×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Процентная ставка на депозит
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук!
Подати заявку на перегляд кредиту можна у додатку стандартним терміном від 1-го до 3-х місяців.
Бережіть себе!
Написати коментар
Неприємно здивував банк та особливо підтримка банку
Зазвичай після того, як ви надали банку пояснення щодо походження коштів, перевірка триває близько 10 робочих днів, втім по кожному клієнту індивідуально, іноді перевірка може тривати довший термін через додаткові уточнення тощо.
Фахівець з відділу претензійних питань вже зараз передав ваше звернення в пріоритеті.
Очікуйте новин від команди підтримки.
З повагою, команда sportbank!
Коментарі (1)
Спортбанк учасник ФГВФО (вирішальний аргумент відкрити депозит)
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (4)
Некорректное обслуживание
Хотела бы оставить отзыв о прекрасном банке «sportbank»
Столкнулась с такой ситуацией как финансовый мониторинг
Меня ограничили во всех действиях моей карты
Я подала заявку в чат, написала лист-объяснение о происхождении моих средств
Обслуживание в чате ужаснейшее, отвечают на те вопросы, которые удобно им! На вопросы которые интересовали меня-полнейший игнор!
На следующий день после подачи заявки я позвонила на горячую линию, где мне по шаблонам отвечали как робот
Я прошу предоставить мне конкретные сроки проверки мониторинга, так как заблокировали мои личные средства! Я считаю, что имею право хотя бы знать сколько мне еще ждать
Почему в других банках такие вопросы решаются адекватно и в нормальном временном порядке?
Здесь же ты не получишь никаких ответов, никаких сроков, ничего! Тебе сидят и по шаблону говорят ждать
Так же просила перевести деньги на мой ФОП и закрыть карту, после чего мне сказали, что пока не пройду проверку никаких переводов делать нельзя
А если проверка год будет длится? Почему я вообще должна ждать пока проверят мои личные средства?! Когда я предоставила все данные о происхождении, и являюсь ФОП!
Прошло больше суток, звоню на линию по 3 раза на день, конкретного нормального ответа на мои вопросы я не получаю
Зазвичай після того, як ви надали банку пояснення щодо походження коштів, перевірка триває близько 10 робочих днів.
Ми можемо в пріоритеті розглянути ваш запит, якщо ви надасте ваші контактні дані задля ідентифікації вас як клієнта на нашу пошту pr@sportbank.ua.
Фахівець з відділу претензійних питань передасть ваше звернення в пріоритеті.
З повагою, команда sportbank!
Коментарі (1)
Встановили менший кредитний ліміт ніж розраховувала
Департамент кредитування приймає рішення індивідуально по кожному клієнту, на це впливає багато факторів (рейтинг БКІ, рівень доходу клієнта тощо). Стандартний термін, після якого можна подати заявку повторно — близько 1-3 місяці. Поки рекомендуємо користуватись карткою як дебетовою, оскільки ми пропонуємо велику кількість вигідних послуг.
Дякуємо за ваш відгук та за співпрацю з нами!
Бережіть себе!
Написати коментар
мошенники и ворьё
По вашому рахунку було встановлено обмеження через проведення перевірки відділу фінансового моніторингу.
Дана перевірка, а також обмеження рахунку здійснюється керуючись частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.
Певно ваші пояснення недостатньо переконливі й тому банк вирішив припинити співпрацю з вами.
Залишок коштів переведено на ваш рахунок відкритий в іншому банку, що ви зазначили у заяві.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (26)
Привіт Вікторії
Також, в sportbank відсутні віділення, дуже тормознулий суппорт від якого нічого очікувати більше ніж в FAQ. Суппорт іноді дружній, але дуже не грамотний і не розбирається в своєму власному продукті.
До речі, перший банк в якому я ініціював закриття договору через «невидимі транзакції». Похоронена вся суть мобільної апки.
Також, «ТАСКОМБАНК» відхрещується від своїх колег зі sportbank називаючи це «у вас відкритий рахунок в іншому банку» і не приймає скарги згідно закону про звернення громадян. На письмові скарги відповідає — фахівець з розвитку бізнесу Sportbank.
Єдиний плюс — це дуже доброзичлива і розумна Вікторія з PR відділу. Дякую, Вікторія, за вашу роботу. Якщо у вас непорозуміння, Вікторія, це єдина людина яка змогла мені все розкласти по полицям. Її контакт майже в кожному коментарі — pr@sportbank.ua
Наші плюшки нікуди не зникли, їх стало більше 😉
📎Ось, наприклад річний відсоток на ощадний рахунок Рюкзак виріс до 10%.
📎Кешбек на спорт 10% також доступний за умови, якщо ви маєте білу картку, потім відкриваєте депозит від 30000 грн строком від 3-х місяців і в результаті ваша біла картка перефарбовується в чорну, що дає можливість виконувати перекази на картки будь яких банків абсолютно без комісії, а також окрім 10% кешбеку на спорт отримувати 5% річних на залишок коштів.
📎Умови реферальної програми також оновились, тепер за запрошення друга ви можете отримати від 200 грн до 300 грн.
📎У нас також активно ростуть ставки по депозиту (наразі найвища ставка на гривневий депозит складає 17%, строком на 6 місяців). Ми випустили доларовий та євровий депозити.
Це не кінець, у нас ще є багато плюшок, акцій та вигідних пропозицій.
Відділень у нас немає і це є перевагою, оскільки вам не доводиться витрачати час та ресурси на те, щоб доїхати до відділення та простояти в черзі задля вирішення чого чи іншого питання.
Втім, ми врахуємо ваші зауваження щодо повільної роботи додатку, а також щодо роботи команди підтримки.
Також вдячні вам за позитивний відгук щодо роботи фахівця Вікторії та за співпрацю з нами. 🧡
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Блокировка средств «финмонитринг»
Абсолютно никаких предупреждений от банка не было, о том что карта заблокирована узнал когда не смог рассчитаться ей в магазине.
В поддержке запросили информацию о происхождении средств, я предоставил все что просили.
Прошло уже три недели, в поддержке ответа добиться не возможно, вся информация находиться в «профильном отделе» связь с которым не проставляют.
Куда обращаться дальше?
Зазвичай така перевірка триває до 10 робочих днів.
Будь ласка, напишіть нам на пошту pr@sportbank.ua, у зверненні вкажіть ваш ПІП, номер телефона та надайте посилання на ваш відгук, щоб ми ідентифікували вас. Ми вирішимо ваш запит в пріоритеті та з вами зв'яжеться фахівець з відділу претензійних питань.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Зняли кошти з рахунку.
Ми будемо вдячні, якщо ви детальніше опишете ситуацію у зверненні на нашу пошту pr@sportbank.ua та вкажете на цей відгук. Або ви можете відкрити заявку на Мінфін, де зазначите ваші дані, щоб ми змогли ідентифікувати вас як клієнта та допомогти вам.
Завчасно дякуємо!
Коментарі (1)
Худший банк которым я пользовался
Зазвичай така перевірка триває до 10 робочих днів.
Будь ласка, напишіть нам на пошту pr@sportbank.ua, у зверненні вкажіть ваш ПІП, номер телефона та надайте посилання на ваш відгук, щоб ми ідентифікували вас. Ми вирішимо ваш запит в пріоритеті та з вами зв'яжеться фахівець з відділу претензійних питань.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Написати коментар
Кешбеки и бонусные программы
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Функціональність мобільного додатку
Дякуємо за ваш відгук та за співпрацю з нами.
Ваше зауваження ми прийняли до уваги, команда розробників вже працює над удосконаленням цього функціоналу.
Бережіть себе!
Написати коментар
затримують кошти під час війни
Під час війни забирати у своїх клієнтів змогу використовувати власні кошти — це крапка на відносинах у будь-якому іншому банку, але в цій «конторі» — це ок, очікуйте
Нікому не раджу мати справу з цим банком, в мене є 5 карток різних банків,і саме цей робив для переводів на Paypal, бо в моно з цим проблеми
Жахлива підтримка, жахливий зворотній зв’язок, неадекватні працівники, і саме головне -жалюгідний банк, у якого під час війни взагалі зірвало дах.
По вашому рахунку встановлено обмеження через перевірку профільного відділу фінансового моніторингу.
Дана перевірка, а також обмеження рахунку здійснюється відповідно до пункту публічних правил банку 7.1.28. Зупинити проведення Операції (ій) з використанням Мобільного застосунку «Sportbank» та/або Картки у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
А також керуючись частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.
Очікуйте на результат завершення перевірки.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Проблеми з переводи по номеру карти на інші банки
На запит в підтримку пишуть якусь охінею що гроши переводять з картки на картку до 3х діб. Хоча p2p зазвичай миттєво переводять. А в спортбанку Це абсурд!!! Ні коли не було таких проблем ні в моно ні в ПУМБ ні в іншому банку … Думаю якісь проблеми в самому банку якщо не може провести такі невеликі кошти на монобанк переказом по номеру картки. Прошу Мінфін допомогти зрозуміти сітуацию що до банку спортбанк. Чи є якісь складнощі в работі. Навіть спеціально зарегився щоб написати відгук та щоб люди знали що якісь проблеми в банку з переводами на картки по номеру. Та жалію вже що наоткривал депозитів в цьому недобанку.
Бачимо, що інформація на балансі оновилась — кошти повернулись.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ми завжди на зв'язку!
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Служба підтримки, вирішили питання із зміною фінансового номеру
Дякуємо за ваш відгук щодо роботи спеціаліста клієнтської підтримки.
Дійсно, в instagram немає можливості перейти в анкету клієнта та ідентифікувати його, тому питання, які стосуються рахунку чи доступу до застосунку клієнта вирішуються через офіційні канали клієнтської підтримки (вайбер/телеграм/месенджер).
З повагою, команда sportbank!
Бережіть себе!
Написати коментар
Джеймс Бонд відпочиває
Після реєстрації в додатку і підписання документів через додаток Дія затребувало зробити селфі, навіщо вам селфі, якщо ви всю інформацію отримали з Дії?.. Селфі робити не став, видалив додаток. Почало щодня спамити вже СМС-ками, типу реєструйтесь, і забирайте картку. Поставив знову додаток, зробив те кляте селфі, знову пожалкував.
Через годину отримав дзвінок, але не на той номер, на який спамили, і з якого реєструвався (Київстар), а на інший (Водафон). Якого здавалося б біса дзвонити на номер, який вам не пропонували, а на той, який вдалося знайти деінде — невідомо, мабуть манагерці захотілося стати Джеймсою Бондинею, типу я і так можу, запитала чи може подзвонити Київстар, та кажу — будь ласка, передзвонила на Київстар, спитала чи давно ним користуюся, якби прямо спитала чому реєструюсь на нього, а не на той що десь накопала, то отримала б пряму відповідь — на який спамили, на той і реєструвався. Кіно.
Було ще питання про вірність місця реєстрації в Дії, на що я абсолютно чесно сказав, що там все правильно, окрім назви населеного пункту, і не моя проблема, що державні службовці, коли оцифровували свої бази, знайшли таку ж адресу в селі району, і вписали мене туди, вулиця Київська є нині в кожному місті, і майже в кожному селі. Тут згадується радянський фільм і «трєтья уліца строітєлєй»)))
В підсумку, в графі кредитний ліміт — одні нулі. Щиро дякую))
В сухому підсумку — дивні манагери, як грають в джеймсів бондів, купа спаму, незручний додаток, в якому карту не можна закрити, треба ще в підтримку писати. Послуга не для людей.
1) Лайвнес фото при реєстрації є обов'язковим елементом ідентифікації. Уявіть собі ситуацію, що 3-я особа заволоділа доступом до вашого телефону та документів і без лайвнес фото змогла на вас зареєструвати картку та взяти кредит тощо.
2) В отриманні кредитного ліміту вам було відмовлено через сукупність факторів. Рішення щодо встановлення кредитного ліміту приймається департаментом кредитування в індивідуальному порядку по кожному клієнту.
3) В разі сумнівної або недостовірної інформації в анкеті клієнта, наш відділ реєстрації з вами зв'язується з ціллю уточнити дані та доповнити вашу анкету.
Що саме вас засмучує в цій процедурі?
4) Закриття рахунку відбувається в онлайн режимі через звернення до чату підтримки. Оскільки ми мобільний банк, то вам не доводиться задля цього відвідувати відділення, що є перевагою серед деяких інших банків.
Сподіваємось, що ви зміните своє рішення щодо закриття рахунку і в ході користування нашим додатком зміните своє враження на краще.
З повагою, команда sportbank.
Коментарі (2)
Фінмон
Інформую вас, що по вашому рахунку встановлено обмеження через перевірку профільного відділу фінансового моніторингу.
Дана перевірка, а також обмеження рахунку здійснюється відповідно до пункту публічних правил банку 7.1.28. Зупинити проведення Операції (ій) з використанням Мобільного застосунку «Sportbank» та/або Картки у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
А також керуючись частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.
Очікуйте на результат завершення перевірки.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Банк шахраїв
Sportbank — мобільний банк, який працює в online режимі 24/7 без відділень.
Відділення є лише у нашого банку-партнера ТАСКОМБАНК.
Бачимо, що ви додатково написали нам на пошту pr@sportbank.ua та уточнили свої дані.
Перевіривши інформацію, бачимо, що блокування вам встановлено через втрату чинності наданих документів.
Алгоритм вирішення питання та рекомендації щодо процедури актуалізації даних зазначили вам в листі на пошті.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (2)
ШАХРАЇ
Paysent на картку цього банку. З мого банку суму списали, а ось в цьому банку суму заблокували. Під час спілкування зі службою підтримки оператор сказав що не бачить такої транзакції і списав з картки щє 1500 гривень. Це що таке, як розуміти такі дії, особливо під час війни? Схоже, потрібно звернутись до поліції з усіма скріншотами листування, а також повідомити, що ви обкрадаєтє війсковослужбоців, бо це картка саме військового. Поверніть кошти в повному обсязі.
Повідомляємо вам, що термінал сервісу EASY-EP було внесено в чорний список у цілях безпеки, через те, що банк вважає його ненадійним. Зарахування коштів через цей сервіс на картки нашого банку обмежені.
Рекомендуємо вам скористатись іншим сервісом.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Жахливий банк
Дуже прикро, що ви вирішили закрити рахунок.
Щоб це зробити вам обов'язково необхідно оплатити заборгованість (якщо вона є).
Тому радимо спочатку погасити повністю борг, а потім звернутись до команди підтримки з питанням про закриття рахунку.
Рахунок для погашення боргу надіслано вам у вайбер.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (4)