Курс валютв Таскомбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6986 | 42.2437 |
EUR | 43.1979 | 44.052 |
PLN | 9.9429 | 10.5579 |
Всі курси банку |
Відділення Таскомбанку: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Адреса:
Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Телефон:
+38 (044) 224-82-50, +38 (044) 224-82-51, +38 (044) 224-82-53, +38 (098) 882-55-69
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва "плаваюча"), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 грудня 2022, 10:39
Добрий день.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Я довго користувався цим банком, все ± було добре, коли реєструвався, мені дали додатково кредитну карту з кредитним лімітом в 5000, часто мені вона допомагала, я вчасно все гасив, мені пояснили в банкі що протягом 2 місяців за договором не будуть накопичуватись відсотки, але знімались завжди якісь гроші незначні, але я не звертав на це уваги, бо нічого просто так не буває, думав нехай знімає, але не так давно я вирішив все погасить і хай би собі ліміт був на всякий випадок, але буквально через пару днів почали знімати якісь відсотки, потім за онлайн банкінг, знову відсотки, в країні і так війна, грошей немає, так нас наші ж і обкрадають, ще й звернувся до онлайн оператора Анни пояснивши що немає зв’язку щоб зателефонувати і можливості попасти в відділення, але вона некомпетентна вирішувати якісь проблеми. Мене звуть Богданенко Євгеній Вадимович, 25.06.2001
Написати коментар
Ответ банка
24 листопада 2022, 19:25
Добрий день.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти у форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти у форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Обратился в банк за кредитом. В Кредите отказали, но перед этим оформили на мое имя карточку. На карте 176 грн. собственных средств. Хочу перевести деньги на другую карточку, однако это невозможно сделать — все время появляется сообщение «связь с банком утеряна». Хочу закрыть карточку, но это возможно сделать лишь лично посетитв банк. Я инвалид 1-й группы и не имею такой возмжности. Мне предлагают нотприально оформить поручителя, который бы это сделать. При этом банк взимает 50 грн. ежемесячно за то что по карточке нет оборотов. Более проблемного банка не встречал.
Коментарі (2)
Ответ банка
20 грудня 2021, 14:10
Доброго дня.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Еще 14 числа написала отзыв, минфин ответил что с вами свя жится представитель таскомбанка, до этих пор игнорирование, я так полагаю это с порядке вешей, если они вобше без обьяснений, блокируют счет и с него снимают личные средства, что уже говорить об ответе на отзыв
Коментарі (1)
Ответ банка
16 листопада 2020, 15:00
Доброго дня.
Відповідь на Ваш запит надано.
Відповідь на Ваш запит надано.
Прошло уже больше двух недель я до сих пор не могу не забрать личные средства не воспользоватся ними, зачем нужен такой банк, по своему желанию, захотели заблокировали счет точно ответить не могут говорят подозрение на мошеничество, по другому назвать взяли и сами мошеническими действиями отняли мои личные средства
Написати коментар
Ответ банка
15 жовтня 2020, 16:47
Доброго дня.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Никогда не думал, что открою счет ООО в ТАСе. До этого был в Привате. Не нравилось в привате: текучка кадров, очереди, непонятность перспектив. Что понравилось в ТАС: нет очередей, хороший клиент-банк, низкие тарифы и человеческое отношение. Думаю много от отделения зависит.
Написати коментар
Ответ банка
19 листопада 2019, 10:16
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук!
Дякуємо Вам за відгук!
