Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Negan8 24 листопада 2023, 10:21
Банк 17.11.2023 в односторонньому порядку не попередивши клієнтів встановив ліміти на перекази з карти на карту, через IBAN-перекази в розмірі 50 тис. грн в МІСЯЦЬ. І таким чином заблокував мені вільне використання моїх коштів. Підтримка в чат-боті просто морозиться — відповідає, що уточнюємо інформацію і пропадає. На гарячій лінії кажуть, що обмеження тимчасове, але невідомо коли буде зняте. Кажуть, що можна зняти гроші через касу банку, але по 20 тис. грн. за транзакцію, при цьому якщо загалом буже більше 50 тис. грн., то буде вже комісія 2%. Банк посилається на умови договору згідно з яким він може в односторонньому порядку встановлювати ліміти. Щось у цьому банку (таскомбанк/ізібанк/спортбанк) не в порядку. Не вносьте гроші — потім будете дуже довго їх повертати.
iksar 24 листопада 2023, 2:42
Заблокували картку (видаткові операції), сказали нібито за заявою якоїсь особи про шахрайство. Проте окрім переказів на свою карту іншого банку і переказів за послуги або родичам ніяких операцій по карті не проводилося. Сумма в місяць була в межах вказаних при реєстрації.
Перевірку проводять вже місяць, ніяких пояснень не дають і не називають строки такої перевірки. У банка явно проблеми, банк блокує кошти клієнтів на невизначений термін у власних інтересах. Підтримка не дає ніяких відповідей.
14938457 23 листопада 2023, 19:21
Вже не вперше стикаюсь з тим що платежі через СЕП створені приблизно з 16 години із цього недобанку виходять не раніше 18. Сьогодні звернувся до оператора, який почав прикриватись регламентом і розказувати що платіж обробляється СЕП. Я прекрасно бачу в який час я створив платіж і в який час він вийшов із цієї кінченоі установи в СЕП.
Якщо ви не обробляєте платежі після 15:30 — напишіть про це на сайті, що з 15:30 до 18:00 наш операційний департамент ковиряєтьс друг у друга в носі, тому платежі не відправляємо.
З клієнтами треба бути чесними, а не брехати прикриваючись регламентом.
Платежі через СЕП 4.0 в нормальних банках проходять цілодобово за 20 хвилин.
Крім того нещодавно цілу добу цей недобанк не працював. На добу без попередження вони заморозили гроші клієнтів.
Нікому і ніколи не рекомендую користуватись їх послугами.
Володимир Білогуб 22 листопада 2023, 1:52
Пишуть що мій додаток заблоковано за несанкціоновані дії. Просять підтвердити що я є я, селфі їм потрібно, на що я відповів, Ні! Всі данні були надані. При вході оператор повинен подзвонити і підтвердити мій фінансовий номер і вхід. Цього не було. Неадекватна служба підтримки, яка ігнорує, розмовляє кацапською мовою і підтримує агресію проти України. Цей банк є гнилий і викрає особисті кабінети і гроші.
Yura17 21 листопада 2023, 13:12
З незрозумілих причин заблокували додаток.
При дзвінку в службу підтримки кажуть, що треба звертатись в чат. В чаті відписують раз в годину. Кажуть, що треба якийсь дзвінок, але так і до нього не можу дійти, бо у всіх каналах комунікації іглнорують. Виправдовуються якимось збоєм.
Якщо банківський додаток вже кілька днів не дає доступу до рахунку і спеціально затримує процедуру верифікації, то виникають дуже серйозні питання до його надійності.
UAF 20 листопада 2023, 11:24
При переказі з ощадного рахунку на картку кошти списалися, а на картку нічого не надійшло. Служба підтримки або не відповідає або звичайна відписка що кошти надійшли на карту нічого не знаємо.
Олександр Толстогузов 20 листопада 2023, 10:07
Вже 5 днів я не можу проводити фінансові операції у додатку sportbank,, тому що там прибрали можливість змінювати усі ліміти самостійно. Попередній ліміт у мене був встановлений на 500 грн. і тепер всі операції я можу проводити не більше чим на 500грн., а змінити ліміт нема можливості. Крім того не працює нормально служба підтримки банку. Дають промежуточні відповіді не по темі. Не можна дізнатися, коли почне нормально працювати додаток.
yaroslavbk 18 листопада 2023, 13:17
пополнил карту на 20 тыс в кассе тамкомбанк 17.11.23, уже 18.11.23 и денег нет. верните 20к
Vikky25 18 листопада 2023, 7:56
Вже три дні не працюють перекази, розрахунок і зняття готівки, залишили без засобів існування без попередження того що банк не буде працювати! Поверніть мені мої особисті кошти! Служба підтримки каже одне й те саме, очікуйте, а коли не відомо!!!
FrankoHolding 17 листопада 2023, 21:27
1) Кошти інколи не приходять (якісь проблеми в них на сервері і відправнику приходить відміна)
2) Відповідь підтримки в телеграмі може зайняти по 1−2 годині. Це просто ужас. Банк не можете взяти на роботу додаткових спеціалістів???
3) Якісь додаткові % знімає при оплаті в інтернеті (в інших банках такого немає)
Valerii Kozhevnikov 17 листопада 2023, 15:55
Хуже банка ещё не встречал! Чуть ли не каждый день у них технические неполадки, ну бог бы с ним, но не тут-то было)) расплатиться и воспользоваться картой нельзя никоим образом, как бы ты ни старался! Твои деньги просто висят в воздухе и даже если у тебя дома нет ничего кушать ты будешь сидеть голодной и ждать пока эти криворукие отремонтируют что-то! Одним словом жесть 🙆🤦
