×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мошенники пытались угнать карту
Щиро дякуємо за високу оцінку та відгук!
Бережіть себе!
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Робота на 1000% погано, погано погано
Закрити виконавче провадження по арешту банк ніяк не може, оскільки це робота суто виконавчої служби. Банк може лише заблокувати чи розблокувати ваш банківський рахунок відповідно до постанови виконавчої служби.
Якщо ваше ВП завершено, ваш виконавець має надіслати на юр. адресу ТАСКОМБАНК лист про зняття арешту і після цього ми зможемо розблокувати ваш рахунок.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Написати коментар
Готуйтесь до судового позову !!!
Відмова в підтриманні ділових відносин з вами керується частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.
Рішення прийнято на підставі виявлення підозрілих операцій (грошових коштів) за вашим рахунком та відсутності їх легальної природи.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Не повертають кошти!
Кошти за повернення вже зараховані на ваш рахунок.
Додатково проінформую вас, що повернення дійсно може здійснюватись до 34 днів.
З даним регламентом можна ознайомитись на офіційному сайті платіжної системи Visa:
1.7.7.3
https://www.visa.com.ua/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf
Ми також взяли до уваги вашу скаргу стосовно такого терміну зарахування.
Коментарі (4)
головне не проблема, а те як її вирішують
При погашенні повної суми заборгованості треба враховувати й поточні відсотки. Вони виставляються до сплати як обов'язковий місячний платіж на початку кожного наступного місяця. Наприклад, відсотки за червень виставляються до сплати в липні, за липень в серпні і т д.
Добре, що ви розібрались в питанні свого кредитного ліміту.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Написати коментар
Депозит по умовам, яких немає на ринку
Дякуємо за ваш відгук! Бажаємо вам приємного користування нашими продуктами 🧡 Далі більше! 🙂
Коментарі (5)
задоволена, зручний застосунок, вигідні послуги
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Коментарі (1)
Просрочка
Дуже дякуємо вам за такий повчальний відгук, він точно стане в нагоді іншим користувачам.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Коментарі (2)
Блокування карт
Наразі ваш рахунок обмежений у використанні через його перевірку відділом по боротьбі з шахрайством.
Sportbank та izibank працюють на базі ліцензії ТАСКОМБАНК. Тому, якщо за рахунком одного банку виявлені операції з ознаками шахрайства, то банк має право заблокувати всі рахунки своїх банків-партнерів, що відкриті під ліцензією ТАСКОМБАНК.
Для пришвидшення перевірки радимо вам звернутись саме до підтримки izibank, емітентом якого є також ТАСКОМБАНК, де відкрита у вас ще одна картка. Першочергово блокування було встановлено саме по рахунку в izibank, а вже потім воно підтягнулось до sportbank.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (7)
Все нужные услуги в одном банке
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар
Заблокував кошти посилаючись на шахрайські дії
Наразі ваша картка обмежена у використанні через перевірку вашого рахунку відділом по боротьбі з шахрайством. Для пришвидшення перевірки радимо звернутись вам до іншого банку, емітентом якого є також ТАСКОМБАНК, де відкрита у вас ще одна картка. Першочергово блокування було встановлено саме на рахунок відкритому в тому банку, а вже потім автоматично блокування підтягнулось до sportbank.
Оскільки ТАСКОМБАНК є емітент карток кількох банків, то коли є блокування в одному банку, воно підтягується і в інший, емітентом якого є також ТАСКОМБАНКОМ.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Зайшла в просрочку, але отримала допомогу від спорбанку
Дійсно, наразі у нас немає реструктуризації.
Реструктуризація — це окремий продукт, який потребує розробки та впровадження.
Наразі цей продукт у банку технічно не реалізований. Але ми працюємо над розвитком спектру продуктів та послуг, доступних нашим клієнтам.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Написати коментар
комиссия за перевод минус, служба поддержки плюс!
Якщо це переказ на рахунки інших банків за рахунок власних коштів, то такий переказ не тарифікується до 10 разів на місяць, але не більше 30 тис. грн в місяць, далі – 2% від суми операції + 5 грн.
Певно у тексті відгуку ви переплутали 2% з 5 грн 🙂
Або можливо ви виконували переказ за рахунок кредитних коштів.
Такі перекази тарифікуються — 4,9% від суми операції разово, і далі за кожен день на використану суму нараховується по 0,22% в день.
