Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Serhiy74 25 листопада 2025, 15:41
Прийшов у це відділення через те, що колись давно мав у ньому рахунок. Прийшов без особливих сподівань, оскільки знаю, що останнім часом стратегія Укрексімбанку концентрується на залученні клієнтів юридичних осіб. Проте був неймовірно приємно вражений високою якістю обслуговування та індивідуальним підходом, які мені надали співробітники відділення.
Мої питання вирішили швидко, якісно і без зайвих затримок. Неймовірним плюсом для мене є постійний контакт із менеджером, безумовна ввічливість і швидкість опрацювання документів і можливість погодження усіх питань ще до відвідування відділення. Також приємно вразили фахові фінансові консультації керівника відділення, які допомогли швидко і максимально вигідно підібрати тип і формат рахунку, зібрати і надати необхідний комплект документів для оформлення договорів, повсякчас мати можливість контролювати процес та бути спокійним за усі деталі, якими опікується відповідальний менеджер.
Хочу щиро подякувати керівнику цього відділення і усім менеджерам, з якими мені довелося співпрацювати (пані Інна, пані Ірина) за високий професіоналізм та людяний підхід до потреб кожного клієнта!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anelena 24 листопада 2025, 19:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Німецька, 5,
З 01.10.2025 року банк стягує комісію у 500 грн, якщо залишок на рахунку є більший, ніж депозит на цьому рахунку. Виноска 17 тарифу: «Під депозитами вважається:
— діючий депозит (-ти) клієнта на кінець 1-го робочого дня поточного місяця
та/або
— депозит (-ти), які були повернені на відповідний картковий рахунок в період з наступного за 1-м робочим днем
попереднього місяця по 1-ий робочий день поточного місяця (включно).»
Мій депозит у сумі, значно більшій, ніж залишок на рахунку, був повернутий 06.09.2025, тому банк не мав списувати комісію у 500 грн у жовтні. Оператор у вайбері 08.10.2025 сказала, що це «технічне списання і до 01.11.2025 відображення виправиться». До цього часу нічого не виправилось. Зараз у банку немає жодного месенджера для онлайн спілкування, на сайті банку порадили написати листа на електронну пошту!
Ось відповідь банку: «Депозит було повернуто Вам 06.09.2025, тому в жовтні комісія була знята правомірно.» Це як? А що, так можна? Банк робить висновок, протилежний своєму тарифу! Звернення до банку на сайті я відправила 06.11.2025, першу відповідь з загальними фразами отримала 12.11.2025, цитуєму відповідь 19.11.2025. Таке зараз спілкування з підтримкою банка. До речі, на сайті сьогодні зовсім не працює підтримка.
Така ситуація зі стягненням комісіі у 500 грн у жовтні при наявном депозиті у вересні не тільки у мене. В 2024 році в банку були персональні менеджери, які вирішували питання клієнтів. Зараз їх немає, банк радить звертатися у відділення, які він активно зачиняє.
А онлайн підтримки немає зовсім.
anelena 17 жовтня 2025, 15:53
Маю стосунки з Укрексіманком з 1999 року, спочатку як юридична особа, а пізніше як фізична, були депозити. Ніяких нарікань на банк не було. Але що зараз трапилось з банком? Під час війни, коли люди не мають змоги дістатися до відділень, банк багато депозитів визнав недійсними, встановивши по ним ставку 0.01%. Мінімальна сума вкладу по гривневим депозитам зросла за 2025 рік з 25000 до 100000 грн. З валютними депозитами ще гірше ситуація. Було 2000, а стало 10000 доларів або євро. Ставка по валютному депозиту 0.15% річних. А якщо клієнт не хоче заморожувати безкоштовно свої кошти, або просто у нього їх стільки немає, то з 01.10.2025 року банк вже бере комісію 500грн=12.13 доларів кожен місяць. Це взагалі як? Якщо покладеш 10000 доларів на 3 місяці, то твій дохід буде 1 долар в місяць, в якщо ні, то банк заработає 12 доларів в місяць. Чи є совість у такого банка, чи його справи зовсім погані, що він так знущається над своїми клієнтами? Окремо скажу про підтримку онлайн, чат у вайбері. У середу 40 хвилин очікування оператора, яка потім відключилась, не надавши відповіді, а сьогодні зовсім не працює. Дзвінок на гарячу лінію, відповідь шокувала! На вайбері всього два оператора, а усі чомусь туди пишуть (то ви вже знаєте, чому), тому чекати можна сутками. До слова, оператор Ощадбанка на вайбері відповів за кілька секунд. Мені дуже прикро за таке ставлення банку до своїх клієнтів.
shok09 3 жовтня 2025, 18:25
Почав користуватися послугами банку вимушено. Спершу намагався шукати плюси, але чим далі, тим їх стає менше.

Ставку за послугою «Мої заощадження» зняли з 5% до 0.

Мінімальну суму депозиту підвищили спершу до 50 000 гривень, а потім — до 100 000 гривень, при цьому ще й обмеживши вибір варіантів депозиту. В той же час відсоткова ставка — не дуже висока.

Зняття коштів без комісії у банкоматах інших банків — обмежене за сумою, а власних банкоматів стає дедалі менше.

Таке враження, що на будь-яку дію — комісія. Карткою цього банку користуватиметься як основною — тільки божевільний.

Комісія при цьому не вказується перед здійсненням операції — пише тільки «згідно з умовами тарифу», хоча вам нічого не вартує вказати комісію одразу, до того, як користувач сплатить послугу! Банк вважає людей за бовдурів, які будуть щоразу витрачати особистий або робочий час, вишукуючи в умовах тарифу потрібну графу і вираховувати комісію.

На даний момент у мене немає ніяких стимулів тримати гроші в даному банку.
Petro80 10 вересня 2025, 11:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Німецька, 5,
Заблокували рахунок з депозитом і не хотять розблокувати. Не рекомендую.
Полезный комментарий
Petro80 16 вересня 2025, 11:34
Вже розблокували. Питання вирішено.
dandare 6 серпня 2025, 22:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Німецька, 5,
Менеджера який був закріплений кудись перевели — та сказав який буде новий менеджер
У відділенні нового менеджера не знайшлось — пішов на лікарняний
Інший менеджер сказав беріть талончик — хоча у відділені нікого не було.
Наступний менеджер взяв без талончика.

Проста операція купівля ОВДП — зайняла годину, хоча документи були підготовлені раніше.
2 рази брокери помилялись в договорі, кожного разу треба було переробляти договір

Тепер інший квест — ніхто не знає коли можна забрати підписаний договір, хоча пройшло більше тижня.

Менеджери кажуть їм нічого не приносили, та не знають коли принесуть
Колцентр каже що не знає телефону брокерів, та брокери більше персонально не віддають договори.
OLENA888 25 липня 2025, 12:58
Пишуть листи, що Ви будуте індивідуальні клієнти на індивідульних ставках, а потім коли ти їх клієнт, то не тільки індивідуальної ставки, але ж і мінімальну не дають, бо то відкрий депозит, то упи золото, то відкрий ячєйку і т.д.
34hddkicnfh 16 грудня 2024, 15:22
Хотів придбати на 30 000 грн ОВДП, мені відмовили.
Володимир Яворський 11 грудня 2024, 13:03
Звернувшись до відділення Б.Кудрявська.11б — було відмовлено в отримані зарпланих коштів загиблого война з карткового рахунку. Натомість навязується отримання кредитної картки та відкриття депозиту. Перевод коштів на рахунок спадкоємця. Спілкування з ехідством на російській мові.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
8Ogon8 25 листопада 2024, 19:07
нормальний надійний банк, у мене ніяких проблем не було. Операції звичайні, перекази, розрахунки
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dolia77 22 жовтня 2024, 11:40
Не зі своєї волі довелось мати справу, але відношення ніби я їм нав’язалась, ніколи б не мала справи з цим банком. По будь-яких питаннях бігай, вирішуй, назустріч не їдуть, хоча мені це все у спадок дісталось.
Skyspy 10 жовтня 2024, 22:03
З сайт якщо переходиш в спілкування то потрапляєш в чат бот телеграма і тут опа шахраі вже знають твій телефон і можуть задати питання, а ти та думаєш що це офіційний чат бот. Так на двох телефонах може стояти додаток і навіть не будете знати, і з вашого рахунку дуже легко вивести гроші. Взагалі підтримка в форс можорі найгірша що можно уявити і дуже важко пояснити що взломан додаток, що ти не встановлював його на інший телефон. Таке відчуття що банку винен ти, а не він тобі. Диряве все в ньому. Не дай Боже вам тут обслуговуватись
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Golych 12 вересня 2024, 14:57
Дуже зручно що багато питаннь можна вирішити онлайн, по телефону і не виникає складнощів. Знаходячись за кордоном всеодно маєшь зв’язок і курсі своїх справ.
Oks0127 29 серпня 2024, 23:39
Стикнулася з досить неприємною ситуацією що при знятті готівки з зарплатної картки (відкритою по тарифу зарплатний) в банкоматах інших банків стягується комісія, хоча консультувалася в чаті з працівником контакт-центру і він мені сказав дивитися в тарифах які розміщенні на сайті на пункт 5 там вказано що комісія за зняття коштів до 5000.00 грн на місяць включена у вартість обслуговування, а по факту я зняла готівку перший раз за місяць у сумі 1000 грн. 03 числа і з мене зняли комісію 22 грн. і так знімає вже 4 місяці і не важливо що знімаю я максимально в місяць лише 2000грн (але різними сумами і за кожне зняття була стягнута комісія). Це не банк це шахраї оскільки навіть повідомлення про зняття коштів приходить лише з сумою зняття готівки, а суму комісії знімають з карткового рахунку пізніше і це видно лише в додатку у виписці в повідомленні суми комісії не вказано і залишок коштів вказують без врахування комісії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ElizabethI 9 серпня 2024, 12:29
знадобилось мобілізувати свої кошти, цікаво як гарно описують банки можливості кредиту, умовчуючи що відсотки там у рази вищі за депозитні. Вигідніше забрати депозит і втратити відсотки, тобто навіщо взагалі той банк.
Nadia345 7 серпня 2024, 22:37
Скажите зачем вы в инструкции о повторной идентификации оставляете адрес для отправки документов, который никто не читает? urikps_mykolaiv@eximb.com Отправили все документы с электронной подписью на этот адрес, а счёт все равно заблокировали. Довели больного пенсионера до истерики. Оставили без пенсии.
lebra 31 липня 2024, 8:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 26-А
«Укрэксимбанк» по-прежнему остаётся флагманом банковского сектора Украины, а обслуживание клиентов в банке — образцом оказания банковских услуг.