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hruvnia 17 листопада 2023, 13:31
Більше 13 годин онлайн банк не працює, майже кожен день технічні перерви.
Gamelll111 14 листопада 2023, 20:18
Я є чи можливо був клієнтом sportbank років напевно з 4.Одного чудового ранку зайшов в додаток побачив що рахунки заблоковані.звязався з підтримкою, надали шаблону відповідь що надати інформацію про операції, довідку про доходи і тд.все що зміг надав.рахунки заблоковані були 20.09.23, сьогодні 14.11.23.рахунки як і були заблоковані.Відповідают стандартними відговорками що триває перевірка, чекайте.МОЇ КОШТИ ЗАМОРОЖЕНІ.я просто хочу забрати свої кошти і все! Чому мені банк не надає оцю останю послугу за майже 2 місяці???
Наталя Шевченко 14 листопада 2023, 14:06
Я, Шевченко Наталя, є клієнтом Sportbank. При оплаті картою цього «банку» 15.10.2023р випадково виявила, що мій рахунок заблоковано. Одразу написала у підтримку. Банк у чаті підтримки попросив надати додаткову інформацію/документи. Одразу ж в той же день надала всю інформацію і всі документи, які було вказано в запиті. Все. Кінець історії. З тих пір підтримка якщо і відповість раз у три дні, то каже, що «перевірка досі триває» і потрібно «чекати». За запитання як довго чекати підтримка «не може надати точних термінів». На прохання назвати хоча б максимальний термін розгляду підтримка відмовляє у відповіді і підтверджує, що це може бути «вічно». Привласнити кошти на невизначений термін і підтвердження того, що це може бути десятиліттями означає по факті грабіж. Під час війни. Наша держава нас береже. Крім карткових рахунків, я маю в банку депозит. Банк відмовляється його виплачувати і також підтверджує, що вирішив привласнити ці кошти для своїх потреб на невизначений термін (назавжди). Жодних причин відмови у виплаті депозиту чи блокуванні рахунків банк не повідомляє, обмовляючись лиш стандартним «триває перевірка». Такого жахливого досвіду користування банківськими продуктами не мала ніколи ще з часів ссср. Спортбанк в особі Таскомбанку зміг повернути ці «прекрасні» часи. На момент написання відгуку минуло більше місяця. Нормальних слів складно підібрати.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2023, 15:28
Відгук зарахований (на 14.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Олена Угнава 14 листопада 2023, 1:42
Заблокировали карту в подозрении на мошеннические операции!!! При то всем, что на неё делала пополнения только со своей карты моно банка!!! Кто подал жалобу? Я сама??? Расходные операции ограничили, ответ на то, кто мог подать жалобу — мне как клиенту это знать не нужно! *** банк! Бегите с него!!!
karp0925 13 листопада 2023, 21:29
11.11.23г. Хотел перевести средства, но не смог, операции на вывод заблокированы. Обратился в поддержку, сказали ждите ответа от профильного отдела. Прошло 2 дня, ответа нет, написал на почту, ответили что у них подозрение на шахрайские операции, и чтобы я ждал, пока со мной свяжуться, но когда неизвестно. Закрыть карту и счета к ней невозможно, пока они разбираются. Решил закрыть рюкзак, скинули заявление в пдф формате, которое нужно подписать. Подписал через дию, но такая подпись им не подходит, говорят что нужно только от руки. Вывод один — картой и своими деньгами пользоваться невозможно, закрытие счета также проблематично.
Vladimir26K 13 листопада 2023, 13:19
Нажаль доєднуюсь до тих у кого виникли проблеми з цим банком. До відкриття картки сумнівався, адже дуже багато негативних відгуків. Но дійсно дуже вигідні умови продукта «Рюкзак» взяли Вверх. На той момент кредитний ліміт був 0. Коли вирішив закрити рахунок, у чаті скинули шаблон. Я його заповнив та відправив. Згодом мені ще скинули одну заяву, бо забули що рахунок «Рюкзак» теж треба закрити. Як це «забули»?
Гаразд. Заповнив, відправив. Наголосили, що рахунок закривається 45 днів. І тут після прийняття заяви, в мене встановлюється кредитний ліміт 50000грн., який до заяви був 0. І у додатку нема опції коригування ліміту. Я знову звертаюсь до підтримки. Порадили у додатку у розділі Кредит, зменшити ліміт. Я надав скріншот, що опція відсутня. Отримав відповідь, технічні роботи… Але, чому банк встановлює кредитний ліміт після прийняття заяви на відкриття? Жодної внятної відповіді. Сто разів пошкодував що зв’язався з цим банком. Чому після заяви на закриття, картка активна? Та ще й кредитний ліміт встановили. Дуже хочу почути відповідь банку, в чаті нажаль ходимо по кругу
maksym1MA 11 листопада 2023, 19:16
18.10.23 я отримав кошти на власну картку в спортбанку. Через дві години мені заблокували видаткові операції. Підтримка банку сказала, що на мене є скарга, але не змогли назвати яка вона і від кого.
Кожен наступний день з 18 по 24 жовтня я писав та дзвонив в підтримку Спортбанку і кожен раз мені відповідали, що є скарга, але деталей не надавали. В цей же період мені заблокували картки Приватбанку, Райфайзен, ПУМБ, ІЗІ, ТАС. Також заблокували рахунки двух моїх друзів в ІЗІ, Спортбанку, Привату, моно. Чому заблокували картки моїх друзів взагалі являється загадкою для мене.

