Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdan6602 9 серпня 2021, 20:04
Были проблемы с оплатой и процентной комиссии
Написал в тех поддержку и во всем мне помогли разобраться
Оператор Діана Зубок
Сенс Банк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 8:25
Bogdan6602, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 серпня 2021, 9:24
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 12.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
yunesko 9 серпня 2021, 10:33
Чтобы открыть в Альфа-банке счёт нужно пройти квест.
Уровень 1. Если ты действующий клиент Альфа-банка, тебе нужно сначала разлогиниться из приложения Sense и начать оформление продукта как новый клиент. Сам не догадаешься, нужно сначала такой порядок действий выяснить у поддержки.
Уровень 2. Пройти видеоверификацию. Тут задачка в том, что рамка на экране телефона при фотографировании документов не соответствует тому, что видит оператор и нужно фотографировать не так, как видишь ты документы, а так как их видит оператор. Нужна чуткое взаимопонимание с оператором.
Уровень 3. Подписание анкеты. Тут приложение бесконечно выдаёт ошибку. Служба поддержки консультирует, что нужно удалить приложение, очистить кеш. Заново начать процесс. И тебя должно сразу перекинуть на уровень 3. Но не тут то было, нужно сначала опять проходить видеоверификацию. В общем уровень закциклирован.
Уровень 4. Когда тебе надоедает уровень 3, решаешь обратиться в отделение. Хорошо, хоть очереди не было. Но тут скрытый уровень. Нужно оформить кредитку! Тогда якобы ты сможешь пройти все уровни заново и тогда уровень 3 сможешь пройти (но то не точно). Т, е. на отделении тебе ничем не помогут, только напарят кредитку. И иди заново мучаться в приложении открывать себе счёт.

Итог для меня. Это не моя игра.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 14:08
yunesko, Доброго дня. Дуже шкода, що виникла така ситуація. Консультацію спеціалістів банку перевіримо та в разі виявлення помилок, будуть вчинені відповідні дії. На сьогодні Sense є новою програмою над вдосконаленням якої ми кожен день працюємо. Ми раді, що вам все ж вдалось відкрити рахунок в Sense. Додатково написали вам в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SeGreySer 8 серпня 2021, 16:34
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 62
Приємно, коли представник банку бачить повну картинку питання з яким я звернувся. Саме це дало змогу довго не пояснювати суть, а одразу отримати допомогу. Хороша робота!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:36
SeGreySer, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 серпня 2021, 12:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.08.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YuriyTkachenko 7 серпня 2021, 17:23
В чате в приложении Sens SuperApp мне очень быстро и чётко помогла девушка — Карина Арсланова. Спасибо ей за это!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:32
YuriyTkachenko, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 серпня 2021, 19:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.08.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
slavinsky1988 6 серпня 2021, 21:56
З’явився ряд питань з приводу кредитного договору,інтернет додатку Sense, оплати по кредиту.
Відповіли об'ємно та інформативно.
Прізвище оператора Ландар.
Дякую
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:28
slavinsky1988, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LenaKononenko 6 серпня 2021, 20:37
Спасибо большое за хорошее и качественное обслуживание Сергею Крылову
Очень хорошо помог и объяснил разные мои вопросы))))
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:25
LenaKononenko, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 серпня 2021, 19:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.08.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
KatheRine93 6 серпня 2021, 18:39
Не могу сказать, что это лучший банк, с которым я когда-либо имела дело, поскольку присутствует множество лишних заморочек, из-за которых приходится тратить своё время, а порой — и нервы. Но скажу точно, что клиентскую поддержку в чате ведут лучшие операторы!
Сегодня разобраться в моём вопросе помог Роман Алексаха, за что ему отдельное спасибо. Оператор уточнил все нюансы, быстро и исключительно информативно ответил на интересующие меня вопросы и просто поднял настроение)) Круто, что такие люди работают в поддержке, и что после их помощи нету чувства, что ты пообщался с ботом (в отличии от горячей линии — с ней у Альфа-Банка всё очень печально).
В общем, банку есть над чем работать, но за квалифицированную помощь в чате правда большое спасибо, в этом вы правда лучшие!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:21
KatheRine93, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valeriy56 6 серпня 2021, 13:04
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Я юр. лицо (ЗКПО 21359573), в моем кабинете в Альфа-банке 2 месяца назад возникла проблема: в разделе «Рейтинг контрагентов» везде высвечиваются «0» (в «Месяц», «Квартал», «Год»; «Прибуток», «Видаток»), хотя операции проводятся. Начиная с начала ИЮНЯ уже раз 15 звонил в «службу поддержки» тел. 0800−50−70−44, объяснял проблему, попросили фото моей проблемной страницы в личном кабинете Альфа- банка, выслал, после этого еще раз 5 в течение месяца звонил — одни обещания от «службы поддержки». Когда 13 июля я написал здесь свой отзыв о проблеме, в комментариях работники банка написали, что я не указал идент. код. В повторном своем отзыве 15 июля я написал эту же проблему с указанием кода, но ее работники банка удалили «как уже повторяющуюся», но тем не менее после этого мне позвонили с банка и сказали, что «уже занимаются моей проблемой». Сегодня уже 6 августа, а проблему никто в Альфа-банке не решает!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:52
valeriy56, Добрий ранок. Робота над виявленою помилкою ведеться. На сьогодні співробітники докладають максимум зусиль для вирішення цієї ситуації. Необхідно ще трохи зачекати. Вибачте за незручності.
AnnaMelnyk 6 серпня 2021, 11:36
Обслуживание всегда на высшем уровне, в принципе, как и у всех банков есть свои нюансы и проблемы, но никто не отменял «человеческий фактор», так же спасибо за возможность оставить отзыв оператору чата Сергію Шумяк, подсказал, помог, хоть и вопрос был мелочный, в принципе, как глобальных никогда не было, и всегда отвечают в чате даже на самые банальные вопросы
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 11:43
AnnaMelnyk, Добрий день. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cutlass 6 серпня 2021, 8:52
Пишу відгук в доповнення до цього: https://minfin.com.ua/ua/company/alfa-bank/review/233872/
Коротко:
При відкритті картки в них «все безкоштовно, ніякої плати», як завжди.
Але спочатку підключили смс--сповіщення за 25 грн на місяць, але після чату з оператором кошти повернули (попередній відгук за посиланням).
В цьому місяці з’явилась плата за РКО — ті самі 25 грн.
Про що оператор при відкритті рахунку і карти не повідомляла.
Виплачу розстрочку і закрию рахунок, дякую.

