×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47 | 48 |
USD | 41.3 | 42.1 |
Всі курси банку |
Скарга
Коментарі (1)
Требуют незаконно контакты знакомых
Повідомляємо, що інформація про контактну особу може запитуватись виключно з метою можливості встановлення зв’язку з клієнтом у випадках, коли самостійно зв’язатися з ним не вдається.
При цьому контактна особа не несе жодної фінансової або юридичної відповідальності.
Ваше побажання щодо відображення відповідної інформації на сайті банку передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду.
У разі виникнення додаткових запитань рекомендуємо звернутися до служби підтримки банку.
Коментарі (6)
Курс валют не відповідає заявленим на сайті
Хочемо пояснити, як працюють курси:
Картковий курс на сайті — стосується саме розрахунків у валюті, наприклад, коли ви платите за кордоном або в іноземному магазині. У таких випадках відбувається конвертація через євро (EUR), тому ми і показуємо курс євро на сайті.
Курс у мобільному додатку — окремий і не відображається на сайті. Він залежить від того, що саме ви робите: просто обмінюєте валюту чи, наприклад, обмінюєте з подальшим розміщенням на депозит. Тому курс може відрізнятися.
Курс НБУ на сайті — це офіційний курс, який щодня встановлює Національний банк України.
Курс у відділеннях — це курс, за яким можна купити або продати валюту безпосередньо у відділенні. Він може змінюватися впродовж дня залежно від ситуації на валютному ринку.
Також будемо вдячні, якщо розкажете, які саме операції, на вашу думку, займають надто багато часу. Це допоможе нам проаналізувати процеси й зробити обслуговування зручнішим. Ваші зауваження ми обов’язково передамо відповідальним командам.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!
Написати коментар
Тихе списання кешбеку
Щодо механізму списання кешбеку, хочемо пояснити, що це правило введене в рамках умов бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», щоб забезпечити правильність обліку кешбеку та гарантувати, що користувачі скористаються цими бонусами вчасно. Повідомлення, які ми надсилаємо наприкінці кожного кварталу, є нагадуванням про необхідність вивести кешбек. Це дає можливість користувачам не забути здійснити операцію, щоб не втратити накопичені бонуси. Ми також хочемо звернути вашу увагу, що списання відбувається автоматично, якщо кешбек не був переведений на картковий рахунок до визначеної дати.
Ми розуміємо ваше занепокоєння і дякуємо за зауваження щодо можливості автоматичного виведення кешбеку через застосунок. Це дуже корисне пропозиція, і ми зафіксували її для подальшого розгляду.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання або побажання, не соромтеся звертатися до нас через офіційні канали зв'язку. Ми завжди готові допомогти.
Написати коментар
Таскомбанк та Ізі банк
Вражаюче що у 2025 році є такі банки як Ізі банк та Таскомбанк!
Жахливе обслуговування.
Час очікування підтримки в Ізі банк від 40хв. до двох годин!
Без аргументованої причини заблокували рахунки!
Повний ігнор по вирішенню проблему як щі сторони Таскомбанку тим більше зі сторони Ізі банку.
Підтримка в телеграм відписує один раз в 4 години, якщо ви не встигли відповісти за 2хв, чат закривається!
Всі дії з вашим рахунком ви можете взнати тільки у відділення.Жодних повідомлень на електронну адресу.
Працівники кол-центру не знають додної інформації!
Більше двох тижнів заблоковані всі кошти, але жодного дзвінка, та повідомлення від банку не прийшло.
Є зовнішній ворог у нас, всі знають хто,і як виявилось є і внутрішній ворог для нашого населення-це Таскомбанк та Ізі банк.
Як висновок, заблоковані всі рахунки, всі кошти, ніякого повідомлення коли це вирішиться, повний ігнор, жалюгідні!
Що стосується вашої ситуації, хочемо наголосити, що блокування рахунків може бути здійснено в рамках вимог фінансового моніторингу та відповідно до чинного законодавства. Існують певні види блокувань, які можуть вимагати безпосереднього звернення до відділення банку для вирішення ситуації. Ми розуміємо ваше занепокоєння і будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки для детального роз’яснення причин блокування та оперативного вирішення вашого питання.
Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання.
Звертаємо увагу, що IZIbank є окремим фінансовим проєктом, і обслуговування рахунків здійснюється на окремій лінії підтримки. Якщо блокування стосується рахунків IZIbank, будь ласка, звертайтеся до їхньої служби підтримки.
