Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
iliaeagle 1 вересня 2025, 19:56
Є в мене картка таскомбанку, на якій було протермінування по сплаті відсотків. Вирішив я це питання вирішувати та поповнив картку. Всі комісії сплачено, відсотки сплачено, штрафи сплачено. Але вивести залишок з картки я не можу, телефоную в підтримку, мені кажуть що було блокування — завтра все будет окей. Ну думаю ладно, звучить логічно. На наступний ранок історія та сама — помилка при переказі. Дзвоню в підтримку і мені повідомляють що в мене є протермінування в ізі банку і через це в мене заблокований рахунок в таском банку. В приципі логічно, бо ізі банк працює під ліцензію таском банку. Я оплачую протермінування в ізі банку (це окрема історія як вони 370 грн знімали 4 дні, і на останок залишили — 16 грн на карті ще на добу) Після закриття протермінування в ізі банку знов помилка в таском банку, думаю ладно, можливо треба знов почекати наступного дня, як мені раніше казала підтримка. На сьогоднішній ранок, знов не працюють перекази, в підтримці мені повідомили що вчора був не банківський день і транзакції ще не були зараховані, проте найближчим часом все буде окей і рахунок розблокують. Минуло більше доби з закриття протермінування і рахунок все ще заблокований, як би підтримка одразу нормально комунікувала я б закрив протермінування в ізі банку в той самий день як і в таскомбанк, і ця історія не тягнулась би вже майже тиждень, просто цирк якийсь. Підтримка жахлива, так вони тепер ще й заблокували мій номер на підтримку, доводиться через вайбер телефонувати, при тому що я ввічливо спілкуюсь
Таскомбанк
Відповідь банку
11 вересня 2025, 13:50
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації та допомогти, будь ласка, надішліть ваші контактні дані (ПІБ та номер телефону) у приватні повідомлення Мінфіну або зверніться до контакт-центру за номерами 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Проблема вирішена
Kristina9630 1 вересня 2025, 14:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 62
Зняли 150 грн і сказали, що якщо у льготному періоді борг на картці більше 50 грн, то комісія 150 грн. Ви це чули))). Захотіла закрити картку, а вони кажуть що я ще винна їм 150 грн і її закрити не можна, бо залишиться рахунок і там будуть все одно знімати ці 150 грн.
Біжить від цього банку, фу!
Шахраї і більше я нічого не можу сказати. В мене ще не було такого жахливого досвіду з банками. Жалкую, що звʼязалась, хоча мене попереджали. Думаю, що ці шахраї довго не будуть працювати, там обманюючи людей. Нехай ті 150 грн приклеють собі на лоба.
Таскомбанк
Відповідь банку
11 вересня 2025, 10:54
Згідно з умовами обслуговування, комісія за користування рахунком може нараховуватись, навіть якщо рух коштів відсутній. За картковими рахунками комісія не стягується у «мінус» в разі відсутньої доступної суми для списання — у разі відсутності коштів рахунок блокується до моменту надходження суми, достатньої для її сплати.
У тарифах також передбачена можливість безкоштовного обслуговування за певних умов. Для уточнення деталей саме по вашому рахунку та перевірки факту надсилання повідомлення щодо змін тарифів рекомендуємо звернутися до контакт-центру у: 044 393 25 90, 0 800 503 580.
Дякуємо за зворотний зв’язок.
LoriST 18 серпня 2025, 12:08
Пришла закрыть счёт (была зарплатная карта) которым не пользуюсь год. И сказали что необходимо заплатить комиссию 150грн за обслуживание счета. Т.к денег на счету нет, то не смогли снять. А пока не оплачу карту не закроют.
Вовремя пришла, т.к. с 1.09 вводится еще за что-то комиссия 150грн/мес.
Никто про это не опровещал, смс не приходили. Установлено приложение, могли бы хоть писать что появился минус на карте. Я это узнала по факту обращения.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!
Таскомбанк
Відповідь банку
20 серпня 2025, 9:15
Згідно з умовами обслуговування, комісія за користування рахунком може нараховуватись, навіть якщо рух коштів відсутній. За картковими рахунками комісія не стягується у «мінус» — у разі відсутності коштів рахунок блокується до моменту надходження суми, достатньої для її сплати.
