Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ira4536061 2 липня 2021, 22:33
Спасибо большое вашему сотруднику. Помог и сдел все чтоб решить мои вопросы. Таких людей побольше и мир бы другим. Владислав Мельник здоровья вам
Сенс Банк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:27
Доброго дня. Щиро дякуємо за відгук!
Павло Лиховський 2 липня 2021, 19:58
В последнее время с обслуживанием в Альфабанке всё хорошо. Я не склонен перехваливать, но действительно всё устраивает. Кроме одного досадного неудобства-колл-центр не работает в вечернее и ночное время. У меня списались несанкционированно деньги с карты-и это тот случай когда срочно нужно связаться с банком. Даже ночью.Не помогли ни звонки на все известные номера, ни чат, ни консьерж сервис. Для карт такого уровня (голд и платинум) это недопустимо! Попробуйте сами дозвониться после полуночи и всё поймёте. Надеюсь менеджмент осилит эту проблему.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 липня 2021, 9:01
Доброго дня. Раді, що вам подобається наш сервіс. Хотілося б більш детально розібратись з зауваженням щодо роботи лінії. Якщо матимете час, просимо написати нам в приватні повідомлення.
Navegantes 2 липня 2021, 18:11
Замечательно, что снова включили предложение по рассрочке под 0%, если срок погашения не более 6 мес. Сразу же воспользовался.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 18:43
Доброго дня. Дякуємо за відгук та за те, що користуєтесь нашими послугами)
Проблема вирішена
zxcvb98 2 липня 2021, 12:01
Вчера при снятии наличных средств в банкомате, не выдало деньги. Со счета деньги списались. При обращении в службу поддержки сказали что это технический сбой и средства вернуться на счет до конца рабочего дня. По факту средства не вернулись.
Сегодня служба поддержки рассказывает что средства вернуться в течении аж 10 рабочих дней.
Почему из-за сбоя должны страдать клиенты, а не банк?
Так же с сегодняшнего дня не могу зайти в приложение альфа банк не приходит смс код на телефон, хотя вчера еще все работало.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 19:59
Доброго дня. Кошти повернені на баланс. Деталі обговорили в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
MachOleg29 2 липня 2021, 11:32
2.07 банк списав з мене комісію за зняття власних коштів аж 160грн., за 2.33 власних коштів, бо у них довго проходить по рахунку. Але якщо у них така система, то чому я маю страждати. Працівники стверджують, що все коректно, але одноразово пообіцяли повернути одну з комісій, 20 грн. А ще 140? Я нічого не розумію
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 15:38
Доброго дня. Списання проводяться згідно діючих тарифів картки та ДБО. При користуванні карткою потрібно враховувати, що при утриманні комісій згідно з тарифами, враховуються проводки по рахунку, а не авторизації. Питання вирішили у приватній переписці.
Проблема вирішена
MaksZag 1 липня 2021, 20:01
