Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Buzina18 24 квітня 2025, 21:08
У мене закінчився депозит, гроші лежать на карті, я хочу їх перевести на рахунок своєї мами або доньки. Постійно відмова від переказу. Просить пройти авторизацію, я проходила 4 рази — не приймають, у чому проблема? Я розмовляла з оператором — повідомили, що я маю особисто прийти в банк! Я не маю такої можливості, бо перебуваю на окупованій території! Чекаю від вас допомоги.
Tatna 18 квітня 2025, 17:14
Відділення за адресою: Київ, Майдан Незалежності, 2
Один из банков, который до сих пор в 90-х и не слышал ничего, что требовать контакты знакомых при оформлении карт незаконно. При чем об этом условии клиент узнает уже при оформлении в последний момент — на сайте официально как бы таких требований нет. Молчу о том, что являюсь клиентом этого банка в части кредитных карт много лет, всегда платила по сроку да и в целом кредитную историю любой банк сейчас может спокойно проверить на спец. сайте. Считаю, что НБУ должен навести порядок в правилах предоставления кредитных карт и лишать лицензии за незаконные и необъявленные официально требования.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 квітня 2025, 17:42
Дякуємо за ваш відгук і за проявлену увагу до якості обслуговування в нашому банку.
Повідомляємо, що інформація про контактну особу може запитуватись виключно з метою можливості встановлення зв’язку з клієнтом у випадках, коли самостійно зв’язатися з ним не вдається.
При цьому контактна особа не несе жодної фінансової або юридичної відповідальності.
Ваше побажання щодо відображення відповідної інформації на сайті банку передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду.
У разі виникнення додаткових запитань рекомендуємо звернутися до служби підтримки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SanyaK 11 квітня 2025, 10:38
Курси валют у Таскомбанку часто не відповідають заявленим на сайті, що створює плутанину для клієнтів. Додатково, обслуговування залишає бажати кращого, адже навіть прості операції займають надто багато часу. Загалом, досвід співпраці з банком розчаровує.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 квітня 2025, 12:11
Шкода, що у вас залишилися неприємні враження від взаємодії з банком. Щоб краще зрозуміти ситуацію з курсами валют, будь ласка, уточніть, де саме ви помітили різницю — на сайті, під час оплати карткою, у мобільному додатку чи у відділенні. Це допоможе нам точніше розібратися.

Хочемо пояснити, як працюють курси:

Картковий курс на сайті — стосується саме розрахунків у валюті, наприклад, коли ви платите за кордоном або в іноземному магазині. У таких випадках відбувається конвертація через євро (EUR), тому ми і показуємо курс євро на сайті.

Курс у мобільному додатку — окремий і не відображається на сайті. Він залежить від того, що саме ви робите: просто обмінюєте валюту чи, наприклад, обмінюєте з подальшим розміщенням на депозит. Тому курс може відрізнятися.

Курс НБУ на сайті — це офіційний курс, який щодня встановлює Національний банк України.

Курс у відділеннях — це курс, за яким можна купити або продати валюту безпосередньо у відділенні. Він може змінюватися впродовж дня залежно від ситуації на валютному ринку.

Також будемо вдячні, якщо розкажете, які саме операції, на вашу думку, займають надто багато часу. Це допоможе нам проаналізувати процеси й зробити обслуговування зручнішим. Ваші зауваження ми обов’язково передамо відповідальним командам.

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!
kingcity 6 квітня 2025, 17:04
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Клієнтом банку я є вже 6 років, користуюсь карткою Very Card. Ніби все влаштовує — є непоганий кред.ліміт, кешбек, все нормально. Та є у банку таке правило — у кінці кожного кварталу списувати кешбек, якщо клієнт не вивів його на поточний рахунок. Не розумію, для чого це і з чим пов`язано — у жодному банку такого немає.За декілька днів до кінця кварталу у застосунок приходить «ненав`язливе» повідомлення-нагадування про списання кешбеку і потім у 1-й роб.день наступного кварталу о 18.00 кешбек списується. Якщо вже так необхідно виводити кешбек щокварталу, то чому не дати можливість клієнту робити це автоматично — додати таку опцію у застосунок? Але кешбек, якщо клієнт «проморгав» дату, тихо списується, навіть ніяких повідомлень про його списання не приходить. Цього разу я запізнився з виведенням кешбеку всього на годину. Ну що ж, банк відібрав у мене кешбек, який я накопичував три місяці. Сума невелика, але неприємно. Це правило банку і його право, звичайно. Але тепер я поставлю свою Very Card «на прикол» на три місяці — не буду нею користуватись, це моє право. Побачимо, хто більше втратить. А кешбеки є і у інших банках і не гірші.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 квітня 2025, 10:51
Дякуємо за ваш відгук. Ми цінуємо, що ви є клієнтом нашого банку вже 6 років і користуєтесь карткою Very Card.

