Телефонний тероризм
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.9 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Я маю нещастя бути клієнтом Вашого банку. Працівники Вашого банку методом шантажу і тиску намагаються змусити мене виплатити так звані штрафні санкції за моєю начебто заборгованістю. Жодних документів про цю заборгованість я не отримала. Постійні телефонні дзвінки з погрозами. На мої скарги банк не реагує. 15 січня я направила письмову скаргу, відповіді на неї я не отримала, на гарячій лінії сказали, що вона була надіслана простим листом. Звертаю Вашу увагу на те, що згідно п. 84 Типового договору, розміщеного на Головному сайті Банку, «всі повідомлення будуть вважатися належними, якщо вони здійснені у письмовій формі та надіслані рекомендованим листом, кур'єром, телеграфом...», а згідно п 12.3 цього ж Договору «документом, що підтверджує відправлення Стороною повідомлення… є квитанція поштового відділення про відправлення рекомендованого листа».
Окрім того, сьогодні з номеру 0462616065 о 9 год 18 хв моїй співробітниці телефонувала особа, яка представилась працівником Альфа-банку. Дана особа надала інформацію про те, що я є Клієнтом банку, вимагала надати особисту інформацію щодо надходжень коштів і моїх особистих даних. Звертаю Вашу увагу, що моя співробітниця не є моєю контактною особою, при цьому є Клієнтом банку. Таким чином, працівник банку, який телефонував моїй співробітниці, порушив п. 11.4 Кодексу корпоративної етики банку, розміщеного на Головному сайті банку. На моє неодноразове прохання надати мені документальне підтвердження існуючої заборгованості Банк відповідає відмовою. Крім того, в телефонних бесідах працівник банку використовують некорпоративний метод спілкування, що порушує п 12.6 Кодексу корпоративної етики банку, а також підпадають під дію Ч1 Ст.19 (п.2) Закону України «Про захист прав споживачів». Вимагаю прийняти відповідні міри до працівників банку. які працюють з порушенням законодавства, надати мені документальне підтвердження існуючої заборгованості, припинити тероризувати дзвінками мене та моє оточення