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Заключил договор аренды банковской ячейки в г. Одесса, отделение 12. Оплатил за пользование на год вперед, плюс депозит за ключ от ячейки. Отделение закрылось, меня об этом не уведомили, как прописано в контракте минимум за 45 дней до закрытия в письменном виде. В контакт центре утверждали, что письмо было отправлено на мой электронный адрес. На мой уточняющий вопрос, на какой именно электронный адрес было отправлено уведомление, оператор ответить не смог. Получается, что оплатил я за 9 месяцев впустую и потерял свои деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 липня 2021, 15:37
Доброго дня. Питання вирішено, невикористана сума за оренду буде повернена. Деталі обговорили в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladyslava7797 1 липня 2021, 16:09
я Болею ковидом есть просрочка по реструктурицазии
об этом я передала сотрудникам банка на что сказали что подадут запрос на полное возвращение сумми
тоесть болея ковидом мне надо ходить и искать денььги
+ ко всему меня центр занятости оштрафовал на 2000 грн я скзаала что зп будет 5 го числа и оплачу
но нет они дали на решение вопроса 1 день за день я не визоровею
так же еще писала в чат просила передать инфо в отдел взыскания на что мне отказали зачем тогда чат???
Разберитесь с этими повропсми
лучше б этот банк обанкротился и его не было очень жалею что клиент это гребаного банка, Фу позор за такое обслуживание
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 14:25
Доброго дня. При виникненні простроченої заборгованості, банк має право здійснювати інформування клієнта про її наявність та необхідність погашення для відновлення позитивної кредитної історії. Ми перевірили ваші звернення до відділу заборгованості та чату, щоб упевнитись в коректності роботи спеціалістів. В то й же час, розуміємо ситуацію, тому готові піти на зустріч (деталі написали в приватному повідомленні). Бажаємо якомога швидшого одужання!
Cutlass 1 липня 2021, 15:55
Вирішив поглибити свої знання з фінансів і придбав онлайн курс в розстрочку від Альфи (єдиний банк партнер освітньої платформи).
Умови прозорі, за 4 місяці переплата 1% річних (це я порахував в абсолюті, бо зрозуміло, що «нульова відсоткова ставка, але є комісія», класика в цілому, але рахувати я вмію).
Безпосередньо перед відкриттям цього інтернет-кредиту (саме так називається розстрочка) я навмисно відкрив їх віртуальну картку, щоб зручніше було слідкувати за сумою до погашення і власне платити кредит (з картки іншого банку на картку альфи долітає швидше, а потім з альфи на кредит альфи має бути так само швидко).
І от час першого платежу — заходжу, а в мене сума поточного рахунку зменшилась на 25 грн. Виявляється, в мене автоматично підключена послуга «Альфа-чек», а це смс сповіщення.
Я обслуговуюсь в багатьох банках і тільки у відсталому «Укргазбанку» (тепер вони «еко») є плата за обслуговування картки.
Альфа вирішила зробити схожу фігню.
Ну я з цим окей, але при відкритті рахунку «все було безкоштовно» і цю послугу я не замовляв.
Чому оператору 5 — я одразу написав в чат підтримки, 25 грн. сторнують і розповів як відключити послугу.
На це я не сподівався, думав скажуть «сам дурак».