Також хочемо зазначити, що наразі в підтримці IZIbank дійсно спостерігається високе навантаження, тому можливо, що буде потрібно трохи більше часу для зв'язку з оператором. Ми просимо вас бути терплячими, і оператори обов’язково з вами зв’яжуться.
Залишайтеся на зв’язку з нами через офіційні канали для подальшої допомоги. Ваш комфорт та безпека є нашими пріоритетами.
Коментарі (3)
Не ходіть до Тигібка
Щодо фінансового моніторингу, хотіли б пояснити, що він здійснюється відповідно до вимог законодавства України, яке зобов'язує банки проводити контроль за фінансовими операціями для запобігання відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Всі дії в межах фінансового моніторингу є необхідними і обов'язковими для виконання.
Також, якщо у вас є конкретні функції, які ви хочете побачити в нашому додатку, ми будемо раді почути ваші побажання і зафіксуємо їх для подальшого розгляду.
Якщо у вас залишилися невирішені питання, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для детального роз'яснення та оперативного вирішення ситуації.
Коментарі (1)
Не рекомендую
За наданими Вами даними в особистих повідомленнях ми бачимо, що запит, створений при зверненні до контакт-центру банку, він знаходиться в роботі відповідальних підрозділів та потребує часу для вирішення. Як тільки ситуація буде вирішена, Вас обов’язково проінформують.
Якщо у Вас є додаткові запитання, будемо раді допомогти!
Написати коментар
Заблоковані кошти
Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання. У разі повторення подібної ситуації у відділеннях нашого банку, рекомендуємо одразу, перебуваючи в відділенні, здійснити виклик до контакт-центру для оперативного врегулювання ситуації разом із співробітниками відділення.
Просимо вибачення за незручності, що виникли, і сподіваємося, що ситуація буде швидко вирішена. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або необхідність у допомозі, ми завжди готові вам допомогти.
Коментарі (2)
Звернення до банку
Звернулася до банку, у мене запитали подробиці ситуації і повідомили, що зі мною зв’яжуться протягом 14 календарних днів. Я уточнила чи є ймовірність того, що мені повернуть кошти. Оператор відповіла ствердно «Звісно!».Минуло 7… тиша… Я подзвонила нагадати про себе. Інший оператор повідомив, що ще в роботі звернення. Я переуточнила про термін 14 кал.днів.і сказала, що ще залишилося 7 кал.днів. Розмову завершили на тому, що протягом останніх 7 кал.днів зі мною зв’яжуться для вирішення питання.
Закінчувався 14 день очікування і подзвонила втретє. І тут мене чекала несподіванка. Оператор повідомляє, що звернення моє перебуває в роботі. Я запитала який строк? Оскільки обіцяні 14 кал.днів минають? Мені не хотіли давати відповідь. Після того, як я почала обурювався і перепитала декілька разів про строк розгляду, я почула, що це займає до 30 кал.днів. До цього часу мені ніхто не дзвонив. Можливо потрібно з мого боку підтвердження достовірності ситуації, наприклад, скрін переписки, де шахрай-клієнт банку, вказує свій номер картки, але тиша…
Хотілося б розуміти чи взагалі існують реальні і актуальні терміни розгляду звернення? Чи кожного разу просто щось вигадують?
Я розумію, що я перевела гроші шахраю. І відповідальність лежить на мені.
Але я впевнена, що в цій ситуації може опинитися кожен. У банків існує процедура по подібних ситуаціях. І до банку я саме звернулася за допомогою. А складається враження, що питанням ніхто не займається. І я вже не впевнена, що буде повернення коштів, враховуючи ствердну відповідь оператора «Звісно».
По вашому зверненню вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій банку. Звертаємо увагу, що розгляд питання встановлення факту шахрайства перебуває у компетенції правоохоронних органів та суду.
Всю інформацію, необхідну для розслідування цього інциденту, банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Коментарі (9)
Выдмова у выдміні банківської операції
Рекомендуємо звернутися до кінцевого отримувача коштів, оскільки банк не отримував повернення платежу і не має можливості вплинути на ситуацію.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок!
Коментарі (4)
20.02.25 у Таскомбанку АКЦІЯ — 43,52$/грн (!!!) з розміщенням на депозит
Ви погоджуєтесь, починаєте починаєте обережно виконувати всі дії, знаючи шахрайські схеми банку, але ж сподіваєшся на порядність банку, всюди пишеться, що комісія = 0. Немає попереджень, що можуть бути додаткові скриті комісії, все добре.