У тарифах також передбачена можливість безкоштовного обслуговування за певних умов. Для уточнення деталей саме по вашому рахунку та перевірки факту надсилання повідомлення щодо змін тарифів рекомендуємо звернутися до контакт-центру у: 044 393 25 90, 0 800 503 580.
Дякуємо за зворотний зв’язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Loona 12 серпня 2025, 15:35
Дуже розчарована обслуговуванням у відділенні цього банку. Персонал некомпетентний, черги великі, а прості операції займають занадто багато часу. Складається враження, що клієнти їм зовсім не важливі.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 серпня 2025, 9:37
Шкода, що у вас склалося таке враження. Якість обслуговування — важливий пріоритет для нас, і нам прикро, що ви зіткнулися з чергами та затримками. Ваш зворотний зв’язок прийнято до уваги. Якщо готові поділитися деталями візиту (дата, відділення), ми зможемо розібратися в ситуації більш предметно.
Проблема вирішена
Ggg256 8 серпня 2025, 20:23
Велику кількість разів роблю фотографії в застосунку для реєстрації і нічого не підходить, неможливо просто відкрити карту, два тижні спілкуюсь з гарячою лінією, вже перестановобвав додаток, різне освітлення ітд, просто треш
Таскомбанк
Відповідь банку
14 серпня 2025, 9:37
Шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час реєстрації. Ідентифікація через фото — обов’язковий етап для безпеки, проте іноді система може не зчитувати зображення через освітлення, якість камери або інші технічні фактори.
Рекомендуємо ще раз звернутися до контакт-центру — за необхідності колеги передадуть запит до технічної підтримки для детального розгляду. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
Luckyurij 7 серпня 2025, 11:31
НІКОМУ не раджу зв’язуватись із цією типу «фінансовою установою» під гордою назвою БАНК!!😡 Від банку там одна назва, на мільйонне місто таке як Одеса — всього декілька відділень, АБСОЛЮТНО нелояльне ставлення до своїх клієнтів, без урахучання тих обставин у яких ми усі зараз живемо, введення якихось нових диких комісій, аби тільки зірвати побільше з тих жертв які себе вважають «клієнтами»! Мобільний застосунок цього «банку» — ПРОСТО ВІДСТІЙ! У порівнянні з іншими Банками — це як примітивний кнопковий телефон упорівнянні з сучасними смартфонами! Тарифи — наче у ломбарді! Колись мене «на автоматі» перевели на обслуговування жо цього недобанку (бо я більше 10 років був клієнтом Банку який свого часу був поглинутий структурою«тас"), тепер жалкую що одразу не розірвав з ними будь-які відносини! Ще раз: НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись із цією гнилою структурою — будете собі мати головну болячку!
Таскомбанк
Відповідь банку
14 серпня 2025, 9:38
Шкода, що у вас склалося таке враження. Банк дійсно переглядає умови обслуговування відповідно до ринкових змін і нормативних вимог. У тарифах передбачено можливість безкоштовного обслуговування рахунку — для уточнення деталей саме щодо вашого рахунку рекомендуємо звернутися до контакт-центру.
Щодо мобільного застосунку — працюємо над його вдосконаленням, щоб зробити користування зручнішим. Якщо у вас є конкретні побажання до функціоналу — будемо раді їх почути. Дякуємо за зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими.
ukrx 1 серпня 2025, 10:59
Банк ввел комиссию за оплату кредитными средствами и не оповестил. В результате потерял просто деньги
Таскомбанк
Відповідь банку
5 серпня 2025, 9:45
Дякуємо за відгук. Із червня 2025 року банк дійсно оновив умови користування картками з кредитним лімітом, зокрема введено комісію за окремі типи операцій. Щодо змін у тарифах — банк періодично переглядає умови обслуговування відповідно до ринкових реалій, внутрішніх процесів і нормативних вимог.

