Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RuslanaSN 23 листопада 2020, 19:42
Добрий вечір! В минулому році я приймала участь у виборах. За які я отримала кошти (близько 350 грн) як член комісії на карту газ банку. Так як я відразу не зняла кошти, мені щомісячно нараховувались відсотки по депозиту по 1чи 2 грн в місяць. Про що мені надходили повідомлення на мій мобільний. Я не поспішала знімати кошти, тримала їх, як говориться, на всякий випадок. Вчора 19.11.20 хотіла зняти кошти. Прийшла у відділення банку. Яке було у мене здивування- у мене на рахунку 172 грн. Щомісячно банк знімав по 100 грн, так як я не користувалася картою, не робила операцій по рахунку!!! У мене встигли зняти 300 грн. Тобто, я заробила нещасні 350 грн, які банк у мене вкрав. Жодного повідомлення про списання 100 грн щомісячно не надходило!!! Я хочу справедливості!!! Віддайте мені мої чесно зароблені гроші!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
25 листопада 2020, 12:45
Добрий день! Обслуговування рахунків в Банку здійснюється на умовах обраного клієнтом тарифного плану. Ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/. Є ряд тарифних планів, відповідно до яких за розрахункове обслуговування неактивного поточного рахунку та оформлення документів під час такого обслуговування передбачено щомісячну комісію у розмірі 100,00 грн. Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 12-ти місяців не проводилися розрахунково-касові операції (операції, ініційовані клієнтом). Комісія утримується щомісячно договірним списанням, починаючи з 13-го місяця у разі відсутності активності за поточним рахунком. Якщо залишок на поточному рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному поточному рахунку.
У разі необхідності отримання більш детальної або додаткової інформації просимо звертатися до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Проблема вирішена
4535 23 листопада 2020, 6:12
Обслуживание в банке отвратительное. Более 35 лет работаю бухгалтером. Такого обслуживания не припомню. Для того, что бы получить наличные по чеку предприятия, не хватает 3-х часов времени. Начальник отделения в г. Одесса ул Днепродорога 120, хамка невыносимая. По 3 раза переписывала документы из-за каких -то надуманных проблем. Сами сотрудники документы оформить с первого раза не могут. Заявление на получение чековой книжки сами испортили и потом просили заменить. Чековую новую выписывали, тоже сами же сделали ошибку. 3 раза была в банке и каждый раз вытрепали нервы. Прийти в банк к 14 часам и уйти в 17 часов и не получить деньги по чеку!!! и ехать на следующий день снова… Это ужасно.
Укргазбанк
Відповідь банку
24 листопада 2020, 18:44
Добрий день! Ваше звернення прийнято Банком для опрацювання. Про результати опрацювання Ви будете повідомлені додатково.
Оформил карту для личных нужд. Оформление быстрое карта платная 50 гривен и также каждый перевыпуск карты. После трёх дневного пользования картой, служба безопасности заблокировала её потому что, ей не понравилось на каких сайтах я совершаю покупки, или платежи!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
24 листопада 2020, 18:46
Добрий день! Ваше звернення прийнято Банком для опрацювання та передано відповідному структурному підрозділу. Про результати опрацювання Ви будете повідомлені додатково.
Yaroslavdm 21 листопада 2020, 17:05
Медленно, 3 раза туда ездил с товарищем, только на 3 раз все же дошла до него очередь на снятие средств. На улице ужасно холодно, зашел что бы подождать его внутри, а меня просто выгнали! Что это за отношение к клиентам?
Укргазбанк
Відповідь банку
24 листопада 2020, 18:41
Добрий день!
Щодо очікування черги на вулиці просимо з розумінням поставитися до заходів, які здійснюються Банком в умовах запобігання поширення коронавірусної інфекції. Одним з таких заходів є обмежена кількість відвідувачів у відділенні Банку згідно рекомендацій, отриманих від Національного банку України.
Щодо причин повільного обслуговування для аналізу ситуації просимо надати більше детальну інформацію (мета візиту, дата та орієнтовний час візиту).