Так що якось так. Питання можливо дріб'язкове, але я критично не люблю такі от «блохасті» речі. Вони випилюють довіру.

Всім гарного дня!

п.с. секретна фраза від продажників кредиток від альфи — «ваш сервіс зараз переростає в нав’язливий», саме після цих слів оператор вибачилась і завершила розмову, в якій 5 хвилин намагалась мені розповісти, як управляти своїми фінансами з кредиткою від альфи
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 8:02
Доброго дня. Дуже шкода, що виникла така ситуація. Плата за послугу Альфа-Чек у вигляді смс-інформування вказана у тарифах картки (можна ознайомитись на сайті). Разом з тим дійсно існує безкоштовний вид даної послуги – push, перейти на який можна через мобільний банкінг. Не забудьте скористатись порадами оператора щодо користування послугою. Кошти, як і обіцяв оператор, індивідуально будуть повернуті, адже ми цінуємо взаємовідносини з клієнтом. Маємо надію на подальшу довгострокову співпрацю, що викликатиме лише позитивні відгуки.
GMash 1 липня 2021, 15:48
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Уважаемая Дирекция банка ул Ришельевская 11 Одесса
Я являюсь VIP клиентом вашего банка. У меня есть персональный менеджер Виктория Тяпаева
Хочу выразить благодарность и сказать ей большое спасибо за ее работу. Виктория очень внимательная и пунктуальная всегда на связи и старается выполнить желание клиента в срок и во время. Она очень мне помогла в связи с перездом вашего отделения с ул Олеши на Ришельевскую так как возникли некоторые неудобства с ячейкой и вкладами.
Спасибо Виктории не только от меня, но и от нашей организации Коламбия Шипманаджемент так как у нас с вашим банком есть зарплатный проект.
Всем удачи и хорошего настроения
Best regards
Grigoriy Mashkevich
Сенс Банк
Відповідь банку
1 липня 2021, 16:32
GMash, дякуємо за ваш відгук. Дуже приємно.
Проблема вирішена
IrynaIviv 1 липня 2021, 14:39
Я є клієнтом банку понад 6 років. 29.05.2021 банк збільшив кредитний ліміт по картці з 5000 грн до 163120 грн (у 32 рази) в односторонньому порядку. 01.07.2021 я звернулася у відділення м. Львів пл Ринок з проханням зменшити кредитний ліміт. Мені повідомили, що можна ЛИШЕ збільшити ліміт. Мене не влаштовує такий великий ліміт. Прошу Мінфін, в межах компетенції, допомогти у вирішенні цього питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 липня 2021, 16:13
IrynaIviv, Дуже шкода, що у вас залишились такі емоції після відвідування відділення. На основі вашого запиту були перевірені і проаналізовані дії співробітника відділеня і вчинені відповідні дії. Маємо надію, що наступний ваш візит викличе лише позитивні враження. В телефонному режимі та приватному повідомленні обговорена інформація, щодо зниження кредитного ліміту по вашій карті.
Проблема вирішена
teoyaomiqui 1 липня 2021, 13:36
Відділення за адресою: Харків, вул. Гоголя, 10
Продавая недвижимость попросить покупателя сделать расчет согласно закону через банк. Покупатель заплатил деньги через свой счет в Альфа Банке, дал квитанцию, но пошли уже вторые сутки, а деньги так и не пришли. Поддержка и менеджер банка дословно говорят что у них нет времени заниматься нашим вопросом.

Отвратительное как отношение так и обсуживание клиентов.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2021, 10:25
Доброго дня. Платіж проведений успішно. Згідно наших даних, він доставлений до банка-отримувача. Деталі написали в приватному повідомленні.
ssts 1 липня 2021, 11:54
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Ливарна, 15
Пару месяцев назад перевёлся обслуживаться на другое отделение банка. Сначала навязывание ненужных дорогих платных услуг было рекоммендательного характера. Но, после нескольких отказов, навязывание услуг перешло в откровенный шантаж от директора отделения, или открывайте пакет графит и счёт фоп, или финмониторинг заблокирует вам счета, время на подумать нет. Меня это возмутило, т.к. ничего незаконного в жизни никогда не делал и блокировать счета просто не за что.

Написал вопрос представителю банка о правомерности действий сотрудников банка
https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/hotline/175642/

Через неделю, без каких-либо вопросов ко мне, получил блокировку своих ЛИЧНЫХ денег с формулировкой отмывание денег, финансирование терроризма и распространение оружия массового уничтожения.

Пакет Platinum Black, был открыт мной для получения наличных денег со своих счетов в других банках, т.к. зачисление на карты 0%, обмен валюты 0%, снятие наличных 0%, чем я, собственно, последнее время, активно пользовался. Удобно было, например, перекидывать свои личные деньги с окончившихся гривневых депозитов других банков в альфа-банк, менять деньги на $ и снимать их наличными, для дальнейшего размещения на $-депозитах в других банках.

Официальный доход от предпринимательской деятельности больше 4 000 000 грн в ГОД. Налоги оплачиваю всегда вовремя. Через счета в альфа-банке прошли значительно более скромные суммы. При этом, счета альфа-банка использовал исключительно в личных целях, НИКАК не связанных с предпринимательской деятельностью. Отправитель и получатель денег — ОДНО ЛИЦО, т. е. я сам

Отмывать мне просто нечего, из-за того, что со всех заработанных денег уже и так заплачены налоги, которыми, единственное, что финансирую — это государство Украина

