Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
KyruloG
KyruloG
27 липня 2020, 10:24
Галина
Доброго дня! Поповняла вчора карту через термінал фінансовий світ, коштів так і немає на рахунку карти. Як довго вони зараховуються?
Таскомбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 14:47
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
ZmeyUAa
ZmeyUAa
17 липня 2020, 13:45
Андрей, Киев
При оформлении кредита выдали карту «5». ПИН код на неё не сказали. Обратился на Чат и мессенджер. Тишина. Дозвонился. Продиктовал все денные, которые спросила оператор. Сказали, что пришлют ПИН. И тишина…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2020, 16:09
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
8 липня 2020, 12:34
клиент, Київ
Здравствуйте, по вашим правилам переадресация карточки из одного отделения в другое занимает 7-10 рабочих дней. Прошло 10 рабочей дней, моей карточки нигде нет. На горячей линии один ответ- мы вам перезвоним. Карточка -зарплатная, на нее поступила з/п, которой я не могу воспользоваться, так как Таскомбанк неизвестно куда дел мою карточку. Кто отвечает в банке за такую халатность и где мне найти мою карточку?
Таскомбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 17:17
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Igorenya
Igorenya
1 липня 2020, 20:35
Игорь, Нежин
Добрый день!
С недавнего времени пользуюсь картой Большая Пятерка, задолженностей у меня нет, но вот не знал то ваших правилах хранения бонусов. Нельзя ли в качестве доброго жеста к ответственному клиену вернуть начисленные бонусы?
Таскомбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 18:02
Доброго дня!

Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Nata0201
Nata0201
22 червня 2020, 13:21
Здравствуйте. Ситуация: есть кредитка Большая пятерка с кредитным лимитом. Где-то дома я её положила и не могу найти. Надеюсь, что дома ) И, что со временем найдётся.) В приложении TU2 карту заблокировала, на всякий случай. Вопрос: я знаю номер карты. Можно ли пополнить карту, если она заблокирована? Зайдут ли деньги на заблокированную карту? Или надо её разблокировать в приложении?
Таскомбанк
Відповідь банку
23 червня 2020, 17:09
Доброго дня!

Звертаємо Вашу увагу, що зарахування коштів на заблоковану карту неможливе.
Рекомендуємо здійснювати поповнення по номеру карткового рахунку.
Deminamarina89
Deminamarina89
18 червня 2020, 15:09
Здравствуйте.Сегодня был перевод на карту ТАСКО средства до сих пор не зачислены!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2020, 10:16
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувались при поповненні карти?
При наявності надайте, будь ласка, квитанцію для перевірки інформації.
Anet56
Anet56
12 червня 2020, 0:36
Доброй ночи, как мне разблокировать можно карту через онлайн сервис.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 17:55
Доброго дня!

Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
marshenkooo
marshenkooo
7 червня 2020, 0:43
Здравствуйте, при конвертации валюты взимает ли ваш банк комиссию?
Таскомбанк
Відповідь банку
10 червня 2020, 9:44
Доброго дня.

Комісія за конвертацію – 1% або 3% в залежності від валюти, в якій проводиться операція:

1. Якщо валюта операції USD (долар США), EUR (євро), GBP (фунт стерлінг), CHF (швейцарський франк), PLN (польський злотий), RUR (російський рубль) — комісія за конвертацію – 1%.
2. Якщо валюта операції відрізняється від зазначених вище — комісія за конвертацію – 3%.
3. Якщо валюта операції UAH (гривня), а термінал зареєстрований не в Україні — конвертація здійснюється з використанням миттєвої конвертації валюти Dynamic Currency Conversion – 3% комісія за конвертацію.

Зі схемою конвертації у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — необхідно обрати Ваш пакет послуг, в якому оформлена карта — «Документи» — Схема конвертації операцій за платіжними картками MasterCard і Visa.
Ulchak
Ulchak
3 червня 2020, 19:35
Доброго дня, знаходжуся закордоном, як можна дізнатися залишок по споживчому кредиту окрім дзвінка?
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 10:22
Доброго дня.

Відповідь надано в особисті повідомлення.
batraktank12
batraktank12
1 червня 2020, 22:52
Вита
27 мая через терминал приват банка оплатила кредит Таскомбанка а смс о том что деньги зачислены не пришло
Таскомбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 13:01
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
DmytroO
DmytroO
22 травня 2020, 3:20
Запоріжжя
Если терминал вашего «банка» съел более 4000грн неделю назад и ваш «банк» не может даже сориентировать когда он вернёт деньги. Судя по всему, не сильно и хочет возвращать. Это нормально?
Таскомбанк
Відповідь банку
27 травня 2020, 12:47
Доброго дня!

Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
MASolomko
Maksym Solomko
19 травня 2020, 20:29
Maksym, Краматорськ
В мобильном приложении нет подробной информации касательно отклонённых операций, банк присылает только общую информацию.

Имеет платёжная карта Mastercard World Contactless, которая обслуживается в тарифе «Большая 5». Два раза оплачивал её проезд в городском транспорте на валидаторе Visa (оплата бесконтактно), валидатор выдавал чек. Операция проходит офлайн.
При списании средств по этим двум операциям получаю отказ вида «*6317 16.05.2020 13:54:03 TRANSPORT Operatsiю vidkhyleno, zvernitsia do banku: 0443932590» (обратите внимание на транслитерацию буквы Ю).

Звоню в поддержку Таскомбанка. По первой операции мне пару недель назад сообщали, что списание не произошло из-за сбоя на валидаторе. По второй — я плохо приложил карту.

