Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Олександр Янжула 9 листопада 2023, 12:47
Заблокували рахунок більше місяця назад. Кажуть фінмоніторинг перевіряє щось, що саме не уточнили, питаю скільки часу займе перевірка моїх 20ти транзакцій. Кажуть не відомо. Ніхто нічого не знає, але рахунок ми вам заблокуємо, дуже непрофісійно.Не банк, а шарашкіна контора якась. Як прискорити перевірку невідомо, кожного дня залишаю запит, але їм фіолетово. Не рекомендую користуватись цим банком
shevchouk 8 листопада 2023, 13:36
Це напевне остання крапля в співпраці з цими нодобанками з групи ТАСКОМБАНКу.
Як і всім тут з такими типами відгуків, заблокували рахунки (розрахункові, депозитні) без попередження, одразу в спортбанку та ізі. Дізнався випадково, коли намагався оплатити покупку в магазині.

Мало того, що підтримка після 21:00 вже не працює, так вони ще й не можуть дати нормальну відповідь.

А відповідь проста «ми заблокували ваші рахунки, бо хтось сказав, що ви шахрай», кажу ну ок, на парканах багато чого пишуть, давайте я документи які треба скину і владнаємо цю проблему. Підтримка спортбанку пише — ні, нічого не треба просто очікуйте, питаю скільки, відповідають — ми вже вам вище відповіли. Пишу, а може там заява від поліції чи інших державних органів до вас прийшла? Спортбанк — ні.

От скільки випадків, коли там люди випадково кошти пересилають чи реальним шахраєм, то банки відповідають просто — звертайтесь в поліцію. А тут від якогось аноніма блокують. Ідіотизм.

Вибачте, це якийсь маразм: блокувати на невизначений термін рахунки, ще й одразу в 2х банках.

Вирішиться це і одразу виведу всі кошти від них.

Для довідки: вирішив звернутися до їхнього СЕО — Дениса Саприкіна в особисті на ФБ, щоб пришвидшити розгляд, а він відписав, сорямба, я до спорбанку немаю ніякого відношення з 1 червня 2023 року.

Мені здається, там очевидні проблеми з ліквідністю, і вони от таким блокуванням хоч якось утримують кошти в банку, захмарні % ставлять на депо та економлять на підтримці. Якщо СЕО валить, який це все з нуля запускав, то клієнтам тип паче треба йти з цих недобанків.

Зі своєї сторони надіслав скаргу в НБУ з усіма цими переписками, це просто знущання над клієнтами «бо банк так вирішив».
Андрій М. 7 листопада 2023, 23:20
Найгірший банк зі всіх можливих які є в Україні! Поповняв карту через термінал, і від банку прийшла смс що операція неуспішна і в додатку висить відмова в поповненні, підтримка ігнорила більше двох годин, після чого написали звертайтеся в термінал щоб пришвидшити вирішення проблеми. Представники терміналу відповіли миттєво що з їх сторони все добре, що це банка проблеми. Гроші на карту так і не зачислились, буду звертатись на гарячу лінію НБУ щоб повернули кошти.Тому в ніякому разі не раджу цей банк, якщо не хочете втратити кошти на рівному місці, а потім проходити квести щоб їх повернути.
Слава Україні!
rlavrinov 7 листопада 2023, 20:23
Как можно допустить такое, что у людей нет доступа к их же деньгам, лежащим в этом банке, в течение почти суток!!! Меня просто поражает это до глубины души. Перед этим заблокировали неиспользующиеся карты какого-то черта и предложили их перевыпустить
Это уже какой-то бред начинается. Нет доступа к деньгам, перевести нельзя, снять нельзя
sergey057 5 листопада 2023, 11:58
Блокировка счета со всеми средствами

После блокировки никакой информации в приложении небыло, в поддержке радостно сообщили и предложили написать объяснения и предоставить справку с пенсионного фонда

После предоставления сами придумали о исчеслении срока с дня подачи документов.
После того как сроки прошли, придумали что только сейчас пришел ответ с основного банка и все индивидуально.

