Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
h8k 25 серпня 2023, 13:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Добрий день.
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.

24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.

25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.

Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?

Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.

Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 17:39
Добрий день.

Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Avdeevmaxim 23 серпня 2023, 0:29
Не рекомендую таксомбанк оскільки він не турбується про клієнтів, а саме не вернули кошти з смс інформування який сам по собі автоматично включився і мені про це ніхто не повідомив, 0 з 5 не рекомендую
Таскомбанк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 17:50
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів складає 20,00 грн ( в еквіваленті).
Підключення послуги відбувається щомісячно, авансом, у дату підключення послуги при наявності на рахунку коштів для оплати послуги.
При відсутності оплати послуга не надається. Відновлюється автоматично з дати здійснення оплати за послугу.
Звертаємо Вашу увагу, що дана послуга підвищує рівень безпеки збереження Ваших коштів. Автоматичне підключення послуги смс інформування дозволяє Вам контролювати рух коштів по Вашому рахунку 24 години на добу.

Уточніть, будь ласка, Ви відмовились від послуги але комісія була списана?

Якщо так – зі сторони Банку комісія буде повернена.

Для вирішення даного питання — надайте, будь ласка, деталі ситуації, яка виникла в особисті повідомлення.
Andry6769 22 липня 2023, 23:12
Оператор Вікторія (8717) ображає клієнтів, хамить їм, підвищує голос, спілкується агресивно, некоректно
Нажаль скарги так і не вийшло оформити.
Можливо після відгуку на Мінфін скаргу зафіксують?
Деталі дзвінку можу надати в приватні
Таскомбанк
Відповідь банку
23 липня 2023, 11:31
Добрий день.

Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні до Контакт-центру Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону з якого Ви звертались в особисті повідомлення.
На днях користувався послугами відділення. Була потреба в валютних операціях. Касир банку допоміг с питання, але не сподобалось те що гроші видали дрібними купюрами. Курс у банка дуже хороший, то раджу для обміну валюти цей банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
20 липня 2023, 16:24
Добрий день.

Дякуємо Вам за відгук!
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik1Nik2 14 липня 2023, 11:54
У банківських додатках на підтвердження операцій зазвичай використовують коди з СМС. Але в умовах війни мобільний зв’язок працює нестабільно або взагалі не працює. Багато банків вже давно дублюють коди, наприклад, у вайбері. І це зручно.
Таскомбанк фактично заморозив розвиток свого додатку TAS2U. Невже розробникам додатку не вистачає знань покращити роботу програми? Чи руки розробників ростуть не з потрібного місця? Чи розуму не вистачає? Раніше хоч використовувалася технологія 3-D Secure або Lookup. А зараз навіть цього немає.
Неможливо навіть зупинити пролонгацію депозиту.
Про неможливіть купити валюту я вже писав раніше. Після після довгого листування з предствником банку в особистих повідомленнях навіть зафіксували заявку #64667.
Ну і що? Тиша (((. Без результату (((
Гаряча лінія без телефонного зв’язку взагалі недоступна. Боти в телеграм і вайбер — це справді боти, які нічого не вирішують. Платний дзвінок через скайп лише з'їв гроші. Кілька місяців тому була багатообіцяюча відповідь на письмовий запит до банку — типу працюємо і покращимо. Де результат?
Зрозуміло, що програмісти самі не робитимуть нічого. Потрібно видати нормальне техзавдання. А видно, це банку не потрібно. Нажаль (((Дуже хотілося б дізнатися, хто розробник TAS2U і скільки грошей він з'їдає???
Таскомбанк
Відповідь банку
20 липня 2023, 14:54
Добрий день.

ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Інформуємо, що Банк працює в напрямку реалізації відправлення ОТП – паролів в viber.
Вказане питання знаходиться в розробці відповідального підрозділу Банку.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу була реалізована можливість підтвердження операцій на зовнішніх сайтах з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.

Для того, щоб підтвердити платіж за допомогою технології 3DS 2.0 Вам необхідно бути зареєстрованим та ідентифікованим користувачем в TAS2U.

Додатково Вам потрібно налаштувати відповідну функцію в TAS2U:
• зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку».
Додатково інформуємо, що при користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.
У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.
Ви можете перевірити інформацію:
— самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.
Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення.
Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.
Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.
Дійсно, при здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку також відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції в viber.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.

Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Проблема вирішена
KlientPlatinum 26 червня 2023, 23:50
Позвонили с банка, просят прийти в отделение банка и написать заявление об отказе от продукта банка — мультивалютная карта weekend. Пользуюсь этим продуктом давно. Недавно оплатил перевыпуск карт weekend. На карте weekend лежат гривны, доллары и евро. Угрожают что в одностороннем порядке закроют/заблокируют карты weekend. 2 стороны (банк и я) договорились об использовании данного продукта. Теперь банк в одностороннем порядке решил отказаться от продукта… Как-то не по партнерски… Являюсь клиентом банка больше 10 лет. Уважаемый банк, пересмотрите своё решение!
Банк нравится, надежный, комфортный и скажем так, привычный. К данным картам привязана оплата многих сервисов.
Но если вы пойдете на принцип и заблокируете карты/счета weekend в принудительном порядке, я тоже пойду на принцип и перенесу все своим счета физиков и Юр лиц в другой банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 11:08
Добрий день!

Дякуємо Вам, що користуєтесь продуктами ТАСКОМБАНК та за відгук про Банк вцілому.

Дійсно, з 27.07.2023 р. Банк припиняє обслуговування пакету послуг «WEEKEND CARD». Розуміємо Ваше незадоволення, адже це рішення може створити певні незручності. Саме тому пропонуємо скористатися іншими продуктами Банку та оцінити переваги цих продуктів.

Можемо Вам запропонувати оформити:
1) карту Azure у валюті гривня, долар або євро. Зняття коштів з карти без комісій по всій території України.
2) карту Велика 5 у валютах: гривня, долар або євро. Зарахування на карту без комісій, зняття коштів у банкоматах та касах на території України з комісією 1% + 5 грн.
3) карту Very card у гривні. Карта Very card має наступні переваги:

1. Від 500 до 200 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів.
3. Безкоштовне зарахування та зняття коштів;
4. Безкоштовна послуга інформування;
5. Нарахування кеш беку при розрахунку власними та кредитними коштами у визначених Банком 4 категоріях, зокрема при оплаті комунальних послуг.
6. Відсутня комісія за конвертацію валюти.

Рекомендуємо звернутися до відділення для закриття Weekend та оформлення іншого пакету послуг, який буде Вам найбільш зручним, оскільки з 27.07.2023 обслуговування рахунків у кожній валюті здійснюватиметься за тарифом у розмірі 100,00 грн/міс. Тобто, якщо на рахунках, які діють в межах карти Weekend є залишок власних коштів, буде списуватись комісія у розмірі 100 грн за кожен такий рахунок (гривня, долар, євро, фунти).

Додатково повідомляємо, що Банк поверне сплачену комісію за обслуговування рахунку за невикористаний період користування карткою.

Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavel877 21 червня 2023, 16:42
На днях посещал это отделения. Менеджера быстро обслужили и помогли мне с моими вопросами. Может у человека просто настроение не было или он был под чем-то что ему показалось что работают медленно.
Таскомбанк
Відповідь банку
24 червня 2023, 15:14
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Klostry 17 червня 2023, 9:10
От имени АТ «ТАСКОМБАНК» предлагают заключить договор на комплексное банковское обслуживание в мобильном приложении Izibank.
При решении стать клиентом обратили внимание на следующее. На сайте Izibank четко в тарифах указано о том, что «снятие наличных в банкоматах ТАСКОМБАНКА (собственные средства) — бесплатно». Только вот нигде в опубликованных тарифах Izibank не указано, что в сутки с банкомата ТАСКОМБАНКА можно снять не больше 10 тыс. Таким образом ТАСКОМБАНК, продвигающий по своей лицензии работу Izibank, фактически не предоставляет всю информацию своим клиентам (возможным клиентам).
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 17:16
Добрий день.

Звертаємо увагу, що IZIbank працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту IZIbank надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки IZIbank.

Тому всі питання щодо відображення інформації на сайті IZIbank рекомендуємо адресувати безпосередньо до служби підтримки IZIbank.

