Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dnepryanik 17 грудня 2024, 22:18
Без причин та оповіщень випадково побачила, що кредитна картка стала без кредитного ліміту і банк вігнав мене у овердрафт. погасила цю картку, але тебе власні кошти не можу нікуди перевести і т.д. з банку жодного дзвінка, ні на пошту. Це точно банк чи шарашкіна контора?
Kardihan 13 грудня 2024, 17:40
3 рази телефонували з банку з проханням пояснити надходження (увага, трохи більше 50 тис. грн. за міс). В результаті чого я надав їм договір з місйя роботи, а також детальні квитанції по кожному платежу і ще ряд документів, що підтверджують дохід.

В результаті що? Вірно, лист про розірвання договору))) І навіть з цим, щоб там забрати совї кошти дуже не зручно потрібно писати якусь заяву, замість того, щоб просто перекинути на іншу карту з додатку.

Тому всім буду радити на роботі, не відкривати тут рахунок, так як навіть якщо Ви кожний переказ підтвердите, Вас звинуватять у всьому і банк скаже «Ми можемо в односторонньому порядку закрити рахунок»))

І як «родзинка», відразу мені закрили свій нео-банк — ізі банк)))
Таскомбанк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 16:25
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tigort 12 грудня 2024, 17:52
Рекомендую всім, хто має бажання полоскати свої нерви і мати проблеми з власними коштами, скористатись послугами цієї банки.
Гнилішого болота за свої 63 роки я ще не зустрічав, навіть Ощадбанк виглядає на кілька порядків вище.
Я не маю на увазі клерків на місцях, риба завжди гниє з голови.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 15:31
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком.
Чи могли б ви описати більш детально ситуацію, що склалася, для детального аналізу?
Ви можете надати запитувану інформацію в особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру банку.
Elisyum 12 грудня 2024, 11:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 45
Намагався оформити Є-оселю через цей «банк».
В серпні місяці подав всі покументи, свої і продавця квартири і почалооооося:
Треба оцінку від банку, замовили, менеджер Марина каже :«Нема чекаємо, нема, чекаємо, нема, чекаємо" і так пройшов МІСЯЦЬ!!! Перша квартира зірвалася бо не давали завдаток і продавці просто продали іншим людям.
Знайшли іншу в жовтні, оплатили платну оцінку, вже дали завдаток в розмірі 3 тис $, чекали ще півтора місяця рішення комісії, дочекалися, написали що нам погоджено всю сумму що потрібно було☝️
І почалося знову:« ой, а у нас нема фінансування тому ваша угода з листопада переноситься на грудень, на початку грудня подзвонили сказали, що ми не влаземо в якусь там чергу і наша угода знову перенесииься аж на січень» А от тепер написали що у зв’язку з обмеженням фінансування ми не можемо дати ті кошти на яки ви вже бл пів року розраховуєте і чекаєте, а дамо тільки пів сумми😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Як завершення, ВТРАТА ЗАВДАТКОВИХ КОШТІВ, пів року мурижили нічого не конкретного не змогли сказати, ну і все! Цей банк лотерея в якій неможливо виграти! НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕМЬ НІ В ЯКОМУ РАЗІ!
SERNITROS 6 грудня 2024, 11:15
Кто провелся на рекламу кредитных средств, спешу огорчить — не дают. Так что менять свой старый банк на этот — смысла не вижу. Разницы нет. А минусов намного больше.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 грудня 2024, 16:54
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже шкода, що ви залишились незадоволені відсутністю кредитного ліміту. Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам найкращі умови, однак для встановлення кредитного ліміту враховуються фактори, такі як кредитна історія, рівень доходу та інші параметри.
Звертаємо вашу увагу на те що банк регулярно переглядає зміну кредитної лінії для всіх клієнтів. Тобто може встановити вам кредитний ліміт через деякий час користування, або ви самостійно можете звернутися до нас для подачі заявки на збільшення через місяць. Рекомендуємо користуватися картою власними коштами, та оцінити переваги картки.
lemki 20 листопада 2024, 19:26
на сайті вказано, що каса головного відділення працює до 17:30. в 17:10 вже не можна отримати замовлення, бо «гроші вже в сейфі, вибачте, приходьте в інший день до 16:45»

