×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.900 | 42.350 |
EUR | 43.500 | 44.250 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
найгірший з усіх банків, з якими мені доводилось працювати
Коментарі (2)
ДИВО-БАНЧОК
Черги на було. Зайшов до відділення між 15 та 16 годинами.
На моє прохання розміняти 100 грн., касир, молоденька дівчина, «крізь зуби» відповіла: «… нам заборонено гроші розмінювати ...» ?!
Операційний день!
Банк України!
Відмовляють у розміні української валюти на території України в українському банку!!!
Вибачте, але на цьому мою нормативну лексіку вичерпано!
Шановні добродії, стережиться цієї «банківської» установи!!!
Це не Банк, а… яка-сь :(
Мова про нове відділення по вулиці «Головна»
Коментарі (3)
Подяка
Написати коментар
Этот банк исчерпал моё доверие !
Коментарі (1)
Пародія на банк
Коментарі (1)
Мошенники
Коментарі (8)
Неудобное мобильное приложение для ФОП
Сегодня пришло оповещение, что закончился срок действия пароля. Без дальнейших разъяснений.
Когда я позвонила на горячую линию, указанную на сайте, мне сказали, что это не для ФОПов. Для таких как я есть другой номер. Не рабочий.
Попыталась войти в приложение, но не тут то было. За пол года пользования мобильным приложением для ФОПов, вторичная аутентификация с помощью смс для входа реально начала сводить с ума.
СМС может прийти сразу, может через 7-10 минут, а может вообще не прийти. Все это время приходится втыкать перед экраном компьютера и ждать, ждать, ждать…
Альтернативы, как например, звонок, банк не предлагает.
Отключить это чудо нельзя. Такой функции в настройках нет. Собственно как и самих настроек. Короче, аллегорично, мне на дверь в квартиру для моей безопасности поставили такой хороший замок, что даже мне теперь туда трудно попасть.
Приложение оказалось платным помесячно 200 грн, насколько я смогла разобраться в выписках, помимо платы за обслуживание расчетного счета ФОП.
Технической поддержки в приложении не нашла. Никаких уведомлений по поводу смены пароля и собственно где это сделать там тоже не оказалось.
Придется тащиться в отделение за разъяснениями. Приложение и коммуникация — жесть.
Коментарі (1)
банк без уважения к своим клиентам.
Коментарі (1)
Посоветуйте как быть в моей ситуации.
Что делать, помогите ‼️
Коментарі (2)
Неадекватний персонал і шахрайство.
Укргазбанк, — це неадекватний персонал, і маніпулятивні, шахрайські схеми обману людей, користуйтесь його послугами якщо вам подобається такий підхід.
Коментарі (1)
Не получил денег из-за блокировки карт
Ситуация такая- ночью регестрируясь на одном из сайтов мне заблокировали карту мотивируя мол тем что сайт мошенников… Да!!!??? Но как же так.? Ранее регестрируясь на нем было всё хорошо и без проблем мошенничества! Никто таких запретов не давал! Так вот теперь укргазбанк решает кому где регистрироваться и платить ???! А сотрудник который взял ночью трубку нехотя обьясняя не вежливо можно даже сказать послала.В ответ на то что я сказал что дело с ихнем банком больше не хочу иметь в ответ услышал ( ну и не надо). Да уж с такими темпами далеко пойдёте))). Так причина того что написал я потерял хорошую сумму денег из-за того что карты были блокированны… я в шоке.…
Коментарі (1)
Доволен отделением
Коментарі (1)
Как я получал платёжную карту
Коментарі (2)
Сотрудники Укргазбанка помогают мошенникам воровать деньги с карточек Клиентов
Я не зовсім зрозуміла, що вони хочуть від мене, оскільки ніколи у житті з цим не стикалась. Однак, на той момент, у мене й не виникло сумніву про те, що це можуть дзвонити шахраї, оскільки:
1. Вони відразу представились Службою безпеки саме ПАТ АБ Укргазбанку;
2. Вони не запитували жодних моїх особистих даних, або даних моєї картки;
3. Вони запевнили мене у тому, що вони вчинять дії, які призведуть до блокування моєї банківської картки з метою уникнути спробам зняти з неї грошові кошти.
З першого разу я не змогла продиктувати їм чотири цифри, які вони надіслали мені, тому через декілька хвилин вони знову надіслали мені якісь чотири цифри, які я повідомила їм, більше жодної інформації я їм не надавала та вони нічого і не запитували.
7 травня 2020 року я була у відділенні ПАТ Укргазбанку в м. Болград, яке розташоване в м. Болград Одеської області та розповіла про те, що трапилось співробітнику банку.