Дійсно, в банкоматі ТАСКОМБАНКу діють обмеження для зняття коштів готівкою на всі емітовані Банком картки в тому числі IZIbank, і Sportbank – 10 000 грн/доба.
Проблема вирішена
Оксана Копинец 16 червня 2023, 10:47
Користувалася картою Валика п’ятірка в пільговому період. Банк заявляє про максимальний період 62 дні і що в грейс періоді я можу сплатити до кінця місяця. Я внесла всю суму 31 травня в 17:23, це був робочий день, гроші зарахувалися відразу, мені прийшли всі повідомлення і я особисто їх бачу в додатку. Але на наступний день відсотки за користування були списані. На моє питання «чому?» — на гарячій лінії відповіли, що в Таскомбанку час спливає по іншому, у банка свій час зарахування, і то що я бачу, що гроші зарахувалися це не нічого не означає, насправді вони не зарахувалися.
Я зайшла на сайт, там в розділі про картки і пільговий період доступно в малюнках написано, що я маю право погашення по останній день місяця, але по факту це не відповідає дійсності.

В першій закладці також написано про цінності банку — (МИ ЧЕСНІ У ВСЬОМУ, ЩО РОБИМО).
Але як на мене це два пишимо, а три маємо на увазі:(
«ЧЕСНО» означає не плутати клієнтів своїми схемами і малюнками на сайті, напишіть або до передостаннього дня місяця або до якої години останнього, якщо у банку час спливає по іншому.
Я розчарована.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 16:52
Добрий день.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.

Звертаємо увагу, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Контакт-центру Банку та передано в роботу відповідному підрозділу.

Зі сторони Банку для Вас буде підготовлено та відправлено відповідь на вказану Вами електронну адресу.
В отделение в Арена Сити работают самые медленные сотрудники с всех банков в которых я был. Очень медленно выдавали деньги с Western Union. Курс был занижен и пытались что-то втюхать с своих услуг. Если бы я хотел что-то открыть в этом банке, то скорее всего ознакомился и пришел к ним по конкретному вопросу, а когда впаривают — это бесит.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 19:50
Добрий день.

Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
kornievskij 2 травня 2023, 14:29
Решил стать клиентом Таскомбанка и открыть там депозит, при прохождении стандартной процедуры регистрации — был «отфутболен» банком за непонятно что. Было 3 попытки, в 1-й раз мне отказали потому что у меня «посторонние люди в кадре» хотя фотография была обычный анфас, без людей на фоне. Второй отказ последовал якобы за фотографию в очках, но я не фотографировался в очках! и Фотография тоже была анфас! В третий раз отправил им фото с прекрасным освещением, без очков, с одноцветным фоном сзади, и что же в итоге? Банк написал опять что у меня посторонние люди в кадре. Похоже с этим банком всё… Сотрудникам этого банка надо явно перестать употреблять галлюциногенные препараты, а то им всякие посторонние люди и очки мерещаться. Приложение удалил, пойду в другой банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 11:54
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону, в особисті повідомлення.
Chernigivka7 27 квітня 2023, 15:23
Я была клиентом Таскомбанка более 10 лет. В 2022 году отделение в Чернигове закрылось в связи с окружением города, а потом так и не открылось после отступления вражеских войск. Хотя все остальные банки в городе открыли свои отделения. Срок действия моей депозитной карточки закончился, а депозит ещё действует. И теперь я, как и многие клиенты банка, не смогу получить свой вклад по окончанию его срока. Просила продлить срок действия карты, а мне предлагают приехать в Киев за новой картой. Я такой возможности не имею. Банк обязан в военное время продлить срок карточек и обеспечить своим клиентам доступ к их сбережениям.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 19:19
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Повідомляємо, що наразі Банк не продовжив термін дії карт, але враховуючи, що Ви знаходитесь в м. Чернігів, в якому тимчасово не працює відділення ТАСКОМБАНКу – спробуємо Вам допомогти.

Для вирішення питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4, в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 27 квітня 2023, 9:14
Что за прикол такой? Приложение находит 2 разных счета за распределение газа по адресу, с разными суммами задолженности? Куда платить за газ? Что будет если заплачу по обоим счетам?

У банка проблема с интернет банкингом? Или что происходит?
Таскомбанк
Відповідь банку
28 квітня 2023, 15:50
Добрий день.