Проблема вирішена
Анна Шевченко 20 листопада 2020, 15:53
В связи с работой на выборах в территориальной комиссии окружная комиссия через свою бухгалтерию оформила карту в этом банке для получения зарплаты от государства ( суточные и премиальные). А теперь проблема в точ, что закрыть карту я могу только на другом конце города. Ну как так??? Якобы там где была открыта там и закрывать. На компромиссы банк не идет. Готова была заплатить за закрытие в другом отделении но нет. А если не закроют то этот сволочной банк ещё и денег на мне заработает. Так как если карта не закрыта то плати денежки не зависимо от того пользуюсь я или нет. Вобщем это издевательство какое то. Я между прочим работающий человек и не могу тратить время на поездку в другой конец города.
Укргазбанк
Відповідь банку
23 листопада 2020, 17:58
Добрий день! Сьогодні було встановлено з Вами зв`язок та досягнуто домовленості про зустріч для закриття рахунку. Очікуємо Вас у відділенні АБ «УКРГАЗБАНК» за адресою м. Харків, вул. Космічна, 20.
Полезный комментарий
Анна Шевченко 27 листопада 2020, 16:20
Спасибо огромное за решение проблемы. А то без жалобы сотрудники укргазбанка по ул. Космическая 20 работать отказывались
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
panoo 16 листопада 2020, 11:03
Шахраї за номером карти 5354 6630 0376 9250
Сайт domsad
Укргазбанк
Відповідь банку
17 листопада 2020, 12:57
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
4ernijj 15 листопада 2020, 14:50
5354 6630 0345 7567 фамилия Домченко Андрей мошейник на olx получил предоплату за щенка и потом игнорирует звонки +380681878955 его номер телефона. Если ещё что-то нужно напишу и скину скриншоты! как решить эту ситуацию? примите меры
Укргазбанк
Відповідь банку
17 листопада 2020, 12:33
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
ayakimchuk2560 13 листопада 2020, 13:42
Впечатление от работы банка — у банка договор с министерством здравоохранения о поставке клиентов в больницы и аптеки.
Пропадают переводы — возмещение на карту Укргазбанка получено не было, после звонка на телефон поддержки с попыткой узнать судьбу перевода по указанному ARN услышал «А шо цэ такэ». Прошел год — активы
банка пополнились на мою тысячу гривен.
За последние месяц-полтора три раза блокировали приложение Экобанк. Каждый раз — увлекательнейшие беседы по телефону с милыми барышнями, установка абсолютно не нужного мне хлама в виде 3D Secure в мобильное приложение,… После минимум третьего звонка оператор разблокировал приложение после разговора с ним на повышенных тонах. Вторая разблокировка — по заявлению на руководителя отделения банка. Третья — сегодня после активации новой карты в связи с окончанием срока действия предыдущей. Не многовато ли за полтора месяца???
И сегодня же — АПОГЕЙ КУЛЬМИНАЦИИ этого АПОФЕОЗА (другого не придумаешь). В 10.23 свежеполученная ЗАРПЛАТНАЯ (карта для выплат, не кредитная, а с МОИМИ деньгами) карточка была активирована, получена СМС с PIN кодом. Первое радостное использование карточки, и в 11.22 карточка заблокирована и выключена в платежных сервисах. Тут по логике вещей должно прозвучать БИНГОООО!!!
Звонок на 0800309000, и вполне естественное желание узнать причину своего счастья. В ОЧЕРЕДНОЙ раз — «ваша фамилия имя… кодовое слово… что вчера кушали на десерт ...» и лепет уже работника службы безопасности банка: «у нас з'явивась підозра що це шахрайська операція». Поcле моей тирады о том, что я думаю о их банке, службе безопасности, квалификации работников и т.д. в 11.32 приходит СМС о разблокировке моей зарплатной карточки.
Что самое интересное, на сайте банка куча отзывов типа: мошенники на ОЛХ, номер карточки токой-то, неоднократно пытаются..., почему не блокируете после неоднократных обращений…
Резюме: «пользуйтесь» услугами Укргазбанка
Укргазбанк
Відповідь банку
16 листопада 2020, 19:07
Добрий день!
