Курс валютв Таскомбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення Таскомбанку: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Адреса:
Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Телефон:
+38 (056) 766-48-64, +38 (056) 766-48-65, +38 (056) 766-48-66, +38 (067) 639-05-87
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва «плаваюча»), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 жовтня 2024, 15:46
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви мали негативний досвід у нашому відділенні. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Таскомбанк сильно разочаровал. Выдали депозит старыми долларами 96 г. Оформил заказ за неделю до снятия. Не знаю, как где, а в Днепре у меня такое первый раз. Одно дело с онлайн обмена получить такую «красоту», тут без особых претензий (всё всё понимают, тем более, что есть несколько безболезненных способов избавиться от 96 г.), но с депозита после недельного предзаказа выдавать такой хлам — это показатель отношения к клиенту.
Написати коментар
Ответ банка
1 грудня 2023, 13:13
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Замовити кошти для видачі є можливість за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, зателефонувавши в Контакт-центр Банку. Оператор Банку не здійснює замовлення певних купюр для видачі.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Замовити кошти для видачі є можливість за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, зателефонувавши в Контакт-центр Банку. Оператор Банку не здійснює замовлення певних купюр для видачі.
Посетил 24.04.2023 г. отделение ТАСКОМБАНКа в г. Днепр по адресу ул. Европейская, 10А с целью открыть депозит. Провёл в нём 1,5 часа, но так и не смог не только открыть депозит, но даже зарегистрироваться в приложении банка TAS2U с выданной в отделении картой. Не помогло 3 звонка на горячую линию с удалением ранее зарегистрированных в приложении банка моих данных — приложение так и не дало ввести данные моей новой банковской карты ТАСКОМБАНКа. В довершении ко всему последний оператор горячей линии сообщил, что даже, если бы мне удалось завершить регистрацию своей карты в приложении, депозит я бы всё равно не смог открыть, так как «сегодня какая-то проблема с конвертационными депозитами». И теперь у меня 2 проблемы: невозможность регистрации в приложении и невозможность открытия депозита, денежные средства для которого я уже ранее внёс в кассу ТАСКОМБАНКА. Ушёл из отделения, так как оператор ничем не смогла мне помочь. Что это???
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Написати коментар
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Ответ банка
24 квітня 2023, 18:55
Добрий день.
Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
В сентябре открыла ДЕПОЗИТ с ПОКУПКОЙ БЕЗНАЛИЧНОГО ДОЛЛАРА через размещение вклада на 3 месяца в Таскомбанке. При размещении депозита неоднократно указывала, что меня не интересуют никакие дополнительные услуги, никаких расходов к вкладу не привязывать. Теперь каждый месяц получаю СМС о списании денег со счета за GSM banking. Звонила на горячую линию, мне сказали, что напишут заявление о возврате денег и через неделю свяжутся. Прошло уже 2 недели, со мной никто не связывается. Удачного бизнеса!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
16 жовтня 2022, 13:16
Добрий день.
Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
Пришёл меня валюту с евро на гривну, город Днепр ул. Европейская 10а, в первую очередь необразованый персонал, в том числе и управляющая! Не тебе сдрасти ни досвидания. Ладно ближе к сути, кассир не захотел принимать одну из купюр, на вопрос почему: «она мне не нравится и за мной закреплено права выбирать брать купюру или нет» хотя купюра была не рваная, все знаки видно было и т. п. Просто немного затертая, я бы не придал этому значения, но я очень сильно опаздываю, очень сильно!!! Я попросил позвать управляющего, задал ей конкретный вопрос почему, она начала жмякать, типо касир имеет право не брать, на что я попросил озвучить критерии по которым они могу не брать купюру, не под один она не подходили, так в чем же шь причина?! И снова по новой кассир имеет, я так понимаю банк это только название, больше смахивает на ущербный обменник. Я позвонил на горячую линию и оставил жалобу, спустя неделю они мне перезвонили с речью о том что кассир не успел вам предложить купить у вас эту купюру с 20%комисией)))) серьёзно? Не кто не чего не собирался предлагать, тупая фраза я имею право и все! Вообще обходите этот банк стороной!!! Ужасней я ещё не видел
Коментарі (1)
Ответ банка
12 серпня 2022, 18:18
Доброго дня!
Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр, опираючись на внутрішні правила Банку та рекомендацій НБУ.
Додатково звертаємо увагу, що, дійсно, Банк має право приймати купюри, що мають ознаки зношеності з комісією 10%.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр, опираючись на внутрішні правила Банку та рекомендацій НБУ.
Додатково звертаємо увагу, що, дійсно, Банк має право приймати купюри, що мають ознаки зношеності з комісією 10%.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Ковгосп не у кращому прояві …
З. И. Хлопець звісно був послан в режим очикування …) Рахунки після цього вирішив закрити.