25.10.23 спортбанк в чаті підтримки написав наступне.

До банку надійшла постанова, яка у нас ще опубліковується за вашими особистими данними — ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні. Мені запропонували звернутись до поліції для врегулювання питання.
Я це зробив, написав заяву до поліції, щоб вони мені допомогли розібратись в цій ситуації та пояснили як фігурує моя особа в постанові, яку надали в чаті підтримки.
Номер мого звернення до поліції ЄО-45793 від 03.11.2023.
Також я звернувся до ТАСКОМБАНКУ, оскільки Спортбанк працює на ліцензії цього банку, з проханням надати пояснення по цьому зверненю, на що ТАС відповів, що скарги на мене не існує та що спортбанк утримує кошти через проблеми з ІЗІ банком.
Щоб врегулювати питання з ізібанком — я просто закрив там рахунок.

Через деякий час мені позвонили з поліції стосовно мого звернення і сказали, що за номером постанови, яку надали мені в чаті підтримки Спортбанку немає ніяких зареєстрованих заяв та запропонували подати в суд на Спортбанк за безпідставне утримання коштів та фіктивні обвинувачення, які потягнули за собою розірвання цивільно-правових відносин з іншими банками в мене та моїх друзів.

Коли я зрозумів, що спортбанк надав мені фіктивний номер звернення, через який мені закрили рахунки в інших банках, я вирішив подати на спортбанк заяву до НБУ, зареєстровану за номером № М-215549/23146 від 27.10.2023 року, де попросив перевірити ці дії банку.
А потім, коли поліція остаточно підтвердила, що зверення дане мені в чаті підтримку банку відсутнє в реєстрах і запропонували подати в суд на банк, — знаючі це, я ще написав одну заяву до НБУ на перевірку законності дій банку в данному випадку, оскільки спортбанк надав фіктивні обвинуваченя, розіслав їх по іншим банкам, через що я розірвав ділові відносини в декількох банках. Номер другого звернення до НБУ — М-215549/24159 від 10.11.2023 року.

Після цього другого звернення, 10.11.2023 мені вирішили розірвати в спортбанку договір без пояснення і звернення ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні, яке вони надавали раніше зникло.