При цьому передбачені винятки, коли щомісячна комісія не застосовується. Ми готові надати індивідуальні роз’яснення — зверніться, будь ласка, до контакт-центру.
Валерій Антюхов 30 липня 2025, 1:00
Користуюсь картою very card з кредитним лімітом для оплати замовлень в інтернет аптеках. За подібні операції за умовами карти передбачений кешбек. Так от сьогодні мною був виведений на карту кешбек з оплати ліків в інтернет аптеці, та переведений на карту іншого банку. Під час оформлення переказу власних коштів з позитивного балансу карти та самого переказу в строці комісія було чітко прописано, що вона відсутня. Після підтвердження переказу також була висвітлена інформація про суму переказу та відсутність будь якої комісії з боку банку. Але з невідомих мені причин після переказу коштів баланс карти з позитивного змінився на негативний за мінусом суми незрозумілої для мене. Я звернувся з цього приводу до підтримки і дізнався, що в додатку таскомбанку не відображається комісія, якщо вона є за умовами самої карти. Тобто клієнту в додатку під час переказу надається інформація про відсутність комісії, а насправді за умовами карти вона є. Це як розуміти? З цього приводу вважаю, що дії банку є шахрайскьми бо клієнт має знати за що він платить чи не платить, та не отримувати потім повідомлення або роз’яснення про якісь скриті комісії.
Таскомбанк
Відповідь банку
31 липня 2025, 17:05
Дякуємо за детальний відгук. Справді, наразі в мобільному застосунку комісія за окремими операціями може не відображатися повністю на етапі підтвердження переказу, навіть якщо вона передбачена умовами картки. Водночас під час оформлення операції зазначається, що додатково може бути списана комісія згідно з чинними тарифами картки.
Розуміємо, що це може викликати непорозуміння — функціонал уточненого відображення комісій уже в розробці та буде реалізований у найближчих оновленнях. Просимо вибачення за незручності.
Korolstar 23 липня 2025, 8:36
По перше при переходах показує нули комісія, по факту комісія береться, по друге цей недо банк ввів абонплату за користування картками у розмірі 150 грн на місяць!!! Ганьба!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
23 липня 2025, 19:08
Дякуємо за відгук. Комісія може не відображатися на всіх етапах операції — розуміємо, що це незручно. Цей процес наразі в розробці й буде реалізований у найближчих оновленнях.
Щодо щомісячної плати: якщо активно користуєтеся карткою, комісія не стягується. За детальною інформацією щодо категорій винятків рекомендуємо звернутися до контакт-центру.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andy10 16 липня 2025, 11:14
Дуже задоволений обслуговуванням у Таскомбанку! Зручно користуватись онлайн-банкінгом, зрозумілий інтерфейс і швидке зарахування коштів. Особливо хочу відзначити гарлінію — оператори завжди чемні, ввічливі й швидко допомагають вирішити будь-яке питання. Приємно мати справу з банком, який цінує своїх клієнтів.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 липня 2025, 19:09
Дякуємо за відгук)
Проблема вирішена
slaviksev 14 липня 2025, 22:07
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 71-А
В мае месяце пришла в банк что бы закрыть все счета и карты.Пришла специально до введения тарифов за использование карты с 1 червня.Девушка оператор закрыла все счета кроме одного и теперь что бы закрыть этот счет я должна оплатить комиссию 150 грн.Почему я чужую халатность и непрофессионализм должна платить?
Таскомбанк
Відповідь банку
1 серпня 2025, 15:06
Дякуємо за звернення. Ситуація могла бути пов’язана з тим, що до карткового рахунку міг бути підв’язаний активний ощадний вклад. У такому випадку закриття картки можливе лише після завершення всіх операцій за вкладом. Після дострокового розірвання вкладу, необхідно здійснити повторний візит для закриття картки.
Розуміємо ваше обурення, однак комісія нараховується відповідно до чинних умов обслуговування. Якщо маєте додаткові питання — будемо раді відповісти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsikk 28 червня 2025, 12:37
У банка с 1.06.25г. поменялись условия по Вери карте.
Теперь если клиенты предположим с 1 июля решили воспользоваться этой кредиткой, то погасить задолжность надо до конца июля, а иначе если решили погасить в конце августа, то будет комис. 150грн. Получается кредитка становиться мало актуальной для покупок через терминалы магазинов., т.к срок её уменьшили до 30 дней. Конечно можно погасить и до 30 августа, без процентов по грейсу, но комис. по любому будет в 150грн. и переплачивать как-то не хочется. Есть др.банки со своими кредитками у которых грейс 55дней без всяких дополн. комис.
ТАС зачем вы так поступаете? Это Ваше Ноу Хау?
Таскомбанк
Відповідь банку
30 червня 2025, 17:45
Дякуємо за Ваш відгук та уважне ознайомлення з умовами обслуговування картки Very Card.
З 1 червня 2025 року дійсно були оновлені тарифні умови за картками. Щодо карток із кредитним лімітом, повідомляємо:
щомісячна комісія у розмірі 150 грн нараховується у разі наявності заборгованості від 50,01 грн і більше на кінець розрахункового періоду в межах пільгового періоду.
Водночас підкреслюємо, що грейс-період до 62 днів збережено — у разі повного погашення кредитної заборгованості до його завершення відсотки не нараховуються.
Комісія не застосовується, якщо клієнт має:
• діючий кредитний договір (готівка, автокредит, іпотека, під заставу);
• договір на зарахування заробітної плати;
• договір оренди банківського сейфу;
• активний пакет послуг «Пенсійний» (картка «Соціальна»).
peters0207 27 червня 2025, 10:08
Немає можливості оперативно отримати квитанцію по платежу, наприклад, за оплату послуг інтернету, приходиться якісь заявки створювати
Таскомбанк
Відповідь банку
30 червня 2025, 17:44
Дякуємо за відгук! Квитанції наразі доступні лише для операцій, проведених у мобільному застосунку. У разі інших платежів квитанції надає сервіс, через який здійснювалася оплата.
Rainbow2000 18 червня 2025, 13:15
Я вже кілька років є клієнтом Таскомбанку і залишаюсь повністю задоволеним їхнім сервісом. Особливо хочу відзначити вигідні валютні курси, які завжди конкурентні у порівнянні з іншими банками. Часто користуюсь онлайн-обміном через мобільний додаток — усе швидко, зручно і без зайвих комісій. Також приємно, що співробітники завжди ввічливі та готові допомогти. Дякую Таскомбанку за якісний сервіс!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2025, 18:22
Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук і довіру, яку Ви вже кілька років надаєте ТАСКОМБАНКУ.
Ми раді, що Вам зручно користуватися онлайн-обміном валют та що Ви оцінили вигідні курси і якість обслуговування. Особливо приємно чути гарні слова на адресу наших співробітників.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував комфорт і впевненість у щоденній співпраці з банком. Ваша підтримка — найкраща мотивація для нас продовжувати вдосконалюватись.
Поликлин Поликлинич 31 травня 2025, 8:16
Причина не приходит SMS для закрытия карты. Оператор указывает на причину что у меня проблема в sim-карте или в телефоне. У меня новый телефон и Нова sim-карта
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2025, 17:21
Нам прикро, що Ви зіткнулися з труднощами при отриманні SMS-повідомлення для закриття картки. Розуміємо, що це створює незручності, і щиро вибачаємося за ситуацію.
Зауважимо, що доставлення SMS залежить не лише від систем банку, а й від мобільного оператора. Однак у випадках, коли клієнт має новий телефон і SIM-карту, як у Вашій ситуації, важливо, щоб Ваш номер був актуально оновлений у базі банку.
Щоб ми могли допомогти вирішити це питання, просимо звернутися до контакт-центру або особисто у відділення для перевірки статусу номера телефону у Вашому профілі. Ми також готові запропонувати альтернативні шляхи закриття картки.
Дякуємо за звернення та сподіваємось на швидке вирішення ситуації.
Tutmos90 28 травня 2025, 12:10
Щиро вражений недолугою політикою команди непрофесіоналів банку, перед якими стоїть мета — привести Таскомбанк до закриття. Ця група людей бажає забити останній цвях у кришку гробу Таскомбанку.

