×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Некомпетентні працівники банку
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.
24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.
25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.
Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?
Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.
Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Написати коментар
СТАВЛЕННЯ і обслуговування клієнтів
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів складає 20,00 грн ( в еквіваленті).
Підключення послуги відбувається щомісячно, авансом, у дату підключення послуги при наявності на рахунку коштів для оплати послуги.
При відсутності оплати послуга не надається. Відновлюється автоматично з дати здійснення оплати за послугу.
Звертаємо Вашу увагу, що дана послуга підвищує рівень безпеки збереження Ваших коштів. Автоматичне підключення послуги смс інформування дозволяє Вам контролювати рух коштів по Вашому рахунку 24 години на добу.
Уточніть, будь ласка, Ви відмовились від послуги але комісія була списана?
Якщо так – зі сторони Банку комісія буде повернена.
Для вирішення даного питання — надайте, будь ласка, деталі ситуації, яка виникла в особисті повідомлення.
Написати коментар
Неадекватні оператори на гарячій
Нажаль скарги так і не вийшло оформити.
Можливо після відгуку на Мінфін скаргу зафіксують?
Деталі дзвінку можу надати в приватні
Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні до Контакт-центру Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону з якого Ви звертались в особисті повідомлення.
Написати коментар
Работа отделения ул. Большая Васильковская / Бассейная, 1−3/2 (Арена Сіті)
Дякуємо Вам за відгук!
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Коментарі (1)
Звідки ростуть руки у розробників ТАS2U?
Таскомбанк фактично заморозив розвиток свого додатку TAS2U. Невже розробникам додатку не вистачає знань покращити роботу програми? Чи руки розробників ростуть не з потрібного місця? Чи розуму не вистачає? Раніше хоч використовувалася технологія 3-D Secure або Lookup. А зараз навіть цього немає.
Неможливо навіть зупинити пролонгацію депозиту.
Про неможливіть купити валюту я вже писав раніше. Після після довгого листування з предствником банку в особистих повідомленнях навіть зафіксували заявку #64667.
Ну і що? Тиша (((. Без результату (((
Гаряча лінія без телефонного зв’язку взагалі недоступна. Боти в телеграм і вайбер — це справді боти, які нічого не вирішують. Платний дзвінок через скайп лише з'їв гроші. Кілька місяців тому була багатообіцяюча відповідь на письмовий запит до банку — типу працюємо і покращимо. Де результат?
Зрозуміло, що програмісти самі не робитимуть нічого. Потрібно видати нормальне техзавдання. А видно, це банку не потрібно. Нажаль (((Дуже хотілося б дізнатися, хто розробник TAS2U і скільки грошей він з'їдає???
ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Інформуємо, що Банк працює в напрямку реалізації відправлення ОТП – паролів в viber.
Вказане питання знаходиться в розробці відповідального підрозділу Банку.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу була реалізована можливість підтвердження операцій на зовнішніх сайтах з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.
Для того, щоб підтвердити платіж за допомогою технології 3DS 2.0 Вам необхідно бути зареєстрованим та ідентифікованим користувачем в TAS2U.
Додатково Вам потрібно налаштувати відповідну функцію в TAS2U:
• зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку».
Додатково інформуємо, що при користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.
У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.
Ви можете перевірити інформацію:
— самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.
Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення.
Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.
Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.
Дійсно, при здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку також відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції в viber.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.
Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Коментарі (2)
Принуждают отказаться от карточек weekend
Банк нравится, надежный, комфортный и скажем так, привычный. К данным картам привязана оплата многих сервисов.
Но если вы пойдете на принцип и заблокируете карты/счета weekend в принудительном порядке, я тоже пойду на принцип и перенесу все своим счета физиков и Юр лиц в другой банк.
Дякуємо Вам, що користуєтесь продуктами ТАСКОМБАНК та за відгук про Банк вцілому.
Дійсно, з 27.07.2023 р. Банк припиняє обслуговування пакету послуг «WEEKEND CARD». Розуміємо Ваше незадоволення, адже це рішення може створити певні незручності. Саме тому пропонуємо скористатися іншими продуктами Банку та оцінити переваги цих продуктів.