п.с. ім'я оператора, яка відкривала рахунок — не пам’ятаю (не думав, що це потрібно запам’ятовувати), а от Анна Наливайко (оператор, що відповідала на мої запитання «чому?») — молодець, 5/5.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 15:28
Cutlass, Доброго дня. Дуже шкода, що виникла така ситуація. Плата за РКО вказана у тарифах картки (тарифи є на сайті Банку). При виконанні умов безоплатності( залишок коштів на карті від 50 тис грн, або торгові операції від 2500 грн в місяць, або кількість торгових операцій від 10 шт.) плата стягуватись не буде. Інформацію щодо дій співробітника перевірили. Додатково написали в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Irinka57 5 серпня 2021, 19:32
05.03 внесла останній платіж по кредиту, який закривала по акції.
На той момент банк мав списати по акції 10 тисяч.
Минуло 5 місяців кредит не закрили, залишок не списали, вже з 10 тисяч стало 15
Залишок зростає, з кожним разом звернень на гарячу лінію різні відповіді, то довідка має прийти і ви маєте заплатити пеню за списання, то чекайте кредитну комісію, то ще 100 різних варіантів.
Будь ласка вирішіть моє питання нарешті, набридло вже чекати, я не хочу потім платити в рази більше
На відділенні на мою ситуацію всім абсолютно байдуже, допомагати в вирішенні питання ніхто не в змозі, відповідь дзвоніть на Гарячу лінію, але питання від цього не вирішується.Дзвонила вже близько 15 разів, тягнуть тільки час.
Дайте мені вже якесь звернення чи підтвердження що залишок не буде рости і кредит буде закритий,і нормальне пояснення що потрібно зробити і скільки заплатити!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 14:59
Irinka57, Добрий день. Ваш запит розглянуто. Деталі надали в приватному повідомленні.
Aremko76 4 серпня 2021, 17:25
С Альфа я 7 лет и в основном оставался в стороне касательно отзывов. Консультровала меня Анна Наливайко, которая перевернула мнение о банке и ресурсах поддержки.
Девушка была вежливая, с юмором, и очень профессионально вела диалог, без скриптов и чувства бота! При закрытии оказалось — 15грн, который я просто не мог погасить на момент закрытия, она спокойно, ободряющи проинформировала и ПОГАСИЛА мой минус из своих личных средств, чтобы я не расстраивался!!! Такого я не ожидал от вечно глючещого банка с ботами на кц!!! Очень хотелось бы отблагодарить её за это и вернуть долг))