В итоге поддержка отлично отвечает, но результата ноль.
Средства недоступны, нет возможности даже внутри банка ими распоряжаться.

Очень пожалел что связался и перевел личные сбережения с другого банка, где проценты не начисляются.

Рекомендую всем кто хочет заблокировать свои личные деньги на неопределенный срок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry6769 29 жовтня 2023, 10:38
Оформив депозит на 90000, банк надіслав договір про відкриття,і через 3 днів депозит зник разом з моїми коштами, при зверненні до банку, банк повідомив що договір некоректний, бо допущено дуже багато помилок (іпн ,ім'я і в назві банку і в посадові особі) ,і він не може підтвердити що дійсно депозит був (хотя банк сам надіслав цей договір (надіюсь схему банку зрозуміли) і найголовніше, вони видалили історію ро картці де було поповнення депозиту і з виписки також видалили).
Написав заяву в поліцію і НБУ.
Тепер думайте варто довіряти цьому шахрайському банку, чи ні.
Саша Кутузов 25 жовтня 2023, 15:21
Свифт перевод заказали! С биржи перевели через два дня, а эти гады уже две недели морозят (((Перед отправкой задал вопрос, будут проблемы и сколько дней перевод? Они сказали все быстро все хорошо 3−5 дней!((уже г… чешут две недели (пользуются бабками ((Какдьый раз новый оператор тупой задаешь один и тот же тупой вопрос и обещания (((шо онлайн шо по телефону ((Все квитанции чеки предоставили, а они все по кругу одно и тоже ((не разу первый не кто не написал не позвонил ((Постоянно сами звоним пишем на почты и т. д. (((Торба им ((Сейчас в суды в НАБУ и пусть их всех и операторов и т. д. судят, за то шо брешут по телефону и вешают лапшу клиентам (они соучастники ((Не банк, а какой то кол центр Шахраїв (((
Vernitedengi21 24 жовтня 2023, 21:20
Пользовался активно картой, тороговал раз в пару дней на криптовалютной бирже, p2p переводы на небольшие суммы
И тут пытаюсь перевести деньги на физ карту другого банка что бы снять их, пишет ошибку
В поддержке сказали идет проверка моих денег, написал лист объяснения откуда деньги, предоставил справку ок5 и ок7
Результата 0
Когда я сказал что не хочу быть клиентом из банка и что бы вернули деньги, сказали что деньги вернут после проверки.
В моно банке была схожая ситуация, деньги вернули в тот же день.
Требую от банка вернуть мои деньги, я остался без еды, за аренду платить надо, кормить животных
Приходится занимать деньги у знакомых из-за ваших проверок бессмысленных
anastasiiaorlv 24 жовтня 2023, 12:49
В кінці вересня мій рахунок потрапив під фін моніторинг.

5 жовтня надала усі документи, реєстрацію ФОП, декларацію та заяву. Сьогодні 24 жовтня, майже місяць очікування. Підтримка ухиляється від чітких відповідей і відповідають на ті питання, які їм зручні.

Подала запит на закриття рахунку, мені повідомили, що зможу отримати кошти, лише, після фін моніторингу. В моно банку і приват, можливо забрати кошти одразу, якщо закривати рахунок.