Щодо механізму списання кешбеку, хочемо пояснити, що це правило введене в рамках умов бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», щоб забезпечити правильність обліку кешбеку та гарантувати, що користувачі скористаються цими бонусами вчасно. Повідомлення, які ми надсилаємо наприкінці кожного кварталу, є нагадуванням про необхідність вивести кешбек. Це дає можливість користувачам не забути здійснити операцію, щоб не втратити накопичені бонуси. Ми також хочемо звернути вашу увагу, що списання відбувається автоматично, якщо кешбек не був переведений на картковий рахунок до визначеної дати.

Ми розуміємо ваше занепокоєння і дякуємо за зауваження щодо можливості автоматичного виведення кешбеку через застосунок. Це дуже корисне пропозиція, і ми зафіксували її для подальшого розгляду.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання або побажання, не соромтеся звертатися до нас через офіційні канали зв'язку. Ми завжди готові допомогти.
Nazar10k 3 квітня 2025, 16:19
Відділення за адресою: Львів, пр-т В. Чорновола, 13
Прошу відкликати ліцензію в Таскомбанку!
Вражаюче що у 2025 році є такі банки як Ізі банк та Таскомбанк!
Жахливе обслуговування.
Час очікування підтримки в Ізі банк від 40хв. до двох годин!
Без аргументованої причини заблокували рахунки!
Повний ігнор по вирішенню проблему як щі сторони Таскомбанку тим більше зі сторони Ізі банку.
Підтримка в телеграм відписує один раз в 4 години, якщо ви не встигли відповісти за 2хв, чат закривається!
Всі дії з вашим рахунком ви можете взнати тільки у відділення.Жодних повідомлень на електронну адресу.
Працівники кол-центру не знають додної інформації!
Більше двох тижнів заблоковані всі кошти, але жодного дзвінка, та повідомлення від банку не прийшло.
Є зовнішній ворог у нас, всі знають хто,і як виявилось є і внутрішній ворог для нашого населення-це Таскомбанк та Ізі банк.
Як висновок, заблоковані всі рахунки, всі кошти, ніякого повідомлення коли це вирішиться, повний ігнор, жалюгідні!
Таскомбанк
Відповідь банку
7 квітня 2025, 10:39
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами в процесі обслуговування. Ми серйозно ставимося до кожного звернення і постійно працюємо над покращенням якості наших послуг.

Що стосується вашої ситуації, хочемо наголосити, що блокування рахунків може бути здійснено в рамках вимог фінансового моніторингу та відповідно до чинного законодавства. Існують певні види блокувань, які можуть вимагати безпосереднього звернення до відділення банку для вирішення ситуації. Ми розуміємо ваше занепокоєння і будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки для детального роз’яснення причин блокування та оперативного вирішення вашого питання.

Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання.

Звертаємо увагу, що IZIbank є окремим фінансовим проєктом, і обслуговування рахунків здійснюється на окремій лінії підтримки. Якщо блокування стосується рахунків IZIbank, будь ласка, звертайтеся до їхньої служби підтримки.

Також хочемо зазначити, що наразі в підтримці IZIbank дійсно спостерігається високе навантаження, тому можливо, що буде потрібно трохи більше часу для зв'язку з оператором. Ми просимо вас бути терплячими, і оператори обов’язково з вами зв’яжуться.

Залишайтеся на зв’язку з нами через офіційні канали для подальшої допомоги. Ваш комфорт та безпека є нашими пріоритетами.
iban iban 3 квітня 2025, 14:57
Відділення за адресою: Харків, вул. Котляра, 8/10-А
Нікому не раджу зв’язуватися з ТАС банком, зворотний зв’язок відсутній, оператори ніколи не передзвонюють, підрозділи між собою взаімодіють погано — фінмоніторинг може щось утнути, а операторам потім розбирайся з клієнтом. Але тут є лазівка, фінмоніторинг не спілкується ще і з клієнтами, томи вони про свої проблеми узнають випадково і не скоро — оператори відділень спокійно «сплять». Програмне забезпечення tas2u архаїчне і не має потрібних функцій зв’язку з клієнтом — тільки рекламу добре розсилають. P. S. Інші банки, може, і такі самі, але особисто я «хлебнул лиха» імено з цим банком.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 квітня 2025, 10:02
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами в процесі обслуговування. Ми серйозно ставимося до кожного відгуку наших клієнтів і постійно працюємо над покращенням якості наших послуг. Ми вдячні за ваші зауваження та зробимо все можливе для покращення якості обслуговування.

