Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Grim17 4 листопада 2020, 8:26
Я багато років являюсь клієнтом даного банку, але останнім часом дуже неприємно здивований тим, що Укргазбанк наполегливо ігнорує потреби своїх клієнтів, в частині користування функціоналом ID-banking для верифікації в державних системах, таких як «ДІЯ», «Кабінет водія», тощо. Здавалось би державний банк першим повинен був долучитись до цієї ініціативи, проте цього досі не сталося, нажаль. Спочатку я зачекав деякий час, сподіваючись що Укргазбанк згодом доєднається до даного функціоналу, але не розумію скільки ще можна чекати. Мені було б дуже неприємно для цієї можливості оформлювати картку іншого банку, але напевно прийдеться. Це дуже, дуже шкодить репутації.
В Зв'язку з цим прошу Укргазбанк приєднається до ID-banking.
Укргазбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 18:19
Добрий день! Банком наразі здійснюються усі необхідні заходи для можливості реалізації Вашої пропозиції. Висловлюємо Вам подяку за небайдужість до питань, що виникають.
Viverte 3 листопада 2020, 19:01
В даному банку обслуговуються рахунки аферистів, шахраїв. А сам банк не приймає ніяких кроків для запобігання цьому. Коли в мене обманом вивели гроші на картку цього банку. Банк відмовився прийняти скаргу для передачі у відділ безпеки. Що призвело до обману багатьох інших бідних громадян.Так що якщо ви хочете зберегти свої гроші і час не звязуйтесь ніколи з Укргазбанк.
Укргазбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 16:53
Добрий день! Звернення (скаргу) Ви можете залишити на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Додатково слід зазначити, що, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема вирішена
GorAV 31 жовтня 2020, 15:04
Завел с привата 10 тыс. на гривневую карту. В мобильном приложении — выполнил обмен. По итогу получил сообщение — что-то пошло не так. Действительно, с гривневой списало, на доларовую не поступило. Дважды звонил на гарячую линию — да видим, действительно есть списание, но нет зачисления. Первый раз — ждите, второй — идите в отделение писать заявление. Вы серезно!? Внутрибанковская операция и необходимо мне отпрашиватся с работы, писать очевидное, чтобы вернуть в свое распоряжение свои же средства? Отличное приложение и система, что допускает разбаланс. По итогу с десятком гривень на одной карточке и с парой доларов на иной на выходные, а может и больше
Проблема вирішена
Oleg Chesnok 31 жовтня 2020, 10:10
Так склалося, що організація де я тимчасово працював оформила мені зарплатну картку через цей чудо-банк (по інакшому я сказати не можу. Карту необхідно було отримати у Голопристанському відділені Укргазбанку (Херсонська область). Я зі своїми колегами (3 чоловіки), які також повинні були отримати зарплатну картку прибув у вищезазначене відділення банку 30.10.2020 після 14 години. Зайшовши у відділення я відразу помітив відсутність клієнтів — від слова взагалі, незважаючи на те, що відділення розташоване у хорошому місці, поряд з центральним ринком. Я спочатку здивувався, а пізніше зрозумів чому. Клієнт-менеджер попросила у нас паспорти для оформлення заяви — договору. Підписавши заяву-договір, разом із зарплатною карткою отримав іще одну картку (навіщо вона мені незрозуміло, проте мабуть таким чином відділення виконує план з продажу банківських карток). На моє питання чи будуть додаткові комісії за зняття готівки, чи обслуговування картки, клієнт-менеджер відповіла що ні. Інший менеджер взагалі коли ми зайшли вийшов покурити на вулицю. Дійсно, навіщо стояти поряд і пропонувати банківські продукти, якщо можна трохи відпочити на вулиці. На мое запитання щодо пін-коду при отриманні другої картки, клієнт менеджер порадила надіслати запит до банку через смс на телефоні, а у відповідь повинна прийти смс з пін-кодом. Я відразу ж це зробив, проте відповіді