Можемо Вам запропонувати оформити:
1) карту Azure у валюті гривня, долар або євро. Зняття коштів з карти без комісій по всій території України.
2) карту Велика 5 у валютах: гривня, долар або євро. Зарахування на карту без комісій, зняття коштів у банкоматах та касах на території України з комісією 1% + 5 грн.
3) карту Very card у гривні. Карта Very card має наступні переваги:
1. Від 500 до 200 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів.
3. Безкоштовне зарахування та зняття коштів;
4. Безкоштовна послуга інформування;
5. Нарахування кеш беку при розрахунку власними та кредитними коштами у визначених Банком 4 категоріях, зокрема при оплаті комунальних послуг.
6. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Рекомендуємо звернутися до відділення для закриття Weekend та оформлення іншого пакету послуг, який буде Вам найбільш зручним, оскільки з 27.07.2023 обслуговування рахунків у кожній валюті здійснюватиметься за тарифом у розмірі 100,00 грн/міс. Тобто, якщо на рахунках, які діють в межах карти Weekend є залишок власних коштів, буде списуватись комісія у розмірі 100 грн за кожен такий рахунок (гривня, долар, євро, фунти).
Додатково повідомляємо, що Банк поверне сплачену комісію за обслуговування рахунку за невикористаний період користування карткою.
Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
Коментарі (2)
Работа отделения ул. Большая Васильковская / Бассейная, 1−3/2 (Арена Сіті)
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написати коментар
Вводят в заблуждение
При решении стать клиентом обратили внимание на следующее. На сайте Izibank четко в тарифах указано о том, что «снятие наличных в банкоматах ТАСКОМБАНКА (собственные средства) — бесплатно». Только вот нигде в опубликованных тарифах Izibank не указано, что в сутки с банкомата ТАСКОМБАНКА можно снять не больше 10 тыс. Таким образом ТАСКОМБАНК, продвигающий по своей лицензии работу Izibank, фактически не предоставляет всю информацию своим клиентам (возможным клиентам).
Звертаємо увагу, що IZIbank працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту IZIbank надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки IZIbank.
Тому всі питання щодо відображення інформації на сайті IZIbank рекомендуємо адресувати безпосередньо до служби підтримки IZIbank.
Дійсно, в банкоматі ТАСКОМБАНКу діють обмеження для зняття коштів готівкою на всі емітовані Банком картки в тому числі IZIbank, і Sportbank – 10 000 грн/доба.
Коментарі (1)
Заявлений пільговий період не відповідає дійсності
Я зайшла на сайт, там в розділі про картки і пільговий період доступно в малюнках написано, що я маю право погашення по останній день місяця, але по факту це не відповідає дійсності.
В першій закладці також написано про цінності банку — (МИ ЧЕСНІ У ВСЬОМУ, ЩО РОБИМО).
Але як на мене це два пишимо, а три маємо на увазі:(
«ЧЕСНО» означає не плутати клієнтів своїми схемами і малюнками на сайті, напишіть або до передостаннього дня місяця або до якої години останнього, якщо у банку час спливає по іншому.
Я розчарована.
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Контакт-центру Банку та передано в роботу відповідному підрозділу.
Зі сторони Банку для Вас буде підготовлено та відправлено відповідь на вказану Вами електронну адресу.
Коментарі (5)
Скорость работы менеджеров могла быть лучше
Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
*** среди сотрудников банка
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону, в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Неуважение к своим клиентам
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Повідомляємо, що наразі Банк не продовжив термін дії карт, але враховуючи, що Ви знаходитесь в м. Чернігів, в якому тимчасово не працює відділення ТАСКОМБАНКу – спробуємо Вам допомогти.
Для вирішення питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Два разных счета за распределение газа по адрессу?
У банка проблема с интернет банкингом? Или что происходит?
Інформуємо, що наразі не спостерігається проблем в оплаті комунальних послуг через інтернет-банкінг TAS2U.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію та при необхідності виправити — надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Додатково прохання надати скріншот, з відображенням вказаної Вами інформації, з особистого кабінету.