Руководству банк респект, наконец-то вы поняли, что человечность это важно и угрозы или запугивания — не работают!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 8:33
Aremko76, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Sportcman 4 серпня 2021, 16:34
Добрый день. Вчера решил купить доллары в Славянске. Зашел на сайт Минфина посмотреть где наиболее выгодный курс в банках Славянска, так как это очень удобно, и экономит много времени. Самый выгодный курс на сайте Минфина в Славянске был в Альфа банке 26.91! Какого же было моё удивление, когда приехав в банк, увидел курс доллара 26.96.На мой вопрос, почему курс на Минфине не соответствует курсу в банке, в кассе банка ответили, что у них свой курс доллара для Донецкой области, и курс Минфина их не касается! Скажите, это что за дискриминация??? Людей делят на белых и чёрных, в зависимости от области проживания? Помогите разобраться в этой ситуации…
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 11:40
Sportcman, На даний момент в банку діють різні курси на обмін валют, в залежності від регіону. На сайті МінФіну вказаний загальний курс, більш точний можна дізнатись у відділенні банку при візиті чи в телефонному режимі. Також можна здійснити онлайн валютообмін. Чи скористатись можливістю встановити індивідуальний курс валютообміну в кассі( від 10000 тис. доларів/євро).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bilous1994 4 серпня 2021, 3:35
Я думаю кожен з Вас, був у такій ситуації, коли треба швидко «по рішати» банківські питання і без хорошого спеціаліста це не можливо. Не всі працюють у банку, і знають банківські справи. Особисто для мене- це трошки тяжко і не зрозуміло, але нещодавно я познайомився з Тетяною Ткаченко (можна просто Танюха) для якої нема ніяких перепон вирішити Ваше питання, чи проблему, любого типу та складності. Особисто я раджу звернутися до Тетяни, і я впевнений, що саме ця дівчина, допоможе вам на 100% подасть багато корисної інформації, підскаже як краще вчинити в тій чи іншій ситуації, грамотна і локанічна! Дуже швидко і головне зрозуміло допомогла мені в мої не простій ситуації. Майстер свого діла!
Скажу чесно, я вперше вів переписку з банківським працівником вживаючи у тексті смайлики😊 з Танюхою можна вирішувати серйозні питання з усмішкою на вустах. Приємно працювати з такими людьми!
Якщо ти це читаєш то знай! Ти не тільки мені допомогла, а і підняла настрій на весь робочій тиждень. Так і продовжуй.
Дякую Альфа банку за таких кадрів як Тетяна Ткаченко😉
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 8:47
Bilous1994, Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 серпня 2021, 9:42
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 05.08.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenager96 3 серпня 2021, 18:07
До сегодняшнего дня, я не думала, что существуют такие консультанты! Мой консультант- Ирина Копыл.
Общение с ней было одним удовольствием! Она поняла меня с полуслова, быстро разобралась в моей проблеме и я осталась довольна на все 100%!!! Спасибо большое таким консультантам!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 8:41
alenager96, Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksander78 3 серпня 2021, 18:04
Все дуже добре.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 8:35
Aleksander78, Дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
Tutmos90 3 серпня 2021, 17:24
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 64
Жахлива історія трапилася зі мною, власником картки Альфабанку («Пакет комфорт»).
31 липня у розпіареному додатку SENSE перевів залишок 122.5 грн з картки на рахунок «Дохідний сейф» для зарахування на залишок %. І все було ок, а далі…

Через два дні, зайшовши у додаток SENSE з метою вивести гроші з Дохідного сейфу на картку я виявив:

— банк без мого відома загнав мою дебетову картку у мінус, баланс складав мінус-122,5 грн
— банк без мого відома видалив розділ Дохідний сейф, і вивести з нього гроші назад неможливо, бо цього розділу не існує взагалі
— у історії зазначено що було два перекази на Дохідний сейф (2 рази по 122,5 грн).

