Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anya15 9 травня 2024, 19:36
Запросила друга вже більше двох тижнів ніякі бонуси ніхто не отримав. Оператор повідомив що нічим допомогти не може
Таскомбанк
Відповідь банку
9 травня 2024, 20:09
Добрий день.

Якщо були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга» — Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів.
Умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Додатково вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону, ПІБ і номер телефону рекомендованого друга, в особисті повідомлення – перевіримо інформацію чи були виконані умови акції.
Gelloiss 8 травня 2024, 15:50
Не знаю, що там насправді за схема про переход від спортбанку до таскомбанку, але я не вірю, що залишилися ті ж самі власники, бо їх дії кардинально інші!
Я був клієнтом спортабнку від найперших місяців його існування, це вже роки 4 точно. Він дійшов рівня монобанку, я його активно рекомендував друзям і близьким, бо де в чому він був навіть кращим за моно. Але, нажаль, сталася біда. Банк було викуплено шархраями і він став TAS2U. Чому шахраями? Бо пілся переходу від спортбанку в ту помийку на букву «Т» у моїх батьків просто зникли гроші з карток. Питання вже вирішується з банками третій тиждень. В мене благо грошей не було на карті, але був кредитний ліміт. Так ось прикол. Вчора я був винен 500 грн обовʼязкового платежу за вихід з пільгового періоду. Сьогодні там вже сумма 1000грн 😂 Срашно подумати, що буде завтра. Оператор дзвонив теж казав про 500 грн, але я почитав відгуки інших людей і зрозумів, що краще взагалі нічого не погашати, бо буде більше проблем навіть. Тож на все добре! Якщо спортбанк повернеться, я поверну йому борг.
А так циї шахраїв всеодно засудять інші потерпілі, так що я не буду їм переводити свої гроші.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 травня 2024, 20:05
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що проект Спорт банк здійснював діяльність на ліцензії АТ «ТАСКОМБАНК», а отже усі клієнти Спорт банк є клієнтами ТАСКОМБАНКУ, і банк продовжить обслуговування усіх клієнтів, які користувались застосунком Спорт банк, забезпечуючи надійний і сучасний сервіс своїм клієнтам.

Інформуємо, що всі Ваші раніше укладені договори продовжують діяти на тих же умовах, на яких вони були укладені.

Для перевірки наданої Вами інформації та можливості допомогти в вирішенні питання – прохання звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України), в банківський чат ( https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
AB250188KVJ 6 травня 2024, 18:08
Обслуживался в СпортБанке и перевели счет в таскомбанк. Со спортбанком проблем особо не было и погашал карту в льготном периоде. В приложении таса тоже все оплатил в льгтном периоде и созвонился с оператором чтобы подтвердить сумму. В итоге мы сошлись на сумме и оператор сказала что в приложении показывает верную сумму. Я все оплатил.Сделал на всякий случай скрин экрана, что все оплачено в льготном периоде. В итоге в начале месяца списались «выдуманные» проценты и оператор говорит, что я недоплатил сумму льготного периода. Я подал жалобу на горячую линию, они сказали что послушают диалог и если оператор сказал сумму, которую я внес, то сторнируют мне излишне начисленные проценты. Никто до сих пор не слушает мой диалог от 26 апреля 14:37. Прошу повлиять на это безобразие и бездеятельность службы поддержки. Следующая жалоба будет в НБУ
Таскомбанк
Відповідь банку
7 травня 2024, 11:39
Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу для перевірки інформації.
Запит знаходиться в роботі.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас додатково буде проінформовано.
tpetrovsky 6 травня 2024, 15:01
Після створення заявки на обмін валюти на депозит банк залишив її без виконання і видалив депозитний договір. Служба підтримки не вирішує питання, а просто завершує діалог.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 травня 2024, 11:35
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити інформацію прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН, дату та суму транзакції, в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
1954 P 3 травня 2024, 15:57
Після інтеграції зі Спортбанку з невідомої причини банк вирішив припинити відносини. Можливо це помилкове рішення, бо підстав для цього не було ніяких. Інн.2052415450.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 травня 2024, 18:13
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.