до цих пір не отримав. У відділенні начеб-то і не хамили, проте на мій погляд з нетерпінням очікували коли ми нарешті покинемо приміщення, а то самі розумієте — п'ятниця, післяобідня пора, співробітники вже подумками вдома, а не на роботі. Приїхавши додому я отримав смс, який сповістив, що кошти зараховано на карту. За пару годин я у банкоматі іншого банку зняв готівку трьома операціями. Зранку 31.10.2020 пролунав перший дзвіночок — прийшла смс, яка сповістила, що у рамках пакету Старт Драйв ЗКП, за обслуговування зарплатного рахунку з мене списана комісія розмірі 7 грн(!!!). Сказати що я здивувався — нічого не сказати. Вперже у житті з мене було списано комісію по зарплатній картці. При цьому клієнт-менеджер банку видаючи зарплатну картку завіряла мене, що жодних комісій при знятті коштів з карткового рахунку, а також поповненні не буде застосовуватись. Для з'ясування ситуації я подзвонив на телефон служби підтримки. Після довгого очікування мене з'єднали з оператором Тетяною. Я розповів про ситуацію і Тетяна мені повідомила, що дійсно, якщо за місяць клієнт знімав готівку більше ніж два рази, то автоматично нараховується комісія у 7 грн. Я поскаржився на відсутність компетенції клієнт-менеджера Голопристанського відділення Укргазбанку, на що оператор мені відповіла, що вони не відповідають за дії співробітників банку. Занавіс. Круг замкнувся. У відділені банку сидять некомпетентні співробітники, а у службі підтримки некомпетентні оператори. Іншим моїм питання було чи буде з мене стягнута комісія коли я у понеділок 03.11.2020 прийду закривати картковий рахунок, тому що таке відношення та тарифи мене геть не влаштовує. Відповіла що ні, проте я до кінця не вевнений що вона відповіла правильно.Шановне керівництво Укргазбанку, скажіть будь-ласка клієнти вам потрібні чи ні? Якщо ні — то навіщо ви працюєте на ринку. Якщо так, то чому ви застряли у доісторичному періоді у порівнянні з іншими банками? Чому у вас некомпетентні менеджери на відділеннях, які не те що не пропонують додаткові послуги банку, а вводять в оману клієнтів. Чому оператори не знімають напругу під час дзвінка обуреного клієнта? Вона могла би хоча-б відповісти, що інформація про виявлені недоліки буде доведена до керівництва і в подальшому таких казусів не буде. Проте вона відмахнулася як від набридлої осінньої мухи відповівши, що щодо обслуговування клієнтів це не до неї. Чому ви вводите тариф за обслуговування картки при знятті готівки більше ніж 2 рази за місяць? Невже ви не розумієте, що цим ви спонукаете власників цих чудо зарплатних карток знімати усю готівку з картки відразу? Розумні банки навпаки мотивують клієнта залишити кошти на картці нараховуючи при цьому 5-7% річних на залишок коштів. Банк геть не виправдав моїх сподівать. Дуже обурений. Я вже навіть не пишу про мобльний додаток банку — щоб зайти у нього потрібно витратити декілька діб (я правильно вказав, саме діб, а не годин), а тому там і відповідний функціонал.
Укргазбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 9:58
Добрий день, Олегу Васильовичу! Висловлюємо Вам подяку за звернення – надану Вами інформацію доведено до керівництва Херсонської дирекції та прийнято до відома.
Щодо тарифів, на умовах яких здійснюється обслуговування Вашого рахунку, зазначаємо, що згідно тарифу (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) за розрахунково-касове обслуговування рахунку передбачено щомісячну комісію 7 грн. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена комісія не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше 1 000 грн. та більше 2 операцій.
Щодо проведеної консультації працівником контакт-центру, зазначаємо, що банк може провести аналіз телефонної розмови між Вами та працівником контакт-центру банку, для цього просимо зазначити номер телефона, з якого Ви телефонували, дату та орієнтовний час дзвінка.