З метою більш детального аналізу описаної Вами ситуації Банку необхідно Вас ідентифікувати, тому рекомендуємо Вам зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши конкретні проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NazikPa 12 листопада 2020, 12:57
Доброго дня, став жертвою шахрая на ОЛХ, дана особа представилась як Ксьондз Олег, взяв передплату за оренду дому в Яремче і не виходить на зв’язок вже днями, в вайбері заблокував

5355076224492173 номер карти
+380 (93) 257 68 48 — телефон
Укргазбанк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 12:56
Добрий день! Надана Вами інформація прийнята Банком до відома. Додатково слід зазначити, що, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tetan 11 листопада 2020, 0:16
Клієнтка вашого банка Бурченко Ирина Леонидовна шахрайка на Олх пропонує товар після сплати зникає обриває всі контакти.Номер карти 5355***9673
Карта знаходиться у чорному списку чому і'і' не заблокують до сих пір вона працює
Від постраждалих є звернення в поліцію але жодних дій не принято.Номера телефонів Ирини: 0963611814, 0966065628 проживає м.Кременчуг
Прийміть якісь міри!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
12 листопада 2020, 18:19
Добрий день! Надана Вами інформація прийнята Банком до відома.
Проблема вирішена
vikusevich 10 листопада 2020, 10:30
Обслуживаюсь в банке более 8 лет как ФОП и физ.(ипотека, кредиты, эквайринг и многое другое) разные эмоции оставлял банк своей работой но в цэлом благодаря сотрудникам все нравилось… но что произошло??? Накопилось:
Апогеем стало когда воспользовалась по надобности кредитной картой «Домовичек» прошел месяц и в одностороннем порядке убрали кредитный лимит и сразу потребовали сразу все вернуть!!! Звонки, сообщения… как-то не один банк такого себе не позволял. За все время я ниразу ничего не задержала. Не приятный осадок.
Укргазбанк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 14:42
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за звернення. Сподіваємося, що незручності, які виникли під час Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до АБ «УКГАЗБАНК»
SvetlanaYa 10 листопада 2020, 8:07
уважаемое руководство Укргазбанка! Скажите пожалуйста зачем при закрытии зарплатного счета физ лица по которому небыло операций требуют заверенные копии паспорта и кода, если таковы были предоставленны при его открытии и почему уже сутки не могут дать информацию есть ли какая либо задолженность по даному счету( еще раз напомню пополнений списаний движений по счету небыло, действовал всего 2недели) и почему при открытии счета пришло по две—четыре смс с разными пин кодами карт????? Горячая линия банка вообще не понять для чего— почти на все вопросы ответ«обращайтесь в ваше отделение» Спасибо.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 листопада 2020, 17:54
Добрий день! Для аналізу банком описаної Вами ситуації рекомендуємо Вам зареєструвати звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/, зазначивши більш детальну інформацію, зокрема, номер відділення банку, в якому виник інцидент.
Ff4th 9 листопада 2020, 13:10
Заканчивался депозит Срочный, звонит сотрудница банка и сообщает, что необходимо прийти переоформить депозит (хотя действует автоматическая пролонгация, которую я не отменял), пришел, переоформил и только дома увидел, что сотрудница изменила депозит на ЭКО-депозит. Проценты те же, но сам факт самовольного изменения без всякого предупреждения считаю недопустимым. Когда спросил, зачем она самовольно изменила условия депозита, она сказала, что Срочный уже не работает, хотя это не так. Еще один неприятный момент — это то, что при возврате валютного депозита в кассе постоянно пытаются подсунуть купюры с нанесенными печатями (кассир рассказывала сказки, что такие печати наносят при въезде в другую страну), что характерно исключительно для данного банка, в других такого не было.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2020, 19:52
Добрий день! Для аналізу банком описаної Вами ситуації рекомендуємо Вам зареєструвати звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/, зазначивши більш детальну інформацію, зокрема, номер відділення банку, в якому Ви обслуговуєтеся.
