответ Приватбанка:
Вітаємо.
Якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь. 01.12.22 в 16.20 я подал заявление в своём УкрГазбанке о спорной операции. 02.12.22 я звоню в УкрГазбанк на горячую линию и спрашиваю о «деталях запиту». Девушка мне отвечает, что никаких деталей нет, заявку подали, просто ждите (до 180дней !!!) Далее Приватбанк просит указать номер карты с которой было произведено списание. Даю им номер своей карты. И вот что мне ответил Приватбанк:
3 декабря 2022 в 15:58 Перепрошуємо.
Наразі заявок за вказаною карткою не надходило.!!!
После этого я снова звоню в УкрГазбанк, пытаюсь добиться что с моей заявкой. На что мне девушка «талдычит» одно и тоже «заявка у роботі, чекайте (до 180 днів)». Так я вот здесь чего-то не пойму, Приватбанк идёт мне навстречу, а УкрГазбанк — владелец карты, получается специально всё тормозит и ставит мне палки в колеса!!! Вы, УкрГазбанк вообще заботитесь о своих клиентах, или наоборот???
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 21:42
Доброго дня, Сергію! Ваше питання вирішено по суті – грошові кошти зараховано на Ваш рахунок.
Проблема вирішена
IrynaMykolaivna 2 грудня 2022, 16:25
Якщо, Вам не шкода своїх нервів, часу та коштів Укргазбанк може бути у нагоді. Які мінуси: — Ви можете відкрити рахунок онлайн, але закриття рахунку в онлайн режимі неможливе; — Шахрайство, мій кредит був оплачений у серпні, комісію за користування сплачено у вересні, через 2 місяці у листопаді з мене знімають власних (не кредитних коштів — 100 грн) і я ще винна банку — 367 грн, на питання чому і за що стягнення. відповідь одна — звертайтесь у відділення, тобто в онлайн режимі по телефону або в чаті консультанти відповідають, що не мають технологічного забезпечення, для того, щоб переконатись, що я не користувалась кредитними коштами і що борг — 467 грн виник «з потолка». Тобто в 21 сторіччі в цьому банку спеціалісти досі не можуть мати доступ до виписки і треба обовязково їхати до відділення, навіть якщо ти за кордоном. Дешевше було заплатити ці 467 грн, чим вертатись до України, чи дзвонити з Німеччини. Враження, що консультантам в цьому банку абсолютно начхати на клієнтів, в процесі дискусії пишуть: «до побачення, якщо є питання спілкуйтесь з чат-ботами», виходять з чату, коли захочуть. Отож, якщо цінуєте свої нерви, кошти та час не звязуйтесь з цим банком. навіть в МФО організаціях уникають явного шахрайства.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:36
Доброго дня, Ірино.
Будучи лояльним до своїх клієнтів та враховуючи підстави введення воєнного стану в країні, Банком з 27.02.2022 запроваджено кредитні канікули для позичальників (оголошення за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/news/13042-kreditn_kankuli_dlya_ukrantcv_ta_vdmna_plati_za_obslugovuvannya_karto). З метою підтримки клієнтів, армії та економіки України Банком прийняте рішення про відновлення нарахування процентів по кредитам з 01.05.2022 (оголошення за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/13137-).
Тож, Баком у лютому 2022 році по Вашому кредитному договору було надано відстрочку до кінця року на сплату 468,48 грн. — нарахованих відсотків за користування кредитними коштами (лютий 2022 рік). Додатково Вам було надіслані СМС та PUSH повідомлення, щодо наближення часу сплати вищезазначеної суми.
Щодо дистанційного закриття рахунків інформуємо, що реалізація такої можливості є однією із пріоритетних задач Банку — слідкуйте за новинами Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Т 2 грудня 2022, 12:46
Купив валютні ОВДП 10.11.2022, сьогодні 02.12.2022 договору так і не бачив, відправили на Київ на підпис, ждіть дзвінка…
Укргазбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 11:33
Доброго дня! Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації, просимо надати (можна в особисті повідомлення) Ваш номер телефону.
Проблема вирішена
panoleg08 1 грудня 2022, 13:55
30.11 намагався відкрити депозит в застосунку. Під час згоди з умовами розміщення депозиту вискакує помилка «Помилка. Щось пішло не так … «. Майже 3 години спілкування з підтримкою нічого не дало, скрін помилки висилав, все пояснював. Сказали передадуть спеціалістам і мені відзвоняться.
На наступний день мені передзвонили і повідомили, що запитів на відкриття депозиту немає. Тобто в службі підтримки до сих пір не змогли зрозуміти, що якщо вискакує помилка при оформленні, то запиту у них на відкриття депозиту звісно немає. кажуть що в мене погане зєднання інтернету, хоча воно чудове і перевірене з декількох місць.
Я не знаю, що за спеціалісти там працюють, що за тригодине пояснення суті проблеми, надання скрінів де саме помилка, вони невзмозі вирішити проблему в їх застосунку, а здатні тільки стрілки на клієнтів переводити. І так, дякую що я не встиг в поточний місяц відкрити валютний депозит.
Укргазбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 11:36
Доброго дня, Олеже!
Банком проаналізовано надану Вами інформацію та встановлено, що з технічних причин відкриття депозиту через мобільний додаток «ЕКО-Банк» 30.11.2022 не відбулося. Наразі, помилку усунуто, система функціонує в штатному режимі.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Атонасов 1 грудня 2022, 9:52
Сегодня хотел приобрести монеты Нац.банка ждал пока откроет сейф кассир 2й-кассы 25 минут, параллельно ожидая как она обслуживает своих знакомых без очереди.В итоге воздушная тревога так монеты и не купил.Так работать нельзя!
Укргазбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 11:55
Доброго дня, Романе!
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Додатково повідомляємо, що для купівлі нумізматичної продукції необхідно надати документ, що посвідчує особу (відповідно до чинного законодавства України). Наразі, Ваше питання вирішено по суті – Вами придбано монети 01.12.2022.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