і найпозорніше, що немає телефону щоб подзвонити і розказати про це неподобство. підтримка в чаті настільки некоментентна, що просто мені присилають заготовлені тексти без розуміння проблеми
Таскомбанк
Відповідь банку
21 листопада 2024, 15:45
Дякуємо за Ваше звернення. Хочемо повідомити, що касове обслуговування в нашому відділенні здійснюється з 9:00 до 17:30, за винятком випадків, коли оголошено повітряну тривогу або проводиться інкасація.
Для того, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію, будь ласка, надішліть нам особисто наступні дані: Ваше повне ім'я (ПІБ), ІПН, номер мобільного телефону та дату звернення. Це допоможе нам оперативно вирішити Ваше питання та надати необхідну підтримку.
Щиро дякуємо за розуміння та співпрацю. Ми завжди готові допомогти і чекаємо на Вашу відповідь.
MariiaTAS 11 листопада 2024, 19:54
Тут пишуть про погану роботу застосунку банка — це дійсно так!!!
По-перше, коли ви заходите в нього, то не можна побачити набраний пароль. І кожного разу вагаєшся вірно набрав чи ні.
По-друге, ліміти по поточному кредиту, банк, як хоче, так встановлює. Пів року морочили голову, дайте телефон родича-знайомого в Україні для підтвердження. А те, що кращого підтвердження, ніж наявність у банку депозиту, який перевищує кредит, про це банк працівники не знають. При зміні ліміта потрібно і у відділення йти, і на гар лінію телефонувати — це правда.
По-третє, коли ви проводите транзакцію, пише, що комісія =0, але не вірте. Бо на сайті банка (!) потрібно звірити тарифи (!), а те, що відображається у застосунку — це банк до уваги не бере. Хоча банк у прийнятий спосіб має повідомляти клієнта про комісії.
В-четверте, у застосунку пишеться, що танзакція через помилку не пройшла, тому повторіть. А потім зʼясовується, що подвійне списання. Але банк тут ні при чому, це некоретно відображається у застосунку. А суми вже пройшли по рахунку.
Так само з депозитами, на гар лінії проінформували невірно, підтвердження запис розмови, але вибачте, за помилку. Ніхто помилок не усуває. За все платить клієнт. Програмісти взагалі працюють в банку?
Ви хочете погасити завчасно кредит, добре, але за це комісія без попередження, бо більше 10 транзакцій за місяць робити не можна. Читайте на сайті банка тарифи дрібненьким шрифтом, порушення держстандарту з оформлення друкованих документів.
У відділенні все просто — не подобається, звертайтеся до інших банків, чому ви отримуєте банкпослуги у нашому банку, банків багато?

Керівництво, а особливо пан Тигипко, в курсі цього «новаторського» обслуговування?
Чи це його вказівка — вводити в оману клієнтів?
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 13:29
Добрий день
Інформуємо, що пароль прихований в цілях безпеки, щоб захистити ваші дані. Код не відображається на екрані, щоб уникнути можливості його перехоплення сторонніми особами.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті карти з кредитним лімітом чи при зверненні на підвищення ліміту, спеціаліст має заповнити спеціальну анкету, згідно вимог якої потрібно вказати контактну особу.
Дійсно наразі в застосунку відображається лише комісія самого застосунку.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано:
«Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Всі актуальні тарифи розміщені на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Якщо під час проведення операцій по картці у Вас виникає помилка рекомендовано звернутись до контакт-центру банку для оперативного вирішення питання. Оператор перевірити інформацію і допоможе у вирішенні питання,
Також звертаємо Вашу увагу, що всі документи з тарифами, що розміщені на сайті мають однакове наповнення. Для зручного перегляду радимо збільшити маштаб сторінки.
Олег Газманов 7 листопада 2024, 20:29
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 46
В общем, переехала карта спорт на таском. Что спорт, что таском я не пользуюсь.

Захотел закрыть карту, в отделении говорят, что закрыть карту невозможно из-за кредитного лимита. Он снимается через оператора и в течении недели 😂

Не дозвонился к оператору и забил. Прошло 3 месяца, залез в кредитную историю и увидел кредитный лимит. Думаю, надо закрыть, дозвонился к оператору. Оператор говорит, что нельзя закрыть карту по телефону, нельзя снять кредитный лимит по телефону. Надо ехать в отделение.