Економіст відділення банку Муравйова Діна Євгенівна перевірила мій рахунок та запевнила мене у тому, що все нормально, грошові кошти знаходяться на банківській картці, після чого вона ще раз заблокувала мої рахунки. Окрім того, я показала їй номер телефону з якого мені телефонували та вона відразу повідомила мене про те, що номер телефону 380445904999 є номером телефону Укргазбанку. Більш того, на моє прохання, вона набрала цей номер телефону зі свого стаціонарного телефону і після з’єднання мі разом впевнились у тому, що цей номер телефону дійсно належить ПАТ АБ Укргазбанку.
15 травня 2020 року я отримала смс-повідомлення на свій номер телефону 0937041376, про зарахування на мій рахунок авансу у розмірі 2300 грн., при цьому я відразу звернула увагу на те, що баланс грошових коштів був набагато меншим, ніж попередній від 24.04.2020 року, хоча я не знімала грошей зі своєї картки.
19 травня 2020 року я знову відвідала відділення ПАТ АБ Укргазбанку і тоді виявилось, що з мого рахунку знято грошові кошти у розмірі 71789,00 (сімдесят одна тисяча сімсот вісімдесят дев’ять) гривень.
У відділенні банку співробітники заповнили необхідні документи та запевнили мене у тому, що вся інформація і необхідні документи вони передадуть до головного офісу банку з метою проведення незалежного розслідування факту списання грошових коштів з моєї банківської картки.
Після того, у цей же день я побувала у відділенні поліції та написала заяву, а працівники відділення Укргазбанку склали необхідні для розслідування документи.
26 червня 2020 року у Відділенні ПАТ АБ Укргазбанку в м. Болград, керівником відділення мені була надана відповідь за результатами проведеного незалежного розслідування, згідно якої мені було відмовлено у поверненні грошових коштів.
При цьому згідно наданої відповіді від 26.06.2020 року банк поклав усю відповідальність на мене, звинувативши у передачі паролів, реєстрації у платіжній системі та інше.
Однак банком чомусь не досліджувались обставини телефонування мені саме з телефону Укргазбанку, банк взагалі не звернув уваги на те, що людина, яка мені телефонувала представилась співробітником Служби безпеки саме ПАТ АБ Украгазбанку, в мене ніхто не запитував особистих даних, або даних моєї банківської картки.
А отже виникає багато питань: Звідки у третіх осіб з’явилась інформація про мене, як клієнта банку, що, між іншим, становить банківську таємницю? Звідки у третіх осіб з’явились дані моє банківської картки? Чому не перевірялась інформація стосовно руху грошових коштів по моєму рахунку, з чого видно, що гроші я знімала з картки лише у касі відділення Укргазбанку у м. Болград? Я ніколи нічого не купували в мережі Інтернет та не розраховувалась за допомогою своєї банківської картки, а викрадені грошові кошти були витрачені на оплату мобільних телефонів у магазині Ельдорадо у м. Києві, багато з яких, є досить коштовними.
Я мешкаю у с. Виноградівка, Болградського району, Одеської області та 5 травня 2020 року у Києві не була і не могла бути, оскільки у зв’язку з карантином жодний міжміський, або міжобласний транспорт не працював.
Усе вищевказане, говорить про те, що безпідставне зняття грошових коштів відбулось не без участі співробітників Украгазбанку у яких є доступ до особистих даних клієнтів банку, є інформація про рух грошових коштів та залишках на рахунках, бо усі ці дані якимось чином потрапили до третіх осіб! А без цих даних неможливе списання грошових коштів з карток клієнтів банку, реєстрації їх у мобільному додатку і з чим, наприклад, абсолютно погодився Начальник відділення № 208/15 Укргазбанку Буюклі П.В. під час спілкування 26 червня 2020 року.
Однак очолювана Вами банківська установа, до того ж належна Державі, в особі відповідних працівників, тої ж Служби безпеки, не звертає жодної уваги на це — що відбувається просте обкрадання клієнтів банку, які свого часу довірили свої грошові кошти Укргазбанку.
Відповідно до статті 1073 Цивільного кодексу України у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» на час встановлення ініціатора та правомірності переказу, але не більше ніж впродовж дев'яносто календарних днів, емітент має право не повертати на рахунок неналежного платника суму попередньо списаного неналежного переказу. У разі ініціації неналежного переказу з рахунка неналежного платника, з вини ініціатора переказу, що не є платником, емітент зобов'язаний переказати на рахунок неналежного платника відповідну суму грошей за рахунок власних коштів, а також сплатити неналежному платнику пеню в розмірі 0,1 відсотка суми неналежного переказу за кожний день, починаючи від дня неналежного переказу до дня повернення відповідної суми на рахунок, якщо більший розмір пені не обумовлений договором між ними.