Додатково зазначаємо, що у разі необхідності, Ви можете залишити звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
lunarking 31 жовтня 2020, 9:03
Я вже 6 років як клієнт укргазбанку… намагаюсь згенерувати новий пін-код на карту, все роблю вірно: відправляю на вказаний номер відповідні літери та цифри, а відповіді так не отримую. Цікаво, в якому столітті прийде смс з новий пін-кодом, в 22 чи 23 столітті? Але найцікавішим є, власне, користування особистим кабінетом в офіційному додатку… коли блокується особистий кабінет, то потрібно, аби його розблокувати, йти у відділення та писати заяву на розблокування. Я перепрошую, але ви в укргазбанку там з кам’яного століття, чи що? Процедуру розблокування особистого акаунта, щоб користуватись мобільним додатком, можна проводити за телефоном, назвавши всі свої дані тощо, як це робиться, наприклад, в Приватбанкові. Це зовсім не зручно постійно бігати у відділення чи за новим пін-кодом, бо він не приходить на телефон після усіх маніпуляцій, чи за тим, щоб користуватись особистим кабінетом, оскільки система банку вважає, що якщо з першої спроби не вийшло зайти у мобільний додаток — треба одразу блокувати.
Укргазбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 17:10
Добрий день! Для врегулювання Вашого питання (отримання пін-коду, розблокування акаунту мобільного додатку) Вам необхідно звернутися до найближчого віддідення АБ «УКРГАЗБАНК». Слід зазначити, що є випадки, коли можна розблокувати акаунт по дзвінку в контакт-центр, але у Вашому випадку акаунт заблоковано по причині тричі невірно введеного пін-коду – в такому випадку розблокувати акаунт можливо виключно у відділенні банку. Такі заходи здійснюються банком заради безпеки Ваших коштів.
Wizard123 30 жовтня 2020, 14:03
Около года назад, в приложении появилась функция оплаты коммунальных услуг. Каково же было моё удивление, когда там начал отображаться левый адрес с суммами долга за коммунальные услуги. Обращался раза 3 к операторам — каждый раз одна и та же отмазка «Ваше обращение зафиксировано, ждите» При этом удалить этот адрес я не могу. Это что получается, к моему банковскому счёту привязан какой то левый адрес? Как такое может быть? А если этот человек кредит возьмёт? Или какой нибудь законопроект о заморозке счетов тех кто не платит коммуналку? Благо организация рассматривает вариант смены обслуживающего банка, ибо это какой то цирк.
Укргазбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 17:12
Добрий день! Наданої Вами інформації недостатньо для аналізу ситуації. Просимо Вас зазначити Ваше ПІБ або ж залишити звернення через форму зворотного зв`язку на сайті АБ «УКРГАЗБАНК» за посиланням: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Проблема вирішена
380992657130 29 жовтня 2020, 18:37
Доброго дня, минулого року в Укргазбанку я знимала з європейської картки гроші, ввела суму 8 тисяч гривень а видало 5 тис на руки, на чеку 8 тис,і так само з картки 8 тис зняло, куди ділися гроші,і як доказати мені що видало 5 тис.я зразу звернулася до працівників цього банку, нам сказали звертатися в банк звідки і карточка, звернулися ми до банку Словакії,і там дали відповідь, що дійсно зняло з картки 8 тис,і більше не можуть нічим нам допомогти,і що звернутися туди звідки знимали гроші… скажіть мені як мені тепер звертатися туди,і доказати, що гроші повністю банкомат не видав, а суму з картки ту яку вводила стягло
Укргазбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 14:39
Добрий день! У ситуації, яку Ви описуєте, АБ «УКРГАЗБАНК» виступає банком-еквайєром, а банк Словакії виступає банком-емітентом. Згідно правил міжнародних платіжних систем, у разі необхідності оскарження здійснених операцій, необхідно звертатися до банку-емітенту. Враховуючи це, АБ «УКРГАЗБАНК» не може допомогти Вам у вирішенні Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AZRAEL12 27 жовтня 2020, 22:02
Люди будьте внимательны, проверяйте данные карт которые присылают вам псевдо продавцы.
5354 6630 0339 6831 Ткачев Александр
Этот гад меня кинул, в олх висело объявление по поводу покупки телефона, кинул он меня на 200 гривен, мол предоплата за доставку, будьте внимательны
Viktoriya Luka 23 жовтня 2020, 16:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Б. Хмельницького, 5
Сиджу в черзі з номерком вже годину, хоча мені треба просто отримати нову картку, бо в старі термін закінчився. Спочатку прийшла смс без вказання адреси і я поїхала у відділення де раніше отримувала попередню. Там на місці дізналась що моя картка в іншому відділені ))), весело. От тепер просто сиджу тут вже годину, хоча розумію що зі мною роботи 5-7 хвилин. Всі хто зайшов після мене вже вийшли )), а ну ще було пару людей без номерків, по блату видно. І так в цьому відділені завжди якийсь «геморой». Шкодую що мій зарплатний проект від роботодавця саме в цьому банку!!! Бажаю вам виправитись!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 18:33
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук, адже інформація, надана клієнтами банку, допомагає нам вживати заходів для поліпшення якості обслуговування. Звертаємося до Вас із проханням повідомити Ваше ПІБ, дату візиту, номер чеку, отриманий Вами в терміналі електронної черги, — це дозволить нам здійснити аналіз описаної Вами ситуації.
