Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Таскомбанку: Дніпро, вул. Європейська, 10-А

Адреса:
Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Телефон:
+38 (056) 766-48-64, +38 (056) 766-48-65, +38 (056) 766-48-66, +38 (067) 639-05-87
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва «плаваюча»), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
25 вересня 2024, 20:46
Намагався поповнити рахунок, підійшов до каси, чекаю 5 хв, касир десь блукає, працює лише одна касса, тут дівчина мені кричить через весь зал, будете за цим хлопцем і показує на хлопця який сидить у неї за столом.
Ковгосп не у кращому прояві …
З. И. Хлопець звісно був послан в режим очикування …) Рахунки після цього вирішив закрити.
Написати коментар
Ответ банка
Таскомбанк
1 жовтня 2024, 15:46
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви мали негативний досвід у нашому відділенні. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
1
30 листопада 2023, 10:16
Таскомбанк сильно разочаровал. Выдали депозит старыми долларами 96 г. Оформил заказ за неделю до снятия. Не знаю, как где, а в Днепре у меня такое первый раз. Одно дело с онлайн обмена получить такую «красоту», тут без особых претензий (всё всё понимают, тем более, что есть несколько безболезненных способов избавиться от 96 г.), но с депозита после недельного предзаказа выдавать такой хлам — это показатель отношения к клиенту.
Написати коментар
Ответ банка
Таскомбанк
1 грудня 2023, 13:13
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Замовити кошти для видачі є можливість за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, зателефонувавши в Контакт-центр Банку. Оператор Банку не здійснює замовлення певних купюр для видачі.
3
24 квітня 2023, 14:43
Посетил 24.04.2023 г. отделение ТАСКОМБАНКа в г. Днепр по адресу ул. Европейская, 10А с целью открыть депозит. Провёл в нём 1,5 часа, но так и не смог не только открыть депозит, но даже зарегистрироваться в приложении банка TAS2U с выданной в отделении картой. Не помогло 3 звонка на горячую линию с удалением ранее зарегистрированных в приложении банка моих данных — приложение так и не дало ввести данные моей новой банковской карты ТАСКОМБАНКа. В довершении ко всему последний оператор горячей линии сообщил, что даже, если бы мне удалось завершить регистрацию своей карты в приложении, депозит я бы всё равно не смог открыть, так как «сегодня какая-то проблема с конвертационными депозитами». И теперь у меня 2 проблемы: невозможность регистрации в приложении и невозможность открытия депозита, денежные средства для которого я уже ранее внёс в кассу ТАСКОМБАНКА. Ушёл из отделения, так как оператор ничем не смогла мне помочь. Что это???
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Написати коментар
Ответ банка
Таскомбанк
24 квітня 2023, 18:55
Добрий день.

Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
1
14 жовтня 2022, 15:24
В сентябре открыла ДЕПОЗИТ с ПОКУПКОЙ БЕЗНАЛИЧНОГО ДОЛЛАРА через размещение вклада на 3 месяца в Таскомбанке. При размещении депозита неоднократно указывала, что меня не интересуют никакие дополнительные услуги, никаких расходов к вкладу не привязывать. Теперь каждый месяц получаю СМС о списании денег со счета за GSM banking. Звонила на горячую линию, мне сказали, что напишут заявление о возврате денег и через неделю свяжутся. Прошло уже 2 недели, со мной никто не связывается. Удачного бизнеса!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
Таскомбанк
16 жовтня 2022, 13:16
Добрий день.

Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта

Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
1
11 серпня 2022, 7:49
Пришёл меня валюту с евро на гривну, город Днепр ул. Европейская 10а, в первую очередь необразованый персонал, в том числе и управляющая! Не тебе сдрасти ни досвидания. Ладно ближе к сути, кассир не захотел принимать одну из купюр, на вопрос почему: «она мне не нравится и за мной закреплено права выбирать брать купюру или нет» хотя купюра была не рваная, все знаки видно было и т. п. Просто немного затертая, я бы не придал этому значения, но я очень сильно опаздываю, очень сильно!!! Я попросил позвать управляющего, задал ей конкретный вопрос почему, она начала жмякать, типо касир имеет право не брать, на что я попросил озвучить критерии по которым они могу не брать купюру, не под один она не подходили, так в чем же шь причина?! И снова по новой кассир имеет, я так понимаю банк это только название, больше смахивает на ущербный обменник. Я позвонил на горячую линию и оставил жалобу, спустя неделю они мне перезвонили с речью о том что кассир не успел вам предложить купить у вас эту купюру с 20%комисией)))) серьёзно? Не кто не чего не собирался предлагать, тупая фраза я имею право и все! Вообще обходите этот банк стороной!!! Ужасней я ещё не видел
Коментарі (1)
Ответ банка
Таскомбанк
12 серпня 2022, 18:18
Доброго дня!

Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр, опираючись на внутрішні правила Банку та рекомендацій НБУ.

Додатково звертаємо увагу, що, дійсно, Банк має право приймати купюри, що мають ознаки зношеності з комісією 10%.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Дана інформація була передана до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відділення та банкомати Таскомбанку в Дніпрі 🏦 / Відділення Таскомбанк: вул. Європейська, 10-А, Дніпро
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Таскомбанку за адресою Дніпро, вул. Європейська, 10-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Таскомбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Таскомбанку розташованому за адресою  Дніпро, вул. Європейська, 10-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.