Відповідно до пунктів 7, 8 розділу VI Положення про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використання, затвердженого постановою правління Національного банку України від 05 листопада 2014 року N 705, емітент або визначена ним юридична особа під час отримання повідомлення та/або заяви про втрату електронного платіжного засобу та/або платіжні операції, які не виконувалися користувачем, зобов'язаний ідентифікувати користувача і зафіксувати обставини, дату, годину та хвилини його звернення на умовах і в порядку, установлених договором. Емітент після надходження повідомлення та/або заяви про втрату електронного платіжного засобу та/або платіжні операції, які не виконувалися користувачем, зобов'язаний негайно зупинити здійснення операцій з використанням цього електронного платіжного засобу. Емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він був перед виконанням цієї операції. Емітент у разі повідомлення користувачем про незавершену операцію з унесення коштів через платіжні пристрої банку-емітента на рахунки, відкриті в банку-емітенті, після подання користувачем емітенту відповідного документа, що підтверджує здійснення цієї операції, негайно зараховує зазначену в цьому документі суму коштів на відповідний рахунок.
За змістом пункту 9 розділу VI постанови правління Національного банку України від 05 листопада 2014 року N 705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів» користувач не несе відповідальності за здійснення платіжних операцій, якщо платіжний засіб було використано без фізичного пред'явлення користувачем електронної ідентифікації самого електронного засобу і його користувач, окрім випадків, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції.
Банком прийнято до уваги інформацію, яка викладена у Вашому зверненні та проводиться перевірка фактів. Інформація потребує додаткового вивчення. За результатами перевірки Ви будете повідомлені додатково.
Коментарі (2)
Про обслуговування клієнтів відділеннями банку АБ «УКРГАЗБАНК»
Працівники Новокаховського відділення АБ «УКРГАЗБАНК», при розмові зі мною поводили себе тактовно, ввічливо, намагалися допомогти у вирішинні нескладних питань, тому будь-яких претензій до їхньої поведінки, манери спілкування чи обслуговування я не маю. Також після скарги мені особисто зателефонував керівник вище зазначеного відділення та в телефонному режимі ми вирішили всі питання, що стосувались моєї скарги. Розмовою з керівником я задоволена повністю, він виявився дуже ввічливим, толерантним чоловіком та приємним співрозмовником. В ході майже всієї розмови, він постійно вибачався за ситуацію, що склалася та дуже переймався за своїх підлеглих.
Написати коментар
Самий поганий банк - перевірте рух по своїх кредитних рахунках, особливо якщо ви ними не користуєтеся
Написати коментар
Осторожно, мошенники!
она хотела купить товар на олх, за 3500грн.
Мошенница согласилась выслать товар наложенным платежом, но с предоплатой в 500грн. Знакомая общалась с мошенницей на протяжении 30 минут, та была вежливой, ответила на все вопросы по товару. На заднем фоне был слышен плач младенца. В общем, поверила, что это реальный продавец и скинула деньги на карту Альфа банка, с привата 5355 0762 2031 8430.
После чего мошенница выключила телефон и по сей день на связь не вышла. Сумма не большая, но все же обидно. Заявление будет писать, принципиально, я настоял.
Так же вот номер мошенницы, но он уже который день выключен. 0956019109
Коментарі (3)
О блокировании карт
Сегодня у меня украли кошелек, в котором были 2-е укргазбанковские карточки. Через 5-10 мин дозвонилась на горячую линию, (прослушав массу ненужной мне информации автоответчика) чтобы оперативно заблокировать карточки, но моих личных данных без паспорта, инд. кода и слова-пароля оказалось недостаточно, а за это время воры трижды(!!!) запрашивали в банкомате состояние счета.Мне пришлось бежать сломя голову домой (магазин, где совершили кражу, находится недалеко от дома), где был паспорт. Значит, нужно снимать всю наличность и отказаться от оплаты карточкой, чтобы не нужно было звонить в экстренной ситуации(а на горячую линию звонят только в экстренных ситуациях, а не для того, чтобы слушать ненужную предварительную информацию) и в расстроенном состоянии пытаться что-то вспомнить, кроме собственного ФИО и адреса прописки. У меня никогда не было претензий к Укргазбанку, более того, я как то писала отзыв о прекрасном персонале филиала, находящегося в г. Харькове по ул. Героев Труда. И сейчас подтверждаю, что коллектив там отменный. Но эта проволочка с блокированием меня просто возмущает: только владелец карты заинтересован в быстром блокировании, чтобы уберечь свои деньги. Доработайте этот вопрос для своих клиентов.
Коментарі (1)
Дуля с маком от Укргазбанка
Коментарі (1)
Банк обманывает клиентов
Написати коментар