Приятно отметить в отделении:

1. Очень высокий уровень профессионализма

2. Доброжелательное, приветливое, уважительное отношение к клиентам

3. Клиентоориентированность: то есть, после выяснения потребностей клиента — стремление наилучшим образом решить поставленную задачу

4. Дружный коллектив единомышленников, создающий прекрасную рабочую атмосферу

5. Сотрудники работают так, что получают удовольствие от работы — и это передаётся клиентам

Выражаю благодарность сотрудникам отделения за отличное обслуживание:

в первую очередь начальнице отделения Людмиле Оленич, а также ведущим экономистам Оксане Дзюбак и Кубаревой Нине, старшему кассиру Валентине Трухачевой.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
19x7hscw 16 липня 2024, 9:38
Мабуть найгірший мобільний додаток, переказувала кошти, промаялась пів дня, витратила всю нервову систему, в результаті нічого не вийшло, гроші повернулись. Оператори кол центру не допомогли, а може просто не хотіли…
Проблема вирішена
Kuzenkoibrexlo 21 червня 2024, 23:44
Відділення за адресою: Львів, вул. Шота Руставелі, 7
Одна з працівників Львівської філії розголошувала мої конфіденційні дані. Мій чоловік працював з нею раніше, тож вона вважала, що може зливати інформацію про нас спільним знайомим. Ми скаржились на неї на Лінію довіри. Працівницю звільнили в 2022 році.
Зараз вона знову працює у Львівській філії, адже її керівник, яка знала про всі скарги, зневажає мабуть клієнтів та банківську таємницю.
Так зовсім не правильно робити. Шкода, що жодної реакції з Головного офісу на призначення на посади директрисою Львівської філії неблагонадійних осіб, немає.
Пані Ірино, це зовсім не шляхетно займати посади хитрістю!
Укрексімбанк
Відповідь банку
26 червня 2024, 11:56
Добрий день. Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми обов'язково з'ясуємо обставини та передамо інформацію відповідальним працівникам. Дякуємо за ваш сигнал.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dfcmmngyfmqj 13 червня 2024, 10:29
Скільки ще мені ходити, поки мені таки віддадуть мою карту? То якогось документу не вистачило, то щось недоробили, то щось забули/загубили і т.д., як наслідок я вже 2 тижні не можу отримати сою гроші!
Укрексімбанк
Відповідь банку
17 червня 2024, 9:06
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. З питань щодо оформлення ви можете звернутись на гарячу лінію Банку. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Укрексімбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.5
PLN 11.55 11.8
USD 41.95 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Укрексімбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.5
PLN 11.55 11.8
USD 41.95 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрексімбанк 💰 / Відгуки про Укрексімбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрексімбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.