Некомпетентность Ваших сотрудников просто зашкаливает
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Я Вам скажу більше. Коли Ви таки подасте скаргу, до Вас почнуть дзвонити представники так званої служби безпеки банку з погрозами. Сьоггодні це пережила. Пишіть заяву в поліцію, в Товариство захисту прав споживачів і в НБУ. Який би у Вас не був борг, існує цілий ряд законів, який контролює процес роботи з заборгованістю. Але цьому банку на це начхати. Скарги реєструють на гарячій лінії, але на них ніхто не реагує. Як і на письмові. Я свою відповідь чекаю вже більше місяця.
- +
- 0
- Alla123456789
- 29 лютого 2016, 13:17
- #
Добре, дякую вам за пораду, так і зроблю.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.45 |
USD | 41.45 | 41.9 |
Всі курси банку |
Сейчас сменила работу, месяц была без работы, в связи с переездом не оплатила и имею задолженность. Взяв деньги в долг оплатила деньги на счет через Айбокс, сейчас спустя 4 дня деньги не зачислены.
Теперь что началось, кредитный инспектор который представился как Уварова Наталья Николаевна, которая имеет в пользовании следующие номера 067-449-00-03, 067-409-08-78.
26.02.2016 Уварова Н.Н. начала звонить моим знакомым, оскорблять, угрожать, это что у вас форма такая общения с вашими клиентами?
При возможности я оплачу долг, так как понимаю что нарушаю условия договора.
Прошу чтобы мне сменили кредитного инспектора, так как когда я позвонила чтобы подать жалобу меня опять не соединили с соответствующим отделом, а перенаправили на того же кредитного инспектора. Прошу так же уведомить о рассмотрении моей жалобы, а так же о том, куда я могу отправить свое письменное заявление о некомпетенции ваших сотрудников, угрозах и оскорблениях в мой адрес и адрес моей семьи