Для досягнення цих цілей вони спочатку поховали проєкт, який мав популярність серед клієнтів — Спортбанк, поховали його застосунок, залишивши незручний і недолугий TAS2U.

Наступна мета — зменшення клієнтської бази через введення обов’язкової абонентської плати 150 грн для кожного клієнта.

Третій крок, я думаю, професіонали візьмуться за проєкт Ізі банк, аби люди покинули і його.

Сьогодні закрив картку Вері у Таскомбанку.

Своїми тарифами і діями банк робить крок за кроком назад, ускладнюючи та обтяжуючі його стосунки з клієнтами.

Про вашу непрофесійність також говорить 3 рази змінювання змінених тарифів протягом місяця.

PS. Не забув і ніколи вам не забуду, як 24−25 лютого 2022 р. я не зміг розрахуватися на касі продуктового магазину, бо як виявилось, Таскомбанк без попередження обнулив мій кредитний ліміт по карті «Велика 5». Банк, який підставив клієнтів у найважчий час.

Так тримати!
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2025, 17:20
Ми шкодуємо, що Ваш досвід співпраці з банком виявився негативним, і щиро перепрошуємо за ситуації, які спричинили таке розчарування. Ваші зауваження були уважно опрацьовані та передані відповідальним підрозділам для аналізу.
Щодо змін у тарифах — банк дійсно переглядає умови обслуговування відповідно до ринкових реалій, внутрішніх процесів і нормативних вимог. При цьому передбачені винятки, коли щомісячна комісія не застосовується, і ми готові надавати клієнтам індивідуальні роз’яснення.
Ми також усвідомлюємо важливість стабільності сервісів і досвід клієнтів, особливо у складні періоди. Ваша згадка про події лютого 2022 року є надзвичайно болісною, і ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка мала місце. В умовах тодішніх викликів банківська система, включно з нашим банком, зазнавала значного тиску, але ми цінуємо кожного клієнта, який залишався з нами у той період.
Ще раз дякуємо за Вашу відвертість. Подібні звернення — важливе джерело для вдосконалення нашої роботи.
spaulus3 24 травня 2025, 11:46
Декілька днів не можу забрати свої гроші з рахунку. Банк не повідомляє про аргументовані причини цієї проблеми та надають сумнівні обіцянки стосовно скорішої можливості користатися своїми коштами. Працівники інтернет підтримки під запис дають обіцянки, що все буде працювати з наступного дня та наступного ж дня говорять «ми вам передзвонимо, коли заява буде розглянута». Людям потрібно з голоду здохнути, вибачаюсь за французьку, поки вони роблять вид працюючих? Все, що я хочу від цього банку — повернути свої гроші та закрити цей рахунок, щоб більш не контактувати з таким жахливим сервісом.
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2025, 17:20
Щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою Ви зіткнулися. Розуміємо, що затримки з доступом до власних коштів є вкрай чутливим і болючим питанням, і жалкуємо, що наш сервіс не виправдав Ваших очікувань.
Обмеження доступу до рахунків може бути пов’язане з проведенням обов’язкових процедур фінансового моніторингу, які банк зобов’язаний виконувати відповідно до законодавства України. Проте затягування строків розгляду і відсутність чіткої комунікації з боку підтримки є неприпустимими — ми вже передали Ваш відгук до відповідального підрозділу для внутрішньої перевірки.
Для того щоб ми могли оперативно перевірити статус Вашого звернення та прискорити його розгляд, просимо Вас надати додаткову інформацію (номер заявки або ПІБ) у особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру.
Ми щиро вдячні за Ваш зворотний зв’язок і зробимо усе можливе, щоб якнайшвидше вирішити Вашу ситуацію.
MrsIoanna 23 травня 2025, 13:09
Це просто жах, навіть слів немає підібрати для цього банку!!! Заблокували рахунок, не повертають кошти, кажуть звернутися у відділення. Я пʼять років проживаю за кордоном, пояснюю що приїхати не можу, я не на сусудній вулиці проживаю, їм до одного місця, гроші вони повертати не будуть. Звернулася до Національного банку, по іншому з ними питання не вирішити. Від операторів одна назва!