Приложение вообще мрак, чувство, что его разрабатывал студент первого курса на коленке. Хуже было только в Восток банке, но они подтянули свое качество, а вы… ребят не советую работать с банком.

Банк погрязчий в бюрократии и не квалифицированными сотрудниками. На сотрудников вопросов меньше, ибо рыба гниёт с головы.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 10:33
Добрий день
Інформуємо, що закрити карту у Вас є можливість при зверненні до контакт-центру або до відділення банку. Якщо ви бажаєте змінити/анулювати кредитний ліміт за картою Спортбанку це можливо при зверненні до відділення або за індивідуальною заявою на електронну пошту банку info@tascombank.com.ua/
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
KomarNos 4 листопада 2024, 18:22
Погодили мені кредитку, дистанційно, через Дію надала всі документи. Відкрила карту, о 9 ранку в суботу. Грошей на карті нема. Дзвоню до них, кажуть 10−20 хвилин.
Нема. Дзвоню через 2−3 години, бо ліміту немає. Обіцяють два три дні😆
Я за вихідні вирішила всі совї фінансові питання в іншому банку, але вони прокинулись в понеділок, і пишуть що ліміт всиновлено. Мені вже не треба, але заходжу в додаток, а ліміту то нема🤷
Дзвоню — знову те ж саме, яущо нема ліміту — значить вам не погодили.
Пишу в чат, кріплю скрін, де пишуть, що ліміт встановили. Обіцяють розібратись. Проходить ще пів дня і я вирішую не морочити собі голову і закрити карту, і тут починається найцікавіше😆 закрити в чаті не можна, треба дзвонити на гарячу лінію. Дзвоню. Закрити, кажуть, не можна по телефону, якщо карта існує менше року😆 йдіть до відділення.
Але я принципово прийду і будете ви бідні.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 листопада 2024, 15:43
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком. Ваші зауваження важливі для нас, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги.

Дійсно якщо вашу карту було відкрито менше року тому, з технічних причин не має можливості закрити рахунок дистанційно та потрібно звертатись до відділення банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з тимчасовими проблемами з відображенням балансу. Це була технічна несправність, яку ми вже усунули, про що Вас було проінформовано, і зараз все має працювати без проблем.

Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще. Також, звертаємо Вашу увагу, у разі повторення помилки – прохання
звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України),
в банківський чат (https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klient777x 25 жовтня 2024, 14:34
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
Всі гроші вклала в цей банк, не можу їх повернути. Шановні українці не робіть помилку, не зв’язуйтеся з цим жахливим банком. Обслуговування на нулі.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 10:44
Добрий день.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
OlehAl 23 жовтня 2024, 15:01
Було відкрито 3 рахунки в цьому банку. В 15 липня написані заяви на розірвання договорів. Станом на 23 жовтня закрито 1 і жодної відповіді по 2 іншим заявам немає. Відношення до клієнтів ніяке. Відповідей напитання 0 + порушення закону про звернення громодян і ненадання відповіді на 2 із 3 поданих заяв.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 16:21
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 жовтня 2024, 16:16
Відгук зарахований (на 23.10.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Barsel 22 жовтня 2024, 11:08
Тричі звертався на гарячу лінію банку всі відповіді не про шо, тупо брехня, но зато всі три рази в користь банку, основна суть відповіді принизити, обрізати, зненавидіти, послати клієнта самі працівники банку нам до *** нам так за то нічого не буде.
ТАС це зло, ненависть, брехня, гидота
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 16:21
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви мали негативний досвід у нашому відділенні. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Hubanova 10 жовтня 2024, 13:21
Одиниця — то навіть багато.
Сервісу — нуль.
Оператор в чаті — нуль. Ні відповіді, ні тим більш вирішення питання.
На жаль кредит в цьому «банку».
Сплачено увесь.
Заходжу у додаток — знову мінус.
І знову нараховано процент. На що він нарахований якщо все сплачено? Ніхто не знає, пишуть стандартну фразу «згідно договору».
Це просто повний пздц. Ніколи нічого не беріть і не відкривайте в цьому банку. Це гірше за будь що, я навіть не знаю з чим порівняти.
До того ж установа робить дуже мерзотно — зараховує платіж навмисно через 2−3 дні після оплати (при тому що оплата проходить через сайт банку, не переказом на картку), і за ці дня де сума кредиту мала б уже бути менше, нараховуєтся відсоток на ту, що була! Ай молодці!
За що ми відстоюємо, якщо свої просто дурять тільки так!
Таскбом банк — щиро бажаю вам загнутись!
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2024, 12:37
Добрий день.
Дякую за вашу думку! Нам шкода, що у вас залишилися такі враження.