Інформуємо, що наразі не спостерігається проблем в оплаті комунальних послуг через інтернет-банкінг TAS2U.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію та при необхідності виправити — надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Додатково прохання надати скріншот, з відображенням вказаної Вами інформації, з особистого кабінету.
Андрій Миколайович В. 26 квітня 2023, 9:16
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Вчера в отделении по адресу Киев, Голосіївський проспект, 130/57, оформляли супруге Very карту с целью положить грн на нее и в приложении открыть валютный депозит. Менеджер оформил страховку не смотря на отказ супруги. Заявляя, что «так нужно, должна же быть банку от вас хоть какая-то польза и корысть. А если не оформите страховку, то я вам оформлю другую карту, по которой пополнение грн в кассе с комиссией 1%». Мы не стали долго спорить, посчитав что дома отменим эту навязанную услугу через мобильное приложение. Оказалось что: 1) деньги за страховку за первый месяц уже списаны 2) отказаться от этой страховки через мобильное приложение не возможно. Вопросы к банку: 1) как расторгнуть этот договор страхования остатков на карте? 2) нужно сделать так, чтобы менеджер не звонил супруге и не жаловался на данный негативный отзыв. Сейчас и без того жизнь нервная 3) сделать так, чтобы ваши менеджеры не навязывали бессмысленные допуслуги в такой жесткой безапелляционной форме, нужно уважать своих клиентов
Таскомбанк
Відповідь банку
28 квітня 2023, 11:57
Добрий день!

Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Проблема вирішена
ValentinaDv 25 квітня 2023, 12:49
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 52
Зняття коштів через банкомат Таскомбанку, банкомат зависав, довго щось думав і віддав картку, кошти так і не отримала. Написала заяву в своєму банку, через три місяці відповіли, що кошти отримані і надлишків не має. У відповіді були надіслані логи з банкомату, до яких виникає багато питань, по-перше, вони чомусь в текстовому редакторі, по-друге, існує шаблон при якому банкомат друкує інформацію, а там все різне, дата час картки покупюрка видачі коштів, у кожного клієнта своя? Це як. По-трете, видача с касет банкомату, тоб то покупюрка, які кошти видаються. Клієнт передо мною, покупюрка в нормі, а на моїй операції просто після першої касети, дописано 2 купюри по 500!!! По-трете, час видачі коштів, спочатку 13:58 видача, 13:59 запрос на операцію, тобто мені спочатку видали кошти, а я їх потім тільки запросила? По-четверте, я находилась біля банкомату ще хвилин 4−5 після невидачі коштів, людей не було, по логам банкомату йдуть інші клієнти, це вони були невидимі, чи як?
По суті, скільки таких ще клієнтів, і скільки співробітники цього банку вже встигли на цьому заробити? І я вимагаю розслідувати цю ситуацію, та надати мені відповідь.
Таскомбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 11:42
Добрий день.

Інформуємо, що заяву на оскарження транзакції приймає Банк, картою якого Ви користувались.
Після чого направляє запит до ТАСКОМБАНКу.

Якщо ви не погоджуєтеся з наданою відповіддю – рекомендуємо звернутись для повторного оскарження до Банку-емітента, з карти якого відбулось списання.
Проблема вирішена
Весельчак У 24 квітня 2023, 14:43
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Посетил 24.04.2023 г. отделение ТАСКОМБАНКа в г. Днепр по адресу ул. Европейская, 10А с целью открыть депозит. Провёл в нём 1,5 часа, но так и не смог не только открыть депозит, но даже зарегистрироваться в приложении банка TAS2U с выданной в отделении картой. Не помогло 3 звонка на горячую линию с удалением ранее зарегистрированных в приложении банка моих данных — приложение так и не дало ввести данные моей новой банковской карты ТАСКОМБАНКа. В довершении ко всему последний оператор горячей линии сообщил, что даже, если бы мне удалось завершить регистрацию своей карты в приложении, депозит я бы всё равно не смог открыть, так как «сегодня какая-то проблема с конвертационными депозитами». И теперь у меня 2 проблемы: невозможность регистрации в приложении и невозможность открытия депозита, денежные средства для которого я уже ранее внёс в кассу ТАСКОМБАНКА. Ушёл из отделения, так как оператор ничем не смогла мне помочь. Что это???
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2023, 18:55
Добрий день.

Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
Felix Gotman 23 квітня 2023, 21:55
Відділення за адресою: Одеса, вул. Вільямса, 62/1
Странных — это чтобы не сказать грубее…
Три года не пользовался услугами банка, настроив регулярное погашение лизинговых платежей в другом банке. Однако совсем обойтись без Таскомбанка было невозможно: пришлось получать карточку в их банке (как активизировали сам счёт, и ее в отдельности — отдельная песня, из-за тупости филиала на пр-те Шевченко, пришлось лишний день провести в Харькове, делая все заново в центральном филиале, и только через месяц одесские работники филиала на Вильямса (на Шевченко больше не обращался по понятным причинам), поняли, что без минимального пополнения карты в 10грн она не активизируется, хотя пользоваться я не и не собирался — и не пользовался к слову). Лизинг погашен, срок действия карты к счастью завершился. Перевести куда угодно оставшиеся гривны на счету, которыми все эти годы никто не воспользовался- НЕВОЗМОЖНО. Нужно переться в отделение — и открывать там новую карту. Снова с приключениями, с первым платежом — и ради оставшихся копеек? Ну бред же. Не собираюсь больше иметь дела с этим банком, и друзьям не рекомендую. Абсолютно некомпетентные сотрудники. Любой вопрос сложнее шаблонной задачи — все, приплыли.
Зато как срок действия карточки закончился — спамить начали регулярно, устал блокировать, минимум 7−8 номеров и десяток почтовых адресов в черном списке оказались, пока иссяк этот поток спама.
Таскомбанк
Відповідь банку
25 квітня 2023, 9:58
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Повідомляємо, що закрити картковий рахунок можливо у відділенні Банку.
Ознайомитись з актуальним переліком працюючих відділень та графіком їх роботи можливо за посиланням https://tascombank.ua/branch

Якщо на рахунку є власні кошти, Ви можете отримати їх в касі Банку.

Додатково зазначений контактний номер телефону було передано до відповідного підрозділу Банку з метою виключення можливості направлення текстових повідомлень або здійснення дзвінків в подальшому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Богдан Зінченко 20 квітня 2023, 21:33
Неочікувано для себе зіткнувся з проблемою в роботі застосунку банку, що створило для мене проблему.
Випустив в застосунку віртуальні картки по тарифу Платівка в доларах США та євро для зарахування на них валютних депозитів. Одразу після випуску вимкнув через застосунок послугу СМС-інформування, оскільки вона платна. Сьогодні на картку зарахувались кошти в доларах, після чого списались $0.55 з рахунку за вимкнену мною послугу. Оператор колл-центру повідомила що я нібито нічого не вимикав. При цьому перевірили статус послуги картки в євро. В застосунку нібито все вимкнене, а оператор мені розказує що я нічого не вимикав, вимкнула у себе.
Оператор відмовилася реєструвати заявку на повернення коштів, оскільки, на її думку, я нічого не вимикав. Тепер для зняття депозиту не вистачає 5 центів.
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2023, 18:36
Добрий день.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону.
Полезный комментарий
Богдан Зінченко 14 травня 2023, 21:36
Банк після детального вивчення обставин повернув комісію на рахунок. Дякую за роботу!
Проблема вирішена
Alisia26 20 квітня 2023, 9:23
Здійснювала платіж на карту цього банку і не могла перевірити, хто власник і чи ця людина не шахрай, оскільки банк не показує ці дані. В результаті оплатила гроші шахраю за товар. Номер карти додаю, щоб інші не попались і прошу банк відреагувати на дану особу 5366391102348471
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2023, 18:45
Добрий день.

Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.

Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.

Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.

Контакти IziBank:

• 0800 605 005.
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
psycho 12 квітня 2023, 23:33
Собрался открыть карту very. Загрузил мобильное приложение. Подписал через Дию загранпаспорт и т. д. Отправил. Ответа нет. Решил подойти в отделение. Пришел. спрашиваю — можно карту very? Начали оформлять, а потом якобы пришел отказ. Ну, думаю, наверно потому и через смартфон не получалось получить ответ.

На следующий день входящий звонок из банка и говорят, мол ждем когда вы станете клиентом банка. Я говорю — так мне же отказали в отделении, мол нельзя кредитную карту мне. Ответили — ну это же дебетно-кредитная карта, можно же как и дебетную карту выпускать. Посоветовали еще раз через приложение оформить.

В общем я ничего не понял. В принципе, все просто — я не стал, клиентом банка. Почти как в Европейском союзе Захочешь открыть счет в банке, нельзя. Почему? А вот нельзя.

И еще. Я легко получил карту izi банка и постоянно пользуюсь. И картсчет числится в ТАС. Как-то это тоже не понятно. Получается что я имею счет в банке, но клиентом банка быть не могу. Почти как парадокс брадобрея Бертрана Рассела.
Таскомбанк
Відповідь банку
28 квітня 2023, 11:22
Добрий день.

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону.
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