По итогу, абсолютно без какой либо причины и каких-либо вопросов ко мне от банка, получил блокировку всех счетов, а за выдачу мне моих собственных денег, банк теперь требует оплатить комиссию за свифт перевод (судя по тарифам банка это около 1500 грн).
Сенс Банк
Відповідь банку
1 липня 2021, 16:25
ssts, Банк в своїй діяльності дотримується норм Закону України «Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Враховуючи норми Закону було прийнято рішення відмовити вам в обслуговуванні. Дії співробітників Банку були перевірені і проаналізовані. Вони проводились в рамках норм обслуговування. Комісія за переказ коштів з доходного сейфу на основний рахунок не утримується. Комісія утримується за переказ коштів з вашого карткового рахунку в інший Банк згідно тарифів.
Проблема вирішена
Natalyaaaa 30 червня 2021, 12:27
Добрый день! хочу поделиться своим негативным опытом с данным Банком. Откровенно говоря, такого бреда еще не встречала. Я осуществляла покупки за счет кредитного лимита в прошлом месяце, но в текущем месяце был возврат 80% покупок, что пошло в счет погашения использованного кредитного лимита!!! НОООО!!! Банк возврат денег за товар не считает возвратом долга и при сумме долга на сегодня 3 тыс грн условно. я должна была погасить 11 тыс грн условно, тк по каким-то их тех условиям деньги магазин вернул, но Банк такие деньги в счет погашения не зачислил. Ну ок, думаю. зачислю эти деньги на эту бредовую карту, в итоге, все деньги что есть сверх суммы кредитного лимита я вывести обратно не могу, тк за это я должна уплатить 4% комиссии. Это что за сервис такой!!! мало того, что Банк меня заставил внести сумму сверх кредитного долга итого по карте, так я их и снять не могу бесплатно. А сделав операцию через приложение другого карта- пополнив другую карту через стороннее приложение, Альфа пишет на квитанции с печатью, что комиссия 0!!! НО! при этом оператор горячей линии говорит, что мне комиссия через 3 дня доначислится, когда операция появится в выписке, а выписку я даже в приложении посмотреть не могу!!! Вопрос, куда НБУ смотрит на такое нарушение ??? и что это за сервис такой??? почему Банк такого уровня ставит клиента в такие условия??? Люди, бегите с этого Банка, ни сервиса, ничего, а оператор горячей линии говорит, что можете закрыть карту, клиентоориентированность на «высшем» уровне!!! НБУ, учтите это при своих проверках этого чудо-банка и то, что Банк дает подписанные квитанции где указано, что комиссия -0, но при это через 3 дня доформировывает комиссию клиенту. Это карта с кредитным лимитом!!! Прошу учесть все это на момент проверок выполнения норм закона о портеб кредитовании и прочих норм!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 липня 2021, 13:13
Natalyaaaa, При сплаті в пільговому періоді враховуються тільки клієнтські поповнення, а реверс – це повернення від торговця. Згідно з ДКБО.
