×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
Незрозумілі правила банку при видачы валюти з депозиту Ізібанку
Інформуємо, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти немає можливості.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що рекомендовано здійснювати замовлення коштів за 3 робочі дні до звернення у відділення банку.
Коментарі (1)
Неприятный кэшбек
И вот сегодня обнаружила, что банк забрал этот начисленный кэшбек, просто списав его автоматически с моего бонусного счёта «в никуда».
При этом ни при оформлении карты менеджером отделения не были озвучены правила пользования кэшбеком, ни в договоре и прочих бумажках, что она выдала (15 листов), кстати, не подписанных с её стороны и без печати банка, не было ничего указано про кэшбек и его использование.
Да и в мобильном приложении в разделе «кэшбек» тоже нет никаких правил в списании кэшбека.
И на сайте банка я тоже не нашла, на каком основании у меня забрали накопленный кэшбек с карты «Very card».
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Також зауважимо, що Банк 03.04 нагадував усім Клієнтам про необхідність виплати бонусів.
Написати коментар
Кассир подсовывает доллары старого образца при наличии новых
При получении долларового депозита, кассир выдала половину суммы, купюрами старого образца.
Я попросил заменить купюры на новые, они были в наличии (кассир это не отрицала). Кассир отказалась, со словами: «Это ваши проблемы».
Вопрос к представителям банка, это действительно проблема, выдать новыми, если они есть в наличии?
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Інформацію про наявність купюр певного номіналу або ж року введення в експлуатацію касир не має права розголошувати відповідно до вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Коментарі (3)
Відмова у видачі готівкової валюти після закінчення депозиту
При замовленні валюти повідомляють: «що валюта в банку відсутня і не надходить і не можуть допомогти».
Схоже, що у банку відбувається підготовка до виведення його з ринку.
Інформуємо, що для Вас замовлені кошти в валюті для видачі, на 10.04.2023 року.
Для отримання коштів по депозитному вкладу, Вам необхідно звернутись в Центральне Дніпровське відділення, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського, буд. 15.
Каса працює з 9:00 до 17.30 годин.
Коментарі (6)
Мій досвід із ТАС
Перед закінченням строку мені передзвонили та дуже привітно і чемно запросили га відділення. Саме відділення в Дніпрі, на пр. Ярвницького.
Супер команда та їх супер керівник. Не сумніваюсь в їх професіоналізмі, та можу рекомендувати друзям. Так тримати!
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Коментарі (1)
Некомпетентність лператорів.
Звертаємо увагу, що СпортБанк працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту СпортБанк надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки СпортБанку.
Рекомендуємо звернутись безпосередньо до служби підтримки СпортБанку для детальної консультації.
Коментарі (1)
Помощь
Вкажіть, будь ласка, номер телефону на який отримуєте смс-повідомлення та дзвінки, в особисті повідомлення.
Коментарі (3)
Сбой! Программа лояльности 10,11 марта
Было бы не плохо, чтобы банк решил проблему системно, а не рассматривал каждый запрос индивидуально.
Дійсно, тимчасово спостерігається некоректне нарахування бонусів за здійснені операції картою.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Написати коментар
Ужасный банк в современной обвертке
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Банку.
Запевняємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написати коментар
Работают, как исправные часы
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написати коментар
Не выплачен приз
Ещё в субботу увидел объявление о том, что банк раздаёт приз за начало пользования их картой. В тот же день установил TAS2U и подал заявку на карту, ждал аж до понедельника пока одобрят. Уже вечер вторника, а обещанных 100 грн я так и не получил. Мелочь, но пользоваться банком после такого как-то не оч хочется
Інформуємо, що бонус буде зарахований на Ваш бонусний рахунок в термін до 30 календарних днів, за умови, що були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга».
Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів, умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Написати коментар
Знизили процентну ставку без попреджень- Ощадний
Зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну відсоткової ставки по депозитному вкаладу.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб: Клієнт забов’язується самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Коментарі (3)
Таскомбанк! А что с продажей валюты?
Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює.
Дізнався — ніяк.
При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції?
Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить.
Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми?
Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною?
Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має.
Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?..
І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((
При здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість відправки коду-підтвердження 3DS в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.
Дійсно, консультація в месенджерах не надається.
Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Коментарі (9)
Не рекомендую
Але ніякого обіцяного повернення грошей не відбулося. Тоді я уважно перечитав умови акції і знайшов напис дрібними літерами (як це зазвичай роблять), що кошти буде зараховано протягом 7 днів. Я почекав ці дня. Нічого не відбулося.
Тоді я вирішив закрити рахунок, щоб раптово, через деякий час, не виявилось, що я наприклад винен банку за його обслуговування, але зась! Ні у мобільному додатку, ні на вебпорталі Банку немає такої можливості, опції.
Коротше начебто і нічого страшного банк не зробив, але стійке відчуття, що тебе надурили і тепер ти просто так від їхніх послуг не відмовишся.
Ось посилання на їхню «чудову акцію» https://tascombank.ua/news/63e3cc68fa10850012848f44
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Коментарі (1)
Неправомірне зняття коштів банком за користування неактивним рахунком
Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Коментарі (5)
Таскомбанк — банк, ворующий деньги на услуге «GSM-информирование», не предоставляя услугу
Звертаємо увагу, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та передано в роботу відповідному підрозділу Банку.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано оператором Контакт-центру Банку.
Коментарі (1)
Противоречие/Обман в тарифах
В тарифах по вери кард пишеться про отсутсвие комисии через систему TAS2U:
4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!
А потом пишут про комиссию:
«Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.
Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U з картки «VeryCard» на карту ТАСКОМБАНКу або іншого Банку — не тарифікується.
Повідомляємо, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Коментарі (10)
Оплата в валюте — конвертация только через евро
https://tascombank.ua/files/Opys_pravyl_konvertatsii_pry_avtoryzatsii_operatsii__za_kartkamy_AT_Taskombank_10022023.pdf
Дійсно, Банк перейшов на нову схему конвертації валюти:
При розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом Міжнародної платіжної системи.
При використанні курсу МПС, конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користуєтесь- VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС, а потім євро буде конвертуватись у валюту рахунку за картковим курсом ТАСКОМБАНКу.
Також необхідно враховувати комісію за конвертацію, якщо вона передбачена тарифами карти.
Коментарі (13)
обман на обмане
.
Запит по Вашому питанню було зафіксовано оператором Банку.
Коли Ваше питання буде вирішене – Вас буде проінформовано.
Написати коментар
Можуть, коли захочуть…
третій тиждень частинами у різних відділеннях. У головному офісі на вулиці Грецькій в перший день отримали без замовлення третину грошей завдяки завкасою Людмилі Миколаєвні, яка пам’ятає нашу сім'ю як багаторічних клієнтів.За що ми ій дуже вдячні. А решту коштів частинами ще 4 доби у двох відділеннях, з безліччю дзвінків в IZI банк… А от 1 лютого ми з дружиною, попередньо замовивши кошти в колцентрі IZI банка на відділення 78 Таскомбанка міста Одеси (Пушкінська, 54), отримали вклади на протязі 8−10 хвилин. Дуже оперативно, незважаючи на відсутність світла, спрацювали спеціалісти Валентин і Поліна, а також завкасою Олена. Окремо відзначу директорку відділення 78 м. Одеси Осмоловську Світлану Валентинівну. Всім їм дякуємо за оперативність і чуйне ставлення до клієнтів. Доречі, обмінявши кошти на гривні ми їх перерозмістили тепер в Таскомбанку, замість IZI. Тим паче, що з усіма комісіями, курс купівлі доларів на ВРУ кращий ніж у більшості великих та і малих банків.
Дійсно, могли спостерігатись тимчасові труднощі з доставкою валюти у відділення Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написати коментар