Проблема вирішена
Gertner 8 листопада 2020, 13:15
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 7
Банк ужасный. Никому не советую с ним связываться. Укргазбанк -онлайн не работает. Видимо денег нет на специалистов. За звонки на горячую линию нужно платить (в отличие от других банков). Даже на звонках пенсионеров решили заработать. СУПЕР!!! У меня еще предложение — за вход в отделения банков взимайте плату — 50.00 грн. Тоже поможет исправить материальное положение.
Укргазбанк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 18:02
Добрий день! Олено Анатоліївно, Банком здійснено аналіз Вашого звернення.
Щодо правильності відображення Вашої адреси в системі Банку – Банком виправлено помилку, дані приведено у відповідність до Ваших документів.
Щодо онлайн-сервісів, які надає Банк – рекомендуємо Вам встановити мобільний додаток «Еко-банк», за допомогою якого Ви зможете здійснювати операції без відвідування відділення.
Щодо тарифікації дзвінків на цілодобову клієнтську підтримку Банку – безкоштовно зателефонувати до контакт-центру Банку можна за телефоном 0 800 309 000.
Сподіваємося, що негативне враження, яке Ви отримали від знайомства з Банком є хибним. Маємо надію на подальшу плідну співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sem79 6 листопада 2020, 10:00
Мошенник на OLX является клиентом Вашего банка.После полной оплаты товара бесследно исчезает, заносит в черный список, блокирует и подчищает все переписки.Товар, естественно тоже не высылает… Через определенное время, возникает с таким же товаром, но под другим именем и естественно телефон тоже другой! Номер карты 5355086020665971.Телефоны 0999526650 ,0963088734 ,0999819883. Один из этих номеров должна быть привязан к карточке Вашего банка.
Укргазбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 14:05
Добрий день! Надана Вами інформація прийнята Банком до відома. Додатково слід зазначити, що, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема вирішена
Тиана Олод 4 листопада 2020, 11:56
Год назад оформила карточку этого банка.Оставила средства на накопление-на всякий случай.Начиная с сентября банк за обслуживание тупо списывает по 100 грн, якобы за неактивную карту, при этом никак меня об этом не информирует.Узнала тогда когда позвонила на их горячую линию узнавать почему смс о состоянии счета уже не приходят-выяснилось что на счету не та сумма которая должна быть, а на 300 грн меньше.Обратилась в банк сказали нужно провести какие-то операции.Моему возмущению не было предела. В октябре с карты пополнила себе счет, а потом 01.11 сделала покупку в магазине.И что… Снова в ноябре они сняли 100 грн за неактивный счет.Причем снова о списании средств никак не информируют.Мало того что за снятие наличных с выплатной карты у них комиссия(о которой никто не предупреждает), так еще и за какое-то обслуживание сдирают по-тихому, надеясь что этого клиент не заметит.НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВООБЩЕ СВЯЗЫВАТЬСЯ С УКРГАЗБАНКОМ.БУДЕТЕ ПОСТОЯННО СКРЫТЫЕ ПЛАТЕЖИ ОПЛАЧИВАТЬ.Кто-то банки контролирует??
Укргазбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 18:15
Добрий день, Тетяна Анатоліївна! Банком здійснено аналіз описаної Вами ситуації, за результатами якого повідомляємо наступне.
Обслуговування Вашого рахунку здійснюється на умовах тарифного плану, відповідно до яких за розрахункове обслуговування неактивного поточного рахунку та оформлення документів під час такого обслуговування передбачено щомісячну комісію у розмірі 100,00 грн. Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 12-ти місяців не проводилися розрахунково-касові операції (операції, ініційовані клієнтом). Комісія утримується щомісячно договірним списанням, починаючи з 13-го місяця у разі відсутності активності за поточним рахунком. Ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
Списання 100 грн. у листопаді здійснено через відсутність ініційованих Вами операцій у жовтні місяці. Враховуючи ініційовану Вами операцію 01.11.2020, комісія за неактивний рахунок не буде застосовуватися наступні 12 місяців.
Щодо відсутності смс-інформування про списання 100 грн. повідомляємо, що, починаючи з 02.04.2019 смс-повідомлення про витрати та надходження за платіжними картками надходять тільки за операціями від 100 грн. Про дане рішення Банк попередив клієнтів шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті Банку, з яким Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/12058-informatciya_dlya_derjateleyi_platejnyh_kart_ukrgazbanka. Для можливості отримувати повідомлення по операціям на будь-яку суму, рекомендуємо використовувати мобільний додаток «Еко-банк».