Для додаткової перевірки наданої Вами інформації – прохання перевірити правильність вказаного ІПН та надати Ваші дані (повністю ПІБ та ІПН) в особисті повідомлення.
Sveto4ek 2 травня 2024, 12:52
Пiсля закриття Спортбанка були обіцянки що умови не змінюється, але нажаль обманули.
В Спортбанке кредит завжди погашали в останній день і всє було гаразд, але в тасбанке ні, як повідомила підтримка: дивитись в квитанції коли пройшла операція немає сенсу, а все залежить від других факторів, незалежних від клієнта.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 травня 2024, 15:47
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.

Для уникнення даної ситуації в майбутньому рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Проблема вирішена
anedyhalov 24 квітня 2024, 13:32
Sportbank закривається з 6 травня, повідомили що переходить усе на застосунок TAS2U, тільки скачав та одразу вибило що сервер не працює! Ітак вже тиждень! Взагалі навіть не дає зареєструватися навіть, Viber підтримка безкоштовна із-за кордону не працює! Написано Viber OUT! У спорт банку 15 000 депозит!
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 14:10
Добрий день.

Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктор Дубинчук 23 квітня 2024, 11:34
Я і моя жінка -клієти ТАСКОМБАНКУ. Крім того у моєї жінки було дві кредитні картки -«велика п’ятірка» і «пудра». У цьому році закінчувався термін дії карток і настала необхідність їх перевипуску. З «великою п’ятіркою» не було проблем, а з «пудрою» вони почались. Був замовлений перевипуск кредитної карти «Пудра» і за неї чомусь просили оплату 200 гривень. Потім співробітниця повідомила що платити нетреба. 22.04.2024 року моя жінка прийшла до відділення для отримання карток. І з’ясувалось що картка «пудра» не має кредитного ліміту. Попередня картка «пудра» мала кредитний ліміт 50000 грн. А для чого тоді кредитна картка?
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 14:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.

Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Anastasia555 18 квітня 2024, 17:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Привокзальна, 2/1
Переказала чоловіку з приват банку 50 грн, з яких з мене зняли 5 грн комісії і з чоловіка також зняли комісію 10 грн! Це що таке? Ви як працюєте!? жахливий банк, будемо відмовлятись!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 10:47
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:

1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
ukrx 18 квітня 2024, 16:35
В приложении указано курс 38.8 Оплата произошла по курсу 40.9.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 10:38
Добрий день.

В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.

Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.

Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 17 квітня 2024, 17:10
Кредитную карту можно открыть только если есть прописка — ок, я открыл в другом банке.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:23
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
olekhom 17 квітня 2024, 12:54
Я був клієнтом Спортбанку. Сьогодні мої рахунки та картки були перенесені до ТАСКОМБАНКУ. Картки мені більше не потрібні, оскільки ними не користуюся, а рахунки нульові.

Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.

Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.

Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.

Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:22
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Abrani 14 квітня 2024, 14:07
Недавно от банка пришло письмо о закрытии счета в одностороннем порядке, попросили написать заявление на пересчет остатков средств на другой счет банка (при этом незаконно берут комиссию в 20%!!! Считаю это грабеж, так как закрывают счета просто так без всяких оснований, отделений у банка нет, то есть забрать деньги без процента не возможно, и теперь посчитайте любую сумму -20%, это вообще грабеж) ну то ладно, отправил им заявление 2 недели назад, так они отказываются заявляя что пумб не принимает от них платежи при закрытии счета, позвонил на горячую линию пумба, там заявили что впервые об этом слышат, по итогу деньги не отправили так еще и отказ официальный не дают, чтобы написать досудебку на банк, в общем не пользуйтесь этим банком, просто так могут в любой момент закрыть счет (серьезно просто так, у меня на карту раз месяц приходила з/п в 10к грн, и просто так заблокировали)
Таскомбанк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 9:35
Добрий день!
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasia1999 5 квітня 2024, 10:42
Крик душі, нам три місяці не платять партнерські платежі, відповідно, заробітня плата мало того що раніше приходила з затримкою, то зараз взагалі не приходить, проте від нас вимагають обслуговувати клієнтів. Підстав для не виплати просто немає.

Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 11:22
Добрий день.

Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.
Lavankari 3 березня 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, Майдан Незалежності, 2
Пишу відгук стосовно обслуговування.Коди зайшла у відділення.Мене привітали з посмішкою, все чудово.Але коли з приводу мого питання сказали не пояснили:«У вас погана кредитна історія, ми вам не допоможемо", то Олексій Володимирович (фахівець)навіть очі не підняв.Я розумію, що просто перестала бути для нього «потрібною».Наче я з проказою прийшла за допомогою.Сказавши йому «Гарного Вам дня», також не підіймаю очей 'дякую', типо того йди не витрачай мій час.Роблю висновок, що їх цікавлять платоспроможні клієнти, а ті які хотіли «перекредитуватись», ну вибачте, ми наоазі в дію зайшли,і все побачили.Але не побачили іншого, що людина платить в нікуди, надалі ьак само платити і буде.Але кого ж це цікавить, що у час війни люди йдуть на дно але роблять можливе щоб з цього вийти, а вже нікому не потрібно крім самою людини.Єдине позитивне, що залишилось.Це дівчина консультант, яка сказвла перелік документів, яких взяти з собою і гарний настрій.На цьому все.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 березня 2024, 13:03
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 2 лютого 2024, 10:11
В предыдущем отзыве писала о закрытии счета и карты, процесс непонятно когда и чем закончится. Информационная линия банка очень некомпетентная- 2 раза переключали и в итоге ничего не знают. Заявление на закрытие счета отправила 11 января 2024 года. Потом позвонили из банка, сказали у нас новая процедура звоните в банк. В итоге счёт и карта до сих пор не закрыты и не известно будут ли
Таскомбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 9:19
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
ModernM 31 січня 2024, 2:25
Приветствую.
У меня был контакт с Таскомбанком, и он перешёл на тот уровень когда я, как клиент, остался, мягко говоря расстроен.
Я оформил кредитную карту в Таскомбанке. Пользуюсь ей и как наверно многие, кто пользуется такой услугой, возвращая деньги по мере их поступления.
Трудности с обслуживанием, я почувствовал уже тогда, когда написал по техническим вопросам, на горячую линию банка. Первое, что увидел, это что в чате появляется сообщение о том, что к «Вам присоединился оператор», который реально появился в чате мин через 5−10. Через некоторое время у меня появилась необходимость сменить финансовый номер. Я сменил номер и решил, что банку стоит его знать, т.к. кредит я вернул не полностью. Зачем мне ссориться, подумал я тогда. Забегая наперёд скажу, что это была плохая затея, уведомить банк, что я сменил телефон. Мне от банка написали, что для смены финансового номера, нужно идти в отделение…это был уже шок. Я пользуюсь ещё одним банком и там для смены номера достаточно, через смс подтвердить свой номер. Мне пришлось идти. В отделении на Преображенской, была очередь и как я понял для решения обычных вопросов, которые сейчас решаются через тоже приложение, большинства банков Украины.
Общаться с сервисной службой, в целом, неприятно. Так как, банк не считает необходимости проявлять достаточно гибкости к клиентам. Это мои ощущения.
В октябре или ноябре месяце 2023 года, мне на кредитной карте, было доступно 10 000грн. Я ими пользовался. В целом я плачу, по мере поступления средств, регулярно. Но в декабре 2023 года я пропустил платежи, не вносил оплату за кредит. Да и в январе, я начал платить где — то с средины месяца. Т. е. в целом я пропустил 1,5 месяца платежей.
И тут Таскомбанк сорвался с цепи. Первый звонок был с целью проверить, есть ли я на месте, не уехал ли, не спрятался л!!! Мне прислали уведомление через приложение, что я могу воспользоваться кэшбеком, которого реально не было. Расчёты, все, я веду через другой банк. Не упаси Боже, делать это в Таскомбанке.
Дальше был звонок, от менеджера, что мол пора платить. Я не скрывался и ответил, что сейчас праздники и все отдыхают, заработок минимальный. Объяснил, что сделаю это позже. Менеджер банка, решил или получил указание от руководства, что…да, наяривать каждый день на телефон и мягкими угрозами, требовать возврата средств, уже.
Тут я хочу написать, что пользование кредитом, как некоторая культура у нас в обществе не так давно, да вообще отвечать за свои финансы, мы начали недавно. Т.к. раньше, за нас «думали и решали», все кто угодно, кроме нас. Во время формирования этой культуры пользования, мы, что называется притираемся…банковая система к нам, мы к ним, усовершенствуя данную услугу. Которая таки да, важна, в наше время.