2 серпня о 10-й ранку звернувся у чат альфабанку у додатку Сенс з питаннями, як їм вздумалося загнати дебетову картку у борг? Мене ігнорували цілий день, і більш менш зрозумілу відповідь я отримав лише ввечері — у банку стався масовий збій.

При цьому на всіх оційних сторінках Альфабанку немає жодного повідомлення про цей збій, що робити клієнтам і тд. Цієї інформації не було на сайті банку. Також банк не вважав за потрібне сповістити клієнтів про цей «масовий збій» через сповіщення, смс, через СЕНС, тощо.

Мені сказали, що для ліквідації боргу по моїй дебетовій картці я повине встановити інший додаток — Альфа мобайл, і там вивести з мого дохідного сейфу 245 грн (на який я клав лише 122.5). Гроші переказавав у СЕНС, а назад повертай у Альфамобайл або веббанкінгу Альфа… мараз вражає. Навіщо ви рекламуєте Сенс, навіщо ви кажете усім його встановлювати? Він непрацездатний.

Інформаційна кампанія 2 бала.
Можу надати скріншоти історії балансу, зниклого дохідного сейфу, переписки з техпідтримкою.

Окрім того у Альфабанку не працює техпітримка у телеграмі та месенджері Фб. Там ніхто не відповідає.

Банк не інформує клієнтів про проблеми у роботі.

Я ФОП, окрім карткових рахунків у Альфі — банк регулярно мені пропонує відкрити у них рахунок ФОПа, розповідаючи як у них круто. Боже збав. Виникло бажання закрити усі картки Альфа.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 9:53
Tutmos90, Дійсно 31.07 стався масовий збій. Інформація була розміщена на сайті АБ https://alfabank.ua/about/press/sposterigayetsya-nekorektne-vidobrazhennya-zalishkiv-u-myalf-2566?show=1. Приносимо вибачення за незручності. Перевести кошти с Дохідного сейфу самойстійно не можемо. Необхідно, щоб це робив сам клієнт. Над проблемою, з виведенням коштів з дохідного сейфу в додатку Sense при мінусовому балансі — працюємо. Проте в AlfaMobile вивести кошти з Дохідного сейфу можливо. Телеграм і фейсбук перевірили, та запитів від вас ми не знайшли. Деталі написали в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
katrychjane 3 серпня 2021, 15:21
Добрый день!
Это будет мой первый плохой отзыв, который оставляла когда-либо.
Накипело.

Пришла на отделение чтобы полностью погасить кредит. Денег взяла — остаточная сумма по приложению. На отделении мне озвучили на 1200 гривен больше. Мол проценты. С собой полной для погашения суммы (с этими 1200) не было, да и хотела разобраться, откуда ??? Внесла определенную сумму, но… процент тут же оказался уже не 1200, а 1740!!! Серьезно???

Написала в чат — девушка ответила, что это процент за льготные месяцы начислился. Позвонила — мне говорят, процент за льготные период не начисляется. Так все начисляется или нет?

И откуда за 20 минут пребывания в банке нарисовался процент в 1740???

Внятный ответ мне никто дать не может, дают номера, мол — с этим вопросом не к нам, набирайте туда.

Обслуживание — 0;
Предоставление четкой, достоверной информации — 0.

Не рекомендую! По закрытию кредита дел с этим банком иметь не буду.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 16:04
katrychjane, Добрий день. Ваш запит розглянуто. Деталі надали в приватному повідомленні.
Ludmila91 3 серпня 2021, 10:00
Очень довольна, консультант очень быстро отвечает в чате)))) мой консультант Анна Налывайко
Сенс Банк
Відповідь банку
3 серпня 2021, 10:09
Ludmila91, Добрий день. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luysia545 2 серпня 2021, 15:36
Ответили на все мои вопросы быстро. Человек поднял настроение на целый день. Побольше таких сотрудников как Владислав Мельник:)
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 15:55
Luysia545, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 серпня 2021, 9:42
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