Grim17 4 листопада 2020, 8:26
Я багато років являюсь клієнтом даного банку, але останнім часом дуже неприємно здивований тим, що Укргазбанк наполегливо ігнорує потреби своїх клієнтів, в частині користування функціоналом ID-banking для верифікації в державних системах, таких як «ДІЯ», «Кабінет водія», тощо. Здавалось би державний банк першим повинен був долучитись до цієї ініціативи, проте цього досі не сталося, нажаль. Спочатку я зачекав деякий час, сподіваючись що Укргазбанк згодом доєднається до даного функціоналу, але не розумію скільки ще можна чекати. Мені було б дуже неприємно для цієї можливості оформлювати картку іншого банку, але напевно прийдеться. Це дуже, дуже шкодить репутації.
В Зв'язку з цим прошу Укргазбанк приєднається до ID-banking.
Укргазбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 18:19
Добрий день! Банком наразі здійснюються усі необхідні заходи для можливості реалізації Вашої пропозиції. Висловлюємо Вам подяку за небайдужість до питань, що виникають.
Viverte 3 листопада 2020, 19:01
В даному банку обслуговуються рахунки аферистів, шахраїв. А сам банк не приймає ніяких кроків для запобігання цьому. Коли в мене обманом вивели гроші на картку цього банку. Банк відмовився прийняти скаргу для передачі у відділ безпеки. Що призвело до обману багатьох інших бідних громадян.Так що якщо ви хочете зберегти свої гроші і час не звязуйтесь ніколи з Укргазбанк.
Укргазбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 16:53
Добрий день! Звернення (скаргу) Ви можете залишити на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Додатково слід зазначити, що, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема вирішена
GorAV 31 жовтня 2020, 15:04
Завел с привата 10 тыс. на гривневую карту. В мобильном приложении — выполнил обмен. По итогу получил сообщение — что-то пошло не так. Действительно, с гривневой списало, на доларовую не поступило. Дважды звонил на гарячую линию — да видим, действительно есть списание, но нет зачисления. Первый раз — ждите, второй — идите в отделение писать заявление. Вы серезно!? Внутрибанковская операция и необходимо мне отпрашиватся с работы, писать очевидное, чтобы вернуть в свое распоряжение свои же средства? Отличное приложение и система, что допускает разбаланс. По итогу с десятком гривень на одной карточке и с парой доларов на иной на выходные, а может и больше
Проблема вирішена
Oleg Chesnok 31 жовтня 2020, 10:10
Так склалося, що організація де я тимчасово працював оформила мені зарплатну картку через цей чудо-банк (по інакшому я сказати не можу. Карту необхідно було отримати у Голопристанському відділені Укргазбанку (Херсонська область). Я зі своїми колегами (3 чоловіки), які також повинні були отримати зарплатну картку прибув у вищезазначене відділення банку 30.10.2020 після 14 години. Зайшовши у відділення я відразу помітив відсутність клієнтів — від слова взагалі, незважаючи на те, що відділення розташоване у хорошому місці, поряд з центральним ринком. Я спочатку здивувався, а пізніше зрозумів чому. Клієнт-менеджер попросила у нас паспорти для оформлення заяви — договору. Підписавши заяву-договір, разом із зарплатною карткою отримав іще одну картку (навіщо вона мені незрозуміло, проте мабуть таким чином відділення виконує план з продажу банківських карток). На моє питання чи будуть додаткові комісії за зняття готівки, чи обслуговування картки, клієнт-менеджер відповіла що ні. Інший менеджер взагалі коли ми зайшли вийшов покурити на вулицю. Дійсно, навіщо стояти поряд і пропонувати банківські продукти, якщо можна трохи відпочити на вулиці. На мое запитання щодо пін-коду при отриманні другої картки, клієнт менеджер порадила надіслати запит до банку через смс на телефоні, а у відповідь повинна прийти смс з пін-кодом. Я відразу ж це зробив, проте відповіді до цих пір не отримав. У відділенні начеб-то і не хамили, проте на мій погляд з