Щодо фінансового моніторингу, хотіли б пояснити, що він здійснюється відповідно до вимог законодавства України, яке зобов'язує банки проводити контроль за фінансовими операціями для запобігання відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Всі дії в межах фінансового моніторингу є необхідними і обов'язковими для виконання.

Також, якщо у вас є конкретні функції, які ви хочете побачити в нашому додатку, ми будемо раді почути ваші побажання і зафіксуємо їх для подальшого розгляду.

Якщо у вас залишилися невирішені питання, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для детального роз'яснення та оперативного вирішення ситуації.
Татьяна Левенец 1 квітня 2025, 23:00
Неделю не могут выдать карту с кредитным лимитом
Таскомбанк
Відповідь банку
2 квітня 2025, 16:45
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за тривале очікування.
За наданими Вами даними в особистих повідомленнях ми бачимо, що запит, створений при зверненні до контакт-центру банку, він знаходиться в роботі відповідальних підрозділів та потребує часу для вирішення. Як тільки ситуація буде вирішена, Вас обов’язково проінформують.
Якщо у Вас є додаткові запитання, будемо раді допомогти!
Illia Puliko 31 березня 2025, 19:14
24.03 ТАС заблокував рахунки, після дзвінка в підтримку мені повідомили що сказати причини не можуть, їдьте до відділення, в моєму місті відділень немає, довелось їхати 100 км заради візиту. По приїзду мені повідомили що «Навіщо ви приїхали? Це вам izibank заблокував рахунок.» Я повідомив що в мене немає коштів в ізі банк, навідміну від ТАС, на що почув що вони нічим допомогти не можуть, треба звертатись в ізібанк. З ізі банком звʼязатись взагалі не можливо. Десь неділю мені знадобилось щоб вони мені відповіли. Станом на 31.03 кошти все ще заблоковані. Гірший досвід який тільки в мене був з банками.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 квітня 2025, 15:44
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Звертаємо увагу, що izibank є окремим фінансовим проєктом, і обслуговування рахунків здійснюється на окремій лінії підтримки. Якщо блокування стосується рахунків izibank, будь ласка, звертайтеся до їхньої служби підтримки.

Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання. У разі повторення подібної ситуації у відділеннях нашого банку, рекомендуємо одразу, перебуваючи в відділенні, здійснити виклик до контакт-центру для оперативного врегулювання ситуації разом із співробітниками відділення.

