Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Максим Ганенко 21 липня 2021, 18:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Отличная и приветливые поддержка в новом приложении от альфа банка) Виктория Гайова помогала ни раз и не два. Спасибо что держите таких специалистов)
Сенс Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 8:01
Максим Ганенко, Дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
KovAlrunner 21 липня 2021, 11:10
Вчора 20.07.21 в Житомирі «рекетир» Альфа-банку Куликівський Максим Юрійович Фахівець 2-ї категорії Відділу по роботі з заставними обьєктами та ще 4 невідомих особи намагались увірватись до квартири, де перебували невнолітні діти.
Максим Юрійович Куликівський вимагав кошти і погрожував вибити двері. І це не зважаючи на те що Юрій Миколайович як працівник Альфа-Банку 100% знає про рішення Богунського районного суду міста Житомира від 20.05.2021 у справі № 295/10628/20 яким скасував рішення Державного реєстратора Комунального підприємства «Центр державної реєстрації» Садківської сільської ради Годзья Евгена Івановича про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 47908464. Дане рішення припинило право власності банку на дану квартиру так як було оформлено незаконно.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 липня 2021, 13:58
KovAlrunner, Доброго дня. Запит розглянуто. Інформація надана в приватному повідомленні.
User93 21 липня 2021, 9:28
Взял кредитную карту Рэд на 4000 грн. Воспользовался деньгами, потом обратно закинул. Всё это в течении месяца, при льготном периоде в 2 месяца. В это же время нужно было сделать несколько переводов, как раз на эту сумму, почти впритык. Перевожу. Естественно, как и везде, снимается комиссия. Осталось 100+ грн на карте. На следующий день у меня -90. Задним числом приходит ещё комиссия, о которой при переводе нигде сказано не было. При чём 4% от суммы, но минимум 20 грн (то есть даже если переводишь 5 грн, снимает 20). Ок. Спустя 3 дня у меня -250 грн. Оказывается есть ещё комиссия за «готівкові операції» с кредитных средств. +Готівкові операції это переводы с карты на карту почему-то. И на них льготный период не действует 😆. Он действует только на покупки!!! Мошенники. Других слов не подберу.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 8:18
User93, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання. Всі списання Банк проводить згідно тарифів картки та діючого ДБО. З тарифами ви можете ознайомитись за посиланням https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red.pdf. Без надання даних надати повну інформацію вам не зможемо. Пільговий період — це період часу до 62 днів, протягом якого банк дає можливість використовувати кредитну карту для розрахунків в торгово-сервісних мережах за пільговою процентною ставкою 0,01%. Для готівкових операцій пільгового періоду немає.
femida44 20 липня 2021, 11:52
Добрый день. Я никогда не была клиентом Альфа-банка и вот к своему удивлению получила сообщение от Альфа-банка, в котором значилось: «Вам нараховано и списано 99,10 грн. по заказу… Баланс составляет 0,00 и адрес сайта». Я как человек с активной гражданской позицией, знаю не понаслышке о действиях машенников с использованием подобных схем, обратилась в банк. В ответ банк сообщил, что это не машенничество, вы делали оплату в Ева, они пользуются нашим сервисом. И по условиям использования банк обязан отправлять подобное СМС. Но оплата была на сумму 320 грн, а смс пришло на 99,10 грн.
Таким образом этот банк очень непорядошный, на уточнение вопроса было потрачено время. Не рекомендую связываться с Альфа-банком и быть его клиентом в любом случае.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:28
Femida44, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код чи номер телефону, на який прийшло смс, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
seregaKontinent 17 липня 2021, 14:50
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Соборна, 2-Е
Открыл мгновенно Вирт карты в Монобанке и ПриватБанке, захотел открыть такую же в Альфа-Банке, начал пробовать открывать через приложение, ничего не вышло, написал в службу поддержки, очень долго морозились, затем решили наконец-то ответить, для того чтобы открыть бесплатную виртуальную карту, оказывается мне нужно приобрести у них другой пакет обслуживания, естественно за деньги, весь смысл теряется в значении «бесплатная виртуальная карта», так как банк требует деньги на открытие карты, потому что её чтобы открыть, мне нужно приобрести у них за деньги другой пакет обслуживания! Просто на народном языке — разводят на деньги! Не рекомендую этот банк, за все берут деньги, в других банках эта же карта открывается мгновенно, бесплатно и ничего не требуется.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 17:45
seregaKontinent, Для оформлення віртуальної карти в додатку Sense існуючому клієнту необхідно змінити пакет на новий. Перевипуск безкоштовний. Всі ваші зауваження в зверненні будуть проаналізовані і вчинені відповідні дії. Додатково з вами зв’яжется менеджер і ще раз розповість як можно оформити віртуальну карту.
Stasia31 16 липня 2021, 18:45
Хуже банка наверное не существует!
Нужно было закрыть карту, связалась с оператором, и тут началось… С начала мой голос ей показался молодым и она доказывала мне что я это не я. Звонила со своего номера телефона, он подвязан к карте, по какой причине оператор этого «прекрасного банка» решила что она может мне не закрывать карту не понятно, сказала ехать в отделение. Сейчас в сумасшедшую жару еду в отделение!!!
Этот инцидент не первый! Система после оплаты в обычном магазине решила что платеж подозрительный и заблокировало карту, мне нужно было разблокировать карту, но по телефону не компетентные сотрудники не смогли этого сделать, кодовое слово было не то, я приехала в отделение и как оказалось там операторы тоже не могут ее разблокировать. Позвонила прям в отделении банка снова на горячую линию и о чудо, со второго раза одно и то же слово оказалось правильным!!!
Все записи разговора специально сохранила!!!
Надеюсь что хоть в отделении мне закроют карту и больше даже в страшном сне не увижу и не услышу название вашего банка и не буду общаться с тупыми не компетентными операторами!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 11:05
Stasia31, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та розібратись в ситуації, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
Проблема вирішена
LiudmilaSL 15 липня 2021, 19:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Після Ощаду, Привату та відстійного онлайн банкінгу Пумба, я думала, що пробити дно відсутності сервісу і поваги до своїх клієнтів буде важко, але як же я помилилась. В Україні є безумовний лідер повної відсутності сервісу, поваги до клієнта і елементарної логіки причин його існування і назви «банківська установа» — банк «альфа»!!! Такого моразму ви навряд чи зустрінете де інде: довідку про залишок грошових коштів на Вашому ж рахунку ці «професіонали», згідно« регламенту банку», готують 5 (п'ять) РОБОЧИХ ДНІВ. Коштує вона- 150 грн. І -увага, коли ви прийдете її забирати в віділення (доставка відсутня) о 17.30 — вам її не віддадуть. Бінго!!! Знаєте чому — бо каса не працює. Відділення працює до 18−00, а каса — ні. Те що, теоретично, оператор банку в 21 сторіччі міг би списати ці кошти (150 грн) з вашого ж карткового рахунку — це було б досить логічно і просто, але це не про «альфу»!!! Вони так не можуть — «регламент» не дозволяє!!!«. Ви ще знаєте таких «високоякісних» професіоналів!!! Підкажіть, будь-ласка! Хоча, враховуючи досвід спілкування з колл центром цього «банку»-непорозуміння, думаю що є. Бо як вони кажуть: «Ви думаєте, що в цій країні є хтось, хто працює краще?! Ні» І знаєте — я їм вірю! Неможе бути щастя, добробуту і достатку в Україні, доки є тут такі «професіонали» банківської справи. Про те, хто там працює, краще промовчу…
Сенс Банк
Відповідь банку
16 липня 2021, 14:22
LiudmilaSL, Приносимо вибачення за незручності. Дійсно, необхідна вам довідка видається на платній основі. Вартість 150 грн. При отриманні у відділенні здійснити оплату довідки можна в час роботи каси. В той же час, довідку можна замовити і кур’єрською доставкою при замовленні через КЦ або чат. Оплата здійснюється шляхом списання з вашого карткового рахунку в момент замовлення. Ваші зауваження викладені у відгуку будуть проаналізовані та прийняті до уваги. Додатково написали в приватному повідомленні.