А потім у вас з картки якось самовільно списується комісія 4%. І долар вже не 41,85, а 43,52.
Телефонуєш на гарячу лінію, там підтверджують, що комісій за обмін валюти під депозит немає з кредитної картки, але МАЛО БИ бути попередження, що МОЖУТЬ БУТИ додаткові комісії. Але попереджень не було і посилань на скриті комісії теж не було, як тут неоднаразово писалося, банк виправдовувався, що вони є тільки в описі тарифів.
Але в застосунку для споживача фін послуг в розділі «Тарифи карток» розписані КРЕДИТНІ ПЕРЕВАГИ VERY CARD без тарифів.
Ось так так Таскомбанк робить бізнес — бере на пів року $ з обіцянкою виплати 1%, а при цьому знімає комісію 4%.
Користуйтеся перевагами «цієї схеми» і не дякуйте, ТАСкомбанк вас радісно обдурить.
До речі, декілька годин чекаю зворотній дзвінок пані Анжеліки з гар лінії. Обіцянки-цяцянки теж корпоративний стіль Таскомбанка.
Коментарі (9)
Заблокували картку дві неділі не можу отримати гроші і відповідь
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
Коментарі (3)
Банк відмовляється виконувати закон України
Згідно закону клієнт надає і відкликає дозвіл на обробку персональних даних, але в цій *** про це навіть не чули. Прикріплю скріншот переписки з підтримкою
Дякуємо за ваш відгук.
Хочемо звернути Вашу увагу що між Вами та Банком були наявні договірні відносини. Також зазначаємо, що відповідно до Додатку до Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 №130, справи щодо юридичного оформлення рахунку клієнтів за активними та пасивними операціями: ідентифікаційні документи, кредитні договори, договори застави, переказу боргу, майнові доручення, поручительства третьої особи, гарантії, акредитиви, довідки, інші документи справи в національній та іноземних валютах зберігаються протягом 5 років після виконання умов договору.
Враховуючи вищевикладене, дозвольте зазначити, що Ваші персональні дані були зібрані Банком без порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних». Відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Коментарі (9)
Обмеження рахунку
Поділюсь своєю історією з Таскомбанк, давненько користуюсь цим банком, нещодавно зайшла на карту сума в розмірі 50.000 тисяч грн, одразу обмежили рахунок і попросили надати довідку щодо офіційного походження коштів, одразу скинула їм на пошту довідку ОК-7, це було 03.02.2025, сьогодні вже 11.02.2025 відповіді стосовно довідки і зняття коштів, я так і не отримала, сказали, що до 30 днів вони можуть розглядати лише довідку, але наскільки мені відомо в інших банках це робиться 1−2 дні, запитала в них чи можна поїхати розірвати договір, так як терміново потрібні кошти і я не зможу чекати 30 днів, на що також отримала не позитивну відповідь, якщо навіть розірвете договір це також потрібно буде чекати до 30 днів ((
Дуже все негативно, надіюсь, що трохи порухаються і можливо швидше, то все перевірятимуть
Коментарі (4)
В тарифах банка указывается ,что перевод средств между своими картами не тарифицируется
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.
Коментарі (8)
Жахливо
Тому моя порада не відкривати рахунок в Таскомбанк. Виникає враження, що не ви їх клієнт, а вони ваш клієнт і ви маєте їх обслуговувати!
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій. Банк інформує клієнтів щодо необхідності надання документів різними каналами зв’язку. Також звертаємо вашу увагу що служба підтримки працює цілодобово, ви можете звернутись в будь який зручний для вас час, та наші спеціалісти допоможуть у вирішенні питання.
Щоб перевірити більш детальніше всі описані факти, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Коментарі (8)
Банк знімає комісію за купівлю валюти за кредитні кошти і в додатку пише комісія 0 при проведенні операції
При проведенні додаток писав комісія 0,00грн по факту банк окремою операцією зняв комісію за використання кредитних коштів.
При проведенні операції в момент здійснення операції банк через додаток сповістив мене про комісію 0,00 грн, я ввів код і провів операції
Потім заходжу в додаток і бачу комісію. Пишу в чат — мене не консультують, в рекомендують подзвонити.