Пільговий період — період часу протягом якого, за умови повного повернення Клієнтом суми загальної заборгованості за Відновлювальною кредитною лінією, що існувала на кінець останнього дня Розрахункового періоду, Процентна ставка за користування Відновлювальною кредитною лінією, що використана для розрахунків за товари (роботи, послуги) в торгово-сервісних підприємствах та/або сплати суми комісій / процентів чи інших платежів, сплата яких передбачена умовами цього Договору, які Клієнт сплачує за здійснення операцій по Рахунку, встановлюється у розмірі 0,01% від суми операцій з розрахунків за товари (роботи, послуги) в торгово-сервісних підприємствах та/або сплати суми комісій / процентів чи інших платежів, сплата яких передбачена умовами цього Договору Пільговий період починається з дати початку Розрахункового періоду та триває відповідну кількість календарних днів, що визначена відповідним Розділом Додатку № 4 до цього Договору. Варіанти вірішення ситуації обговорено в приватних повідомленнях.
Проблема вирішена
Pavlikivsky30 29 червня 2021, 8:09
24 червня вранці я вніс усю суму боргу за своєю кредитною карткою через IBAN, на картку і рахунок зарахувалось швидко, але проценти за користування кредитом захопили ще 25 число, коли в мене розрахункова дата. Я подумав собі, менше з тим, це і так 13 грн. Але наступного дня, увечері, коли я знав, що з мене спише 300грн. процентів, за які, до речі, я хотів отримати від банку детальне пояснення, бо щось дуже багато (а це коштує 150грн., хоч система і так автоматично нараховує як хоче і нічого вже не змінити, як мені пояснили у службі підтримки), використав кредитні кошти так, щоб на карті залишилось на проценти і ще трохи, як робив минулі півроку. Але яке було моє здивування, що ця операція пройшла по рахунку миттєво, не на другий-третій день, як зазвичай буває при поповненні та й витрат, і на цю суму нарахували ще комісію. Банк на контакт не йде, у всьому звинувачує систему, і не хоче вирішити цю конфліктну ситуацію зі своїм постійним клієнтом справедливо. Тепер у мене на карті великий мінус, хоч у деяких моїх знайомих витрати, здійснені 24 червня, ще досі заблоковані (маю скріни, можу надати), а у мене — відразу пройшли по рахунку, щоб стягти з мене три шкури.
Дуже жахливий банк, подвійні стандарти і непродумана система, яка не має єдиного алгоритму розрахунку процентів і комісій різним клієнтам. Категорично не рекомендую
Сенс Банк
Відповідь банку
29 червня 2021, 11:43
Pavlikivsky30, добрий день. Ваш запит розглянуто. Інформація щодо деталей нарахування відсотків і РКО обговорена в приватному повідомленні.
slava 26 червня 2021, 0:15
У банка була акція. Оплати комунальні на суму від 50 грн та отримаєш кешбек у вигляді 50 бонусів у Cash… до 15 числа наступного місяця.