Андрій Лялюк 15 липня 2021, 18:15
Можливо хтось підкаже що робити у даній ситуації. Залишив заблокований телефон на вулиці, коли повернувся все було на місці, всі повідомлення заблоковані, тобто без розблокування переглянути їх.Коли переглянув повідомлення були зняли кошти у розмірі 27000 грн. Як взагалі таке можливо… телефон точно був заблокований, Повідомив одразу поліцію, банк і кіберполіцію, але банк сказав що кошти все одно потрібно повернути, як діяти у такій ситуації?
Проблема вирішена
AidanPride 15 липня 2021, 13:48
Уже прошло 2 месяца, а арест со счетов не снят. В Укрпочте стоит, что посылки 4110006219815 и 4110006236574 вручены по доверенности Альфа-банка еще 24-го и 31-го мая. А сегодня уже середина июля. В банке же говорят, что ничего нету.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 12:05
AidanPride, Інформація з приводу зняття арешту надана в приватному повідомленні.
karuzzen97 15 липня 2021, 0:20
Вот не понимаю тех, кто пишет что обман, банк плохой, ну вы же всегда ознакомьтесь с договором, с условиями, уточните все важное для вас! У меня потреб на 84 и мы сразу ознакомились, узнали что будет комиссия по 50 грн в месяц, что льготные только 10 месяцев ещё два с комиссией по 2000 с копейками, так это четко распечатано в договоре. И тут уже вопрос к человеку который сам видит явно и четко что прописал банк.
Альфа погашение это идеальный ресурс для оплаты, комиссий нет и ещё зачисление на следущий рабочий. Вывод-винят этот банк, те кто сам просто не читает даже условия, которые по факту банк предоставляет перед тем, когда уже клиент поставит подпись. А значит согласен.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 липня 2021, 8:11
karuzzen97, дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
Dexir 13 липня 2021, 16:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 24
10.07 в субботу совершил покупку на сумму 10686 грн. Ближе к концу дня спокойно перевел эту покупку в рассрочку на год, так как банк даёт такую возможность. Делал это в Sense, получил смс, подтвердил, все как положено. Но так как я имею ещё 5 рассрочек, и имея возможность сделать это заранее я в понедельник, 12.07 внёс на карту 15500 грн, что бы сделать месячный платеж по рассрочкам (3 шт на 11000), плюс погасить использованный кредитный лимит вне их. Считал себя порядочным гражданином который заранее несёт деньги в банк выполняя свои обязанности. Но каково было мое разочарование, когда сегодня, 13.07 банк прислал мне уведомление что рассрочка на последнюю покупку не может быть оформлена ибо покрыта собственными средствами. Забегая наперед — я снова стал должен банку за 3 рассрочки 11000. Почему так произошло по ответам из службы поддержки в Sense, которая кстати жёстко меня игнорировала весь день, и в отделении банка: «Наш банк может и не открыть рассрочку, а может и открыть, надо ждать, прежде чем что-то пополнять, от 3 до 20 дней. Банк может проводить расчетные операции в другие дни недели вы видите в приложении и ваша покупка, как и внесение денег у нас прошли сегодня 13 07. А значит вы сделали покупку за свои деньги и рассрочка не была открыта. В следующий раз не вносите ничего пока рассрочка не откроется от 3 до 20 дней». Ну тут если выразиться культурно — я в шоке. Мало того что я снова должен внести сумму за рассрочки что бы не слететь с них и не попасть на проценты к концу месяца, я ещё и должен переживать — а какой датой у меня зайдет оплата или списание. Но у меня есть все подтверждения что это было сделано перед внесением своих денег, на кредитные, 10.07. и чеки, и в приложении. Как назвать это, как не беспредел, я не знаю. Почему я должен страдать за кривые алгоритмы банка по транзакциям или отчётности бухгалтерии банка. Я выполнил все свои обязательства, как клиент, но банк меня банально обул. Требую решения этого вопроса, пересмотр и удовлетворения моих условий, а именно возврат этой оплаты в рассрочку, а моих денег — в счёт погашения лимита и рассрочек за прошлый месяц. Иначе я буду и дальше распространять информацию о том, что банк банально кидает людей на проценты такими манипуляциями с своими датами, закрою эту карту, закрою свои счета и никому никогда рекомендовать не буду!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 липня 2021, 9:01
Dexir, Доброго дня. Розстрочка на покупку оформлена. Вибачте за незручності. Деталі написали в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 липня 2021, 18:03
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 13.07.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Natalianata 13 липня 2021, 16:49
Я ФОП,і після весняного локдауну мій дохід знизився дуже. Платіж по двум кредитам складає 17000гр.(сумма не маленька,і як кредити бралися, ми й близько не думали, що за рік буде 3 локдауни ,і будемо зачинені довгий час).А платіж по двум кредитам в один день, тому платежі вношу частинами, бо зразу складно зараз, бо і сидячи дома ми платежі вносили.І от сьогодні мені телефонує дівчина з відділу просрочених платежів,і хамським підвищеним тоном починає розказувати, що я не маю права просрочувати платежі,і начинає мене вчити, щоб я продавала бізнес і ішла на роботу. Шановний банку, невже у вас немає можливості взяти нормальних, адекватних працівників? Раніше у вас були нормальні кадри, ніколи не грубили і не хамили, а останнім часов просто жахливе відношення до клієнтів.Ващі рейтинги летять вниз,і все це здопомогою ваших неадекватних працівнтків.Але сьогоднішня розмова-це просто прорив, перехід всіх рамок. Це просто дно. Телефонувала на гарячу лінію НБУ, вони рекомендують писати офіційне звернення-скаргу на юридичну адресу банку. Просто такі працівники тягнуть банк на дно, зараз велика конкуренція на фінансовому ринку,і просто ви втрачаєте клієнтів.Із-за такого ж хамського відношення працівників я в свій час змінила торговий еквайрінг Альфа на інший банк.І ТАК же й по кредитам, зараз тимчасові труднощі,і з кожним таке може трапитися. Бажаю банкові гарних, адекватних, вихованих працівників.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 липня 2021, 12:16
Natalianata, Доброго дня. При виникненні простроченої заборгованості, банк має право здійснювати інформування клієнта про її наявність та необхідність погашення для відновлення позитивної кредитної історії. Ми перевірили ваше зауваження щодо спілкування з відділом заборгованості, щоб упевнитись в коректності роботи спеціалістів. В то й же час, розуміємо ситуацію, тому готові піти на зустріч (деталі написали в приватному повідомленні)
Riteil 13 липня 2021, 14:50
Добрый день! По непонятным причинам банк заблокировал кредит, не только на выплату, но и на погашение. Т. е. чтобы погасить кредит, нужно ехать в отделение, просить, чтобы операционистка написала в валютный контроль, валютный контроль открывает (в течении 3- 4 часов — нужно ждать в отделении!), буквально на час — и таким образом погашать! Никакой другой способ погашения — не подходит.В Колл-центре — вообще не понимают о чем речь и почему не могу погасить в банкомате или онлайн.
Девочка -операционист в банке — не компетентна и хамка.
По какой причине заблокировали карту — не объясняют, хотя у меня хорошая кредитная история!
Может кто посоветует, что делать к кому обращаться!
Предлагаю коллективно написать жалобу в НБУ, чтобы донести какой беспредел творят в этом банке!
Сенс Банк
Відповідь банку
14 липня 2021, 12:11
Riteil, Доброго дня. Банк в своїй діяльності дотримується норм Закону України «Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Виходячи з наявної інформації, щодо суті та характеру операцій Банк прийняв рішення відмовити вам в обслуговуванні, про що вас було повідомлено письмово. В зв’язку з цим наложені обмеження в використанні рахунку(можливе лише повповнення кредитної карти). Для поповнення необхідно звертатись до відділення для проведення платежу. Дії співробітників відділення та Контакт-Центру будуть проаналізовані та вчинені відповідні дії
valeriy56 13 липня 2021, 12:29
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Я юр. лицо, в моем кабинете в Альфа-банке больше месяца назад возникла проблема: в разделе «Рейтинг контрагентов» везде высвечиваются «0» (в «Месяц», «Квартал», «Год»; «Прибуток», «Видаток»), хотя операции проводятся. Начиная с начала ИЮНЯ уже раз 10 звонил в «службу поддержки» тел. 0800−50−70−44, объяснял проблему, попросили фото моей проблемной страницы в личном кабинете Альфа- банка, выслал, после этого еще раз 5 в течение месяца звонил — одни обещания от «службы поддержки». Сегодня уже 13 июля, а проблему никто в Альфа-банке не решает!
Сенс Банк
Відповідь банку
14 липня 2021, 16:56
valeriy56, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання. З приводу помилки Контрагенів в Клієнт-Банку знаємо. Питання вирішується.
Проблема вирішена
Olenabond 13 липня 2021, 9:50
01.07.2021 при проведении операции между своими картами из-за некачественной работы приложения банка, сумма была списана с карты и зависла непонятно где. 12 дней банк не может или не хочет восстановить баланс карты. Снятую сумму менеджера на счету видят, а сделать ее доступной для владельца — не спешат. Потрачено уже много часов на общение с горячей линией банка и в переписке. Сроков восстановления средств никто не озвучивает теперь вообще. Первых 2 раза обещали в течение 3 дней, теперь — только общие отписки. Если служба поддержки ПО банка 12 дней не может решить столь незначительную проблему, то возникают опасения в качестве работы мобильной версии банка и можно ли ему доверять свои средства.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2021, 13:00
Olenabond, Баланс карти відкоректовано. Приносимо вибачення за незручності. Всі ваші зауваження щодо сервісу будуть прийняті до уваги та проведені необхідні дії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Spets 12 липня 2021, 9:50
Каждый понедельник одно и тоже. Сбой систем альфа банка и невозможно закрыть депозит. Уже 45 минут не могу это сделать через интернет банкинг. Безобразие.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 липня 2021, 15:12
Spets, Нам дуже шкода за ситуацію, що склалась. Ваш депозитний договір був закритий вранці. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Klientvsegda 10 липня 2021, 13:51
Хотелось бы обратиться к руководству Альфа Банка. Неужели, у такого «мега крутого» и «амбициозного» банка, как ваш, нет средств на обучение своих сотрудников элементарным стандартам общения по телефону??? Или у вас сотрудники совсем не обучаемые??? Позвонил мне сотрудник, ни «здравствуйте», ни «меня зовут, я сотрудник…», я уже не говорю, о том, чтобы спросить «удобно ли мне разговаривает». Пришлось мне вытягивать из него, кто он такой и что от меня хочет. Отвечал нехотя и по-хамски («на отстань», я бы сказала). Вообщем, ПОЗОР!!! Прошу обратить внимание на поведение и обучения сотрудников Альфа банка. Это же НЕ сверхсложных техники продаж, это элементарный вещи, которые знает каждый человек, который держал в руках телефон!!! Это как «нельзя справлять нужду посреди улицы». Но, увы, в Альфа банке об этом не знают (((
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2021, 9:16
Klientvsegda, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення і ми не зможемо прокоментувати ваші зауваження. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 липня 2021, 10:29
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 10 липня 2021, 0:55
9 липня вирішив закрити кредитну картку і рахунок до неї. Написав у службу підтримки, яку суму треба внести для закриття боргу за карткою. Повідомили. Я вніс через IBAN з картки іншого банку. Через годину зарахувало. Написав знов, відписали, що не вистачає ще невеликої суми за %. Невже не могли відразу повідомити про це. Я повторив дії. Пишу їм — годину тиша. У службі підтримки не відписують, на гарячій лінії робот хамить, не зв’язує з оператором. Зараз мені відписали, кажуть, що система ще не оновилася і я можу бути винен ще гроші, але це невідомо. Жахливий банк, не раджу ніколи нікому з ним зв’язуватися. Навіть піти з нього нормально неможливо!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 липня 2021, 14:43
MachOleg29, Дуже шкода, що у вас залишились такі емоції відносно сервісу АБ. Всі ваші зауваження будуть прийняті до уваги та проведені необхідні дії відносно обслуговування співробітників Банку. Сподіваємось наступного разу у вас будуть лише позитивні емоції від сервісу. Запит на закриття рахунку прийнятий. Закриття карткового рахунку відбувається на 30-й календарний день після подачі запиту. Додатково написали вам в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерий Приходько 7 липня 2021, 21:45
АльфаБанк. Сегодня поступил звонок от банка — финмониторинг сегодня заблокирует все ваши счета. Никто не звонил мне раньше, не выяснял о движении средств, что, откуда и как. У меня все 1000% легально! Просто блок! КЛАССНЫЙ БАНК, нечего сказать! Такому банку точно не нужны лояльные клиенты!). На счету ФОП лежит сумма почти 400000 грн. Периодически сбрасываю со счета и пополняю карту физлица по 2−3 тысячи. Это точно подозрительные операции??? БРАВО!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 липня 2021, 12:16
Доброго дня. Банк в своїй діяльності дотримується норм Закону України «Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Враховуючи норми Закону було прийнято рішення відмовити вам в обслуговуванні. Деталі обговорили в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Hermes01vp 5 липня 2021, 2:33
Но прочитав мой отзыв как клиента, вы отлично поймёте стоит ли становиться клиентом Альфа-Банка и стоит ли продолжать им быть в случае если Вы таковым уже являетесь.
Итак…

Я открыл карту Альфа-банка на всякий случай для личных средств. Пользовался не очень активно так как являюсь клиентом еще пары банков.
Но! Ситуация изменилась и я хотел превести большинство транзакций в Альфа-банк. Для этого перевыпустил карту по сроку и…
И тут началось то, что я не мог предположить совершенно. А именно, я не смог пользоваться картой (банкинг) и совершенно никто не мог мне помочь (никто не решил мой вопрос до сих пор). От поддержки в чате, до поддержки по телефону и сотрудников в отделении. Стоит отметить, что сотрудники отделения искренне старались помочь и сами удивлялись ситуации, но сделать ничего не могли.
Что же случилось?
Открывая карту, я указал основной номер мобильного и дополнительный. До перевыпуска я пользовался картой весь срок без проблем. СМС о зачислении, о списании, прочие уведомления и СМС-подтверждения — всё работало как часы. Но после перевыпуска дополнительный номер стал основным, а доступа в данный момент у меня к нему нет так как я проживаю в Минске (Беларусь). Отдельный вопрос почему сменился основной номер, если я об этом никого не просил, но ладно…
Сменить финансовый номер не сложно, что я и сделал с помощью сотрудника банка.
Всё заработало… Почти всё! СМС о списании/зачислении стали приходить, уведомления и смс-подверждения об оплате тоже, НО в банкинг я зайти не могу. СМС-подтверждение для входа приходит на бывший дополнительный номер.
А дальше трэш…
Сообщения в поддержку, звонки в поддержку, звонки из Минска по роумингу с номера указанного в договоре (который и был всегда основным!). Кстати звонки из Минска по роумингу мне обошлись в районе 300 грн. Мелочь, а осадок остался.
Ничего из этого не помогло! На горячей линии говорят идти в отделение, в отделении говорят позвонить на горячую линию и они вопрос решат, но за полтора-два месяца ничего не решилось. Вроде прояснилось решение — запрос от сотрудника в отделении другому компетентному сотруднику на смену номера для банкинга. Вот только сотрудник отделения несколько раз отправлял запросы, а «компетентные сотрудники» не реагируют на запросы.

Подведем итог:
Я хотел лишь чтобы после перевыпуска всё осталось как было. Ничего другого и никаких изменений. Но они произошли без моего ведома. Я пару месяцев просил: «Просто верните как было!».
Но толку ноль. Всем наплевать.

Так что когда Вы будете держать красочный буклет или читать заманчивые предложения от Альфа-банка, представьте себя на моём месте за рубежом, представьте как Вы звоните и пишете куда только можно множество раз и как банк Вас игнорирует в проблеме в которой нет вашей вины, а лишь вина самого банка.
Всё еще держите буклет Альфа-банка?
Сенс Банк
Відповідь банку
6 липня 2021, 8:45
Доброго дня. Дані оновили, питаня вирішене.
Полезный комментарий
Hermes01vp 5 липня 2021, 22:30
Вопрос решен. Спасибо.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