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2025, 17:19
Щиро шкода, що у Вас склалася подібна ситуація. Розуміємо Ваше обурення, особливо з огляду на те, що Ви перебуваєте за межами України.
Повідомляємо, що у випадках, пов’язаних із блокуванням рахунку, банк діє відповідно до вимог законодавства України, зокрема у сфері фінансового моніторингу. За певних умов, передбачених законом, дійсно може бути тимчасово обмежено доступ до рахунку до завершення перевірки. Водночас у банку передбачено можливість вирішення подібних питань дистанційно — через звернення до контакт-центру, подання заяв або документів в електронній формі.
Ми щиро вибачаємося за недостатню поінформованість операторів. Ваше звернення буде передано для додаткового розгляду та уточнення щодо можливості дистанційного вирішення Вашого питання.
Просимо Вас, якщо це можливо, надати додаткові дані (ПІБ, дату звернення, номер заявки) у особисті повідомлення або звернутися повторно до контакт-центру, щоб ми могли перевірити інформацію та запропонувати конкретне рішення.
PotatoKing 21 травня 2025, 15:18
На жаль, досвід співпраці з Таскомбанком залишив вкрай негативне враження. Почну з того, що обслуговування клієнтів — на дуже низькому рівні. Консультанти часто не можуть надати чітких відповідей, а очікування на лінії може тривати понад 20 хвилин. Також був неприємно здивований тим, що мобільний додаток працює нестабільно — зависає, часто не оновлює баланс, а інколи й зовсім не запускається.

Не рекомендую цей банк для щоденного користування, особливо якщо для вас важлива швидкість і надійність банківських послуг.
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2025, 17:40
Нам прикро, що Ваш досвід користування послугами банку виявився негативним. Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані з тривалим очікуванням на лінії.
Дійсно, у певні періоди може спостерігатися підвищене навантаження на контакт-центр, коли кількість звернень зростає. У таких випадках час очікування може бути довшим, оскільки оператори обслуговують попередні дзвінки в порядку надходження. Ми вдячні за розуміння й терпіння.
Щодо стабільності роботи мобільного додатку — рекомендуємо у разі повторних труднощів звертатися безпосередньо до контакт-центру банку, де наші спеціалісти нададуть оперативну допомогу або інструкцію щодо подальших дій.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного клієнта і постійно працюємо над покращенням сервісу.
Juliet32 16 травня 2025, 15:25
С июня месяца вводят новые тарифы, за открытый счёт нужно платить по 150 грн. Даже если и не пользуюсь им. Взяла там кредит, начала закрывать его. Ещё осталось закрыть 8к и всё. Так они взяли и заблокировали карточку. И просят документы откуда деньги поступают. Я объясняю что просто хочу закрыть кредит и потом закрыть счёт. На что банк не соглашается закрыть счёт пока не дам документы. При этом будет стягивать 150грн каждый месяц. Глупее банка я не видела. Везде без проблем можно закрыть счёт, даже если его заблокировали. Этот же банк хочет поиметь всех.
Таскомбанк
Відповідь банку
20 травня 2025, 11:06
Дякуємо за Ваш відгук.
Банк діє відповідно до вимог законодавства України та зобов’язаний проводити фінансовий моніторинг у визначених випадках. У таких ситуаціях ми тимчасово обмежуємо можливість проводити операції по рахунку та запитуємо документи для підтвердження джерела коштів. Після завершення перевірки обслуговування буде відновлено.
Також повідомляємо, що з червня 2025 року введено щомісячну комісію за обслуговування окремих карткових рахунків. При цьому існує перелік винятків, коли така плата не застосовується — усе залежить від користування рахунком, наявності інших продуктів або регулярного надходження коштів.
Щоб ми могли надати точну та персональну консультацію саме по Вашій ситуації, Ви можете звернутись до банку онлайн, у відділення, або надати дані в особисті повідомлення. Ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо вирішити питання.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.45
USD 42.05 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.45
USD 42.05 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