Запитувала, чи може перевірка бути рік, відповіді не отримала. Це утримання власних коштів. Не розумію, чому я взагалі, повинна очікувати, поки перевірять мої власні збереження, коли я відмовляюсь від обслуговуванні у банку, є ФОП і надала усі документи.
Ksenija1994 24 жовтня 2023, 8:00
Банк заблокировал карту которой активно пользовались и на которой открытые депозиты которые скоро закроются блокировка была 6 числа прошло почти 3 недели, но все твердят очикуйте написала заявление объяснила что блокировка произошла я думаю то что муж играл в казино и заделал выводов 10 за короткое время Сумы небольшие до тысячи
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stropa 22 жовтня 2023, 6:03
Проблема таже — заблокировали карту!
Никаких сомнительных операций не проводил!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 жовтня 2023, 9:12
Відгук не зарахований (на 26.10.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
tetiana223 20 жовтня 2023, 10:41
Заблокировали счет с 25к грн на карте, сказали что будет проверка 14 дней, после истечения этого срока сказали что проверка еще не завершена. Тех поддержка льет *** в уши, абсолютно бездарная. Кредитным не пользовалась, причину блокировку обьяснить не могут, просто мошенники!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dorohobid 19 жовтня 2023, 21:32
Навязують кредит на карточку відказатись не дозволяють одні відговорки. Служба підтримки на нулі. Нічого сказати не можуть.
mmarkov 19 жовтня 2023, 1:00
Никому никогда не советую использовать данный банк: есть скрытые комиссии, овердрафт, постоянные блокировки счетов без причины, необученный саппорт, плюсов никаких не вижу. Сегодня заблокировали расходные транзакции, ибо есть на меня жалоба. На горячей линии и в тг саппорте не смогли объяснить от кого и какого рода была жалоба (усная, письменная) и начали играть снова в свою игру — мол когда-то мы тебя уведомим почему заблокировали счет. По практике работы с данным банком самостоятельно тебе никогда они не напишут и не позвонят; чтобы дать апдейты по делу. Всегда пишите и звоните им сами, ведь только так вы сможете продвигать дело дальше. Спортбанк безосновательно может удерживать деньги месяцами, выдавая кредиты под залог ваших денег другим клиентам. Они Никогда ничего не знают и всегда кормят завтраками.
Вікторія Чернігов 18 жовтня 2023, 17:55
Доброго дня. Ще 3 жовтня 2023 року, я надала всі підтверджуючі документи, про походження коштів, все розписала, сьогодні 18 жовтня, і відповіді я досі ніякої не отримала, кошти мої заморожені і я не можу ніяк їх зняти або перекинути, в чаті постійно пишуть, що перевірка триває, так скількі ж вона може тривати, в монобанку, все за 20 хв перевірили. На моє прохання, написати заяву та закрити рахунок і перерахувати кошти на мій інший рахунок, кажуть, не можна поки йде перевірка. Так це можна і 10 років чекати.
Vitolex 18 жовтня 2023, 13:34
Перерахував на карту з своєї картки іншого банку незначну суму. Поповнив готівкою так само незначні суми. І банк заблокував картку. До того успішно користувався, тримав кошти на депозиті, користувався кредитною лінією. А тут таке розчарування…Нічого не пояснюють. Вже три тижні проводять якусь перевірку. Заблоковані 6 тис грн…
emin605 14 жовтня 2023, 9:52
Підтримка банку на нулі. При незрозумілій ситуації спихують вину на клієнта та партнера не розбираючись.
Ситуація виникала не один раз. Банк пропонує партнерський кешбек. Інколи значний. При купівлі товарів він не спрацьовує, хоча всі умови виконано. При зверненні у підтримку співробітник каже, що або мсс не вірний, або партнер забув передати їм мсс, або там термінал не такий. У всіх випадках це не моя проблема. При ДУЖЕ наполегливих вимогах оформити звернення та наданні чеків заявку все-таки оформлювали та згодом нараховували. Але не було майже жодного разу, коли цей партнерський кешбек працював нормально. Тільки через звернення приходилось вибивати та МЕНІ доводити оператору хто тут правий.
На даний момент припинив свої відносини з банком. Можете подякувати за це оператору, який оформлював звернення 51055.
Не раджу нікому бути їх клієнтом
Віталій Кісельов 13 жовтня 2023, 13:36
Протягом двох місяців банк утримує кошти на поточном рахунку.
Зняти готівку чи перерахувати кошти на другу картку немає можливості.
Банк блокує мої дії.
Підтримка відповідає що робить все можливе, але на цьому все і закінчується
DIvanich DIvanich 13 жовтня 2023, 10:38
Почнемо, 12.09. 23 в жінки закінчився депозит в Монобанку і нами було вирішено перерозмістити ті кошти в двох інших банках спортивну та аккордбанк (відсотки вищі).Але ж зважаючи на те що вона на той час була в селі де немає жодного банку і на те що ці банки позиціонують себе як «мобільні», а сума максимальної операції 15000 грн було вирішено задіяти і мене (в мене теж є відповідно картки ціх банків. І начебто процес рухався, але 16.09.2023 я купував коляску для немовлят і при отриманні можна було розрахуватися тільки карткою 11000 (хоча був кеш, жінці перерахували по декретній відпустці), що робити… Йду 19.09.2023 в АТБ до найближчого терміналу, дивлюся є можливість поповнення, зокрема на карту спортбанк до 30000 грн, поміркував та це дуже добре і закинув туди що було з собою 24000 грн, думаю ще докину завтра в ранці і як завжди перекину дружині. Так і роблю і 20.09.2023 додаю ще 6800 грн ну і все… Блокує мене спортивну і починає морозитися… Оператори пишуть різне, зокрема: «потрібно очікувати, вас заблоковано фінмоніторінгом і сьогодні з 9 до 18 запросять інформацію яка потрібна», це 21.09.2023; і нічого, типу велика черга, а вже 22.09.2023 пишуть що«потрібні лист пояснення, від кого і кому грошові кошти, довідки ок5 та ок7 тай таке", звісно в текстовому режимі в переписці все як і тут детально прописую, крім того присилаю їм скріншот з жінціного монобанку, з закінченням строку депозиту, свідоцтво про шлюб 12.09.2023, йду в ТАСбанк у місті Київ на площі Космонавтів (хто не знає це материнська організація проекту спортбанк), там кажуть що до спортбанку відношення не мають і пишіть їм у чат, ну що робити… Дали аркуш паперу і я в бумажному вигляді знову виклав все те що пишу, сфотографував і відправив їм у чат і тиша… Потрібно очікувати… І почалося, що я дуже резикований клієнт і банк може розірвати зі мною відносини і що банк має право призупинити підозрілі операції (але нічого про блокування карток, депозитних рахунків); згодом просто почали писати що в курсі про питання і що треба написати завтра… Згодом вже 02.10.2023 поспілкувався з оператором, котра каже що треба надати довідки ок5 чи ок 7, розказала де їх знайти (в ДІЯ) і питання вже на фінішній прямій. Думаю, ну нарешті, а ні…pdf файли довідок надав одразу і що… і нічого… потрі очікувати… Десь 07.10.2023 наступний оператор каже: «ви надали довідки 02.10.2023 і потрібно очикувати 10 днів з моменту подання і… І нічого… Потрібно очікувати… Сьогодні 10й день, оператори взагалі перестали відповідати на будь які мої запити… Коротше кажучи такий «мобільний» банк для тих у кого немає грошей, якщо є то тебе блокують… На все що я написав маю скрини
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 жовтня 2023, 10:41
Вітаємо!

Зазвичай після того, як ви надали банку пояснення щодо походження коштів, перевірка триває близько 10 робочих днів.
Ми можемо в пріоритеті розглянути ваш запит, якщо ви надасте ваші контактні дані задля ідентифікації вас як клієнта на нашу пошту pr@sportbank.ua.
Фахівець з відділу претензійних питань передасть ваше звернення в пріоритеті.

З повагою, команда sportbank!
kovalenkoviktor 12 жовтня 2023, 18:21
Что хочу сказать, для меня спортбанк єто открытие в плане депозитов. У меня депозит в долларах, на 12 месяцев ставка 3%, это высокий показатель для валютных депозитов, если проаназлизировать конкурентов, там ставка наверное где-то 0,5%. Поэтому спортбанк в этом плане топ. Правда, кредит лимит можна и поднять мне уже!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 жовтня 2023, 9:56
Вітаємо!
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук!
Подати заявку на перегляд кредиту можна у додатку стандартним терміном від 1-го до 3-х місяців.
Бережіть себе!
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