Прошу надати пояснення стосовно цієї ситуації та запропонувати варіанти компенсації за завдану шкоду у вигляді розірвання ділових відносин через дії спортбанку. Спорбанк якось вплинув на їх закриття, тепер прошу допогти відновити втрачені рахунки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mmarkov 11 листопада 2023, 15:03
18.10.23 я отримав кошти на власну картку в спортбанку. Через дві години мені заблокували видаткові операції. Підтримка банку сказала, що на мене є скарга, але не змогли назвати яка вона і від кого.
Кожен наступний день з 18 по 24 жовтня я писав та дзвонив в підтримку Спортбанку і кожен раз мені відповідали, що є скарга, але деталей не надавали. В цей же період мені заблокували картки Приватбанку, Райфайзен, ПУМБ, ІЗІ, ТАС. Також заблокували рахунки двух моїх друзів в ІЗІ, Спортбанку, Привату, моно. Чому заблокували картки моїх друзів взагалі являється загадкою для мене.

25.10.23 спортбанк в чаті підтримки написав наступне.

До банку надійшла постанова, яка у нас ще опубліковується за вашими особистими данними — ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні. Мені запропонували звернутись до поліції для врегулювання питання.
Я це зробив, написав заяву до поліції, щоб вони мені допомогли розібратись в цій ситуації та пояснили як фігурує моя особа в постанові, яку надали в чаті підтримки.
Номер мого звернення до поліції ЄО-45793 від 03.11.2023.
Також я звернувся до ТАСКОМБАНКУ, оскільки Спортбанк працює на ліцензії цього банку, з проханням надати пояснення по цьому зверненю, на що ТАС відповів, що скарги на мене не існує та що спортбанк утримує кошти через проблеми з ІЗІ банком.
Щоб врегулювати питання з ізібанком — я просто закрив там рахунок.

Через деякий час мені позвонили з поліції стосовно мого звернення і сказали, що за номером постанови, яку надали мені в чаті підтримки Спортбанку немає ніяких зареєстрованих заяв та запропонували подати в суд на Спортбанк за безпідставне утримання коштів та фіктивні обвинувачення, які потягнули за собою розірвання цивільно-правових відносин з іншими банками в мене та моїх друзів.

Коли я зрозумів, що спортбанк надав мені фіктивний номер звернення, через який мені закрили рахунки в інших банках, я вирішив подати на спортбанк заяву до НБУ, зареєстровану за номером № М-215549/23146 від 27.10.2023 року, де попросив перевірити ці дії банку.
А потім, коли поліція остаточно підтвердила, що зверення дане мені в чаті підтримку банку відсутнє в реєстрах і запропонували подати в суд на банк, — знаючі це, я ще написав одну заяву до НБУ на перевірку законності дій банку в данному випадку, оскільки спортбанк надав фіктивні обвинуваченя, розіслав їх по іншим банкам, через що я розірвав ділові відносини в декількох банках. Номер другого звернення до НБУ — М-215549/24159 від 10.11.2023 року.

Після цього другого звернення, 10.11.2023 мені вирішили розірвати в спортбанку договір без пояснення і звернення ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні, яке вони надавали раніше зникло.

Прошу надати пояснення стосовно цієї ситуації та запропонувати варіанти компенсації за завдану шкоду у вигляді розірвання ділових відносин через дії спортбанку. Спорбанк якось вплинув на їх закриття, тепер прошу допогти відновити втрачені рахунки.
Сергій Шевченко 11 листопада 2023, 13:30
Мене звати Шевченко Сергій. Я став жертвою шахраїв і СпортБанк люб’язно допомагає у цьому шахраям і активно бере у цьому участь. Я є клієнтом АТ «ТАСКОМБАНК». Також маю банківські картки і рахунки в діджитальних проєктів АТ «ТАСКОМБАНК» — «Sportbank» та «Izibank». Нещодавно банком було заблоковано усі мої рахунки разом з усіма моїми депозитами в усіх трьох банках, оскільки баком-емітентом карток усіх трьох банків є АТ «ТАСКОМБАНК». Банк спочатку не повідомляв причину блокування рахунків, але після моїх наполегливих звернень повідомив, що по одній з моїх транзакцій по рахунку надійшла скарга, а саме по зарахуванню коштів шляхом переказу з картки на мою картку Спортбанку 11.10.2023 13:16:10 — 10980 UAH. Я одразу ж надав усю інформацію, пояснення і обгрунтування даного переказу. Далі банк повідомив мені, що на мене було подано скаргу відправником.
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль
правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