Для того, щоб перевірити дану інформацію щодо заборгованості за кредитом, вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Інформуємо, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Дійсно, в TAS2U наразі відображається для погашення тільки сума, яка підпадає під дію пільгового періоду. Банк вже працює над реалізацією відображення даної інформації в додатку, проте, на жаль, станом на зараз відсутні точні терміни реалізації даного функціоналу.
Ми щиро вибачаємось за незручності, які виникають через те що в за стосунку не відображаються відсотки. Наша команда вже працює над усуненням цієї проблеми, і ми докладемо всіх зусиль, щоб все працювало бездоганно.
khvorost 25 вересня 2024, 20:46
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Намагався поповнити рахунок, підійшов до каси, чекаю 5 хв, касир десь блукає, працює лише одна касса, тут дівчина мені кричить через весь зал, будете за цим хлопцем і показує на хлопця який сидить у неї за столом.
Ковгосп не у кращому прояві …
З. И. Хлопець звісно був послан в режим очикування …) Рахунки після цього вирішив закрити.
Таскомбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 15:46
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви мали негативний досвід у нашому відділенні. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Leonid7 19 вересня 2024, 2:30
На карте смешной кредитный лимит в 3000 грн, карта всегда находится в льготном периоде и я не платил проценты. Но, Банк решил стать ушлым и заняться разводом чистой воды! В приложении указывалась сумма, которую нужно закинуть на карту, что бы остаться в льготном передиоде. Что же придумали мошенники из Таскомбанка? — А давайте обманывать клиентов и занижать сумму в ПРИЛОЖЕНИИ банка, которую нужно внести на карту для льготного периода. В приложении показывает, что все в порядке, Вы внесли сумму верно для сохранения льготного периода. А в первых числах следующего месяца естественно снимают проценты за пользование кредитным лимитом. Обратившись в поддержку, отвечает одна и та же женщина, явно в возрасте, которая нагло врёт, обманывает, и пытается сделать из Вас дурака. Но, с ее стороны это выглядит очень глупо и смешно. Начинает вешать лапшу, что это просто сборй в приложении, и из-за этого не корректно отображается сумма, это ошибка Банка, но Вы сами виноваты! Ибо именно Вы должны звонить в Банк и уточнять, все ли у них в порядке, и сколько именно нужно внести денег на карту. Самое эпичное, этот цирк начался в июле! Первый кидок Банка был первого августа! Второй в сентябре, сняли 193 грн, через 2 дня сняли ещё 95 грн. 283 грн процентов за один месяц при лимите 3000 грн. Мало того, что кинули второй раз с льготным периодом и сняли с меня проценты, так ещё и почти 10% за один месяц. P. S. Такие сбои в Банках недопустимы, а если даже и случаются, их моментально устраняют. А почему не устраняет Таскомбанк? Все верно, этот «сбой» обычный мошеннический ход банка и создан им же! P. P. S. На вопрос, почему Банк не может решить элементарную проблему, мне горе-сотрудница ответила 'А Ви нам її вирішите?". Вообщем, сказочный цирк глупых мошенников!
Таскомбанк
Відповідь банку
20 вересня 2024, 16:15
Добрий день.
Звертаємо Вашу увагу, що пільговий період діє до 62 днів (до останнього дня наступного місяця після використання коштів).
Пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою в торговельно-сервісній мережі та не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі за реквізитам).
За операції зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам) — відбувається нарахування процентів.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами, виключно на операції розрахунків карткою в торговельно-сервісній мережі.
Для того, аби залишатись в пільговому періоді та не сплачувати відсотки за користування кредитним коштами, слід сплачувати суму витрат на які розповсюджується дія пільгового періоду та суму витрат на які дія пільгового періоду не розповсюджується.
Дійсно, в TAS2U наразі відображається для погашення тільки сума, яка підпадає під дію пільгового періоду, про що Вас було проінформовано і під час Ваших звернень і під час наших звернень до Вас.