MarinaM97 22 жовтня 2020, 20:43
Карточку аж готовили 10 дней, пришлось тащиться 2 раза на другой конец города, так еще и пытались впарить кредитную. А саму зарплатную выписали на чужое имя, сделали ошибки в фамилии. На замечание оператор ответила, что в этом нет ничего страшного и мол, это клиент обязан проверять сотрудника банка. С большим трудом девушка соизволила выпустить неименную зарплатную карту с лимитом на снятие 30 тыс/месяц (wtf??). Кстати, карту почему-то не видно в приложении. Как дойдут руки, обязательно сменю банк и больше не буду связываться с укргазбанком никогда.
Борис Будяк 22 жовтня 2020, 17:37
Если уж делаете приложение для айфона, то либо сделайте его нормальным, либо зачем его делать вообще.И это не мое субъективное мнение-это мнение пользователей Апстори-рейтинг приложения там ниже плинтуса.Что касается моего опыта, то я сегодня час воевал с приложением, пытаясь купить доллары на две копейки дешевле, чем через кассу и все ровно пришлось покупать через кассу:)-оно то висло, то не давало войти, то не проводило операцию, а в конце, после его перескачивания, вообще показало, что денег на картах у меня нет вообще:)
Укргазбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 17:52
Добрий день!
ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК» розглянуто Ваше звернення, отримане Банком щодо некоректної роботи мобільного додатку «Еко-Банк» та повідомляється наступне.
Банком проведена перевірка за вказаним фактом у Вашому зверненні. Проведена низка заходів по усуненню технічної помилки. Зареєстровано інцидент.
Банк приносить Вам свої вибачення за спричинені незручності.
vaspap 21 жовтня 2020, 12:23
Сегодня 21.10.20 около 10 часов утра хотел получить перевод по Western Union, но мне сказали, что переводы выдают только клиентам банка и предложили оформить карточку, которая мне совсем не нужна.
С уважением, Александр Владимирович Василищук, пенсионер, ветеран труда.
123456anya 19 жовтня 2020, 19:59
В салоне Шкода по адресу Проспект Перемоги 67 работает касир Скомаровскпя Марина, портит сервіс! Хамка, нервная, неадекватный человек место которой на рынке! Покупали авто, платили через кассу, нервная и очень Хамила! Решите вопрос чтобы вам не портила репутацию!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алёна Архипова 11 жовтня 2020, 10:12
Под видом магазина вещей в Инстаграм с 2019 года просят предоплату на карту 5354663003861925. После оплаты не выходят на связь и товара, соответственно, тоже нет. Все скрины диалога и транзакции могу предоставить. Прошу принять меры!
Укргазбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 12:51
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aandreyy 6 жовтня 2020, 16:10
На olx уже 7 лет «продает» растения, требует предоплату на карту 5355076228599973
Укргазбанк — Гончаренко Наталія Сергіївна. Карта просрочена. Берегите себя и свои деньги
Здраствуйте.
Стоило бы руководству банка обратить внимание на отделение укргазбанка в пгт Чабаны Киево Святошинского района и улучшить качество обслуживания.
Зачастую работает только одна касса. Неимовеное количество перерывов, около 6-7 раз на день. Как следствие работы одной кассы и такого количества перерывов в очереди приходится ждать до часа. А самый пик ситуации, что за 5-10 минут до перерыва внаглую говорят, что касса закрывается и обслуживание продолжится после перерыва.
За последние пару месяцев обслуживание как таковое отсутствует, директор отделения никоим образом не исправляет ситуацию.
