×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Найгірший банк з існуючих
Зранку прийшло повідомлення, що необхідно здійснити верифікацію через Дію. Після проходження верифікації потрібно здійснити Відеоконференцію (!!!), оскільки в інакшому випадку ви не можете скористатись онлайнбанкінгом!!!
Написати коментар
Прекрасные сотрудники!
Написати коментар
Чи захочете ви забрати свої гроші?
Написати коментар
Це не банк, а ***банк
Коли я обміняв в додатку свої долари на гривні то кошти просто зникли, транзакція с валютної карти є а грошей на гривневої немає.
Звернувся я в підтримку даного банку і через годин 6 спілкування з різними операторами онлайн, в чаті я залишив заявку про помилку. Чому 6ть запитаєте? А все елементарно коли я розказував проблему в контак центрі (без мату і тд, просто говорив що і як) вони дослуховували говорили одну хвилинку і клали слухавку XD в чаті все плюс мінус теж саме, опишіть проблему, описую, пишуть декілька хвилин і відключаються з чату.
Пройшло вже 3 дня, а сьогодні я дізнавався з 3го разу (памʼятаємо що всі оператори будуть морозитись) від оператора що заявку можуть розглядати до 180 днів.
Висновок для кого цей банк?
Еко банк це банк для людей які люблять біль і страждання. Якщо тобі скучно і не знаєш що роботи просто зроби транзакцію в додатку ЕкоБанк і пригоди на пів року забезпечені.
Коментарі (1)
єОселя…
Спершу розрахували в банку суму на яку ми і розраховували по вибору житла і в кінцевому результаті було урізано не малу суму!
Тому наполегливо раджу не звертатись за фінансовими потребами в цей банк!!!
Не витрачайте всій дорогоцінний час та кошти😒
Коментарі (1)
Шокована умовами реэстрации.
Ні в якому разі не підписуйте багатосторінкові документи до того, як вони будуть сшиті і проштамповані відповідно до правил діловодства.
Для тих, хто відкриває карту Укргазбанку для повсякденних оплат, можу відразу попередити, що статистика в них не працює. Ви не можете в зручному форматі з’ясувати, скільки ви витратили на розваги, їжу, транспорт і т.д. На карточці цифри відбиті у такий спосіб, що я, маючи слабке зниження зору, маю великі складнощі його прочитати. Тому мені особисто, ця карта не зручна у використанні і я повернулася на моно.
При переказі з платижних систем гроші доступні для покладення депозиту через 3 доби. Нажаль, сповіщення про це немає у додатку, що викликало у мене стрес та нервування, зтикнувшись з цим вперше.
Коментарі (3)
Неможливість відкриття депозиту в додатку
Написати коментар
А меня предупреждали что банк дно
Но, масса негативных отзывов на сам банк и на его мобильное приложение немного смущала. Тем не менее решился все ж открыть депозит.
Спустя срока депозита, банк настойчиво не хочет переоформить мой депозит. Это просто нонсенс. Все в банке сделано для того чтобы клиент страдал.
Через мобильное приложение не открывается. Нужно куча ненужных шагов сделать. Сделать электронную подпись которую невозможно сделать изза того что у банка проблемы с сервером.
Интернет банкинг тоже невозможно открыть.
Обращаешь за помощью на горячую линию. С тобой общаются как простите с быдлом. Я сам работал в поддержке и всегда отношусь к операторам с пониманием и стараюсь быть максимально вежливым. Но в Укргазбанке оператор Яна Черный считает что может позволять себе общаться с клиентами как говном.
Мне никак не помогли. И видимо так же охотно будут возвращать деньги.
Ни в коем случае не несите деньги в этот банк!
Коментарі (1)
Не працює послуга регулярний переказ
Хочу поділитися негативним досвідом користування послугами Укргазбанку.
Оформила «регулярний переказ» з моєї зарплатної картки в банку на картку Приватбанку для мами, хотіла додавати їй щомісяця до пенсії. З другого місяця гроші перестали переводитися. Тобто, в Додатку бачу: «Наступний переказ 7 вересня 7». 7 вересня нічого не відбувається, проте з’являється новий надпис: «Наступний переказ 7 жовтня».
Чи намагалася я вирішити це питання з банком? Так, у відділенні на Старонаводницькій сказали видалити заявку і створити нову. Створила два перекази на місяць — жоден не приходить!
Шановний Укргазбанк, не пропонуйте сервіс, якого ви не маєте. Не вводьте в оману.
Написати коментар
Негативний досвід програма «Є-Оселя»
Написати коментар
Банк з кам`яної доби
Тобто, в той час, коли інші банки аналогічну проблему вирішують за 5−7 хвилин у режимі он-лайн, людині пропонується зриватися з робочого місця, їхати невідомо куди, витрачати час (який роботодавець не оплатить) і вирішувати питання на рівні 2003 року. Браво!
Саме такий сервіс ми хотіли у діджитал еру. А як же «держава у смартфоні»?
Написати коментар
Прекрасные сотрудники
Написати коментар
Не повертають гроші, які не видав банкомат
Написати коментар
УКРГАЗБАНК в МИКОЛАЄВІ
Роботою банку я цілком задоволений. Його працівники (менеджери: Акі-мова Наталія, Остренкова Олена; касири: Макарова Таісія, Ткачук Наталія та інші)на — чуйні та доброзичливі люди. У разі виникнення будь-яких проблем завжди знайдуть і запропонують найоптимальніші рішення для їх усунення. Те ж саме можу сказати і про керівництво банку. Мені доводилось спілкувати два рази з Явоненко Олександром Олександровичем і двічі з Янчишиною Оленою Петрівною. Зустрічі з ними справили на мене незабутні найкращі враження. Та це мабуть і не дивно, бо ж по робітникам можна складати враження про керів-ництво, а від керівництва залежить, які люди будуть працювати в банку і яка психологічна атмосфера пануватиме в ньому.
Я -- людина не багатослівна, тому скажу коротко: УКРГАЗБАНК має широ-кий перелік послуг (як для юридичних, так і для фізичних осіб), роботою банку я задоволений на всі 100%. А тому, всім своїм знайомим і друзям я рекомен-дую цей банк для вирішення фінансових питань. І повірте мені, незважаючи на незручне розташування банку (на відстані від маршрутів громадського транс-порту) та відносно малу розгалуженість мережі відділень і банкоматів, ніхто з них, зробивши такий вибір, не шкодує.
З метою усунення існуючих негараздів пропоную розглянути питання мож- ливості розгалуження мережі відділень і банкоматів банку в м. Миколаєві, при-діляючи найбільшу увагу місцям найжвавішого руху мешканців міста та міс-цям, розташованим неподалік від зупинок міського громадського транспорту.
Володимир ФЕДЕНЮК
Коментарі (1)
Рада бути клієнтом
Написати коментар
Заблоковано акаунт
Коментарі (1)
Я ще такого обслуговування не зустрічала, ніхто нічого не знає
Коментарі (3)
Банг створює додаткові борги кліентам які пишуть відгуки
Інформацію про овердрафт надіслали 11 липня. 11−12 липня я розмовляв з центром врегулювання для погашення боргу. 13 липня було списання з моєї грн карти для погашення боргу. Я думав що усе вже позаду.
7 серпня прийшло повідомлення про якійсь ще борг.
Чому цей борг виник у центрі підтримки кліентів відомвились надати інформацю, хода до цього інформацію про овердрафт надавали.
Я так розумію що банк спеціально створює борги для клінетів які залишають погані відгути про банк. Тому-що це виглядає так.
Про борг десь дізнатись неможливо окрім кол центру чи бота. У застосунку немає інформації про борг. Та інформування приходить з ультиматумом погашення на наступний день. Як і куди гасити не зрозуміло, тому-що по картах ця інформація не відображається. А закрити борг у валюті не можливо тому-то купити валюту онлайн неможливо.
Так банк ще знущається з кліентів.
Написати коментар
Отвратительно
Написати коментар
Баганное приложением
Войти в него это задача со звёздочкой, в прошлый раз сутки понадобились, а позапрошлый ТРИ недели.
Например, в прошлый раз когда оно вылетело — «слетела отмена автопролонгации», не получилось проверить статус оканчивающего депозита и депозит автопролонгировался. Банк сообщил, что проблемы не видит.
Подозреваю опять накосячили и буду иметь негатив к этому прекрасному банку.
Часто бывает, что апликуха не авторизуется какое-то время, потом входит. Беда и на Андроиде и на айосе.
Написати коментар