×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вводять в оману
Якщо були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга» — Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів.
Умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Додатково вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону, ПІБ і номер телефону рекомендованого друга, в особисті повідомлення – перевіримо інформацію чи були виконані умови акції.
Коментарі (1)
Ось що бува, коли нормальний банк викуповують шахраї!
Я був клієнтом спортабнку від найперших місяців його існування, це вже роки 4 точно. Він дійшов рівня монобанку, я його активно рекомендував друзям і близьким, бо де в чому він був навіть кращим за моно. Але, нажаль, сталася біда. Банк було викуплено шархраями і він став TAS2U. Чому шахраями? Бо пілся переходу від спортбанку в ту помийку на букву «Т» у моїх батьків просто зникли гроші з карток. Питання вже вирішується з банками третій тиждень. В мене благо грошей не було на карті, але був кредитний ліміт. Так ось прикол. Вчора я був винен 500 грн обовʼязкового платежу за вихід з пільгового періоду. Сьогодні там вже сумма 1000грн 😂 Срашно подумати, що буде завтра. Оператор дзвонив теж казав про 500 грн, але я почитав відгуки інших людей і зрозумів, що краще взагалі нічого не погашати, бо буде більше проблем навіть. Тож на все добре! Якщо спортбанк повернеться, я поверну йому борг.
А так циї шахраїв всеодно засудять інші потерпілі, так що я не буду їм переводити свої гроші.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що проект Спорт банк здійснював діяльність на ліцензії АТ «ТАСКОМБАНК», а отже усі клієнти Спорт банк є клієнтами ТАСКОМБАНКУ, і банк продовжить обслуговування усіх клієнтів, які користувались застосунком Спорт банк, забезпечуючи надійний і сучасний сервіс своїм клієнтам.
Інформуємо, що всі Ваші раніше укладені договори продовжують діяти на тих же умовах, на яких вони були укладені.
Для перевірки наданої Вами інформації та можливості допомогти в вирішенні питання – прохання звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України), в банківський чат ( https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
Коментарі (2)
Насчитали выдуманные проценты
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу для перевірки інформації.
Запит знаходиться в роботі.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас додатково буде проінформовано.
Коментарі (1)
Конвертація валюти на депозит
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити інформацію прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН, дату та суму транзакції, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Відмова в обслуговуванні
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для додаткової перевірки наданої Вами інформації – прохання перевірити правильність вказаного ІПН та надати Ваші дані (повністю ПІБ та ІПН) в особисті повідомлення.
Коментарі (4)
Нараховують незрозумiли списання.
В Спортбанке кредит завжди погашали в останній день і всє було гаразд, але в тасбанке ні, як повідомила підтримка: дивитись в квитанції коли пройшла операція немає сенсу, а все залежить від других факторів, незалежних від клієнта.
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.
Для уникнення даної ситуації в майбутньому рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Коментарі (2)
Tas2u додаток не працює взагалі! Служба Viber із-за кордону дзвінки теж !
Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
Коментарі (2)
Перевипуск кредитних карток
Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.
Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Написати коментар
Жахливі відсотки з обох сторін переказування коштів
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Коментарі (4)
Оплата происходит по скрытому курсу
В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.
Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
Коментарі (1)
Без прописки — 0 кредита
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
Написати коментар
Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ
Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.
Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.
Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.
Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Коментарі (8)
Отказываются возвращать денежные средства при закрытии счета на другой банк
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Коментарі (5)
Не платять заробітню плату
Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.
Написати коментар
Обслуговування
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
Коментарі (1)
Как закрывая счёт и карту в банке ничего не закрыть
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Отношения с Таскомбанком
У меня был контакт с Таскомбанком, и он перешёл на тот уровень когда я, как клиент, остался, мягко говоря расстроен.
Я оформил кредитную карту в Таскомбанке. Пользуюсь ей и как наверно многие, кто пользуется такой услугой, возвращая деньги по мере их поступления.
Трудности с обслуживанием, я почувствовал уже тогда, когда написал по техническим вопросам, на горячую линию банка. Первое, что увидел, это что в чате появляется сообщение о том, что к «Вам присоединился оператор», который реально появился в чате мин через 5−10. Через некоторое время у меня появилась необходимость сменить финансовый номер. Я сменил номер и решил, что банку стоит его знать, т.к. кредит я вернул не полностью. Зачем мне ссориться, подумал я тогда. Забегая наперёд скажу, что это была плохая затея, уведомить банк, что я сменил телефон. Мне от банка написали, что для смены финансового номера, нужно идти в отделение…это был уже шок. Я пользуюсь ещё одним банком и там для смены номера достаточно, через смс подтвердить свой номер. Мне пришлось идти. В отделении на Преображенской, была очередь и как я понял для решения обычных вопросов, которые сейчас решаются через тоже приложение, большинства банков Украины.
Общаться с сервисной службой, в целом, неприятно. Так как, банк не считает необходимости проявлять достаточно гибкости к клиентам. Это мои ощущения.
В октябре или ноябре месяце 2023 года, мне на кредитной карте, было доступно 10 000грн. Я ими пользовался. В целом я плачу, по мере поступления средств, регулярно. Но в декабре 2023 года я пропустил платежи, не вносил оплату за кредит. Да и в январе, я начал платить где — то с средины месяца. Т. е. в целом я пропустил 1,5 месяца платежей.
И тут Таскомбанк сорвался с цепи. Первый звонок был с целью проверить, есть ли я на месте, не уехал ли, не спрятался л!!! Мне прислали уведомление через приложение, что я могу воспользоваться кэшбеком, которого реально не было. Расчёты, все, я веду через другой банк. Не упаси Боже, делать это в Таскомбанке.
Дальше был звонок, от менеджера, что мол пора платить. Я не скрывался и ответил, что сейчас праздники и все отдыхают, заработок минимальный. Объяснил, что сделаю это позже. Менеджер банка, решил или получил указание от руководства, что…да, наяривать каждый день на телефон и мягкими угрозами, требовать возврата средств, уже.
Тут я хочу написать, что пользование кредитом, как некоторая культура у нас в обществе не так давно, да вообще отвечать за свои финансы, мы начали недавно. Т.к. раньше, за нас «думали и решали», все кто угодно, кроме нас. Во время формирования этой культуры пользования, мы, что называется притираемся…банковая система к нам, мы к ним, усовершенствуя данную услугу. Которая таки да, важна, в наше время.
Как только мне позвонил менеджер Таскомбанка, следующий раз…а это было, чуть ли вечером в этот же день, я разозлённый ответил, чтоб прекращали. Кароче, меня поставили на автодозвон, звонил бот и напоминает о платежах. Мне это быстро надоело и я начал блокировать всё, что звонило и сообщало, что они с Таскомбанка. Вскоре, звонки прекратились, так как банк не захотел покупать бесконечное количество сим карт. Которые я блокировал…одни расходы. И через некоторое время я получил смс, от компании CREDITEXP, с угрозой, что в случае моей не оплаты моё дело будет передано в суд.
Этот вопрос я решил достаточно оперативно. Я сам позвонил в контору, как оказалось — это коллекторская контора, с офисом в Киеве. Человек мне наивно ответил, что да, это коллекторы. Я ему обрисовал схему, по которой я буду действовать…1) заявление в полицию, 2) заявление в НБУ, 3) что я не позволю с собой так обращаться.
В этот же день, я написал в НБУ, полицию и юридическую контору поставил в копию, письмо было написано по email.
На следующий день мне позвонила девушка с этой же коллекторской конторы и долго не хотела отвечать, чем именно занимается их «фирма». Тут уже я пришёл в полицейский участок и написал заявление на бумаге, моё обращение было зафиксировано. Звонки — прекратились, от всех.
Моё намерения получить ответ от Таскомбанка остались, и я связался с юридической компанией для оформления официального письма в НБУ. Почему через юр. компанию?
Дабы получить официальный ответ, а не отписки.
Вопрос к банку такой: почему в процессе общения со мной, банк… 1) передал мои данные другим лицам, 2) позволил себе звонить и писать мне смс, что у меня есть возможность получить кредит в размере 17 000грн и после того как я туда позвонил, они сделали вид, что первый раз об этом слышат, 3) считают необходимость давить через звонки, мягко угрожая судом???
На эти вопросы ответа ещё не было. Банк не взял на себя ответственность позвонить и обсудить этот вопрос — напрямую ко мне, возможно даже извиниться и пообещать, что они сделаю всё, чтоб стать лучше. Хочу пожелать Таскомбанку, развивать культуру общения и выдачи кредита, путём индивидуального подхода к каждому клиенту, совершенствоваться технически и давать ответы на прямой вопрос. Возможно это сократит кучу времени для всех. Так как мои негативные эмоции, начали возникать от полученного дискомфорта в процессе пользования услугами банка.
Да, это один из немногих банков, пополняя карту которого, нужно идти в отделение. Т.к. пополнить без комиссии, в обычном терминале любого магазина — нельзя. А все терминалы Таскомбанка, только в отделении. Или через другой банк :)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ваше звернення передано в роботу відповідному підрозділу.
Відповідь буде надано на Вашу електронну адресу, як вказано в запиті.
Коментарі (6)
Зміна сторони по договору Лізингу
29.01.2024 об 11 год. 27хв. телефонував на гарячу лінію Таскомбанк (0800503580) з проханням повідомити про результати розгляду заяви, про те на час написання відгуку, зворотнього зв’язку не отримав.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас буде проінформовано оператором Банку.
Коментарі (2)
Неможливо користуватись власними коштами
Вирішив придбати валюту онлайн, зробив переказ з карти іншого банку на свою карту, гроші з’явилися, а купити валюти не можу пише недостатньо коштів. Підтримка каже що чекати треба до трьох днів, який курс буде через три дні нікому невідомо.
Ніби це одна банківська група з одним дуже відомим банком де все набагато легше та простіше.
Не рекомендую користуватися сервісом p2p
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
Коментарі (1)
Військовий потрапив на шахраїв
Шкода, що виникла неприємна ситуація.
Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (3)