Как результат все реже к вам приезжаю делать оплаты. В месяц вы теряете достаточно круглую сумму оплат. Добавить к этой сумме других клиентов, то можно и еще троих кассиров нанять. Делайте выводы, если репутация и клиенты для вас важны.

Также можете обратить на отзывы в гугл картах.
1964olga 20 вересня 2020, 12:46
Начну с того, что мне нужно было оплатить 11900 именно на счет Укргазбанка, который открыло ОСББ.Попала в банк впервые(г.Кременчуг, ул.Халаменюка,5).В кассе узнала, что комиссия составит 1% от суммы.Поинтересовалась насчет оплаты через интернет, и мне предложили открыть карту, даже подарили рекламный набор наклеек.
Я сразу подошла к сотруднику, к сожалению, фамилию не запомнила, но имя отчество точно-Елена Леонидовна (думаю, она там одна).Она внимательно выслушала меня, открыла карту, курировала установку приложения на телефон, словом, проявила такое личное участие, меня это подкупило.Кроме того, она сообщила, что через интернет оплата будет абсолютно без комиссии.
В первый день не удалось оплатить, т.к.я была «новичок»(первые сутки оплаты не проводятся).Далее через колцентр я изменила суточный лимит и провела оплату.
Благодарю сотрудника банка Елену Леонидовну за чуткость и профессионализм!
Укргазбанк
Відповідь банку
22 вересня 2020, 9:42
Добрий день! АБ «УКРГАЗБАНК» висловлює Вам подяку за дане звернення, будемо раді Вас бачити у відділеннях Банку.
Aleksandra2019 18 вересня 2020, 12:56
Відділення за адресою: Одеса, вул. Корольова академіка, 70
Простояла в очереди минут 15 ( перед мною обслуживается бабушка с квитанциями за квартиру). С кассиром обсудили все и какие деньги сейчас ходят и какие нет, бабушка рассчиталась и кассир отдает квитанции. Спрашиваю у кассира: «У вас принимают налоги на оплату». Кассир молчит, повторяю вопрос, громче. Ответ: «Я еще не закончила», я отвечаю «Разве сложно ответить? Я стою в очереди, Вы уже все обсудили.» — «Нет, я еще занята и ложит последнюю квитанцию бабушке. Захотелось развернуться и уйти, хоть и подошла моя очередь. Желаю банку улучшить сервис, ведь нас у кассы было двое, а что будет, если будет человек пять?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vetall86 14 вересня 2020, 14:05
Добрый день!
Обращаюсь по вопросу мошенничества. Деньги принимают на карту вашего банка. Просьба рассмотреть службой безопасности.

Ребята якобы продают автозапчасти.
Заказывал двигатель. Доставка дорого, берут предоплату.

12.09.2020 в 13:48 перевел на карту 2 940грн., получение средств подтвердили. Пообещали до вечера отправить.
12-13.09. на звонки отвечали.
14.09. перестали отвечать и заблокировали вызовы от меня.

Карта: 5355 0860 2874 4323 — Муравенко Максим
тел.: 0964063470
тел.: 0990080221
Сайты:http://best-zapchasti.tilda.ws/,https://autoligainua.wixsite.com/avtoparts

Адреса на сайте и озвученные «мошенниками»:
Закарпатська обл., Берегово, вул.Коцюбинська 17 — склад.
Закарпатська обл., Берегово, вул.Сонячна, 3а — офис.

Просьба обратить внимание на клиента.
Заява в полицию будет подана сегодня.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 9:45
Добрий день! АБ «УКРГАЗБАНК» висловлює Вам подяку за звернення та небайдужість до питань, що виникають — Банком прийнято до відома надану Вами інформацію.
Два раза обращался в отделение по вопросу обслуживания карты — первый раз карту не отдал банкомат другого банка, другой раз — восстановление карты после ее поломки в терминале неаккуратными продавцами в магазине ( сломали магнитную ленту при считывании ). В обеих случаях работники банка сработали отлично — все процедуры восстановления заняли не более 15 минут. Девушки вежливые в общении и быстро выполняют свою работу. Выражаю огромную благодарность оператору Наталье. Удачи в работе и карьерного роста. С уважением, Константин.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.900 42.350
EUR 43.500 44.250
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.900 42.350
EUR 43.500 44.250
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