Дзвоню на гарячу лінію, там сказали мені спочатку, що вони до додатку не мають ніякого відношення, потім на мою вимогу зафіксували звернення.
За тиждень дзвонить представниця і каже -читайте тарифи. На що я їй кажу, при проведенні операції у додатку комісія 0, я нічим Вам не допоможу -відповідь представника Таскомбанку
07 січня 25року я звернувся письмово у відділення, через 2 тижні отримав ту саму відповідь -читайте тарифи.
У мене питання до банку:« під час проведенні операції банківської я маю право знати суму комісії?» Під час здійснення операції банк має мені відносити про це?
Мід іншим, я провів таку саму операцію в моно банку і банку власний рахунок, там відразу писали розмір комісії!
Від Таскомбанку вимагаю повернення незаконної комісії!
Дякуємо за ваш відгук
Хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки.
В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверенню
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Коментарі (8)
Банк не перевыпускает карту клиенту
Приехал во второй раз, предоставил оператору документы, поставил подписи, получил карту. По словам оператора, она должна была у меня появится в приложении в течение 10 минут. Не появилась. Операторы ничего сделать не могут, пишите, мол, в поддержку. Пока писал, подошёл второй оператор, типа помочь. Взяла телефон и начала просто тыкать по всем кнопкам в приложении, в кешбек, в депозиты и т. д. Т. е. оператор отделения банка банально впервые видит приложение. Когда я понял, что она просто тыкает по кнопкам, забрал телефон и сказал, что у меня нет времени. Оператор чуть ли в истерику не упала, она видите ли мне помогает, а я телефон у неё выхватываю.
Спустя часик получил наконец ответ от поддержки в ТГ. На протяжение часа пытался объяснить, что я хочу. По итогу получил ответ, что «операторы забыли провести карту на отделении, передам вопрос в тех отдел». Что значит «провести карту» не ответили, сказали что вопрос решат в течение 1−2 дней.
Спустя 3 дня написал, снова пришлось объяснять саппорту, что я от него хочу. Снова в ответ получил «передаю инфу в другой отдел».
Попросил вернуть деньги за непредоставленную услугу по перевыпуску карты, т.к. по факту банк просто украл деньги. Ответ «передаю заявку в другой отдел».
Итог — деньги я банку дал, карту новую не получил. Ни денег, ни карты. Чёрт с ними с теми покатушками на другой конец города в отделение. Банк на контакт не идёт. То есть после того, как у нынешней карты истечет срок действия, я банально не смогу продолжить пользоваться услугами банка. Значит, закрою счёт, перееду в другой банк.
Если бы я ранее услышал, что в стране, где так развит мобильный и нео банкинг, так развито IT, прости Господи «Держава в смартфоні», то посмеялся бы. Сейчас уже не смешно.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такими неприємними ситуаціями при перевипуску картки та обслуговуванні.
Для того, щоб перевірити інформацію, щодо обслуговування у відділенні банку, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Під час детальної перевірки наданої Вами інформації виявлено, що ваші рахунки обслуговуються в IZIbank.
IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для детальної консультаці з приводу продуктів IZIbank рекомендуємо звернутись безпосередньо до Izibank.
Контакти IziBank:
0800 605 005.
+38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
Telegram [@izibank_bot].
Коментарі (8)
Отказ в обслуживании за выплату с облигаций на Изи-Банк в сумме меньше 400к
НЕ рекомендую этот банк, так как его политика финансового мониторинга значительно превышает рамки нормального обслуживания и приносит ненужные неудобства.
Звертаємо увагу, що ТАСКОМБАНК дійсно може бути вказано в листі, оскільки IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Банк має право витребувати, а Клієнт зобов'язаний надати інформацію стосовно ідентифікації його особи, змісту діяльності та фінансового стану, необхідну для виконання Банком вимог законодавства.
Коментарі (7)
Проценти по депозитах
Інформуємо, що ставка 15% річних надається в рамках акції «Нові кошти»
Щоб скористатись даною пропозицією потрібно відповідати таким умовам:
бути діючим Вкладником, який оформлює новий депозит, але у якого протягом останніх 30 календарних днів на дату оформлення нового вкладу не закінчився діючий вклад в ТКБ.
Дана пропозиція діє до 31.01.2025 р (включно)
Якщо Ви не відповідаєте умовам даної акції при розміщенні депозиту буде застосовано ставка, що діє в банку на момент відкриття депозитної угоди.
Коментарі (2)