Фактично бонуси так і не були нараховані.

Набрав на гарячу лінію, залишив звернення… розглядали толку 0!!!

Повторно набрав на контакт центр у банк, пообіцяла менеджер, що 100% банк поверне протягом 5 робочих днів бонуси, оскільки цінить своїх клієнтів (дорожить ними), но так і ніхто не повернув…

Взагалі не раджу такий банк і з таким кидаловом клієнтів!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 червня 2021, 16:35
slava, Ваш запит розглянуто. Дії спіробітника були проаналізовані і прийняті відповідні заходи. Умови акції були вами виконані. Акційні бонуси нараховані. Інформація обговорена в приватному повідомленні.
Купил на розетки товар лёгкой россрочкой от Альфа банк, пришла смс Ваша заявка на рострочку суми оформлена. Альфа-Банк.
Ну, а далее развод, сумму сняли, в рассрочку не перевели.
Спасибо розетка что вернули сумму.
Совершенно не советую Альфа банк в сфере лёгких рассрочек!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 червня 2021, 8:21
Shulcman, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
Розстрочка могла не оформитися по одній з причин:
якщо ви не відправили код для підтвердження оформлення розстрочки, який прийшов в смс з пропозицією її оформити (код діє два тижні з моменту покупки);
якщо ви відправили код для підтвердження оформлення розстрочки, можливо:
— по карті була прострочена або несанкціонована заборгованість;
— карта, по якій ви проводили операцію, вже не активна;
— покупка скасована;
— на рахунку були ваші власні гроші, за рахунок яких списалася операція.
Для надання точної інформації необхідні ваші дані.
artdora 24 червня 2021, 15:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Поменяли директора в компании. На счету 5 млн гривен. Не проводят верификацию месяц. Налоги не платим. Контрагентам не платим. Штрафов уже насчитано на несколько сот тысяч. Обратиться не к кому. Всем плевать. Отправляют в суд.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 червня 2021, 7:47
artdora, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
Проблема вирішена
Molodetska 24 червня 2021, 14:45
Вирішила перейти на обслуговування в Альфа Банк, оскільки вже не одноразово отримувала пропозицію це зробити і власне в цьому банку в мене зарп. проект. Оформила все по телефону, де в розмові з менеджеркою отримала консультацію, як погасити кредитну картку іншого банку та перейти вже остаточно до Альфа. Я в розмові вточнила, що в багатьох банках Я знаю є пропозиція по переходу до банку від конкурентів з процедурою погашення кредитних коштів. Дівчина мені розповіла, що в них як такої програми не має, але можна кредитними коштами погасити заборгованість іншого банку, а потім вже перевести в розстрочку це переведення.
Я погодилась, дізналась за відсотки і отримала карту.
Що Я отримала? Я отримала наразі заборгованість перед Альфа яку не можу перевести в розстрочку, тому що мені надали не якісну консультацію, навіть хибну! Також Я отримала повний ігнор моїх звернень в чаті мобільного банку, вже два дні менеджери навіть не знаходять хвилини, щоб перепросити та повідомити, що моє питання вирішують.
Що це за абсурд? Як можна просто два дні не відповідати клієнтам? Хіба Ваші розмови не записуються? В чому проблема? Можливо менеджери думають, що Я просто забуду про це і все буде ОК, але так не буде.
Не очікувала такого відношення від такого великого банку. Стільки обіцянок і що в результаті? Я пишу в нікуди, повний ігнор ще і заборгованість на яку Я не розраховувала!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 червня 2021, 15:09
Molodetska, Ваш запит розглянуто. Дії спіробітника були проаналізовані і прийняті відповідні заходи. Всі ваші зауваження прийняті до уваги. Інформація щодо вирішення питання по розстрочці обговорена в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
pkostomakha 23 червня 2021, 10:45
в м. Чернігів, кредитний експерт банку, відмовив в обслуговуванні, причина: нема паперового паспорту; Застосунок Дія, зі слів співробітника банку, згідно внутрішніх правил банку — не може бути використаний для оформлення кредиту; Притому, що, я є клієнт банку, і копіі документів в базі є.

Прошу прокоментувати, чи законні такі дії?
Сенс Банк
Відповідь банку
23 червня 2021, 16:46
На сьогодні, для оформлення будь-якого продукту в Банку, необхідно надати фізичний паспорт. Банк знає про постанову НБУ, яка зобов'язує Банки ідентифікувати клієнтів по документах з Дія з 23.08.21. Зараз йде активне налаштування ПО Банку для впровадження цієї процедури. Проте, зара вона ще не реалізована. Спідіваємось при наступному вашому візиті ви вже зможете пройти ідентифікацію за допомогою Дія.
Полезный комментарий
pkostomakha 23 червня 2021, 17:29
Дякую, доступно і зрозуміло
akpatp 22 червня 2021, 16:59
Закрити кредиті не можна взяти довідку про закриття рахунку. Чому я маю чекати 30 днів?
Сенс Банк
Відповідь банку
24 червня 2021, 9:45
akpatp, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання. Надамо вам загальну інформацію. Довідку про закриття карткового рахунку або кредитного рахунку можно замовити після того як картковий рахунок або кредит вже буде закритий в системі Банку. Закриття карткового рахунку відбувається на 30-й календарний день після подачі запиту на закриття. Кредит закриваєтся автоматично в дату погашення згідно графіку платежів. Довідка є безкоштовною. Замовити довідку можно звернушись до КЦ, чату, або відділення. Термін виготовлення довідки від 3-х до 5 роб. днів. Отримати ви її можете як у відділенні Банку так і на електронну адресу. З більш детальною інформацією ви можете ознайомитись за посиланням https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014829800-%D0%AF%D0%BA-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%83-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83-%D0%A1%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0-

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