Банк вже працює над реалізацією відображення даної інформації в додатку, проте, нажаль, станом на зараз відсутні точні терміни реалізації даного функціоналу.
Звертаємо увагу, що після Вашого звернення, з урахуванням того, що Вам не було відомо про принцип відображення інформації в додатку, банком було прийнято рішення про списання відсотків, нарахованих за липень місяць. 30.08.2024 року нараховані та сплачені відсотки за липень були повернуті Вам на картку.
В серпні місяці по кредитній угоді була розрахована сума до погашення, яка включала в себе транзакції, які підпадають під дію пільгового періоду та транзакції, які не підпадають під дію пільгового періоду ( здійснені Вами перекази в липні місяці).
При цьому зазначаємо, що зі сторони банку 02.08.2024 року Вам було відправлено смс-повідомлення з коректною сумою для погашення, для того, щоб залишатись в пільговому періоді (враховуючі здійснені Вами зарахування 01/08 та 02/08).
Звертаємо Вашу увагу, що Вами не була погашена розрахована сума в пільговому періоді в повному розмірі до дати платежу, тому відповідно до умов кредитного договору були нараховані відсотки на використану та не погашену в повному розмірі суму.
Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Мария Яцкова 16 вересня 2024, 16:16
4134180111897030 карта таскомбанк https://tascombank.ua/ мошенники взламывают телеграм и просят 15000 грн. Банк всегда разблокирует их карту данные владельца не говорит прикрываю мошенников. Блокируют в телефонном режиме один менеджер сказал что разблокировать нужно в банке, а сегодня другой менеджер сообщил что через приложение банка можно карту разблокировать.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 вересня 2024, 9:35
Добрий день
Надану Вами інформацію ми передали до відповідного підрозділ Банку.

Також, рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Dmrog 14 вересня 2024, 14:47
Користуюсь послугами Таскомбанку, справно обслуговую кредитну лінію, завжди стежу за своїми фінансами та використовую мобільний додаток для моніторингу. В додатку вказано, що моя картка знаходиться у грейс-періоді, тобто пільговий період активний. Однак при поповненні картки вся сума була автоматично списана на погашення заборгованості.

Зателефонувавши до банку, оператор повідомив, що через якісь P2P платежі картка вийшла з пільгового періоду. На моє запитання, які саме платежі та де я можу побачити цю інформацію у додатку, оператор не зміг дати чіткої відповіді, посилаючись на технічні проблеми. Мені порадили дзвонити і дізнаватися самостійно, хоча в додатку все показує, що грейс-період діє.

Я розчарований такою недбалістю та відсутністю прозорості у роботі банку. Вважаю, що подібні технічні проблеми та відсутність доступу до важливої інформації є неприпустимими. Планую негайно припинити користування послугами цього банку і не рекомендую його іншим.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 17:02
Добрий день!
Інформуємо, що пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою. Не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам). При здійсненні даних операцій за рахунок кредитних коштів, — нараховується комісія 4,9% та річний відсоток 54,8% річних з моменту здійснення даної операції.

Оскільки в додатку TAS2U відображається лише сума операцій за попередній місяць, на які розповсюджується дія пільгового періоду, та не враховується сума операцій, на які не діє пільговий період, проте які слід внести, щоб залишитись в пільговому періоді, відповідно до умов Вашої кредитної картки — внесеної суми дійсно могло не вистачити для погашення кредитної заборгованості.

Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей і наші спеціалісти вже працюють над даним функціоналом.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ми будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.
Ptrou 9 вересня 2024, 21:43
При відкритті депозиту в Тас24 при відкритті депозиту не вказується відсоткова ставка, за якою буде відкрито депозит. В рекламі пишуть 15% для певних клієнтів. Тому читайте уважно договір і не розраховуйте на сервіс Тас24!
Таскомбанк
Відповідь банку
10 вересня 2024, 16:10
Добрий день.