Просимо вибачення за незручності, що виникли, і сподіваємося, що ситуація буде швидко вирішена. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або необхідність у допомозі, ми завжди готові вам допомогти.
Вікі В. 24 березня 2025, 19:52
06.03.2025 звернулася на гарячу лінію банку за допомогою. Опинилася у прикрій ситуації через те, що на одній з платформ «придбала» дитячий товар, але сам товар так і не отримала. Іншими словами якщо, то перевела гроші шахраю.
Звернулася до банку, у мене запитали подробиці ситуації і повідомили, що зі мною зв’яжуться протягом 14 календарних днів. Я уточнила чи є ймовірність того, що мені повернуть кошти. Оператор відповіла ствердно «Звісно!».Минуло 7… тиша… Я подзвонила нагадати про себе. Інший оператор повідомив, що ще в роботі звернення. Я переуточнила про термін 14 кал.днів.і сказала, що ще залишилося 7 кал.днів. Розмову завершили на тому, що протягом останніх 7 кал.днів зі мною зв’яжуться для вирішення питання.
Закінчувався 14 день очікування і подзвонила втретє. І тут мене чекала несподіванка. Оператор повідомляє, що звернення моє перебуває в роботі. Я запитала який строк? Оскільки обіцяні 14 кал.днів минають? Мені не хотіли давати відповідь. Після того, як я почала обурювався і перепитала декілька разів про строк розгляду, я почула, що це займає до 30 кал.днів. До цього часу мені ніхто не дзвонив. Можливо потрібно з мого боку підтвердження достовірності ситуації, наприклад, скрін переписки, де шахрай-клієнт банку, вказує свій номер картки, але тиша…
Хотілося б розуміти чи взагалі існують реальні і актуальні терміни розгляду звернення? Чи кожного разу просто щось вигадують?
Я розумію, що я перевела гроші шахраю. І відповідальність лежить на мені.
Але я впевнена, що в цій ситуації може опинитися кожен. У банків існує процедура по подібних ситуаціях. І до банку я саме звернулася за допомогою. А складається враження, що питанням ніхто не займається. І я вже не впевнена, що буде повернення коштів, враховуючи ствердну відповідь оператора «Звісно».
Таскомбанк
Відповідь банку
2 квітня 2025, 17:00
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що ви опинилися в такій ситуації, і ми розуміємо ваше занепокоєння.
По вашому зверненню вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій банку. Звертаємо увагу, що розгляд питання встановлення факту шахрайства перебуває у компетенції правоохоронних органів та суду.
Всю інформацію, необхідну для розслідування цього інциденту, банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Учора вдень провела оплату за комунальні послуги у відділенні Таскомбанку. Почалась повітряна тривога і я ненароком оплатила сумму більше. По завершенню тривоги спробувала відмінити платіж у відділенні, звернулась на гарячу лінію Таскомбанк, але мені просто сказали, що відмінити банківську операцію неможлива. Банк відмовився приймати звернення щодо відміни банківської операції! Жахливо.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 квітня 2025, 10:57
Нам прикро, що склалася така ситуація. Відкликати платіж можливо лише протягом 15 хвилин після його здійснення. Повернення надлишково сплаченої суми неможливе, оскільки операція була виконана згідно з вашим платіжним дорученням.
Рекомендуємо звернутися до кінцевого отримувача коштів, оскільки банк не отримував повернення платежу і не має можливості вплинути на ситуацію.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок!
MariiaTAS 21 лютого 2025, 1:11
Банк пропонує відкрити валютний депозит з обміном долара по курсу 41,85 $/грн через застосунок, остання оновлена версія.
Ви погоджуєтесь, починаєте починаєте обережно виконувати всі дії, знаючи шахрайські схеми банку, але ж сподіваєшся на порядність банку, всюди пишеться, що комісія = 0. Немає попереджень, що можуть бути додаткові скриті комісії, все добре.
А потім у вас з картки якось самовільно списується комісія 4%. І долар вже не 41,85, а 43,52.
Телефонуєш на гарячу лінію, там підтверджують, що комісій за обмін валюти під депозит немає з кредитної картки, але МАЛО БИ бути попередження, що МОЖУТЬ БУТИ додаткові комісії. Але попереджень не було і посилань на скриті комісії теж не було, як тут неоднаразово писалося, банк виправдовувався, що вони є тільки в описі тарифів.
Але в застосунку для споживача фін послуг в розділі «Тарифи карток» розписані КРЕДИТНІ ПЕРЕВАГИ VERY CARD без тарифів.
Ось так так Таскомбанк робить бізнес — бере на пів року $ з обіцянкою виплати 1%, а при цьому знімає комісію 4%.
Користуйтеся перевагами «цієї схеми» і не дякуйте, ТАСкомбанк вас радісно обдурить.
До речі, декілька годин чекаю зворотній дзвінок пані Анжеліки з гар лінії. Обіцянки-цяцянки теж корпоративний стіль Таскомбанка.
Таскомбанк
Відповідь банку