Как только мне позвонил менеджер Таскомбанка, следующий раз…а это было, чуть ли вечером в этот же день, я разозлённый ответил, чтоб прекращали. Кароче, меня поставили на автодозвон, звонил бот и напоминает о платежах. Мне это быстро надоело и я начал блокировать всё, что звонило и сообщало, что они с Таскомбанка. Вскоре, звонки прекратились, так как банк не захотел покупать бесконечное количество сим карт. Которые я блокировал…одни расходы. И через некоторое время я получил смс, от компании CREDITEXP, с угрозой, что в случае моей не оплаты моё дело будет передано в суд.
Этот вопрос я решил достаточно оперативно. Я сам позвонил в контору, как оказалось — это коллекторская контора, с офисом в Киеве. Человек мне наивно ответил, что да, это коллекторы. Я ему обрисовал схему, по которой я буду действовать…1) заявление в полицию, 2) заявление в НБУ, 3) что я не позволю с собой так обращаться.
В этот же день, я написал в НБУ, полицию и юридическую контору поставил в копию, письмо было написано по email.
На следующий день мне позвонила девушка с этой же коллекторской конторы и долго не хотела отвечать, чем именно занимается их «фирма». Тут уже я пришёл в полицейский участок и написал заявление на бумаге, моё обращение было зафиксировано. Звонки — прекратились, от всех.
Моё намерения получить ответ от Таскомбанка остались, и я связался с юридической компанией для оформления официального письма в НБУ. Почему через юр. компанию?
Дабы получить официальный ответ, а не отписки.
Вопрос к банку такой: почему в процессе общения со мной, банк… 1) передал мои данные другим лицам, 2) позволил себе звонить и писать мне смс, что у меня есть возможность получить кредит в размере 17 000грн и после того как я туда позвонил, они сделали вид, что первый раз об этом слышат, 3) считают необходимость давить через звонки, мягко угрожая судом???
На эти вопросы ответа ещё не было. Банк не взял на себя ответственность позвонить и обсудить этот вопрос — напрямую ко мне, возможно даже извиниться и пообещать, что они сделаю всё, чтоб стать лучше. Хочу пожелать Таскомбанку, развивать культуру общения и выдачи кредита, путём индивидуального подхода к каждому клиенту, совершенствоваться технически и давать ответы на прямой вопрос. Возможно это сократит кучу времени для всех. Так как мои негативные эмоции, начали возникать от полученного дискомфорта в процессе пользования услугами банка.
Да, это один из немногих банков, пополняя карту которого, нужно идти в отделение. Т.к. пополнить без комиссии, в обычном терминале любого магазина — нельзя. А все терминалы Таскомбанка, только в отделении. Или через другой банк :)
Таскомбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ваше звернення передано в роботу відповідному підрозділу.
Відповідь буде надано на Вашу електронну адресу, як вказано в запиті.
Юрий Корецкий 30 січня 2024, 10:33
12.01.2024 подали заяву про зміну сторони по договору фінансового лізингу 14985/04/23-Г від 28 квітня 2023 року, про те станом на 30.01.2024 жодної інформації про результати розгляду.
29.01.2024 об 11 год. 27хв. телефонував на гарячу лінію Таскомбанк (0800503580) з проханням повідомити про результати розгляду заяви, про те на час написання відгуку, зворотнього зв’язку не отримав.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 13:18
Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас буде проінформовано оператором Банку.
MakcB 26 січня 2024, 15:12
При багатьох перевагах, я є активний користувач картою very well, в цього банку самий жахливий регламент зарахування коштів на карту.
Вирішив придбати валюту онлайн, зробив переказ з карти іншого банку на свою карту, гроші з’явилися, а купити валюти не можу пише недостатньо коштів. Підтримка каже що чекати треба до трьох днів, який курс буде через три дні нікому невідомо.
Ніби це одна банківська група з одним дуже відомим банком де все набагато легше та простіше.
Не рекомендую користуватися сервісом p2p
Таскомбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:52
Добрий день.
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Карий 25 січня 2024, 21:42
Шукали авто для себе військових, ми знаходимся на передовій надіслали кошти на цю карту за авто 5366391104069190 а нас кинули, допоможіть будь ласка знайти цих нелюдей які обкрадають шахраїв.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:49
Добрий день.

Шкода, що виникла неприємна ситуація.

Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