Коментарі (4)
Навязывают страховку в безапелляционной форме
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Написати коментар
Невидача коштів
По суті, скільки таких ще клієнтів, і скільки співробітники цього банку вже встигли на цьому заробити? І я вимагаю розслідувати цю ситуацію, та надати мені відповідь.
Інформуємо, що заяву на оскарження транзакції приймає Банк, картою якого Ви користувались.
Після чого направляє запит до ТАСКОМБАНКу.
Якщо ви не погоджуєтеся з наданою відповіддю – рекомендуємо звернутись для повторного оскарження до Банку-емітента, з карти якого відбулось списання.
Коментарі (1)
Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом!
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
Написати коментар
Один из самых странных банков.
Три года не пользовался услугами банка, настроив регулярное погашение лизинговых платежей в другом банке. Однако совсем обойтись без Таскомбанка было невозможно: пришлось получать карточку в их банке (как активизировали сам счёт, и ее в отдельности — отдельная песня, из-за тупости филиала на пр-те Шевченко, пришлось лишний день провести в Харькове, делая все заново в центральном филиале, и только через месяц одесские работники филиала на Вильямса (на Шевченко больше не обращался по понятным причинам), поняли, что без минимального пополнения карты в 10грн она не активизируется, хотя пользоваться я не и не собирался — и не пользовался к слову). Лизинг погашен, срок действия карты к счастью завершился. Перевести куда угодно оставшиеся гривны на счету, которыми все эти годы никто не воспользовался- НЕВОЗМОЖНО. Нужно переться в отделение — и открывать там новую карту. Снова с приключениями, с первым платежом — и ради оставшихся копеек? Ну бред же. Не собираюсь больше иметь дела с этим банком, и друзьям не рекомендую. Абсолютно некомпетентные сотрудники. Любой вопрос сложнее шаблонной задачи — все, приплыли.
Зато как срок действия карточки закончился — спамить начали регулярно, устал блокировать, минимум 7−8 номеров и десяток почтовых адресов в черном списке оказались, пока иссяк этот поток спама.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Повідомляємо, що закрити картковий рахунок можливо у відділенні Банку.
Ознайомитись з актуальним переліком працюючих відділень та графіком їх роботи можливо за посиланням https://tascombank.ua/branch
Якщо на рахунку є власні кошти, Ви можете отримати їх в касі Банку.
Додатково зазначений контактний номер телефону було передано до відповідного підрозділу Банку з метою виключення можливості направлення текстових повідомлень або здійснення дзвінків в подальшому.
Коментарі (1)
Глюки в роботі застосунку
Випустив в застосунку віртуальні картки по тарифу Платівка в доларах США та євро для зарахування на них валютних депозитів. Одразу після випуску вимкнув через застосунок послугу СМС-інформування, оскільки вона платна. Сьогодні на картку зарахувались кошти в доларах, після чого списались $0.55 з рахунку за вимкнену мною послугу. Оператор колл-центру повідомила що я нібито нічого не вимикав. При цьому перевірили статус послуги картки в євро. В застосунку нібито все вимкнене, а оператор мені розказує що я нічого не вимикав, вимкнула у себе.
Оператор відмовилася реєструвати заявку на повернення коштів, оскільки, на її думку, я нічого не вимикав. Тепер для зняття депозиту не вистачає 5 центів.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону.
Коментарі (2)
Банк не показує імені користувача карти,що допомагає шахраям ховатися
Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
Контакти IziBank:
• 0800 605 005.
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
как стать клиентом банка ?
На следующий день входящий звонок из банка и говорят, мол ждем когда вы станете клиентом банка. Я говорю — так мне же отказали в отделении, мол нельзя кредитную карту мне. Ответили — ну это же дебетно-кредитная карта, можно же как и дебетную карту выпускать. Посоветовали еще раз через приложение оформить.
В общем я ничего не понял. В принципе, все просто — я не стал, клиентом банка. Почти как в Европейском союзе Захочешь открыть счет в банке, нельзя. Почему? А вот нельзя.
И еще. Я легко получил карту izi банка и постоянно пользуюсь. И картсчет числится в ТАС. Как-то это тоже не понятно. Получается что я имею счет в банке, но клиентом банка быть не могу. Почти как парадокс брадобрея Бертрана Рассела.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону.
Написати коментар