TAScombank 27 лютого 2025, 9:32
Звертаємо вашу увагу що обмін валюти за рахунок власних коштів з VERY CARD дійсно не має комісії з боку банку, однак у разі використання кредитних коштів комісія присутня.В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу. З приводу вашого звернення відповідь детальніша буде надана в особисті повідомлення.
vitafargo 17 лютого 2025, 21:42
Відділення за адресою: Одеса, вул. Вільямса, 62/1
Скинули гроші на картку на мій день народження, думаю піду до магазину куплю собі продукти на вечір щось приготую, приходжу розраховуватись карта заблокована, уже на протязі двох неділь не можу отримати ні грошей ні відповіді, пішла спочатку до відділення, вони подали запит, написала лист пояснення звідки гроші, ідіть ми передзвонимо, проходе неділя дзвоню в банк відповідь ще не надійшла, дзвоню на гарячу лінію вони починають тільки формувати запит, бо вони його не можуть знайти, проходить ще неділя дзвоню запит направили до відділення, та ви що знущаєтесь уже з цих людей? Там невелика сума 2400 гривень але це були мої останні гроші в той день в мій день народження, мені так було прикро що я не мала за що купити їсти, до сих пір відповіді немає, користуються чужими грошима і не віддають, коли це знущання над людьми припиниться? Коли ви вже понажираєтесь!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
18 лютого 2025, 16:55
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
bonness 13 лютого 2025, 12:24
Після невдалого досвіду користування послугами цього банку вирішив закрити рахунок і попрощатись з цією ***. Уточнивши яка процедура розривання стосунків з банком отримав таку відповідь, що вони після закриття рахунку, всеодно рахують клієнта своїм, тобто один раз вступивши в це ге — ви назавжди у них.
Згідно закону клієнт надає і відкликає дозвіл на обробку персональних даних, але в цій *** про це навіть не чули. Прикріплю скріншот переписки з підтримкою
Таскомбанк
Відповідь банку
TAScombank 24 лютого 2025, 10:22
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Хочемо звернути Вашу увагу що між Вами та Банком були наявні договірні відносини. Також зазначаємо, що відповідно до Додатку до Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 №130, справи щодо юридичного оформлення рахунку клієнтів за активними та пасивними операціями: ідентифікаційні документи, кредитні договори, договори застави, переказу боргу, майнові доручення, поручительства третьої особи, гарантії, акредитиви, довідки, інші документи справи в національній та іноземних валютах зберігаються протягом 5 років після виконання умов договору.
Враховуючи вищевикладене, дозвольте зазначити, що Ваші персональні дані були зібрані Банком без порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних». Відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Khrystynaaaa 11 лютого 2025, 11:31
Доброго дня!
Поділюсь своєю історією з Таскомбанк, давненько користуюсь цим банком, нещодавно зайшла на карту сума в розмірі 50.000 тисяч грн, одразу обмежили рахунок і попросили надати довідку щодо офіційного походження коштів, одразу скинула їм на пошту довідку ОК-7, це було 03.02.2025, сьогодні вже 11.02.2025 відповіді стосовно довідки і зняття коштів, я так і не отримала, сказали, що до 30 днів вони можуть розглядати лише довідку, але наскільки мені відомо в інших банках це робиться 1−2 дні, запитала в них чи можна поїхати розірвати договір, так як терміново потрібні кошти і я не зможу чекати 30 днів, на що також отримала не позитивну відповідь, якщо навіть розірвете договір це також потрібно буде чекати до 30 днів ((
Дуже все негативно, надіюсь, що трохи порухаються і можливо швидше, то все перевірятимуть
Таскомбанк
Відповідь банку
12 лютого 2025, 13:50
Ми розуміємо вашу ситуацію та шкодуємо, що процес перевірки триває довше, ніж очікувалося. Вимога щодо підтвердження походження коштів є частиною фінансового моніторингу, який здійснюється згідно з чинним законодавством України. Ви можете перевірити статус розгляду, звернувшись до служби підтримки у зручний для вас спосіб або будь ласка, надішліть ваші ПІБ та ІПН у приватні повідомлення для перевірки на якому етапі перебуває звернення.
Евгений Kubakuba 9 лютого 2025, 19:21
Сделал перевод средств в мобильном приложении со своей карты таксобанкка на свою карту таксобанкка. При проведении данной операции банк меня уведомил что комиссия о. Как оказалось банк взял комиссию 0,5%. Написал в бот банка, на каком основании взяли комиссию, если у вас в тарифах указано что, «Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ «ТАСКОМБАНК». Не тарифікується На что получил ответ,
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 лютого 2025, 16:59
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок.

Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.
AlinaTFL 30 січня 2025, 13:29
Менеджер який мав повідомити про запит фін контролю, начебто не зміг додзвонитись і повідомити про необхідність надати документи. В жовтні 2024 року я вже була у відділенні і підтверджувала надходження, за період з листопада по січень великих надходжень не було, лише в районі 20−30 тис від клієнтів. Банк вирішив перевірити ці надходження і зробив запит у грудні, в кінці січня я випадково дізнаюсь, зо в мене є обмеження по рахунку, хоча ніяких листів, сповіщень чи повідомлень, а тим паче дзвінків не надходило. Тобто через бездіяльність менеджеру банку, їх же фін контроль заблокував мій рахунок. Наразі рахунок я закрила і вони зробили переказ коштів з вказанням причини, що я припинила ділові відносини через відмову проходити фін контроль. З моменту підписання Договору на обслуговування я була доволі лояльна, залишаючись клієнтом, враховуючи, що додаток працює жахливо, виписки по руху коштів отримати з клієнт-банку доволі проблематочно, підтримка на дзвінки останнім часом не відповідає, при зверненні до онлайн-підтримки, менеджер відповіла, що є обмеження але вона не знає чому.
Тому моя порада не відкривати рахунок в Таскомбанк. Виникає враження, що не ви їх клієнт, а вони ваш клієнт і ви маєте їх обслуговувати!
Таскомбанк
Відповідь банку
TAScombank 5 лютого 2025, 14:24
Нам шкода що у вас склалось таке враження про наш сервіс.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій. Банк інформує клієнтів щодо необхідності надання документів різними каналами зв’язку. Також звертаємо вашу увагу що служба підтримки працює цілодобово, ви можете звернутись в будь який зручний для вас час, та наші спеціалісти допоможуть у вирішенні питання.
Щоб перевірити більш детальніше всі описані факти, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
2016777 21 січня 2025, 20:09
22.12.24 року я купив валюту через додаток
При проведенні додаток писав комісія 0,00грн по факту банк окремою операцією зняв комісію за використання кредитних коштів.
При проведенні операції в момент здійснення операції банк через додаток сповістив мене про комісію 0,00 грн, я ввів код і провів операції
Потім заходжу в додаток і бачу комісію. Пишу в чат — мене не консультують, в рекомендують подзвонити.
Дзвоню на гарячу лінію, там сказали мені спочатку, що вони до додатку не мають ніякого відношення, потім на мою вимогу зафіксували звернення.
За тиждень дзвонить представниця і каже -читайте тарифи. На що я їй кажу, при проведенні операції у додатку комісія 0, я нічим Вам не допоможу -відповідь представника Таскомбанку
07 січня 25року я звернувся письмово у відділення, через 2 тижні отримав ту саму відповідь -читайте тарифи.
У мене питання до банку:« під час проведенні операції банківської я маю право знати суму комісії?» Під час здійснення операції банк має мені відносити про це?
Мід іншим, я провів таку саму операцію в моно банку і банку власний рахунок, там відразу писали розмір комісії!
Від Таскомбанку вимагаю повернення незаконної комісії!
Таскомбанк
Відповідь банку
28 січня 2025, 9:50
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук
Хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки.
В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверенню
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Хотел перевыпустить карту, пластик, т.к. моя нынешняя пришла в негодное состояние. Оформил перевыпуск в приложении, оплатил 50 грн. Оказалось, что в 2025 году банк не отправляет карту по почте, пришлось ехать в отделение на другой конец города. Приехал — софт не работает, когда заработает не знаем — уехал домой.
Приехал во второй раз, предоставил оператору документы, поставил подписи, получил карту. По словам оператора, она должна была у меня появится в приложении в течение 10 минут. Не появилась. Операторы ничего сделать не могут, пишите, мол, в поддержку. Пока писал, подошёл второй оператор, типа помочь. Взяла телефон и начала просто тыкать по всем кнопкам в приложении, в кешбек, в депозиты и т. д. Т. е. оператор отделения банка банально впервые видит приложение. Когда я понял, что она просто тыкает по кнопкам, забрал телефон и сказал, что у меня нет времени. Оператор чуть ли в истерику не упала, она видите ли мне помогает, а я телефон у неё выхватываю.