нетерпінням очікували коли ми нарешті покинемо приміщення, а то самі розумієте — п'ятниця, післяобідня пора, співробітники вже подумками вдома, а не на роботі. Приїхавши додому я отримав смс, який сповістив, що кошти зараховано на карту. За пару годин я у банкоматі іншого банку зняв готівку трьома операціями. Зранку 31.10.2020 пролунав перший дзвіночок — прийшла смс, яка сповістила, що у рамках пакету Старт Драйв ЗКП, за обслуговування зарплатного рахунку з мене списана комісія розмірі 7 грн(!!!). Сказати що я здивувався — нічого не сказати. Вперже у житті з мене було списано комісію по зарплатній картці. При цьому клієнт-менеджер банку видаючи зарплатну картку завіряла мене, що жодних комісій при знятті коштів з карткового рахунку, а також поповненні не буде застосовуватись. Для з'ясування ситуації я подзвонив на телефон служби підтримки. Після довгого очікування мене з'єднали з оператором Тетяною. Я розповів про ситуацію і Тетяна мені повідомила, що дійсно, якщо за місяць клієнт знімав готівку більше ніж два рази, то автоматично нараховується комісія у 7 грн. Я поскаржився на відсутність компетенції клієнт-менеджера Голопристанського відділення Укргазбанку, на що оператор мені відповіла, що вони не відповідають за дії співробітників банку. Занавіс. Круг замкнувся. У відділені банку сидять некомпетентні співробітники, а у службі підтримки некомпетентні оператори. Іншим моїм питання було чи буде з мене стягнута комісія коли я у понеділок 03.11.2020 прийду закривати картковий рахунок, тому що таке відношення та тарифи мене геть не влаштовує. Відповіла що ні, проте я до кінця не вевнений що вона відповіла правильно.Шановне керівництво Укргазбанку, скажіть будь-ласка клієнти вам потрібні чи ні? Якщо ні — то навіщо ви працюєте на ринку. Якщо так, то чому ви застряли у доісторичному періоді у порівнянні з іншими банками? Чому у вас некомпетентні менеджери на відділеннях, які не те що не пропонують додаткові послуги банку, а вводять в оману клієнтів. Чому оператори не знімають напругу під час дзвінка обуреного клієнта? Вона могла би хоча-б відповісти, що інформація про виявлені недоліки буде доведена до керівництва і в подальшому таких казусів не буде. Проте вона відмахнулася як від набридлої осінньої мухи відповівши, що щодо обслуговування клієнтів це не до неї. Чому ви вводите тариф за обслуговування картки при знятті готівки більше ніж 2 рази за місяць? Невже ви не розумієте, що цим ви спонукаете власників цих чудо зарплатних карток знімати усю готівку з картки відразу? Розумні банки навпаки мотивують клієнта залишити кошти на картці нараховуючи при цьому 5-7% річних на залишок коштів. Банк геть не виправдав моїх сподівать. Дуже обурений. Я вже навіть не пишу про мобльний додаток банку — щоб зайти у нього потрібно витратити декілька діб (я правильно вказав, саме діб, а не годин), а тому там і відповідний функціонал.
Укргазбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 9:58
Добрий день, Олегу Васильовичу! Висловлюємо Вам подяку за звернення – надану Вами інформацію доведено до керівництва Херсонської дирекції та прийнято до відома.
Щодо тарифів, на умовах яких здійснюється обслуговування Вашого рахунку, зазначаємо, що згідно тарифу (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) за розрахунково-касове обслуговування рахунку передбачено щомісячну комісію 7 грн. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена комісія не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше 1 000 грн. та більше 2 операцій.
Щодо проведеної консультації працівником контакт-центру, зазначаємо, що банк може провести аналіз телефонної розмови між Вами та працівником контакт-центру банку, для цього просимо зазначити номер телефона, з якого Ви телефонували, дату та орієнтовний час дзвінка.
Додатково зазначаємо, що у разі необхідності, Ви можете залишити звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