Інформуємо, що при відкритті депозиту через TAS2U необхідно обрати розділ «Депозити» — відкрити депозит – обрати депозитний вклад «Строковий».
Буде можливість обрати валюту вкладу, суму, термін розміщення депозитного вкладу, виплату відсотків ( в кінці терміну або щомісячно). При цьому буде зазначено під яку відсоткову ставку буде розміщено депозитний вклад.
Звертаємо увагу, що з 01 серпня 2024 року по 01 жовтня 2024 року впроваджується пропозиція –«Твої гроші твої правила».
Вклад:
 Строковий в гривні;
 виплата % в кінці строку/щомісячно;
 строк 3,6,9 та 12 місяців;
 мін. сума вкладу від 1 000 грн;
Акційна ставка 15,0 % річних для всіх строків.

Оформлення можливо виключно у відділенні банку.
Дійсно, є певні критерії для участі в акції, прийняти участь в акції можуть:
1) Нові клієнти;
2) Діючий клієнт банку, який на момент відкриття не має строкових вкладів, та у якого протягом останніх 30-ти календарних днів відсутні строкові вклади в Таскомбанку;
3) Діючий вкладник, який оформлює новий депозит та у якого протягом останніх 30 днів до дати оформлення нового вкладу не зменшувалася сума залишків на діючих строкових вкладах в Таскомбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rivekr 6 вересня 2024, 1:05
Мені без мого відома перенесли мою карту спортбанку в це щось.

Після того як мені перенесли мою картку, вона не стала відображатися в додатку, кредитна лінія була повністю погашена перед цим у iншому банку.

Я подумав — ок, але тут раптово у мене з’явилася заборгованість, при тому, як мені розповіли в банку, заборгованість становила 1 гривню, а відсотки 79 гривень за 2 місяці. Цікава схема.

Погасити заборгованість можливості немає, тому що картка не відображається, незрозуміло навіть куди переказувати.

Звідки взялися відсотки на повністю погашеній картці теж незрозуміло, але виписку вони не надають, нібито, у неї її немає (звідки тоді знають про заборгованість).

На картку за замовчуванням накладено обмеження, які я можу зняти тільки особисто, навіть не може мій представник і вони мені пропонують проїхати 5000 км, щоб отримати можливість знову користуватися карткою.

Дивно. Відсотки з нізвідки, послугу не надають, але відсотки гребуть. Таке нахабне неприкрите шахрайство ще потрібно пошукати.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 вересня 2024, 17:00
Добрий день.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Dobrocheslav 23 серпня 2024, 12:40
1.Додаткові платежі з прострочені що місячні платежі, а саме гнучка (не в сторону клієнта) відсоткова ставка, яка змінюється в залежності від того коли було створено рахунок, або якщо був він прострочений
Цитата з їх сторінки
«• 0,00001% річних — пільгова процентна ставка при виконанні
умов Пільгового періоду;
• 0,22% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені починаючи з 14.07.2022р. (включно)
• 0,16% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені до 14.07.2022р. (не включно);
• 0,26% в день — підвищена процентна ставка на строкову
заборгованість у разі наявності простроченої заборгованості;»
+ до цього є додатковий платіж Штраф за прострочення ОМП = 100 грн

під час воєнного стану є обмеження щодо нарахування пені та штрафів на прострочені платежі, наразі виглядає як незначні зміни у відсотках та сам штраф всього 100 грн, але варто зазначити що таким чином банк обійшов обмеження щодо заборони нарахування пені, та продовжив це робити через гнучкі ставки відсотку

Банк залишив тільки негативні емоції, після звернення до контакт центру, буде ще довго телефонувати бот щоб оцінили роботу контакт центру (наразі за 30хв отримав 8 дзвінків, на які 2 відповів дав оцінку але він продовжив телефонувати)

Є також і плюси, в контакт центрі працюють кваліфіковані співробітники що добре можуть вести комунікацію
Таскомбанк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 18:14
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Таскомбанку.

Інформуємо, що банк не нараховує штрафні санкції та пеню у разі несплати по кредиту протягом періоду дії в Україні воєнного стану та у тридцяти денний строк після дня його припинення або скасування, але звертаємо Вашу увагу, що у разі несплати мінімального платежу за кредитною угодою – у Вас виникне прострочена заборгованість.
При цьому зазначаємо, що умови договору залишились незмінними, відсотки та комісії, продовжують нараховуватись, відповідно до умов договору
Щодо дзвінків від бота банку – вкажіть Ваш номер телефону для можливості здійснення перевірки наданої інформації.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Таскомбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.