Спустя часик получил наконец ответ от поддержки в ТГ. На протяжение часа пытался объяснить, что я хочу. По итогу получил ответ, что «операторы забыли провести карту на отделении, передам вопрос в тех отдел». Что значит «провести карту» не ответили, сказали что вопрос решат в течение 1−2 дней.

Спустя 3 дня написал, снова пришлось объяснять саппорту, что я от него хочу. Снова в ответ получил «передаю инфу в другой отдел».
Попросил вернуть деньги за непредоставленную услугу по перевыпуску карты, т.к. по факту банк просто украл деньги. Ответ «передаю заявку в другой отдел».

Итог — деньги я банку дал, карту новую не получил. Ни денег, ни карты. Чёрт с ними с теми покатушками на другой конец города в отделение. Банк на контакт не идёт. То есть после того, как у нынешней карты истечет срок действия, я банально не смогу продолжить пользоваться услугами банка. Значит, закрою счёт, перееду в другой банк.
Если бы я ранее услышал, что в стране, где так развит мобильный и нео банкинг, так развито IT, прости Господи «Держава в смартфоні», то посмеялся бы. Сейчас уже не смешно.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 січня 2025, 13:19
Добрий день.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такими неприємними ситуаціями при перевипуску картки та обслуговуванні.
Для того, щоб перевірити інформацію, щодо обслуговування у відділенні банку, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Під час детальної перевірки наданої Вами інформації виявлено, що ваші рахунки обслуговуються в IZIbank.
IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для детальної консультаці з приводу продуктів IZIbank рекомендуємо звернутись безпосередньо до Izibank.
Контакти IziBank:
0800 605 005.
+38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
Telegram [@izibank_bot].
webwolf 9 січня 2025, 18:02
В последнее время обслуживаться в банках Украины стало себе дороже, даже полученные законным путём средства оказываются под угрозой блокировки только потому, что банки так хотят. Пока ещё можно найти некоторые из них с адекватным подходом, не перегибающими палку избыточными проверками, которые могут быть расценены как излишнее вмешательство в законные действия клиента, как это сделал Таскомбанк. Моя история: в начале июля открыла счет в Изи-Банке и заодно в Таскомбанке. Счет открывала онлайн, через «Дию», в анкете указала сразу, что у меня будет доход от депозитов и облигаций. Спустя полгода получаю на карточный счет Изи-Банка выплату с облигаций в сумме намного ниже пороговой в 400к. Учитывая негативные отзывы про Изи-Банк, сразу вывела все деньги со счета (на основную сумму вновь приобрела облигации, остаток в другой банк перевела). И, как выяснилось, была права. Вначале от сотрудников Изи-Банка поступил запрос на актуализацию данных, спустя неделю потребовали пояснительные документы — предоставила договор купли-продажи облигаций. Дальше самое интересное, те же самые сотрудники Изи-банка написали мне, что финмониторинг требует дополнительных объяснений, откуда у меня средства на депозит и на покупку облигаций. К слову, моих депозитов у них никогда не было, облигации тоже покупала в другом месте, сумму обязательного прохождения проверки по закону в 400к не превысила, так какого черта финмону этого банка лезть мне в карман, учитывая, что средства переведены мне на законных правах, да еще и были документально подтверждены? Через две недели Таскомбанк прислал мне уведомление о разрыве деловых отношений, при том что ни одной операции именно в Таскомбанке я не выполнила за всё время открытия счета. То есть по факту за средства, законно полученные мной, меня заблокировали в Изи-Банке и Таскомбанке. Вместо того чтобы обеспечивать нормальное взаимодействие с клиентом, банк направил уведомление о разрыве отношений без объяснения причин. Эти действия выглядят как превышение полномочий и создают ненужные сложности для клиентов.
НЕ рекомендую этот банк, так как его политика финансового мониторинга значительно превышает рамки нормального обслуживания и приносит ненужные неудобства.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2025, 11:05
Добрий день
Звертаємо увагу, що ТАСКОМБАНК дійсно може бути вказано в листі, оскільки IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Банк має право витребувати, а Клієнт зобов'язаний надати інформацію стосовно ідентифікації його особи, змісту діяльності та фінансового стану, необхідну для виконання Банком вимог законодавства.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 лютого 2025, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Mxevg 8 січня 2025, 13:52
Маніпулять з проц. ставками у Tas2u: у переддень до завершення — 15%, у день завершення вже 14,25%, а на наступний день знову 15%. Отже, видурили 0,75%, оскільки я не робив пролонгацію, бо треба було змінити суму.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2025, 11:03
Добрий день
Інформуємо, що ставка 15% річних надається в рамках акції «Нові кошти»
Щоб скористатись даною пропозицією потрібно відповідати таким умовам:
бути діючим Вкладником, який оформлює новий депозит, але у якого протягом останніх 30 календарних днів на дату оформлення нового вкладу не закінчився діючий вклад в ТКБ.
Дана пропозиція діє до 31.01.2025 р (включно)
Якщо Ви не відповідаєте умовам даної акції при розміщенні депозиту буде застосовано ставка, що діє в банку на момент відкриття депозитної угоди.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 48
USD 41.3 42.1
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 48
USD 41.3 42.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Таскомбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.