Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Анна Смирнова 17 липня 2023, 12:57
Никогда не знаешь, когда попадешься в руки мошенникам. У меня такое случилось пару недель назад, по карте прошла непонятная транзакция, заподозрила неладное, сразу позвонила в спортбанк и попросила заблокировать карту. Спасибо спортбанку за то, что помог разобраться и вернуть деньги от мошенника. Приятно удивлена, что в такой непростой ситуации сотрудники нашли способ помочь клиенту.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 17 липня 2023, 15:52
Вітаємо!
Щиро дякуємо за високу оцінку та відгук!
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2023, 13:01
Відгук зарахований (на 24.07.2023).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Tana1973 15 липня 2023, 14:18
Я сутки воюю с спортбанком, це у той час коли країні і людям і так важко, коли в цей час треба бути разом. Державний виконавець зняв арешт з рахунків Монобанк, Приват відпрацювали на відмінно швидко і зрозуміло і прозоро. А от спортбанк виявляється нічого не тямлять або не хотять нічого робити. Цей банк виявляється через систему АСВП може заблокувати кошти, а зняти заборону не можуть. Державний виконавець просто не може виявити де набрали цю неграмотну та непрофесіональну команду. Я не рекомендую простим громадянами мати справу з цими шахраями.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 17 липня 2023, 9:32
Вітаємо!

Закрити виконавче провадження по арешту банк ніяк не може, оскільки це робота суто виконавчої  служби. Банк може лише заблокувати чи розблокувати ваш банківський рахунок  відповідно до постанови виконавчої служби.

Якщо ваше ВП завершено, ваш виконавець має надіслати на юр. адресу ТАСКОМБАНК лист про зняття арешту і після цього ми зможемо розблокувати ваш рахунок.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Septor 6 липня 2023, 13:15
Вранці 06.07.23 намагався зайти до додатку вашого банку, та не зміг, набрав тех. підтримку, а мені сказали, що зі мною розірвато повністю відносини, пояснили та обізвали мені терористом, мене? військового, який вірою і правдою служить своїй Батьківщині!!! Підключаю ЗМІ та іду до суду. Ви ганебний банк. Я дуже надіюсь, що через суд я відберу у вас ліцензію. Підстав того що ви сказали не має і бути не може!!! Зустрінемось у суді. Я вам влаштую резонанс!!!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 6 липня 2023, 14:48
Вітаємо!

Відмова в підтриманні ділових відносин з вами керується частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.

Рішення прийнято на підставі виявлення підозрілих операцій (грошових коштів) за вашим рахунком та відсутності їх легальної природи.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
leksus77 5 липня 2023, 17:05
Розрахувався картою спорт банк в інтернет магазині PUMA, річ не підійшла по розміру, Зробив повернення. Магазин кошти відправив на зад, але чекати треба до 34 днів такі правила спорт банк!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 6 липня 2023, 12:19
Вітаємо!

Кошти за повернення вже зараховані на ваш рахунок.

Додатково проінформую вас, що повернення дійсно може здійснюватись до 34 днів.
З даним регламентом можна ознайомитись на офіційному сайті платіжної системи Visa:
1.7.7.3
 https://www.visa.com.ua/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf

Ми також взяли до уваги вашу скаргу стосовно такого терміну зарахування.
Аліса Білова 4 липня 2023, 20:38
Я користувалася кредитною карткою, повністю погасила заборгованість, але наступного місяця отримала повідомлення, що треба знову вносити платеж. Я спершу обурилась адже точно памʼятаю, що сплатила все що треба було, написала в чат спортбанк, щоб прояснити. Співробітник Денис пояснив, що це залишок заборгованості та чому він не відобразився минулого разу. Я вдячна, що все спокійно та доступно пояснили, тому залишаю оцінку 5
sportbank
Відповідь банку
sportbank 5 липня 2023, 8:27
Вітаємо!

При погашенні повної суми заборгованості треба враховувати й поточні відсотки. Вони виставляються до сплати як обов'язковий місячний платіж на початку кожного наступного місяця. Наприклад, відсотки за червень виставляються до сплати в липні, за липень в серпні і т д.

Добре, що ви розібрались в питанні свого кредитного ліміту.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярослав Божич 30 червня 2023, 23:44
Я не знаю, в кого там які претензії до Спортбанку, я бачу факти! 15 відсотків річних за один місяць депозиту! Це при гарантії ФГВФО, зручному флоу та можливістю потім зняти цей депозит готівкою. Як радію, що колега підсказав про цю можливість трохи підзаробити на коштах, які лежать без діла. Хто не знає, спортбанк від таскомбанку, надійний гравець!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 3 липня 2023, 9:57
Вітаємо!

Дякуємо за ваш відгук! Бажаємо вам приємного користування нашими продуктами 🧡 Далі більше! 🙂
Ольга Писаренко 30 червня 2023, 18:43
Перше враження про застосунок було не дуже, адже дуже довго не могла пройти авторизацію. Та після місяця користування можу сказати, що він цілком зручний та зрозумілий, трохи нагадує моно моментами, але як на мене це норм. Кредитна карта покриває мої потреби, згодом спробую покласти гроші на депозит, судячи зусього умови «смачні»
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 червня 2023, 20:24
Відгук зарахований (на 30.06.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Алина Мальцова 29 червня 2023, 16:55
пользовалась кредиткой как вдруг вижу что пошла просрочка и насчитались проценты. Я конечно понимаю что сама виновата, но ожидала что будет хоть какое напоминание. Была готова рвать и метать…позвонила в колцент спортбанк и после этого мое впечателение о спортбанке улучшилось. Сотрудник спортбанка помог разобраться. как оказалось у меня в настройках телефона были отключены уведомления поэтому и не приходило напоминание«внесите платеж". Теперь включила и буду знать. Спасибо спортбанк за помощь и решение проблемы!!!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 29 червня 2023, 17:11
Вітаємо!
Дуже дякуємо вам за такий повчальний відгук, він точно стане в нагоді іншим користувачам.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 червня 2023, 20:21
Відгук зарахований (на 30.06.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Проблема вирішена
Василь Масляник 29 червня 2023, 13:53
Вітаю спільнота. Моя карта спортбанку була заблокована з власними коштами. При зверненні до служби підтримки отримав відповідь що потрібно звертатись до izi banku. Підтримка izi banku відповіла, що моя карта була заблокована в звязку з підозрілими операціями. На питання яка з операцій для банку виявилась підозрілою відповісти не змогли. З цього виходить, що навіть поповнення телефонної карти вони можуть вважати як підозрілу операцію. На мою думку, якщо банк вважаю якийсь переказ підозрілим, то потрібно відхиляти платіж та звязуватись з відправником або отримувачем для уточнення. Цей відгук написаний мною для того, щоб кожний клієнт банку був готовий, до того, що через якийсь час всі його кошти на картах sportbank та izibank можуть бути заблоковані без будь яких попереджень. А далі вам прийдеться доводити кожний переказ, поповнення який ви здійснювали на протязі всього терміну користуючись послугами цих банків. Це може тривати будь який термін, який буде вирішить банк. Такий собі депозит під 0 відсотків, де ви не зможете користуватись власними коштами)
sportbank
Відповідь банку
sportbank 29 червня 2023, 14:23
Вітаємо!

Наразі ваш рахунок обмежений у використанні через його перевірку відділом по боротьбі з шахрайством.
Sportbank та izibank працюють на базі ліцензії ТАСКОМБАНК. Тому, якщо за рахунком одного банку виявлені операції з ознаками шахрайства, то банк має право заблокувати всі рахунки своїх банків-партнерів, що відкриті під ліцензією ТАСКОМБАНК.

Для пришвидшення перевірки радимо вам звернутись саме до підтримки izibank, емітентом якого є також ТАСКОМБАНК, де відкрита у вас ще одна картка. Першочергово блокування було встановлено саме по рахунку в izibank, а вже потім воно підтягнулось до sportbank.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gorlatova 27 червня 2023, 23:06
Спортбанк достаточно хорош в плане разнообразия услуг: кредитная карта, дебетовая, валютная, депозиты, накопительный рюкзак и мелкие плюшки типа кешбека, рефералки, разных бонусов и прочего.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 28 червня 2023, 10:02
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2023, 18:48
Відгук не зарахований (на 30.06.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
Dmytro92 27 червня 2023, 19:42
Отримав карту в квітні, а перші 2 перекази отримав 27.06.2023 і одразу намагався переказати кошти далі, однак не зміг через блокування вихідних операцій. Звернувся в підтримку де попрохали надати доходи які я надав. Повідомити за якою операцією саме мені це зробили не захотіли. Сказали чекати мінімум 4 дні. Більше ніякою інформацією не володіють, на всі питання повідомляють що перервала може тривати без визначеного терміну. На моє питання чи може це тривати рік і два, відповіли що теоретично так. Тепер в мене залишилась не маленька заблокована сума в них на рахунку які я не можу ні вивести ні переказати. На мою заявку закрити рахунок бо я не хочу мати справу з таким банком, повідомили що мінімум через місяць я можу про це СПИТАТИ!!! Лише спитати, а не закрити рахунок так як мій рахунок в них знаходиться на перевірці. Також на моє прохання пришвидшити перевірку так як там всього два платежі які я можу підтвердити мені повідомили що залишається лише чекати. А чекати орієнтовно 4 робочих дні і не факт що то кінець.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 28 червня 2023, 10:16
Вітаємо!

Наразі ваша картка обмежена у використанні через перевірку вашого рахунку відділом по боротьбі з шахрайством. Для пришвидшення перевірки радимо звернутись вам до іншого банку, емітентом якого є також ТАСКОМБАНК, де відкрита у вас ще одна картка. Першочергово блокування було встановлено саме на рахунок відкритому в тому банку, а вже потім автоматично блокування підтягнулось до sportbank.

Оскільки ТАСКОМБАНК є емітент карток кількох банків, то коли є блокування в одному банку, воно підтягується і в інший, емітентом якого є також ТАСКОМБАНКОМ.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Людмила Стажко 27 червня 2023, 16:19
Виїхала закордон і не сплатила борг по кредитці, накапали відсотки. Співробітники спортбанк ввічливо пояснили, що на зараз немає функціоналу в застосунку реструктуризації боргу, але начебто скоро планується. Мені запропонували різні варіанти погашення боргу та пішли на уступки. Я не очікувала, що так буде, але приємно!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 червня 2023, 17:03
Вітаємо!

Дійсно, наразі у нас немає реструктуризації.
Реструктуризація — це окремий продукт, який потребує розробки та впровадження.
Наразі цей продукт у банку технічно не реалізований. Але ми працюємо над розвитком спектру продуктів та послуг, доступних нашим клієнтам.

Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Виталий Щербаков 26 червня 2023, 10:42
Сперва был готов поставить 1 звезду, но благодаря службе поддержке спортбанк мое впечатление улучшилось. Недоглядел тарифы и когда при переводе денег с карты спортбанк на другой банк получил 5% комиссии, разозлился. Хоть и вижу проблему спортбанка в том что подача информации неочевидна, но оператор мне прояснила все в деталях и приятном тоне. Подсказала, как вывести деньги с депозита с минимальной комисии, впринципе так и сделаю.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 26 червня 2023, 11:12
Вітаємо!

Якщо це переказ на рахунки інших банків за рахунок власних коштів, то такий переказ не тарифікується до 10 разів на місяць, але не більше 30 тис. грн в місяць, далі – 2% від суми операції + 5 грн.
Певно у тексті відгуку ви переплутали 2% з 5 грн 🙂

Або можливо ви виконували переказ за рахунок кредитних коштів.
Такі перекази тарифікуються — 4,9% від суми операції разово, і далі за кожен день на використану суму нараховується по 0,22% в день.

Наші тарифи розміщені на сайті банку та у мобільному додатку: розділ Ще — Тарифи.

Дякуємо за ваш відгук та за те, що обираєте sportbank! 🧡
Віктор Тимук 23 червня 2023, 17:37
Мої 5 балів за те, як банк реагує на проблеми. Не знаю, як у інших, мою проблему вирішили швидко. Ситуація була такою, запросив друга за реферальним посиланням, чекав чекав, а бонус так і не прийшов. Перепитав у друга, чи вийшло зареєструватися, він підтвердив, що картку відкрив і ліміт погодили. Я звʼязався з службою підтримки з питанням, чому не надійшов бонус. Виявилось, що була ознака, що друг встановив додаток з веб-браузера, перепитав у друга, так і було. Дівчина-оператор була дуже ввічливою, вибачилась за незручності і як на мене це круто так реагувати!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 23 червня 2023, 17:41
Вітаємо!

Дякуємо за ваш відгук команді підтримки!

Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 червня 2023, 10:49
Відгук зарахований (на 26.06.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
1asdfgh 21 червня 2023, 23:24
Спорт банк не зараховує на карту Епідтримка виплату по погашенню військових облігацій куплених через ДІЮ
sportbank
Відповідь банку
sportbank 22 червня 2023, 12:53
Вітаємо!

Ваше питання вирішено — кошти зараховано.

Дякуємо за вашу оцінку.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
SergiyPatra1 14 червня 2023, 10:07
Ситуация такая что 04.06.2023 мне подняли кредитный лимит, а 8.06.2023 умения за 1 минуту провели 6 транзакций и сняли определенную сумму денег, покаместь дозвонился заблокировал карту написал заявления. Что не производил платежи, и со стороны банка не кто не звонит, просмотрел с мая. Транзакции и удивился что с 3.05 23 года у меня пытались снимать платежи которые я наделал, а банк их блокировал, а после поднятия лимита через три дня дали сделать платеж просто не каких смс о том что пытаются снять деньги или привязать к устройству не приходили.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 14 червня 2023, 15:38
Вітаємо!

03.06.2023 о 20:17 ви самостійно подали заявку на збільшення кредитного ліміту через мобільний додаток. Ви попросили встановити вам 50000 грн, банк встановив 51000 грн.

Далі бачимо, що у вас почались списання коштів сервісами: LIVEPOCKET, EXPERTFLYER, SP PELACASE.COM, GOOD RANCHER, SP WILLOW, SP DRIP DROP, SP BIGBLANKET
Також були спроби списання коштів сервісами MADISON REED, ROVER.COM, DOORDASH.COM.

До даних сервісів була підв'язана ваша картка і відповідно були виконані списання. Якщо ви не вимкнули у себе на телефоні сповіщення від sportbank, то мали б бачити спроби списання, а також самі списання в пуш-повідомленнях.

Якщо ви стверджуєте, що не підв'язували картку до цих сервісів, але припускаєте що надавали комусь доступ до вашого мобільного додатку чи десь залишали дані своєї картки, то радимо перевипустити картку у додатку, а цю ми заблокували. 
Також хочемо зауважити, що банк не несе відповідальність за операції, здійснені з використанням картки, проведені за допомогою незахищених каналів зв’язку (internet, телефонні мережі, тощо) та за можливе розголошення клієнтом інформації за своїм рахунком стороннім особам. 
В такому випадку клієнт несе повну відповідальність за можливу втрату коштів на рахунку, які стали наслідком компрометації картки.

Якщо ви на 100% впевнені, що не розголошували свої дані та списання виконані без вашого підтвердження та згоди, тоді рекомендуємо оскаржити операції за допомогою заяви про спірні транзакції.
Бачимо, що ви вже написали такі заяви, тому очікуйте на завершення розслідування.

Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
STT 888888 13 червня 2023, 14:16
Потрібно ще попрацювати з онлайн реєстрацією, бо, на відміну від інших онлайн банків, у застосунку спортбарку зареєструватися без ID картки — неможливо!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 червня 2023, 18:06
Вітаємо!

Без ID картки можливо подати заявку на реєстрацію за спрощеною системою сфотографувавши паперові документи (даний спосіб передбачає за собою деякі обмеження та можливу відмову після перевірки поданої заявки), тому в разі відмови за спрощеною системою рекомендуємо скористатись реєстрацією за допомогою ДІЯ.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
AlexLinnik 12 червня 2023, 20:30
Завчасно погасивши кредитний ліміт (щоб не вийти на просрочку) відбулося списання процентів не зрозуміло за що (готівку не знімав і не переказував). За словами підтримки списання було за офлайн операцію (!!! в онлайн банку). На запитання «скільки потрібно внести щоб повністю закрити картку — отримав відповідь 156 грн, хоча в додатку пише що використано ліміту: 8.19.
Раніше була вже така ситуація коли вони списують відсотки і ніде про це не вказано…
Категорично не рекомендую!!!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 червня 2023, 9:05
Вітаємо!

Офлайн операції можуть відбуватись в будь-якому банкінгу.
Наприклад, коли в магазині POS (термінал) не звʼязується зі своїм банком в момент розрахунку карткою (відсутнє інтернет зʼєднання). Відповідно, на момент проведення операції у вас не зменшується баланс. Після цього ви можете розрахуватися цими коштами повторно. За регламентом (до 3-х робочих днів) відбувається списання офлайн транзакції та у вас утворюється несанкціонований овердрафт (мінус на балансі).

Будь ласка, напишіть на нашу пошту pr@sportbank.ua, у зверненні вкажіть ваш ПІП, номер телефона та надайте посилання на цей відгук, щоб ми ідентифікували вас.
Ми перевіримо інформацію та з вами зв'яжеться фахівець з відділу претензійних питань для детального пояснення ситуації.

Дякуємо за ваше звернення!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ros05011985 11 червня 2023, 16:41
Користуюсь цим віртуальним банком ще коли був на ОКСІ. Подобається мобільний додаток, але мало категорій для кешбеку
sportbank
Відповідь банку
sportbank 12 червня 2023, 10:39
Вітаємо!

Дякуємо за ваш відгук!
Прийняли ваше побажання до уваги.

Бережіть себе!
Проблема вирішена
some5npdef 10 червня 2023, 16:02
02.05.2023 оплатив підписку на сервісі fastcup.net і щоб уникнути подальших списань перевипустив картку. Грошей на балансі не було. 02.06.2023 була спроба списання, пише «На вашому балансі недостатньо коштів, поповніть картку і повторіть операцію». Ну, думаю, нехай. Все одно у мене нова картка, стару я перевипустив (дані нової картки я ніде не вказував). На балансі з’явились кошти і вчора, 09.06.2023 в мене стягнули кошти за підписку, де я міг вказати стару картку, котра перевипущена. Підтримка в телеграмі намагається впевнити мене, що це я підв'язав нову картку до сервісу, відмовляється в тому щоб повернути кошти.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 12 червня 2023, 10:46
Вітаємо!

Без підв'язки картки або рахунку до сервісу списання не можливо
Бачимо, що 02.06 о 23:22 картка вже була підв'язана до сервісу. Саме тому 09.06 у вас відбулось списання на суму 192.10 грн на сервісі FASTCUP.NET.

В даному випадку радимо звернутись до служби підтримки сервісу та уточнити про можливість повернення коштів.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Полезный комментарий
Qwerty1999 10 червня 2023, 17:55
Деньги по подписке снимаются с текущего счета клиента и банку пофиг, сколько карт вы перевыпустили, чтобы не платить по активной подписке.
Кстати, номер банковского счета один и тот же, сколько бы вы карт не перевыпускали…

Единственый вариант — аннулировать подписку.
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