Прийшла у відділення о 15 годині 10 хв, обидві каси були зачинені. Звернулась до консультантів, які знаходились в банку, стосовно того, коли відкриються каси, так як інформація про обідню перерву була відсутня. Мені дали чітку відповідь, що на даний момент касир на обіді, через 40 хв пообідає і каса запрацює. Хочу відзначити, що була я не сама і цю інформацію чув і мій товариш. Після невдалого візиту, я вирішила зателефонувати в банк, щоб на майбутнє знати в який час не приходити, щоб уникнути закритих кас на обідню перерву. На телефонний дзвінок у відділення мені відповіла замісник директора. Вона повідомила, що обідня перерва у них по плаваючому графіку, так як працює один касир і на обід він виходить, коли в банку не має людей. Також вона повідомила, що мені в банку сказали зачекати 10 хв і каса відкриється, що було дуже дивним, так як в мій візит була чітка відповідь чекати 40 хв, поки касир пообідає. Звичайно, всі люди мають право на обідню перерву, але в даному випадку робота відділення не налагоджена. Клієнтів тут ніхто не чекає, про слово сервіс взагалі мовчу, тут його не знають. Ну і куди ж без брехні… сказали чекати 40 хв, а замісник директора мене переконувала, що в мою адресу було сказано зачекати 10 хв. На проблеми зі слухом я не скаржусь, обманювати когось сенсу не бачу. Сподіваюсь, що керівництво банку візьме на замітку моє звернення.
Коментарі (2)
Ответ банка
12 жовтня 2018, 17:42
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
Приносимо вибачення за незручності, що склалися при обслуговуванні Вас у відділення Банку.
Обов'язково передамо інформацію у відповідальний підрозділ.
Сподіваємося, що ситуація буде вирішена, та якість обслуговування у відділенні буде покращена.
Дякуємо за відгук.
Приносимо вибачення за незручності, що склалися при обслуговуванні Вас у відділення Банку.
Обов'язково передамо інформацію у відповідальний підрозділ.
Сподіваємося, що ситуація буде вирішена, та якість обслуговування у відділенні буде покращена.
Связал нечистый с этим банком. Надо было отправить за рубеж 40 (СОРОК!!!!!) евро. Сказали по телефону что быстро сделают. Первый день час оформляли счет в банке, так по их правилам — валюта только со счета!!! Потом выяснилось (уже когда открыли счет) что комиссия 20!!! ДОЛЛАРОВ!!! ЛАДНО!!! Второй день час оформляли чтобы положить мои 40 евро на мой же счет чтобы потом его отправить. ПОЛОЖИЛИ!!! Говорит менеджер «Все, вы свободны, деньги уйдут получателю». Прихожу домой и меня пробивает — мне даже не дали квитанции об оплате перевода!!! На следующий — уже ТРЕТИЙ день пришел в банк, а мои деньги еще на моем счету!!! НИКУДА они не уходили!!! Возмутился. Менеджер говорит «Я первый раз оформляю перевод за границу». Это я получился экспериментальный клиент. ДА!!! Потребовали распечатать скриншот эл. письма, в котором мне прислали реквизиты!!! ВДРУГ НБУ потребует!!! Отделение на Леся Курбаса — никогда туда не ходите, если у Вас хорошее настроение — испортят!!! А о банке понял, когда зашел на сайт их — там нет возможности оставить даже отзыв — знают коты чье мясо слямзили — боятся отзывов!!!
Написати коментар
Відповідь адміністратора
12 травня 2017, 11:16
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 12.05.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка
Хочу оставить отзыв о нахальномм общение кассира Назаренко Вероника Игоревна с клиентами банка, такое ощущение, что специалиста взяли из сберкассы и оставили на том же уровне!!! Руководству настоятельно рекомендую обратить внимание на этот факт!!!
Написати коментар
Пришла по записи. Отказали в выдаче наличных, предложили депо либо именную карту, которая придет спустя неделю. Позвонила в фонд, подала жалобу. Банку тигипка желаю завалиться вместе с ним.
Написати коментар
Ответ банка
23 серпня 2016, 13:23
Добрый день, Ircher1!
Уточните, пожалуйста, Ваши контактные данные нам на электронный адрес info@tascombank.com.ua и мы посодействует в скорейшем урегулировании ситуации.
Приносим извинения за неудобства!
Уточните, пожалуйста, Ваши контактные данные нам на электронный адрес info@tascombank.com.ua и мы посодействует в скорейшем урегулировании ситуации.
Приносим извинения за неудобства!
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…