Наші тарифи розміщені на сайті банку та у мобільному додатку: розділ Ще — Тарифи.
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обираєте sportbank! 🧡
Коментарі (2)
є проблеми, але служба підтримки вирішує їх швидко!
Дякуємо за ваш відгук команді підтримки!
Бережіть себе!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
не зараховують вхідний платіж на карту Епідтримка
Ваше питання вирішено — кошти зараховано.
Дякуємо за вашу оцінку.
Бережіть себе!
Написати коментар
Ситуация
03.06.2023 о 20:17 ви самостійно подали заявку на збільшення кредитного ліміту через мобільний додаток. Ви попросили встановити вам 50000 грн, банк встановив 51000 грн.
Далі бачимо, що у вас почались списання коштів сервісами: LIVEPOCKET, EXPERTFLYER, SP PELACASE.COM, GOOD RANCHER, SP WILLOW, SP DRIP DROP, SP BIGBLANKET
Також були спроби списання коштів сервісами MADISON REED, ROVER.COM, DOORDASH.COM.
До даних сервісів була підв'язана ваша картка і відповідно були виконані списання. Якщо ви не вимкнули у себе на телефоні сповіщення від sportbank, то мали б бачити спроби списання, а також самі списання в пуш-повідомленнях.
Якщо ви стверджуєте, що не підв'язували картку до цих сервісів, але припускаєте що надавали комусь доступ до вашого мобільного додатку чи десь залишали дані своєї картки, то радимо перевипустити картку у додатку, а цю ми заблокували.
Також хочемо зауважити, що банк не несе відповідальність за операції, здійснені з використанням картки, проведені за допомогою незахищених каналів зв’язку (internet, телефонні мережі, тощо) та за можливе розголошення клієнтом інформації за своїм рахунком стороннім особам.
В такому випадку клієнт несе повну відповідальність за можливу втрату коштів на рахунку, які стали наслідком компрометації картки.
Якщо ви на 100% впевнені, що не розголошували свої дані та списання виконані без вашого підтвердження та згоди, тоді рекомендуємо оскаржити операції за допомогою заяви про спірні транзакції.
Бачимо, що ви вже написали такі заяви, тому очікуйте на завершення розслідування.
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Зареєструватися онлайн нереально
Без ID картки можливо подати заявку на реєстрацію за спрощеною системою сфотографувавши паперові документи (даний спосіб передбачає за собою деякі обмеження та можливу відмову після перевірки поданої заявки), тому в разі відмови за спрощеною системою рекомендуємо скористатись реєстрацією за допомогою ДІЯ.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Написати коментар
Таємно знімають кошти (не відображаються в списку операцій)
Раніше була вже така ситуація коли вони списують відсотки і ніде про це не вказано…
Категорично не рекомендую!!!
Офлайн операції можуть відбуватись в будь-якому банкінгу.
Наприклад, коли в магазині POS (термінал) не звʼязується зі своїм банком в момент розрахунку карткою (відсутнє інтернет зʼєднання). Відповідно, на момент проведення операції у вас не зменшується баланс. Після цього ви можете розрахуватися цими коштами повторно. За регламентом (до 3-х робочих днів) відбувається списання офлайн транзакції та у вас утворюється несанкціонований овердрафт (мінус на балансі).
Будь ласка, напишіть на нашу пошту pr@sportbank.ua, у зверненні вкажіть ваш ПІП, номер телефона та надайте посилання на цей відгук, щоб ми ідентифікували вас.
Ми перевіримо інформацію та з вами зв'яжеться фахівець з відділу претензійних питань для детального пояснення ситуації.
Дякуємо за ваше звернення!
Бережіть себе!
Коментарі (2)
Обслуговування спортбанка
Дякуємо за ваш відгук!
Прийняли ваше побажання до уваги.
Бережіть себе!
Написати коментар
Списування коштів з перевипущеної картки
Без підв'язки картки або рахунку до сервісу списання не можливо
Бачимо, що 02.06 о 23:22 картка вже була підв'язана до сервісу. Саме тому 09.06 у вас відбулось списання на суму 192.10 грн на сервісі FASTCUP.NET.
В даному випадку радимо звернутись до служби підтримки сервісу та уточнити про можливість повернення коштів.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Кстати, номер банковского счета один и тот же, сколько бы вы карт не перевыпускали…
Единственый вариант — аннулировать подписку.
Коментарі (5)