Списание за проезд с платёжных карт Mastercard других банков успешно происходит. Проблем не замечал.
Оплата данной картой бесконтактно в других магазинах тоже работает нормально.

На чей стороне проблема-то? Хочу узнать точную формулировку, по которой происходит отказ в оплате проезда. Эту информацию хочу передать в отдел транспорта горисполкома для решения вопроса.

PS На чипе операция оплаты успешно записалась. Считывал данные карты программой через NFC телефона.

PPS Оплата проезда платёжной картой через Google Pay успешно прошла.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 12:23
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри.
Bilous02121953
Bilous02121953
12 травня 2020, 21:32
Доброго дня!!! Прошу працівників банку розглянути мою заборгованість по кредитному договору №5782975443. Так як мною в серпні місяці 2019 року був зроблений дзвінок на гарячу лінію таскомбанку для отримання суми останього платежу кредиту.Отримавши від оператора Таскомбанку інформацію про суму останього платежу було сплачено відповідну суму.Через девять місяців я отримав смс про заборгованість по даному кредиту.
Чому працівника банку за девять місяців небуло жодно повідомлення про мою заборгованість?
Чому мені було повідомлено недостовірну суму останнього плажу оператором банку, відповідно до якої виникла заборгованість?
Прошу керівників банку розглянути мою заборгованість по даному кредиту.
Вразі бездіяльності банку буду змушений звернутися вище стоящі органи.
Прошу керівників банку віднестися з розумінням.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 12:24
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер мобільного з якого звертались до Контакт-центру Банку.
38054283
Ольга Москалюк
4 травня 2020, 21:32
Ольга
Як у додатку побачити номер картки?
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:53
Доброго дня.

Інформуємо, що в інтернет-банкінгу TAS2U немає можливості отримати запитувану інформацію.

Отримати повний номер карти Ви можете, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Vitr
Vitr
1 травня 2020, 16:57
0504611106, г.Винница
1.Кто / ФИО / придумал во время карантина брать комиссию за пополнение через терминал СВОЕГО сбер. счета СВОИМИ деньгами? Почему комиссия всего 0,5% а не 10% — 20% или это только начало? Я понимаю, этому деятелю наплевать, что клиентов поубавится. Но от Тигипка такого не ожидал. Или у банка дела дрянь и решили подправить таким образом? Поздравляю!!!
2.Почему об этом не уведомляется ясно, прозрачно и понятно? Например, как в Приватбанке, при осуществлении перевода на экране терминала указывается комиссия. Способов множество, но для этого надо быть клиентоориентированным банком и не иметь в штате таких затейников / см. пукт 1 / с хорошей з/п.
3.Складывается впечатление, что в руководстве банка большие жлобы и мелкие жулики, привыкшие тырить деньги из карманов. Жду вразумительного ответа, а не отписку со ссылками на пункты тарифа, который сами только-что сочинили. Иначе буду вынужден прекратить сотрудничество и распространить эту информацию в ФБ и др. соц. сетях.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:57
Доброго дня.

Комісія за поповнення Ощадного рахунку списується відповідно до тарифів.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням https://tascombank.ua/files/Taryfy_Oshchadnyi_20012020_2.pdf.-
Розділ 3., пункт. 3.3. Зарахування коштів на рахунки, які внесені через ПТКС комісія становить 0,5% від суми, мін. 5 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що в квитанції відображається комісія терміналу.

Також інформуємо, що Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відображення комісії в терміналі самообслуговування.
SERGIY12
SERGIY12
30 квітня 2020, 17:58
Сергій
Добрий день, чи можу я отримати довідку про закриття кредиту електронною поштою?
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:55
Доброго дня.

Отримати довідку про закриття кредиту у Вас є можливість виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу з документами.
Звертаємо Вашу увагу, що за видачу довідки передбачена комісія, яка залежить від виду кредитного договору.
У зв'язку з введенням карантину в країні – рекомендуємо відвідати відділення для отримання довідки пізніше, після його закінчення.
obozrevatel17
obozrevatel17
19 квітня 2020, 23:31
obozrevatel17, Киев
Зарплата обговорюється на співбесіді. :)))
Кто платит зарплату Банк, или HR? Разницу забирая себе. Оговаривается на собеседовании может только та сумма которая указана в объявлении вакансии, иначе это ЛОХОТРОН.
«Мошенничество» HRов Софии Биляк и Марины Шевченко продолжается…
Olexandro
Olexandro
19 квітня 2020, 21:11
Доброго вечера, забыл код карточки, как быть??? как его восстановить??
Таскомбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 17:40
Доброго дня.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
0965716439
0965716439
17 квітня 2020, 7:25
Вікторія
Доброго дня
В мене заблокована кредитна картка в таскум банку, а треба здійснити платіж, як мені дізнатись реквізити на які потрібно скидати гроші?
Таскомбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 12:04
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
ViktoriaPalij
ViktoriaPalij
15 квітня 2020, 15:28
Добрий день. 13.04.2020 здійснила платіж по кредиту. Станом на 15.04.2020 кошти не прийшли. Минулого місяця була така сама ситуація. Після довгих пошуків, гроші прийшли. Але попередньо я ходила платити в касу. Зараз такої можливості немає. Карантин. Квитанцію про оплату коштів можу додати. Що робити щоб ця ситуація не повторювалась знову і знову? Для чого онлайн платежі, якщо вони не працюють?
Таскомбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 12:02
Доброго дня.
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку