Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей З 29 серпня 2021, 8:56
Уже не первый год интересуюсь Альфабанк. Были у них интересные предложения по Эпицентру, ещё от Letishops, и теперь карта Хамелеон. Но когда начинаешь читать отзывы, то понимаешь до чего доводят клиентов система обслуживания банка. Отзывы бывают разные. Я то же не раз попадал на разные уловки банков когда делаешь казалось бы всё правильно, но все равно не срабатывало, т.к. не выполнено какое-нибудь ещё одно правило. Таких ситуаций в Альфе я читаю много. Значит слишком сложные пакеты и есть скрытые поборы, на которые и рассчитывает банк. И им пофиг что их называют мошенниками. Хотя в чем проблема? При любой операции перед самой последней командой вывести на экран предупреждение, какие проценты могут возникнуть. Или например расписать при погашении кредита или рассрочки какие действия могут привести к риску процентов, если клиент сделает что-то не так. Это же все ИТ, можно лепить как угодно. Например в привате, моно, спорт так показывает. Правда не на всё, но что-то есть чего-то нет. Узнавать в последствии о своей ошибке неприятно, дорого обходиться. И если банк не может проследить за каждым сотрудником банка, то можно же решить это в приложениях
Сенс Банк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 10:55
Цікаві пропозиції у нас є завжди, тим ми і цікаві. Що до умов та тарифів, то вони максимально доступні без зайвих ускладнень. Якщо якісь питання і виникають, то вони оперативно вирішуються у відділеннях чи службі підтримки (чат та гаряча лінія). Також значна частина інформації, процесів та інструкція розписана в «базі знань» для клієнтів, що значно спрощує користування нашими продуктами.
Проблема вирішена
Rancho 28 серпня 2021, 17:50
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 66
банк бере з клієнтів багато платежів, які вже давно відмінили в інших банках. наприклад, закрити рахунок від 300 до 1000, причому кожен рахунок включно і соціальні, які відкривають для лікарняних і навіть якщо за рік був один платіж на 100грн, при закритті цього рахунку вам доведеться заплатити 300. Смс банкінг, сповіщення по смс, закриття рахунків, платежі податків до бюджету в після операційний час по 20 за кожний, це все в більшості банків безплатно. Все це або без повідомлення клієнту, або дрібним шрифтом. У відділеннях мало компетентних менеджерів, мені відмовили в обслуговуванні тому що хтось там у відпустці «а я нічого не знаю, бо я не контролер, тому їдьте у друге відділення». Після 3років роботи, загальне враження на 2+, або 3-, більшість банків краще за сервісом та ціною обслуговування
Сенс Банк
Відповідь банку
31 серпня 2021, 15:41
Так, при закритті рахунків може бути комісія 300 грн., але не більше 1000 грн. Це означає, що при закритті 4х рахунків ви не будете сплачувати за кожен рахунок по 300 грн., а за всі сплатите тільки 1000грн. Це вказано в тарифах ФОП/ЮО і діє для всіх тарифів, крім Діджитал ІТ, Бізнес ІТ, Head та Lead. По їх умовам закриття рахунку в межах залишку на рахунку, але не більше 300 грн. Тобто якщо на рахунку буде 0, то і комісія за закриття буде 0.
З приводу платежів в бюджет, то на тарифах Ок, Альфа є можливість сплачувати в бюджет безкоштовно, але тільки в операційний час банку з 1:00 до 16:30, після 16:30 буде буде комісія за післяопераційний час банку 0,3% від суми платежу, але мін. 20 грн., а макс. 200 грн. Якщо тариф Head чи Lead, то по ним взагалі немає комісії за платежі в інший банк та податкову в будь-який час
Lana1717 27 серпня 2021, 10:21
В мене виникла проблема входу в інтернет банкінг, зателефонувала на гарячу лінію, оператор відповів одразу, вислухав проблему, скоректував що до вирішення, все пояснив крок за кроком, терпляче, ввічливо і уважно відповів на всі мої запитання, допоміг розібратись в роботі нового додатку, в послугах банку, які я маю можливість використати на мою користь, такі як бонусні програми і т д… Хочу подякувати банку за таке професійне і гарне обслуговування, і хотіла б відмітити роботу оператора 41638 Дениса. Дуже рекомендую Альфа банк, як надійний, по кредитним програмам вигідний, з приємним обслуговуванням.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 12:49
Дуже дякуємо за відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Денису та керівництву :) Сподіваємось, що кожне ваше звернення в Контакт-Центр залишить лише приємні враження!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olechka7 25 серпня 2021, 23:08
В онлайн режиме оформили заявку на перевыписку карты, помогли разобраться.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 серпня 2021, 10:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
DJm00n 25 серпня 2021, 21:42
Являюсь клиентом Альфабанка уже 10 лет. Всякое было. Но это уже выше моего понимания.
Ездил недавно в Грузию. Расплачивался там гривневой картой Visa Signature от Альфы (пакет Black). Да, знаю что это далеко не самый оптимальный вариант за границей, но не думал, что настолько.

Для примера, 14/08 была транзакция на 486.52 GEL (грузинский лари).
С карты было списано 4349.98 UAH + 17/08 еще 43.50 UAH.

Решил разобраться в деталях. Нашел страницу которая по идее должна ответить на все вопросы: https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/360014652800

Там указано, что для моего случая обмен валюты идет в два этапа:
— Первый этап. Из другой валюты в доллар** по курсу международной платежной системы.
— Второй этап. Из доллара** в гривну по курсу продажи, установленному банком.

Попробовал посчитать — цифры не сходятся. Спросил в саппорте как именно получилось 4349,98 UAH из 486,52 GEL.
Ответ:
>ви зробили операцію 486,52 GEL, на списання банку було виставлено 159,34 USD, що за комерційним курсом банку на 17.08 (курc 27,30) становило 4349,98 UAH.

Как из 486,52 GEL получилось 159,34 USD — мне ответить не смогли.

Потом наткнулся на аналогичную историю с Альфой с РФ:
https://vc.ru/claim/105598-alfa-bank-vzyal-s-menya-4-skrytoy-komissii-pri-konvertacii-valyuty-ili-urok-finansovoy-gramotnosti-za-378

Решил внимательно изучить «Публічна пропозиція АТ „АльфаБанк“ на укладання Договору про банківське обслуговування фізичних осіб» (https://alfabank.ua/ru/tarifi-ta-umovi). Оказалось, что с 06.05.2020 банк втихую добавил комиссию на первом этапе конвертации (которая делается по курсу Visa):

Додаток № 1 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк», «ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БАНКІВСЬКОЮ ПЛАТІЖНОЮ КАРТКОЮ»
Пункт 2:
* З метою згладжування курсових коливань та недопущення збитку, даний курс збільшується Банком:
— на 1,2% для операцій в середині регіону СЕМЕА;
— на 1,3% для операцій поза межами регіону СЕМЕА
У випадку, якщо протягом останніх 30 днів до дати операції, відсутні курсові коливання, тобто зміна відповідної пари валют менше ніжна 2% одне по відношенню до одного, дане збільшення не застосовується.

Перевожу на русский — мы добавили втихую 1,2−1,3% комиссии — просто потому что можем! Просто внесем это в ДБО — его же все равно не читают (почти 150 листов А4), да и вообще мы туда ж правки вносим когда хотим.

При этом в тарифе Black уже есть «1% за конвертацию валюты».

Ну и да, обменный курс «За расчеты по картам», который используется на втором этапе, —
завышен примерно на 2% по сравнению с обычным курсом той же Альфы.

Итого при расчете за границей я переплатил на 4,2%? хотя, а в тарифе декларируется 1%!

Прошу ответить:
1. Почему вы скрываете реальный процент комиссий? Почему информации о допкомиссии Альфабанка (так называемой foreign transaction fee) нет на соответствующей странице-разъяснении? Почему об этом ни слова в официальных тарифах?
2. Почему на сайте Альфабанка или в приложении я не могу узнать курс валют который был установлен на конкретную дату? Почему я должен узнавать эту информацию на других сайтах, в чате поддержки и тд?
3. Почему нельзя добавить детальный расчет в квитанции по операциям в которых была конвертация? Куча вопросов бы отпала.
4. Почему операция «Плата за конвертацію валют при покупці» (которая 1% и через несколько дней появляется в выписке) никак не привязана к самой операции — невозможно понять какая комиссия к какой операции относится глядя на выписку по счету (и в Sense и в MyAlfaBank)?

Выглядит как мошенничество. Почему вы не можете работать прозрачно?
Сенс Банк
Відповідь банку
26 серпня 2021, 13:50
Добрий день, DJm00n! Те, що описуєте про 1,2-1,3% від курсу не додаткова комісія, а тимчасове блокування коштів для погашення можливої курсової різниці. Коли проводите операцію, то сума спочатку блокується і ми очікуємо від продавця запит на остаточне списання, зазвичай це відбувається через 2-3 робочі дні.

Якщо ви робите покупку в валюті, відмінній від валюти картки, то сума початкового блокування і остаточного списання можуть відрізнятися (як в меншу, так і в більшу сторону) через можливу різницю у курсі валют на дату проведення операції і на дату її фактичного списання з рахунку. Якщо курс зміниться не на вашу користь, то по рахунку може виникнути мінус. Задля запобігання цього і може проводитися блокування суми на 1,2-1,3% більше (якщо коливання курсу за останні 30 днів менше ніж на 2%, то додатково не буде блокуватися ця сума). Остаточно списання ж проходить рівно за курсом, який діє на дату списання і 1,2-1,3% не списуються. Умовно, якщо курс на дату списання і дату блокування буде однаковий, ви провели покупку в третій валюті (не гривня, не долар США і не євро) за курсом на 100$, заблоковано було 101,20$(100$+1,2%), то після фіналізації операції по рахунку 1,20$ повернуться з блокування на баланс вашої картки.

Якщо говорити про пункти договору, в яких описано процес остаточного списання, то це пункт 6.10, (ст. 32) актуальної на сьогодні редакції ДБО: "• за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США/ євро, сума, що повинна бути
відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США/євро за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США/євро з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США/євро, що вийшла
у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунком".

Про курс на попередні дні. Він є в MyAlfaBank, але візьмемо собі на олівець, щоб додати в Sense.
Розрахунки в інших валютах це складно, постараємось щось придумати, щоб це спростити.
Комісія за конвертацію розраховується від суми остаточного списання, через це і не одразу. В Sense вона поряд з операцією, за яку списана.

Також для проведення покупок закордоном краще за все використовувати доларову картку Visa, обмін можна провести за вигіднішим курсом онлайн в додатку Sense SuperApp.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Navegantes 25 серпня 2021, 17:06
В нескольких комментариях к другим отзывам хвалил карту RED и рассрочку под 0,01%, которую банк предлагает по этой карте. Очень удобная услуга, позволяет операции от 500 грн переводить в рассрочку до 6 месяцев под 0,01%, что практически бесплатно.
Но пришло и мое время добавить ложку дегтя.
17/08 рассчитался заграницей на сумму 1 526 евро, 20/08 банк списал 49 147,83 грн, а 21/08 предложил оформить рассрочку по этой операции, чем я с радостью воспользовался. Но радость оказалась недолгой. Так как рассрочка была оформлена в расчетную дату (по моей карте RED это 21-е число каждого месяца), фактически она проведена только сегодня, 25/08 и сумма рассрочки попала в общую сумму к погашению в льготный период (до 17/09). Попросил оператора удалить эту рассрочку, на что был получен ответ: «Технически она оформлена, но после расчетной даты и изменить это возможности нет». Еще мне порекомендовали не переводить операции в статус «рассрочка» около расчетной даты. «Система подает запрос на оформление в стандартные сроки и не смотрит когда у клиента расчетная дата».
Еще предложили досрочно погасить эту рассрочку, чтобы не насчитались проценты.
Ну молодцы, что сказать. Очень клиентоориентированный подход!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 19:45
Якщо покупка була оформлена до розрахункової дати, а розстрочка оформлена вже після розрахункової дати, то покупка буде входити в суму пільгового періоду. Її треба погасити, якщо хочете уникнути відсотків, що передбачені тарифами картки. Відсотки будуть списані за той період, поки операція не була переведена в розстрочку
OlenkaZ 25 серпня 2021, 14:20
У жовтні 2019-го я оформила кредитну картку з лімітом 18600. І сразу ж витратила 12249,0 грн на комплектуючі до комп’ютера. Мені прийшла смска, типу чи не бажаю я прийняти участь у такій собі програмі Миттєва россрочка по картці, щоб сплачувати цю велику суму частинами. Я погодилася. До лютого 2020 мною сплачено 1531,02 грн. 5 березня я повернула гроші на карту у розмірі 20000грн, трішки з надлишком, щоб продовжити користуватися карткою з власними коштами. Але 10 березня з мене знову були зняті кошти по миттєвій россрочці — разом з комісією 731 грн. Я зайшла у мобільний додаток і відмінила россрочки, тому що вважала, що розрахувалася з банком. На початку липня 2021 я відвідала відділення банку, у мене були питання щодо цих россрочок. Куди я сплатила півтори тисячі гривень? І чому, після повернення коштів, з мене знову був знятий платіж. Мені дали роздруківку і я с превеликим подивом побачила, що 23 березня 2020 з мене було знято кошти у розмірі 10207,63грн. В відділені мені не змогли пояснити що сталося і сказали писати звернення. Я написала його і повідомила банк, що не буду здійснювати ніяких платежів, допоки банк не розбереться у цій ситуації. І почалося. Не буду описувати тут своє спілкування з представниками банку. Банк вважає мене злісною боржницею і відповідно себе поводить зі мною. Я вважаю, що по справедливості банк має повернути мені ці 12249 грн, разом з комісією і відсотками, які я сплатила по ним впродовж майже півтора року. Я наполягала на особистій зустрічі з уповноваженою особою, але мені було відмовлено. Ніхто мені не може пояснити, чому з картки було знято кошти, які мали на ній залишитися і де ті кошти, що я вже сплатила. Усе видно у роздруківці. Мені казали, що я не знаюся на банківській системі. Але я знаюся на математиці. Узяла 18600, сплатила частинами 1531,0 грн. То скільки я маю повернути? Едина людина, яка спокійно і с повагою до мене поставилася та допомогла скласти останнє звернення — це Рижих Ірина Юріївна, працівниця 31 відділення банку в місті Києві. Я не боюся суду, бо знаю, що права і може хоч там банк пояснить свої дії, але мені було сказано, що ніякого суду не буде. Якійсь нотаріус накладе припис і в мене заарештують усі картки, я навіть зарплатню не зможу отримати. Не дивлячись на те що по карті є спірне питання. Як мені сказали працівники банку це нікого не хвилює. То хіба це законно? І що мені тепер робити, до кого звертатися, хто захистить мене, просту людину, від цього свавілля?
Сенс Банк
Відповідь банку
26 серпня 2021, 18:31
В цій ситуації сталося непорозуміння, яке зараз виправимо. Після внесення 20000 грн. ви погасили всю суму боргу і тут вистачало на розстрочку, тільки для її дострокового погашення потрібно подавати заявку в додатку або веб-версії. Це не було зроблено, тому в наступну розрахункову дату було списання чергового платежу і комісії. А 23/03 вами був подана заявка на дострокове погашення розстрочки, тобто сума з розстрочки була переведена в загальний борг і погашена за рахунок власних коштів, які ви внесли раніше. Це і є те списання, яке ви бачили 23/03 у виписці. Після цього розстрочка була погашена, залишився тільки борг по витратам за місяць.
Поточний борг не пов’язаний з оформленими розстрочками 2019 року.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Scrabin 23 серпня 2021, 21:45
Очень быстро ответила ваш работник Ирина Корниенко, подсказала, рассказала. Спасибо ей огромное)))
Сенс Банк
Відповідь банку
24 серпня 2021, 8:58
Дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Ірині та її керівництву. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, завжди раді дати на них відповідь в чаті :)
TOKAREVAALINA 23 серпня 2021, 18:04
Спасибо большое сотруднику (не знаю как называется его должность бот из приложения 🤣) Альфа-банка Владиславу Мельник, за простоту общения, разъяснения и помощь
А также за хорошее настроение 🤗
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 19:36
Обов'язково передамо ваш подяку у відповідний підрозділ! Сподіваємось, що кожне ваше звернення в чат підтримку буде закінчуватись лише позитивним настроєм та приємними враженнями :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Trushkonata97 23 серпня 2021, 16:15
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Решила мой вопрос, дала ответ на мне интересующие вопросы и я наконец-то поняла где смотреть оставшуюся сумму, которую мне нужно погасить)) очень рада этому
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 16:30
Дуже дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо Ірині привіт :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 серпня 2021, 9:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KlimEnN 22 серпня 2021, 10:36
Поддержка помогла найти банкомат с nfc, пока я спокойно пил кофе :-) а что ещё нужно от сервиса?) задал вопрос — получил ответ.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 13:38
Іра зараз теж п'є каву і читає ваш відгук. А що, крім приємних слів, ще треба від клієнта? Дякуємо 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 серпня 2021, 9:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Alexxxsandr 22 серпня 2021, 4:44
Возник вопрос по поводу продукта банка, сначала подумал что произошёл какой-то сбой, но благодаря консультанту Ольге Фаевской во всём смог разобраться, оказывается это не сбой, а моя невнимательность. Ещё раз благодарность Оле, чувствуется участие и желание помочь клиенту. Альфа банк вы лучшие на рынке Украины
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 13:30
Дуже дякуємо за ваш відгук! Раді, що змогли допомогти :)
Проблема вирішена
Remboxar 21 серпня 2021, 13:48
Заканчивался льготный период по кредитной карте 20.08.2021.
За день 20.08 сделал 4 платежа через P2P (MoneySend) на сумму для погашения чтоб карта оставалась во льготном периоде. Из 4 переводов 3 зашло на погашение, один так и не провелся.
Естественно 21.08 списалась сумма % и карта выпала из льготного периода.
Естественно в чате поддержки пишут отписки что сроки зачисления могут быть до 3-х рабочих дней. Уже перестали кстати отвечать. Видимо нечего добавить.
Как клиент банка уже 6 лет, хорошо знаю правила игры банка, и то что после перехода на свой процессинг — такие платежи обычно зачисляются на погашение в течении 15 минут. Поэтому и был спокоен за погашение. Но видимо что-то как обычно в этом банке пошло не так, а я попал на неплохую сумму % из-за того что выпал из льготно периода…
Вопрос — почему из 4 переводов который я сделал 20.08, три зашло за 15 минут, а один не зашел?
Возможно из-за этого сообщения которое размещено на сайте банка — 21 серпня з 03:00 до 03:30 проводимо технічні роботи по оновленню IT-систем банку, тому в цей час недоступні або обмежені ряд послуг та сервісів банку. Но почему если с 3.00 вы отключили онлайн зачисление заранее?
Из этого всего следует — почему я погасил сумму для того чтоб оставаться во льготном периоде в регламентные сроки, но у меня списались %? В договоре четко прописаны сроки льготно периода которыми клиент может пользоваться — плохо нарушать свои же условия договора играясь своими отмазками по поводу 3-х рабочих дней на зачисление. Тогда пропишите это в договоре что льготный период реально меньше на 3 рабочих дня и показывайте в МП дату погашения с учетом 3-х дней. Иначе это ввод клиентов в заблуждение с целью получения неправомерной выгоды путем обмана по срокам погашения что является прямым нарушением целого ряда законодательных норм.
Если будет ответ от банка в стиле — зачисление до 3-х рабочих дней мы не виноваты, то это просто позор для банка перейти на свой процессинг, вложить столько ресурсов в ПО и их разработку, и продолжать работать как в каменном веке — зачислять онлайн переводы на карту 3 рабочих дня и считать это нормальным ответом своим постоянным клиентам которые долго пользуются продуктами банка и на ровном месте влетают в приличные % …
P. S. кстати % списали четко — система отработала как надо даже в выходной/ не операционный/ нерабочий день. Т. е. зачислить перевод в рабочее время не можем, а списать % в выходной — легко. Система как всегда отработала на ура чтоб просто так кинуть очередного клиента на деньги — в этом Альфа всегда на высоте…
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 13:08
Взяли ваше питання в роботу, розберемося з усіма деталями і постараємося допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Brandon555 20 серпня 2021, 12:05
Хочу сказать пару слов о консультанте чата Оксане Самойленко. Мне понравился её профессионализм и то, как она заряжает окружающих своим позитивом. Человек на своём месте. Больше бы таких консультантов. Спасибо ей огромное.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 12:25
Brandon555, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Vvz2019 20 серпня 2021, 11:06
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8
Я клиент Альфы почти 12 лет и с уверенностью скажу, что банк развивается и меняет отношение к клиенту в лучшую сторону. В последнее время особенно радует развитие приложения Sense и лояльность банка. Все конфликтные ситуации, если они возникают у меня с банком, решаются и в мою пользу. О чем я и хотел сообщить. Успехов вам и удачи.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 11:19
Vvz2019, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
Kkg14 20 серпня 2021, 3:19
Здравствуйте, прошу помочь в данной ситуации. На дебетовой валютной карте образовался долг минус 934$!!! Разместил у вас депозит в банке на 8 месяцев (6+2) на сумму 2,1 млн гривен. Всем был очень доволен. После завершения депозита гривны упали на карту. Начал постепенно покупать доллары обменом в приложении на валютную $ карту. В итоге в течении августа месяца порционно снимал частями суммы по мере появления в кассе нужных сумм, и сняв в последний раз максимальную сумму через оформление у работника альфа банка, и потом через кассу с бумагой от этого работника максимальную сумму всего остатка на счёте уверенно ушёл домой. С самыми лучшими впечатлениями о банке, правда. В результате сегодня случайно захожу в приложение Альфа банка и вижу там -$934 задолженность. И это на дебетовой карте! Обратившись через чат поддержки в приложении мне сказали что это был третий раз за месяц и с меня снялось почти 1000$ комиссии и карта ушла в минус. Скажите, ну есть совесть ни одному сотруднику банка не сказать мне об этом? Я понимаю что есть условия банка, есть куча разных програм, есть правила, но как вы можете совершать комиссионные снятия не с личных средств, а открывая мне такой огромный кредит овердрафта на дебетовой карте? Тем более пройдя через двух работников банка для снятия средств (как оказалось снятие в третий раз в течении месяца) исполняя всю формальность вашей процедуры. Разве я давал согласие на кредитную линию? Разве я устанавливал такие лимиты на овердрафт? Разве я подписывал кредитный договор? Разве можно там некрасиво списывать средства не за счёт личных средств? Это же дебетовая карта. По карте висит минус почти 1000$ почему мне не выдать бумагу сотрудником банка где будет указано что я получу меньше личных средств поскольку это третий раз за месяц и будет включена комиссия за это. Я понимаю что возможно я обязан это знать, следить за продуктами банка и читать глубоко многостраничные договора, но я вам доверился. Я бы и отказался в случае уведомления или увидев сумму комиссии в бумаге с которой шёл в кассу, и перенёс бы на следующий месяц визит. Самое главное что я не давал согласия на кредитный лимит по дебетовой карте, я не подписывал кредитный договор, я общался с сотрудниками банка, а не с банкоматом, которые не сообщали о подобных затратах. Я очень прошу вас помочь для разрешения этой огромной суммы долга. Возможно отменить событие, или решить вопрос с отменой огромной комиссии. Это депозитные средства в вашем банке. Я В вашем банке веду активную предпр деятельность, держал Депозиты, ведь много лет вместе, но сейчас ничего не остаётся как-либо жаловаться либо прятаться от этого долга в другие банки, к сожелению.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 15:03
Kkg14. Добрий день. Ваш запит вирішено. Інформація надана в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
LitvinOlga 19 серпня 2021, 20:25
В 19.36 задала вопрос. Отзыв пишу в 20.25. Ответа нет. Нет даже элементарного« здравствуйте, занимаюсь этим вопросом »
Хорошо, что вопрос консультационный, не срочный, но все же — не приятно. Как для человека который менее суток открыл карту- охоты пользоваться ею дальше не много.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 14:58
LitvinOlga, Добрий день. Дуже шкода, що виникла така ситуація. Приносимо вибачення за незручності. Додатково написали в приватному повідомленні.
dmitr0 19 серпня 2021, 14:40
Отлично пообщались, пошутили и помогли.
100/10 одним словом!
Очень рекомендую!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 15:17
dmitr0, Добрий день. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
helena240 19 серпня 2021, 13:42
Спасибо консультанту чата, Андрею Карапуд, за быстрые и развёрнутые ответы. Хорошо, когда люди на своём месте🌟
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 13:50
helena240, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 серпня 2021, 9:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
0997757495 19 серпня 2021, 12:41
В 2018 році оформила кредит на 3 роки, вчасно оплачувала згідно графіку платежів. В липні 2020 року мені зателефонували з банку і запропонували кредитні канікули, при цьому сказали що оплата по кредиту просто буде перенесена на 2 місяці, і попросили підтвердити дану операцію через смс. Я підтвердила і через 2 місяці кредитних канікул продовжила платити згідно графіку платежів які отримала при оформленні кредиту. Останній платіж внесла в червні 2021 року, внесла більше на 60 грн ніж було по графіку. Після цього почала отримувати від банку дзвінки з вимогами погасити кредит, який мною фактично сплачено повністю. Я залишала декілька заявок щоб розібратись в проблемі, відповіді на них не отримала. Пізніше почали від банку надходити погрози і приниження.
Як виявилось банк за 2 місяці кредитних канікул нарахував мені більше двух тисяч гривень комісії, при чому коли пропонували канікули запевнили що додатково я нічого оплачувати не буду.
Не раджу даний банк ні кому.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 14:34
0997757495, Запит вирішено. Інформація надана в приватному повідомленні.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