Приховані платежі в Альфабанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У 2014 році я у точці продажу оформив споживчий кредит від Альфабанку. В якості бонусу мені дали кредитну картку. 7.12.2015 я отримав смс-запрошення від банку взяти участь в акції «Гроші за покупки», в якій обіцяють повернути 10% на картку за проведені операції протягом дії акції з 1 грудня 2015 по 15 січня 2016 року. Я декілька разів дзвонив на гарячу лінію альфабанку, уточняв умови акції, а також умови активації та використання кредитної картки. Зокрема, наполегливо вияснював питання чи підключено до кредитної картки смс-інформування, чи існують які-небудь додаткові платежі по кредитній картці (страхівки, комісії тощо). На свої запитання завжди отримував позитивну (для себе) відповідь: смс-інформування не підключене (тобто платіж 12 грн. у місяць за смс стягуватись не буде), ніяких додаткових платежів не має, лише відсоткова ставка за користування кредитом у розмірі 36% річних., причому на пільговий період до 55-ти днів діє пільгова ставка 0,01% річних. Тобто, якщо повністю розраховуватись протягом пільгового періоду по зробленим операціям по картці ніяких платежів стягуватись не буде. Лише мене попередили, що для активації кредитної картки необхідно зробити запит балансу картки у банкоматі, за що буде стягнуто 3 грн. Я вирішив активувати кредитну картку та взяти участь в акції «Гроші за покупки» — 10% CashBack. Після активації я протягом грудня 2015 року здійснював проплати з допомогою кредитної картки в торговій мережі, а також оплачував комунальні послуги через інтернет, витративши при цьому 2980,88 грн. Після 1-ї проведеної операції, мені надійло смс від банку. Я подзвонив на гарячу лінію, щоб уточнити чому надійшло смс, якщо дана послуга не підключена. На що отримав відповідь, що послуга не підключена, а смс все одно може надходити безкоштовно. 30.12.2015 отримав смс про те, що загальна заборгованість по картці 3022,81. Передзвонивши до банку, дізнався, що заборгованість 3037,61(12 грн за смс, 14,8 і 29,93 — страхові платежі від фінансових ризиків і нещ.вип
Відповідь банку
4 січня 2016, 17:26
30777167, доброго дня! Прийміть наші вибачення за цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ІПН та посилання на цей відгук, ми постараємося допомогти у вирішенні питання.
відправити особисте повідомлення банку
Полезный комментарий
Sense Bank
13 січня 2016, 16:18
30777167, доброго дня! Ваше питання вирішене, сума списаних комісій повернута на картковий рахунок.
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- +7
- юра антонов
- 3 січня 2016, 13:56
- #
Вывод один нечего связывается с такими аферистами больше теперь страховки заплатите нежели заработали на кеш беке
- +
- +14
- Ответ банка
- Sense Bank
- 13 січня 2016, 16:18
- #
- Корисний коментар
30777167, доброго дня! Ваше питання вирішене, сума списаних комісій повернута на картковий рахунок.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |